Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Αν θελουμε να το δουμε σωνει και καλα ,να ταξιδευει το roro ειναι μια λυση

Αξιζει ομως να γινει με τετοια επενδυση για ενα πλοιο με τοσα προβληματα;Και απο ποιον θα γινει; Η Creta που εχει ρορο και ομολογουμενως ξερει να τα αξιοποιει μαλλον ειναι καλυμενη και δεν ξερω αν χρειαζεται και τοσο μεγαλο πλοιο.Για την Αττικα τα εχουμε ξαναπει.Ασε που αν ηταν να το φτιαξει για ρορο θα το εφτιαχνε και για επιβατικο

Posted (edited)

Η πιο λογική κίνηση, αλλά μάλλον όχι για αυτούς που διοικούν εκεί. Στην τελική, αυτοί είναι εκεί για να διοικούν και για να παίρνουν τις αποφάσεις και όχι εμείς από εδώ...

Πουλάς ή δίνεις προκαταβολή ότι σαπίζει και επενδύεις σε κάτι καινούργιο...

 

Αλλά μου θυμίζει μία πολύ σχετική - άσχετη ιστορία:

"Ο μεγαλύτερος έμπορος χαρτικών της Αθήνας με 10 βανάκια πετρέλαιο 10ετίας για τις μεταφορές, έχει και ένα Yaris 20ετίας(του αφεντικού 4ο αμάξι) που σιγά σιγά βγάζει προβλήματα. Και όλα τα βανάκια έχουν αρχίσει και σκορπάνε, κανά δυο είναι παροπλισμένα. Και η δουλειά πάει καλά, οπότε χρειαζόμαστε όχημα για τις παραγγελίες, οπότε ρίχνουνε τα  πίσω καθίσματα του Yaris και να ένα ακόμη επαγγελματικό...

Ο ανταγωνιστής δίπλα έχει πάρει επιδότηση, έχει όραμα και παίρνει 10 ηλεκτρικά βανάκια για τις μεταφορές του.

Σίγουρα ο πελάτης θα παραλάβει την παραγγελία του, μα με το ηλεκτρικό, μα με το σαράβαλο."

 

Μαντέψτε όμως ποιος σε λίγα χρόνια θα έχει μείνει στην αγορά...🤔

Edited by polmyt
quote
Posted

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή κάποιων να πρέπει το πλοίο να συνεχίζει να ταξιδεύει έστω και σαν ro/ro.Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα..Αυτό και το αδερφό του Aliaga χωρίς δεύτερη σκέψη που έπρεπε να έχει γίνει χρόνια πριν.Και η είδηση ότι αποσύρεται από την ελληνική ακτοπλοΐα μόνο ευχάριστη είναι..Το μόνο που μένει είναι να επιβεβαιωθεί 

Posted

Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες polmyt. Και εσύ margaritis 24.( Καθαρά και μόνο συναισθηματικά ελπίζω να δω και τα 2 Κρήτη ξανά σε δρομολόγια)

Το τι θα γίνει με το πλοίο θα το δούμε από Σεπτέμβρη, όπως έχω ξαναπεί όλες οι εργασίες σταμάτησαν και ακόμη όλα είναι στον αέρα,το σίγουρο είναι ότι για να γίνει όπως πρέπει χρειάζονται πολλααααα λεφτά. Καλές οι πατέντες αλλά δεν γίνεται συνεχώς με κλ...  να προσπαθείς να βάψεις αυγά .Το πλοίο πονάει και σε κύριες και ηλεκτρομηχανες και αν δεν ήταν το Κρήτη 1 να του δίνει ανταλλακτικά αυτό που έγινε τώρα θα είχε γίνει από καιρό.

Υγ. Δυστυχώς τα προβλήματα της ΑΝΕΚ τα ξέρουμε και ακόμα δεν έχουν λυθεί όλα,αν δεν μπει το χέρι βαθιά στην τσέπη μαγικό ραβδί δεν έχουν οι μηχανικοί.( Αυτό δεν πάει μόνο για τα Κρήτη)

Posted
1 hour ago, Molmed said:

Γιατί, τα ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ, ΤΑΛΩΣ, ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ και προφανώς το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ είναι μικρότερης ηλικίας από το ΚΡΗΤΗ ΙΙ; Μην τρελαθούμε κιόλας... 

Δεν είναι μόνο η ηλικία Τα ΚΡΗΤΗ είναι πολύ δουλεμένα,κυριολεκτικά τα έχουν λιώσει

1 hour ago, Stratos said:

Blue Carrier 3..? 😊

Νομίζω αυτό πάει σε καινούργιες αγορές

Posted

Να θυμίσω στην εκλεκτή παρέα(και χωρίς ίχνος ειρωνείας) πως το Κρήτη 2 μέχρι τα τελευταία δρομολόγια τα έβγαζε με ταχύτητες 20+ κόμβους.Ταχύτητα εντυπωσιακή για την ηλικία του και τα φορτία που κουβαλούσε στο Ηράκλειο.

Σίγουρα είναι δουλεμένο βαπόρι,σίγουρα δε πρέπει να ταξιδεύει ως επιβατηγό όμως σαν ρο-ρο μπορεί άνετα.

Το αδελφό ηλεκτρομηχανές δεν έχει να τις πάρουν για τούτο;

Off topic αλλά το γράφω..Το αδελφό η GNV το ξεζούμισε,από τότε γύρισε σε πολύ άσχημη κατάσταση..

Posted

Η ανεκ είδε πολύ αργά ότι ήταν λάθος να σταματήσει το Κρητη 1 . Δυστυχώς έδειξαν εμπιστοσύνη σε κάποιους ανθρώπους οι οποίοι ήταν και ειναι ακατάλληλοι . Πονάει η ψυχή μου να βλέπω ένα από τα τελευταία βαπόρια της ανεκ να φευγει έτσι . Μακάρι να συνεχίσει ως ρορο . Εάν γίνει προσεγμένη δουλειά μπορεί να βάλει πολλά κάτω ακόμα και πιο καινούργια . Από εμπειρία σας λέω ότι η λαμαρίνα αυτού του πλοίου και η ποιότητα κατασκευής του δεν συγκρίνονται με κανένα από τα καινούργια . 

Posted
4 hours ago, margaritis24 said:

Το στελνεις απεναντι παρεα με το αδελφο του κ τα λεφτα που θα παρεις περνεις Ro Ro

Η ορθότερη επιλογή και για την εταιρεία και για τα ίδια τα καραβάκια. Τα Κρήτη τα έχουν δώσει όλα..ότι είχαν και δεν είχαν τα έχουν δώσει στην ΑΝΕΚ. 

Posted
22 hours ago, Molmed said:

Γιατί, τα ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ, ΤΑΛΩΣ, ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ και προφανώς το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ είναι μικρότερης ηλικίας από το ΚΡΗΤΗ ΙΙ; Μην τρελαθούμε κιόλας... 

Δεν είπα κάπου ότι είναι μικρότερης ηλικίας, ίσα ίσα που και αυτά έχουν φάει τα ψωμιά τους.

Posted

Η νοοτροπία στην Ελλάδα και σύμφωνα με αυτά που βιώνουμε, βλέπουμε, διαβάζουμε, είναι να το ξεζουμίσουμε το κάθε τι, μέχρι τελικής πτώσεως ή αλλιώς μέχρι τον ακαριαίο θάνατο. 

Posted

Χούι είναι αυτό φίλε..δεν αλλάζει ο Θεός ο ίδιος να κατέβει στου Ξαβέρη..! Δες τις S.., τους έχουμε πιεί το αίμα ΚΑΙ θα συνεχίσουμε να τους το πίνουμε μέχρι το 2030. 50 χρονών σκαριά! Ελπίζω οι νέες γενιές να βγουν πιο λογικές από τις δικές μας... 

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Με αφορμή  το σχόλιο στη γωνία του κουτσομπόλη θυμήθηκα το ταξίδι που έκανα το 2009 τον Απρίλιο Μάιο νομίζω ήταν που αντικατέστησε το Νήσος Χίος νομίζω στην ακινησία του. Ένα εξαιρετικό πλοίο τότε βέβαια πιο νέο 30 ετών ήταν και με έναν εξαιρετικό πλοίαρχο που όλοι έπαθαν σοκ πώς χωρούσε το θηρίο στη Χίο. Μέχρι τότε το ρεκόρ το είχε το αείμνηστο Ρόρο Θεσσαλονίκη της Σάος με 160 μέτρα. Καλή ταχύτητα 20+,21 και ήταν το στρώσιμο για τους μετέπειτα βαπορες Αριάδνη Ρόδος και Σάμος (που έχει νομίζω παρόμοιες ελκτικές ικανότητες με το τελευταίο). Νομίζω είχε και πλοίαρχο το καπτα Διαμαντή που κατέρριψε τα ρεκόρ.

Ήταν η πρώτη φορά που είδαμε πλοίο με δύο καταπέλτες γρήγορη φορτοεκφόρτωση και εξαιρετική κρητική φιλοξενία ΑΝΕΚ Γαρ. Εδώ η φόρτωση τελείωνε πολύ ώρα πριν το πρόγραμμα της αναχώρησης.

Τώρα πια αφού ταλαιπωρεί την εταιρεία ας ελπίσουμε η να γίνει κάποιο καλό στρώσιμο η αλλιώς να πάει για σκραπ και να θυμόμαστε όμορφες αναμνήσεις.

Edited by pkos
  • 3 months later...
Posted

Πληροφορίες από την εταιρία αναφέρουν πως πλέον οι ιθύνοντες απομακρύνονται από το σενάριο αξιοποίησης του πλοίου ως ρορο . Το καραβι θα πάει στα Αμπελάκια άγνωστο το ποτέ ακριβώς καθώς προχωράει αργά η απάντληση των εναπομείναντων πετρελαίων . Το ποια θα είναι η μοίρα του πλοίου είναι ακόμα άγνωστο.

Posted
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ή θα πωληθούν και τα δύο πακέτα σε χώρα στη Μαύρη θάλασσα, έτσι ώστε το ένα να ταξιδέψει και το Κρήτη Ι να πάει για σκραπ.🫢

Για την ώρα η δουλειά φαίνεται να χαλάει δυστυχώς 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...