Metal maniac Posted March 21 Posted March 21 Για να δούμε και σε βίντεο την αναχώρηση του πλοίου για το τελευταίο του ταξίδι
mlulurgas Posted March 21 Posted March 21 Είναι μάλλον το μόνο Ιαπωνiικό καράβι που δεν μου αρέσει καθόλου, μαζί με τον αδερφό του. Λυπάμαι όμως πολύ που μας αφήνει.
George...f Posted March 21 Posted March 21 Αγαπημένο σκαρί, φεύγει κουφέτο καθώς η εταιρία του μέχρι τελευταία στιγμή το προσπαθούσε να μείνει εν ενεργεία. Οι λαμαρίνες του, τα φινιστρίνια, τα καταστρώματα του όπως φαίνονται από αέρος σίγουρα δεν προδίδουν την ηλικία του. Εγώ κρατάω ότι φεύγει όμορφο, αγέρωχο, με τα σινιάλα και το όνομα που φορούσε όλη του τη ζωή στα Ελληνικά νερά. Ούτε πασαλείματα, ούτε κομμένα ονόματα. Προσέφερε τα μέγιστα στην εταιρία του, στάθηκε από Αδριατικη, Κρήτη, Βόρειο Αιγαίο. Ξελάσπωσε πολλές καταστάσεις και έφερε τα λεφτά πίσω στην εταιρία του 2 & 3 φορές. Μακάρι να βρεθούν και άλλα τέτοια σκαριά τόσο άξια στην ακτοπλοΐα μας στον μέλλον. Καλό ταξίδι στην αιωνιότητα Κρήτη II.
Ferry Himuka Posted March 21 Posted March 21 (edited) Κατ εμέ έπρεπε να φύγει πιο νωρίς, χωρίς να χρειαστεί να ταλαιπωρήσει κόσμο, δυστυχώς φεύγει με πολύ κακή φήμη στο απλό επιβατικό κοινό. Edited March 21 by Ferry Himuka
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 21 Posted March 21 7 hours ago, pkos said: Για αντίο βάζω αυτό το κείμενο που έγραψα. Το ταξίδεψα μία φορά όταν αντικατέστησε τον Νησος Χιος σε μία ακίνησία του. Τότε επι sea star. Ήταν το πρώτο πλοίο των 190 μέτρων που μπήκε στη γραμμή μας έστω και για λίγο. To N ΣΑΜΟΣ είναι πιό μανουβραδόρικο από τα ΚΡΗΤΗ 2 hours ago, Ferry Himuka said: Κατ εμέ έπρεπε να φύγει πιο νωρίς, χωρίς να χρειαστεί να ταλαιπωρήσει κόσμο, δυστυχώς φεύγει με πολύ κακή φήμη στο απλό επιβατικό κοινό. Δεν "ήταν στο χέρι" του βαποριού το πότε θα φύγει
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 21 Posted March 21 6 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: To N ΣΑΜΟΣ είναι πιό μανουβραδόρικο από τα ΚΡΗΤΗ Δεν "ήταν στο χέρι" του βαποριού το πότε θα φύγει Κ όμως ήλθε η ώρα που οι φαν του βαποριού,όλοι εμείς οι ιαπωνολάτρες περιμέναμε Το ΚΡΗΤΗ ΙΙ σε λίγο κ το αδελφό περνάνε στην ιστορία,βαπόρια θρύλοι που όσοι τα αγαπήσαμε θα τα θυμόμαστε με άγάπη κ νοστολγία...😪😪😪
JohnR730 Posted March 21 Posted March 21 (edited) Για μένα μαζί με Το Κρήτη φεύγει και ένα από τα τελευταία κομμάτια της παλιάς καλής ΑΝΕΚ και των καλών ετών της ακτοπλοΐας. Είχα κάνει ένα και μοναδικό ταξίδι με το πλοίο πριν 3 χρόνια και θα μου μείνει αξέχαστο. Για καλή μου τύχη και κακή τύχη των υπόλοιπων επιβατών το πλοίο έβγαλε βλάβη ανοιχτά του Ηρακλείου με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η άφιξη και να έχω μία μικρή παράταση στο ταξίδι μου. Αντίο ΚΡΗΤΗ ΙΙ και σε ευχαριστούμε Edited March 21 by JohnR730
parian scientist Posted March 22 Posted March 22 (edited) Το Τελευταίο Ηλιοβασίλεμα…. Αντίο Πολύ αγαπημένε Ιάπωνα….!!!! Edited March 22 by polmyt
blue star myconos Posted March 23 Posted March 23 Βλέπω ότι το protug γυρνάει Πειραιά υποθέτω οτι το πλοίο παραδόθηκε στα διαλυτήρια
Metal maniac Posted March 23 Posted March 23 Σίγουρα θα παραδόθηκε αλλά το ρυμουλκό δεν έχει φύγει ακόμα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 23 Posted March 23 Όχι μόνο παραδόθηκε αλλά και έχει προσαράξει όπως είδα σε φώτο στο fb σήμερα.
georgios express Posted March 23 Posted March 23 Δεν γνωρίζω αν όταν τα "Κρήτη Ι-ΙΙ" επιλέχθηκαν να αγορασθούν από την τότε Διοικητική Ομάδα της ΑΝΕΚ, ήταν δυνατόν να προβλεφθεί η μετέπειτα πορεία τους σε Κρητικό, Αιγαίο, Αδριατική και λοιπή Μεσόγειο. Ξεχωρίζω το ΙΙ επειδή αν δεν κάνω λάθος έκανε περισσότερα δρομολόγια από το Ι στην δική μας ακτοπλοϊα. Ακόμα και μέχρι τα τελευταία του, το πλοίο ήταν (για τον επιβάτη του) σε πολύ καλή κατάσταση, ακόμα και συγκρινόμενο με άλλα ενεργά ακόμα πλοία (δεν γράφω ονόματα για να μην λοξοδρομήσει η συζήτηση). Τα μάγουλα προσέφεραν αξέχαστο ταξίδι, ιδίως στον Γαρμπή. Ο θόρυβος των μηχανών του γύρω στις 05:30, ξυπνούσε όλη την παραλιακή ζώνη του Ηρακλείου, ιδίως όσους το καλοκαίρι επέλεγαν να κλείνουν το air-condition και να αφήνουν ανοικτό το παράθυρο. Παρά ταύτα, εκτός βλαβών, τα 19 knots ήταν ρουτίνα, στο κατέβασμα ή το ανέβασμα. Και η ρακή στο τέλος του δείπνου στο a la carte εστιατόριο, χαρακτηριζόταν επί δεκαετίες από την ίδια, σταθερή ποιότητα. Τέλος πάντων, όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος. Και το τέλος του "Κρήτη ΙΙ" δεν ήταν κακό. Περήφανο έφυγε, χωρίς να το λυπόμαστε. Αν όπως προσπαθούν να μας πείσουν οι ποιητές, τα καράβια έχουν ψυχή, τότε η ψυχή του "Κρήτη ΙΙ" το ένα πρωί θα κάνει βόλτες στον Άγιο Διονύσιο και το άλλο πρωί, θα ψηλώνει λίγο, θα κοιτά κατά τον Νοτιά και θα βλέπει την κορυφή του Γιούχτα. Θερμή παράκληση ΜΗΝ δημοσιεύσετε φωτογραφίες του καραβιού στο Aliaga. Links βάλτε όσα θέλετε, δεν θα μου ανοίξουν ούτως ή άλλως, επειδή Χ, FB, Tik-Tok, κλπ., δεν έχω, από πεποίθηση.
Annivas Posted March 23 Posted March 23 Τα πλοία αυτά αγοράσθηκαν από την Ιαπωνία , ήρθαν στην Ελλάδα μετασκευαστηκαν και δρομολογήθηκαν στην Αδριατικη όταν είχαν ήδη κάνει την εμφάνιση τους τα πρώτα νεότευκτα της εποχής εκείνης . Πλοία καλοτάξιδα , ιδιαιτέρως άνετα για τον επιβάτη και πολυτελή σήκωσαν το βάρος του ανταγωνισμού στην Αγκώνα με ιδιαίτερη αξιοπρέπεια απέναντι στα νεότευκτα και ταχύτατα πλοία της Superfast και των Μινωικων , μέχρι να έρθουν τα δύο Fossen της ΑΝΕΚ . Δεν ήταν καθόλου τυχαίο ότι αρκετοί οδηγοί μεταφορικών , τα προτιμούσαν έναντι των νεότευκτων για την άνεση , την ποιοτική κουζίνα που είχαν και την ζεστή φιλοξενία που παρείχαν . Εκεί όμως που μεγαλούργησαν σαν δίδυμο ήταν αναμφισβήτητα στο Πειραιάς - Ηράκλειο . Κάθε μέρα φρακαριζαν τα αχανή τους γκαράζ με κάθε λογής οχήματα , με τον αείμνηστο διοικητικό της ΑΝΕΚ κ. Σαραβελακη να προσπαθεί φωνάζοντας να χωρέσουν λίγα ακόμη φορτηγά . Σε γενικότερο πλαίσιο πάντως , ήταν πολύ τίμια βαπόρια , πρόσφεραν στην Ελληνική ακτοπλοΐα και στην εταιρεία τους , έκαναν 2-3 φορές απόσβεση και πράγματι φεύγουν με το κεφάλι ψηλά στον κατάλληλο χρόνο .
Petros P Posted March 24 Posted March 24 Έτσι για την ιστορία πήγε ως Κρήτη ΙΙ με σημαία Togo και εταιρεία Flash Maritime On 4/11/2022 at 5:24 PM, Petros P said: Η Flash ήταν και στο Πήγασος . Η μαλτέζικη Flash On 4/11/2022 at 5:08 PM, Nick the Greek said: Στα χαρτιά ο πλοιοκτήτης έχει αλλάξει, είναι πια η Flash Maritime Ltd, με έδρα τις Νήσους Μάρσαλ. Το παράδοξο είναι πως η Flash Maritime Ltd φαίνεται σαν care of Hellenic Seaways Single Member Maritime SA. Φαντάζομαι πως πρόκειται περί της λάθος ελληνικής εταιρείας. Το ίδιο και το Κρητη Ι.
Taxidiotis Posted March 24 Posted March 24 Εν το μεταξύ 3 στα 3 η ανεκ στις διαλύσεις με σινιάλα και original όνομα
Panagia Ekatontapiliani Posted March 25 Posted March 25 Ας δούμε το Κρήτη ΙΙ στην τελευταία του αναχώρηση που έφυγε ρυμουλκούμενο για σκράπ στον Αλιαγα.
Nick the Greek Posted March 27 Posted March 27 Έχω περάσει ώρες ατελείωτες με αυτά τα δυό δεινοσαυράκια. Μα στη φόρτωση, μα βλέποντάς τα να περνάνε μπροστά μου, μα χαζεύοντας τις χρονοβόρες τους μανούβρες. Είχαν πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, από την πρώτη στιγμή που τα είδα ένα πρωινό στα 90s να πλέουν το ένα πίσω από το άλλο πρός το Πέραμα, άρτι αφιχθέντα στην Ελλάδα. Ανεξαρτήτως όμως του τι αισθάνομαι εγώ και προσπαθώντας να αρθρώσω μια όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική γνώμη κοιτώντας συνολικά τα πεπραγμένα τους εν Ελλάδι, πιστεύω ότι είναι σίγουρα μέσα στην κουβέντα αν έψαχνε κανείς τα πιο επιτυχημένα πλοία της τελευταίας 30ετίας στην Ελλάδα. Όχι τα καλύτερα, όχι τα πιο πολυτελή, όχι τα ομορφότερα, όχι τα πιο δημοφιλή, αλλά τα πιο επιτυχημένα για τους πλοιοκτήτες τους. Ξεκινάμε από το ότι ανταγωνίστηκαν και επέζησαν κόντρα στον στόλο νεοτεύκτων που είχαμε στη χρυσή δεκαετία 1995-2005. Είχαν πάντα το δικό τους μερίδιο αγοράς και αυτό από μόνο του λέει πολλά. Δυστυχώς δεν έχω οικονομικά στοιχεία για να το υποστηρίξω αλλά θεωρώ επίσης πως ο λόγος ανάμεσα στο κόστος αγοράς/μετασκευής και την εν συνεχεία κερδοφορία τους πρέπει να είναι εξαιρετικός. Με πιο απλά λόγια, σχετικά μικρό κόστος αγοράς/μετασκευής και πολύ μεγαλύτερο κέρδος. Δούλευαν χειμώνα-καλοκαίρι, εξυπηρέτησαν Κρήτη και Αδριατική. Δούλεψαν εκτεταμμένα στο εξωτερικό. Ραβέννα – Μπρίντιζι – Κατάνια, δούλεψαν Civitavecchia – Palermo, Civitavecchia – Termini Imerese, Napoli – Termini Imerese, Civitavecchia – Olbia, Livorno – Olbia, γενικά έφεραν πολύ χρήμα και από ναυλώσεις στο εξωτερικό στην ΑΝΕΚ. Δούλεψαν επίσης και σαν ΕΓ/ΟΓ αλλά και σαν ro-ro. Είχαν τα προβληματάκια τους σε 30 χρόνια υπηρεσίας αλλά αυτό είχε να κάνει κυρίως με την παρακμή της εταιρείας τους. Σκεφτείτε να τα πρόσεχαν κιόλας μηχανικά. Γενικά μιλάμε για πλοία με σχετικά χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, που έφεραν σημαντικά έσοδα όπου και να πήγαν. Εν συντομία, ας αποχαιρετήσουμε 2 πολύ ξεχωριστά, σημαντικά και κυρίως με μακρόχρονη σταδιοδρομία πλοία που προσέφεραν στους πλοιοκτήτες τους αλλά και τους χρήστες/ταξιδιώτες τους.
pathfinder Posted March 28 Posted March 28 Έχω πολλά χρόνια να ταξιδεύσω, αλλά αν δεν είχαν σοβαρά προβλήματα, τα θεωρούσα ανώτερα πολλών απ΄όσα μένουν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now