proud_ionian Posted October 11, 2024 Posted October 11, 2024 Οι ακτοπλόοι το στέλνουν και αυτό ντάνα την επόμενη εβδομάδα (δίπλα στο αδερφό)
spiroszante Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Μήπως ήρθε η ώρα για τη ντάνα? Βλέπω στο AIS ρυμουλκά δίπλα του.
sailor26 Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Πρόσφεραν πολλά αυτά τα πλοία.αχανες γκαράζ για μεταφορά αγαθών,τεράστιο μέγεθος όταν ήρθαν,ικανοποιητική ταχύτητα ,οικονομικά σε κατανάλωση.απ τις καλύτερες αγορές για συγκεκριμένες γραμμές Ιταλίας και Κρήτης που έβγαλαν τα χρήματα τους 3 και 4 φορες
Annivas Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Ειδικά την προηγούμενη δεκαετία που ήταν δίδυμο στο Ηράκλειο , η φόρτωση τους ήταν πραγματικό θέαμα να το παρακολουθείς . Μονίμως μέχρι καταπέλτη με διαδικασία στοιβασιας η οποία θύμιζε Tetris. Πράγματι πρόσφεραν παρά πολλά στην εταιρεία του και ίσως ήταν απο τις πιο αποδοτικές επενδύσεις που έκαναν . την τελευταία πενταετία όμως η ταμειακή ξηρασία της ΑΝΕΚ , είχε ως αποτέλεσμα να πάρουν γρήγορα την κάτω βόλτα.
Metal maniac Posted November 1, 2024 Posted November 1, 2024 Για να δούμε ένα βίντεο και με τα δύο πλέον αδέρφια στην ντάνα
Metal maniac Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 Άλλο ένα βίντεο με τα δύο πλοία στην ντάνα
piraeus ships spotting Posted February 12 Posted February 12 Διάβασα ότι πουλήθηκε, μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει;
proud_ionian Posted February 12 Posted February 12 On 1/17/2025 at 9:41 PM, kefalonia94 said: Επιβεβαίωση ότι τα Κρήτη σύντομα μας αφήνουν χρόνους... Voilà
Nick the Greek Posted February 13 Posted February 13 Να πούμε πως το Δεκέμβριο που μας πέρασε και τα δύο πλοία πέρασαν στην πλοιοκτησία της Blue Star Ferries, αντί της Attica Holdings SA. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε πως το lightweight τους είναι γύρω στους 11,600 τόνους και μια θεωρητική αξία scrap γύρω στα 5.5 εκατομμύρια έκαστο. Η διαίρεση μας δίνει μια χοντρική τιμή στα 474 δολλάρια τον τόννο. Μπακάλικο αυτό, δεν ξέρω αν ανταποκρίνεται ακριβώς στην πραγματικότητα.
Petros P Posted February 13 Posted February 13 12923 το βάρος του(ς) αγαπητέ. Και τα πλοία πρέπει να πωλήθηκαν περί τα 4-4,1 εκ. δολλάρια το καθένα, αν ισχύουν τα νούμερα που έχω ακούσει απο την αγορά για τη τιμη ανα τονο.
Αρακλειανός Posted February 22 Posted February 22 Μιας και θα μας αφήσουν σύντομα, ας δούμε στην Ελευσίνα αυτό και το αδερφάκι του από τη μέσα μεριά της ντάνας. Η τελευταία φωτογραφία δεν είναι και ό,τι καλύτερο, διότι είχε μόλις ξεκινήσει βροχή...
polmyt Posted March 2 Author Posted March 2 Να το δουμε και με λιγο καλυτερες καιρικες συνθηκες στη ντανα στην Ελευσινα
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5 Posted March 5 Πωλήθηκε τo Ε/Γ – Ο/Γ πλοίo «Κρήτη ΙΙ», πλοιοκτησίας θυγατρικής της Attica Α.Ε. Συμμετοχών, με σκοπό την ανακύκλωσή του, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία για την ασφαλή και περιβαλλοντικώς υγιή ανακύκλωση πλοίων, σε μονάδα ανακύκλωσης πλοίων, η οποία περιλαμβάνεται στον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Μονάδων Ανακύκλωσης Πλοίων. Όπως ενημέρωσε η εταιρεία, το τίμημα της πώλησης ανήλθε σε 3,6 εκατ. δολάρια ΗΠΑ και θα ενισχύσει τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου. Από τη συναλλαγή προέκυψε κέρδος 0,2 εκατ. ευρώ.
Petros P Posted March 5 Posted March 5 Οταν με το καλο ανακοινωθει και το Κρητη Ι θέλω να δω τη τιμη,γιατι το Κρητη ΙΙ ηταν το "γεμάτο" απο τα αδερφά 😇
harryludens Posted March 21 Posted March 21 Το PROTUG στο MYSHIPTRACKING έχει καθαρά προορισμό Αλίαγα. Όμως υπάρχει και το VERNIKOS SKAFI III που έχει παραλάβει κάτι από το ίδιο σημείο-μάλλον το ΚΡΗΤΗ Ι?-. Και τα δύο ρυμουλκά έχουν περίπου την ίδια ταχύτητα, 4,1 κόμβους
pkos Posted March 21 Posted March 21 Υπάρχουν 6 ρυμουλκά από οτι βλέπω. Τα δύο έχουνε άλλο πλοίο και άλλα 4. Μήπως φεύγουν και τα δύο μαζί;
pkos Posted March 21 Posted March 21 Για αντίο βάζω αυτό το κείμενο που έγραψα. Το ταξίδεψα μία φορά όταν αντικατέστησε τον Νησος Χιος σε μία ακίνησία του. Τότε επι sea star. Ήταν το πρώτο πλοίο των 190 μέτρων που μπήκε στη γραμμή μας έστω και για λίγο. On 6/18/2024 at 4:53 PM, pkos said: Με αφορμή το σχόλιο στη γωνία του κουτσομπόλη θυμήθηκα το ταξίδι που έκανα το 2009 τον Απρίλιο Μάιο νομίζω ήταν που αντικατέστησε το Νήσος Χίος νομίζω στην ακινησία του. Ένα εξαιρετικό πλοίο τότε βέβαια πιο νέο 30 ετών ήταν και με έναν εξαιρετικό πλοίαρχο που όλοι έπαθαν σοκ πώς χωρούσε το θηρίο στη Χίο. Μέχρι τότε το ρεκόρ το είχε το αείμνηστο Ρόρο Θεσσαλονίκη της Σάος με 160 μέτρα. Καλή ταχύτητα 20+,21 και ήταν το στρώσιμο για τους μετέπειτα βαπορες Αριάδνη Ρόδος και Σάμος (που έχει νομίζω παρόμοιες ελκτικές ικανότητες με το τελευταίο). Νομίζω είχε και πλοίαρχο το καπτα Διαμαντή που κατέρριψε τα ρεκόρ. Ήταν η πρώτη φορά που είδαμε πλοίο με δύο καταπέλτες γρήγορη φορτοεκφόρτωση και εξαιρετική κρητική φιλοξενία ΑΝΕΚ Γαρ. Εδώ η φόρτωση τελείωνε πολύ ώρα πριν το πρόγραμμα της αναχώρησης. Τώρα πια αφού ταλαιπωρεί την εταιρεία ας ελπίσουμε η να γίνει κάποιο καλό στρώσιμο η αλλιώς να πάει για σκραπ και να θυμόμαστε όμορφες αναμνήσεις.
Metal maniac Posted March 21 Posted March 21 Αντίο ρε ΚΑΡΑΒΑΡΑ σε ευχαριστώ και δεν θα ξεχάσω ποτέ τα υπέροχα ταξίδια που κάναμε μαζί (σαν επιβάτης) και τις πάρα πολλές αναμνήσεις όταν εργαζόμουν σε εσένα οπότε έκανες την επισκευή σου 😭
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now