Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
4 hours ago, jimmyN said:

Καινούργες σε πλοιο που αργά ή γρήγορα θα παει για κοψιμο? Αξίζει?

Οπως εχω ξαναπει οι μονοι που σχεδιαζουν το κοψιμο του συγκεκριμενου πλοιου ειναι καποιοι στο διαδικτυο και οχι οι ιδιοκτητες του.🤪

  • Replies 726
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Διαδικτυακοί πλοιοκτήτες του ΚΡΗΤΗ ΙΙ. Εγώ λέω μη δούμε στο τέλος και το ΚΡΗΤΗ Ι να σαλπάρει για Κρήτη ή για Δωδεκάνησα. 

Posted

Το Λισσος διαλύθηκε στα 39 χρόνια του, το Λατω στα 43 ενώ Κάντια, Ρέθυμνο και Απτερα στα 38 τους. Το Κρήτη ΙΙ έχει ήδη καταρρίψει το ρεκόρ της Ανεκ όντας το παλαιοτερο ενεργό στην ιστορία της. 

Posted (edited)

Αυτό δυστυχώς δεν αποτελεί κριτήριο. 

Το 2005 ή ακόμη και το 2015 ένα 35χρονο πλοίο εθεωρείτο έτοιμο για απόσυρση, πλέον τα 35χρονα αποτελούν τον κορμό της ακτοπλοΐας.

Εμπρός πίσω!

Edited by polmyt
quote
Posted

Έχει προσφέρει πραγματικά τα μέγιστα στην εταιρία του, αυτό και το αδερφό του έχουν φέρει τα λεφτά τους 10 φορές πίσω. Έξυπνη επένδυση από τον συγχωρεμένο τον Σηφη που δεν παρασύρθηκε τότε στην φρενίτιδα των νεότευκτων και κινήθηκε πιο λογικευμένα. Ωστόσο ας μην το ξεγραφούμε γιατί και πριν χρόνια ήταν παροπλισμένο στο Πέραμα και ολοι έγραφαν ότι το έχουν ξηλώσει, και έχει γίνει ανταλλακτικα για το αδερφό, και να τελικά που αυτό ταξιδεύει ακόμη.

Posted

Για την ώρα είναι όλα ρευστά σχετικά με το μέλλον του πλοίου, έχει θέματα και στις κύριες μηχανές και στις ηλεκτρομηχανες του

Posted

^^^
Δευτε λάβετε τελευταίον ασπασμόν μου ακούγεται.
ΤΙ κάνει τώρα η εταιρεία, πλέον δεν υπάρχει καθόλου πάγκος στο ρόστερ.
Ελπίζω τον Μπένυ να τον κάναν καλό σέρβις μην μείνει και αυτός καλοκαιριάτικα.

Posted

Το ΚΡΗΤΗ ΙΙ αγκομαχάει τα τελευταία χρόνια σε ένα δρομολόγιο με λίγες ωρες ταξιδιού και με ένα μόνον standby την ημέρα πλην των καλοκαιρινών ημερήσιων δρομολόγιο . Η ποικιλία δε των βλαβών που βγάζει σε κύριες μηχανές και ηλεκτρομηχανές καταδεικνύουν ότι το πλοίο χρήζει άμεσης συντήρησης σε όλα τα επίπεδα , ανάλογη με αυτή που έγινε στο Πρεβελης.
Το ερώτημα είναι αν συμφέρει την εταιρεία να δαπανήσει ένα ποσό μερικών εκατομμυρίων για να το φέρει σε αξιοπρεπή κατάσταση . Ειναι  δυσκολο ερώτημα γιατι πρεπει να μπουν στην εξίσωση πολλοί παράγοντες και όχι μόνον για το αν θα προλάβει να τα φέρει πίσω .

Παρόλα αυτά το άμεσο μέλλον θα δώσει την απάντηση  . 

Posted

Όσο το μέλλον φαντάζει αβέβαιο ας δούμε το πλοίο πρίν λίγο καιρό στο λιμάνι του Ηρακλείου 

Υγ. Στον τόπο μου λέμε ότι όταν αφήνεις κάτι σε αφήνει και αυτό

Posted

Οχι μόνο στον τόπο σου..παντού το λένε. Μόνο οι πέτρες εξακολουθούν να σου δίνουν και ας τις έχεις παρατήσει. 

Posted

Άρα η αλλαγή ηλεκτρομηχανών που αναφέρθηκε, έχει να κάνει με τη χρήση ως ro ro, που γράφει ο Συλιγάρδος;

Posted

Κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε καν να εξετάζουμε το ενδεχόμενο ένα καράβι 45 χρονών να γίνει ρορο ή οτιδήποτε άλλο 

Posted (edited)

Γιατί, τα ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ, ΤΑΛΩΣ, ΚΑΠΕΤΑΝ ΧΡΗΣΤΟΣ και προφανώς το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ είναι μικρότερης ηλικίας από το ΚΡΗΤΗ ΙΙ; Μην τρελαθούμε κιόλας... 

Edited by polmyt
quote
Posted

Πιστεύω πως σαν Ro/Ro για μερικά χρονακια μια χαρά θα είναι. Μικρότερες ταχύτητες και μπορεί να αξιοποιηθεί και σε γραμμές της Κρήτης χωρίς πολλά stand by. Έτσι μένουν τα άλλα δύο νεότερα Ro/Ro για να καλύψουν και άλλες ανάγκες σε άλλα νησιά με περισσότερα stand by!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...