polmyt Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 (edited) Kriti II Main Particulars / Κρητη IΙ Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: KRITI II Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): New Yukari(1979-1996) IMO Number: 7814058 LOA / Μέγιστο Μήκος: 191,80 m Breadth / Πλάτος: 29,40 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 27239 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1979 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Koyo,JAPAN Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x MAN 23875 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 21 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1996 Operator/Διαχειριστής: ANEK Lines Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Shin Nihonkai Ferry ____________________________________________________________________________- (1979, ex-New Yukari) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
harlek Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 (edited) Σήμερα έφυγε κατά τις 21.20 και καθώς πέρναγε από τη μπούκα έβγαλε έναν καπνό (ειδικά από το δεξί φουγάρο) μου μαύρισε το σύμπαν. Πρώτα πνίγηκαν από το καυσαέριο κάποιοι επιβάτες στο κατάστρωμα (στην περιοχή πίσω από τα φουγάρα, εκεί με τους κιτς γλόμπους!) και μετά η μπόχα διαχύθηκε για να ξεκάνει ότι βρισκόταν σε ακτίνα τουλάχιστον 500 μέτρων. Μιλάμε για κατάμαυρο "συμπαγές" πράμα, όχι απλό καπνό!Σύντομα θα ταξιδέψω με τον εν λόγω Ιάπωνα, οπότε θα μεταφέρω εντυπώσεις. Edited June 3, 2013 by proud_ionian tag
Panagia Ekatontapiliani Posted July 17, 2006 Posted July 17, 2006 harlek said: Σήμερα έφυγε κατά τις 21.20 και καθώς πέρναγε από τη μπούκα έβγαλε έναν καπνό (ειδικά από το δεξί φουγάρο) μου μαύρισε το σύμπαν. Πρώτα πνίγηκαν από το καυσαέριο κάποιοι επιβάτες στο κατάστρωμα (στην περιοχή πίσω από τα φουγάρα, εκεί με τους κιτς γλόμπους!) και μετά η μπόχα διαχύθηκε για να ξεκάνει ότι βρισκόταν σε ακτίνα τουλάχιστον 500 μέτρων. Μιλάμε για κατάμαυρο "συμπαγές" πράμα, όχι απλό καπνό! Για δείτε τη βγάζει και μας δίνει να αναπνεύσουμε Αυτός ο καπνός βγαίνει από το αριστερό φουγάρο ενώ το πλοίο είναι δεμένο αρκετές ώρες πριν την αναχώρηση. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στις 03-07-06.
harlek Posted July 23, 2006 Posted July 23, 2006 Ταξίδεψα με το πλοίο για Ηράκλειο στις 16/7, τη μέρα που έφυγε από Πειραιά με καθυστέρηση περίπου μιας ώρας, λόγω του ότι έφερνε κόσμο και από Σαντορίνη (αυτούς που μείνανε εκεί από τη βλάβη του Εξπρες Σαντορινη). Το πλοίο δίνει μια εξαιρετικά ευρύχωρη αίσθηση, κυρίως λόγω του τεράστιου πλάτους του. Σημειωτέον ότι ήταν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ παντού, ενώ παρά τα χρόνια του κρατιέται καλά εσωτερικά: δεν είναι μοντέρνο, αλλά δεν είναι και σαν το ΛΙΣΣΟΣ που είχε μια εικόνα παρακμής (τουλάχιστον το 2001 που είχα μπει). Τα καταστρώματά του είναι επίσης πολύ ευρύχωρα και πλατιά. Επίσης, εντύπωση που έκανε το ευγενικό πλήρωμα του πλοίου, το οποίο σου έδινε μια αίσθηση οικειότητας. Φυσικά, λίγο μετά την αναχώρηση, πνίξαμε τον Πειραιά στο "μαζούτ", ενώ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είχα τη φαεινή ιδέα να κάτσω πρύμα στο πάνω κατάστρωμα (πίσω από τα φουγάρα) με αποτέλεσμα τελείως ξαφνικά να λουστώ με μαύρα νερά που ήρθαν από το πουθενά! Ευτυχώς είχα καμπίνα και μπορούσα να πλυθώ! Η καμπίνα (λίγο πίσω από τη γέφυρα και νομίζω στο ίδιο επίπεδο) ήταν συμπαθητική, χωρίς πολυτέλειες, αλλά υπέφερε από αισθητό vibration σ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Το πλοίο μου φάνηκε αρκετά δυσκίνητο στο λιμάνι - πάλι καλά που έχει και το sternthruster να βοηθάει πίσω την κατάσταση.
georgios express Posted July 27, 2006 Posted July 27, 2006 Είναι δεμένο ήδη στην Παγόδα.-Μήπως έφερε και κόσμο μαζί και τους αποβίβασαν εκεί για έλεγχο?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 27, 2006 Posted July 27, 2006 Το μεσημέρι έδεσε στην πιο γνώριμη θέση του, μπροστά από τον Άγιο Διονύση και έπαιρνε πετρέλαια.
georgios express Posted July 29, 2006 Posted July 29, 2006 Να και του έμεινε (του καραβιού, όχι της ΑΝΕΚ ) από την θητεία του στον Λίβανο. Σουηδική, Αυστραλιανή και Ελληνική σημαία ανηρτημένες στην είσοδο του αριστερού καταπέλτη.
George Posted June 15, 2007 Posted June 15, 2007 Ταξιδάκι χθες με το ΚΡΗΤΗ ΙΙ και ομολογώ πως το είχα πολύ αδικημένο σαν βαπόρι σε όλους τους τομείς. Ένα πλοίο στολίδι εσωτερικά, με φοβερά μεγάλους χώρους που σου κάνουν αίσθηση για την άπλα τους, με φοβερά επίσης ανοιχτά καταστρώματα και με καθαριότητα που μοσχοβολά. Μπαίνοντας από τον καταπέλτη των επιβατών βρίσκουμε κυλιόμενες σκάλες που μας ανεβάζουν ένα ντεκ πιο πάνω. Εκεί και πάλι άλλες κυλιόμενες σκάλες μας πάνε ακόμα ένα ντεκ πάνω όπου υπάρχει ένας μακρύς διάδρομος. Στη μέση περίπου του διαδρόμου γίνεται και ο έλεγχος των εισιτηρίων. Συνεχίζοντας λοιπόν στο τέλος του διαδρόμου αυτού υπάρχει και άλλη μία κυλιόμενη σκάλα που βγάζει πλέον στο ντεκ 7 στο ύψος περίπου των λεμβών και συναντάμε την reception του πλοίου και το λογιστήριο. Ένας τεράστιος πραγματικά χώρος όπου υπάρχουν και 4 καναπέδες για να κάθονται επιβάτες ή όσοι περιμένουν να πάνε στην καμπίνα τους. Από τη reception και πλώρα υπάρχουν μόνο καμπίνες ενώ αν πάμε πρύμα συναντάμε το μεγάλο σαλόνι του πλοίου που κατά προσωπική εκτίμηση πρέπει να χωράει ίσα με 1000 άτομα σε απόλυτα Normal συνθήκες. Αυτό το σαλόνι έχει κι ένα κυκλικό μπαρ στη μέση. Μετά το τέλος του σαλονιού κι ενώ κατευθυνόμαστε ακόμα πιο πρύμα βγαίνουμε σε έναν μεγάλο διάδρομο όπου αριστερά υπάρχει η εκκλησία του πλοίου και δεξιά τα μαγαζιά. Επίσης αριστερά υπάρχει σαλονάκι αποκλειστικά για τους χρήστες Internet (υπάρχουν 3 υπολογιστές) και γενικότερα για όσους δεν μπορούν να μείνουν λεπτό εκτός shipfriends! Να με συγχωρέσουν οι admin αλλά εγώ μπόρεσα Σε αυτό το σημείο παλιά ήταν το casino του πλοίου και τα slot machines. Στο τέλος του διαδρόμου αυτού στην αριστερή μεριά του πλοίου είναι το εστιατόριο και στη δεξιά το απίστευτα μεγάλο self service με μεγάλη ποικιλία φαγητών και πολύ καλή ποιότητα. Πολύ λίγες καμπίνες επίσης υπάρχουν και στο κατάστρωμα 6 πλώρα. Από τη reception υπάρχουν κυκλικές σκάλες που οδηγούν στο κατάστρωμα 8 και εκεί συναντάμε τη ντίσκο του πλοίου η οποία όμως χρησιμοποιείται απλά σαν music bar με χαμηλή μουσική και κλείνει περίπου στις 12. Προς τα πλώρα υπάρχουν καμπίνες επιβατών μέχρι και σχεδόν πίσω από τη γέφυρα. Πρύμα από τη disco βρίσκουμε τα αεροπορικά καθίσματα. Πάρα πολλά αλλά δείχνουν λίγο παλιά! Προχωρώντας πλέον πρύμα στο ανοιχτό κατάστρωμα/γήπεδο βρίσκουμε το στεγασμένο deck bar στο οποίο (όπως λέει και η ανακοίνωση) σερβίρεται παραδοσιακός γύρος με πίτα. Το μπαρ κι αυτό κλείνει από τις 12 και μετά και πρύμα τελείως βρίσκουμε την κλειστή πισίνα του πλοίου. Από κει με σκάλες μπορούμε να κατέβουμε στα άλλα δύο μικρά ανοιχτά ντεκ που υπάρχουν πρύμα. Σε γενικές γραμμές το πλοίο μου άφησε απίστευτα θετικές εντυπώσεις και αποκορύφωμα η ταχύτητά του που άγγιξε τους 22,0 κόμβους ενώ κυμαινόταν από 21,2 - 21,5. Στα αρνητικά η ανυπόφορη κατάσταση στον χώρο της πισίνας από τους καπνούς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το έχουμε δει και με άλλους πατριώτες του καραβιού αυτό. Και επίσης οι (κατά τη γνώμη μου πάντα) λίγο στενές καμπίνες. Τουλάχιστον οι εσωτερικές. Για κλείσιμο βλεφαριάστε και τι έγινε στο λιμάνι όταν έκανα πρόσω τη δεξιά!
Stefanos Posted June 15, 2007 Posted June 15, 2007 Κάτι που σου κάνει εντύπωση είναι ότι οι πόρτες στο deck 8 που βγάζουν στο εξωτερικό κατάστρωμα μετά απο κάποια ώρα νομίζω περίπου στις 24.00 κλειδώνουν και κάποιος που είναι στις καμπίνες εκεί για να βγεί έξω πρέπει να κατέβει στη reception του πλοίου η στο κεντρικό σαλόνι,πραγματικά κάτι που δε συναντάς συχνά σε βαπόρι Αυτό που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό είναι τα απίστευτα μεγάλα ανοιχτα deck μια περατζάδα στο ανώτερο κατάστρωμα που παίζεις και ποδόσφαιρο πραγματικά Γενικότερα είναι είναι ένα βαπόρι που αφήνει θετικότατες εντυπώσεις και με τους χώρους του και με το ταξίδεμα του κάθως έχει μια πολύ καλή θαλάσσια συμπερίφορα χωρίς καθόλου vibration η θάλασσα ωστόσο ήταν ήρεμη άλλα κάτι με κάνει να πιστεύω πως και σε δύσκολο καιρό θα συμπεριφέρεται καλύτερα απο άλλα γιαπωνεζάκια τα οποία τα τρελάναμε στις μετάσκευες με το που ήρθαν στη χώρα μας
Panagia Ekatontapiliani Posted August 2, 2007 Posted August 2, 2007 Τραυματισμός οδηγού Φ/Γ στο Κρήτη ΙΙ Πηγη ΥΕΝ Quote Τραυματίστηκε, χθες το πρωί, στο γκαράζ του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» 29χρονος οδηγός Φ/Γ οχήματος στην προσπάθειά του να συνδέσει το επικαθήμενο Φ/Γ όχημα με τον τράκτορα. Άμεσα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου, για την παροχή πρώτων βοηθειών. Προανάκριση διενεργείται από την Λιμενική Αρχή Ηρακλείου.
Neptune Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Στο πλοιο γινονται εργασιες αμμοβολης υφαλων στα ναυπηγεια Ελεψινας.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Το Κρήτη ΙΙ αναμένεται να δέσει γύρω στις 16 Φεβρουάριου, περίπου για ένα μήνα για να κάνει την ετήσια του.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Άιντες, ευκαιρία να ξεμουδιάσει και λίγο το Ελ. Βενιζέλος. Παρακάθισε εφέτος. Panagia Ekatontapiliani said: ...και το χειμώνα συνήθως δούλευε σε κάποια γραμμή της Κρήτης. Ενώ φέτος παραμένει δεμένο στο Πέραμα...
ClawHammer Posted January 23, 2009 Posted January 23, 2009 Χλωμό, υπάρχει προγραμματισμένη κρουαζιέρα με τον Λευτέρη στο διάστημα 17-24/2 για το καρναβάλι της Βενετίας. Μήπως δέσει μετά τις 24 το Κρήτη ΙΙ;
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Το Κρήτη ΙΙ σήμερα έπεσε από τη δεξαμενή στην Ελευσίνα και ξανά επέστρεψε στο Πέραμα.
elmech Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 (edited) Μετά από ένα σύντομο δοκιμαστικό το πλοίο πηγαίνει να δέσει μέσα στο λιμάνι του Πειραιά. Edited March 11, 2009 by elmech
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 Το πλοίο επιστρέφει -μετά την ετήσια του συντήρηση- από σήμερα και πάλι στα δρομολόγια του Ηρακλείου σε αντικατάσταση του Κρήτη Ι.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2009 Posted March 12, 2009 elmech said: Μετά από ένα σύντομο δοκιμαστικό το πλοίο πηγαίνει να δέσει μέσα στο λιμάνι του Πειραιά. Έτυχα να το πετύχω την ώρα που εισερχόταν το Κρήτη ΙΙ στο λιμάνι, επιστρέφοντας από το δοκιμαστικό
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Το Κρήτη ΙΙ παραμένει σβηστό τα βράδια του στο Πέραμα. Δε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα πλοίο της ΑΝΕΚ να είναι σβησμένο το βραδύ (χωρίς ίχνος από φως), άσχετα εάν είναι σε επισκευή
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Να πούμε (διά το τυπικόν του πράγματος) ότι το πλοίο έχει ξεκινήσει ήδη για το πρώτο του δρομολόγιο στο Ανατολικό-Βόρειο Αιγαίο, το οποίο τυγχάνει να είναι και το ...μακρινό (Χ-Μ-Λ-Θ). Καλά του ταξίδια και καλές ...μανούβρες στο υπερσύγχρονο λιμάνι της Χίου. Και έτσι όπως πάνε τα πράγματα (Λισσός πέρυσι, Κρήτη ΙΙ εφέτος), διόλου απίθανο του χρόνου να πραγματοποιηθεί και η ευχή (και κρυφόν μεράκιον βεβαίως-βεβαίως) του φίλου μας NHSOS XIOS. NHSOS XIOS said: ...ΥΓ.Επισης και του χρονου με ΕΛΥΡΑ
gpap2006 Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Από ταχυτητες μια χαρα τα παει ο Γιαπωνεζος γιγαντας. Εφυγε 17.10, ειναι 00.07 και το βλεπω εξω απο την Κώμη στη νότια Χίο. Όπως δειχνει το AIS λίγο πριν το Δύσβατο άνοιξε mexri 21.1 knots. Σε λιγοτερο απο ώρα θα μπαινει στη Χίο. Για να δούμε πόση ώρα θα πάρει η μανουβρα εκει.
Neptune Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Σε 17 λεπτα (αρκετα λιγοτερα και απο την πρωτη προσεγγιση του Θεοφιλου -40 λεπτα-) απο τα φαναρια και με χειρουργικες κινησεις το Κρητη ΙΙ στολιζει τη Χιο. Αν καταλαβα καλα εχει πεσει στη μεση πιθανοτατα για να βοηθησει στην εξοδο (να εχει χωρο η πρυμη να γυρισει) και ισως γιατι η γωνια να ειναι μπαζωμενη. Αντε βρε καλοριζικο.
gpap2006 Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Πολλα συγχαρητηρια στον πλοιαρχο. Αν καποιος φιλος βρεθηκε με καμερα (εστω κινητου) αποψε στη Χίο μακαρι να μας δειξει τη μανουβρα που βγαζουμε τα ματακια μας απο τις webcameras. Παντως η εταιρια εχει πολυ αραιά τα ωραρια. Το δινει αναχωριση απο Χίο 02.30, άφιξη Μυτιλήνη 05.30 και αναχώριση απο Μυτιλήνη 08.00. Με διπλό καταπέλτη νομιζω ειναι υπερβολη το να καθεται τοση πολλη ωρα στα λιμανια. Mην ξεχναμε πως Πειραια -Χίο φαναρι με φαναρι εκανε περιπου 7.40' και θα εκανε κ λιγοτερο αν δεν εκοβε μετα τον Άγιο Μηνά (3-4 μίλια πριν το λιμάνι).
Panagia Ekatontapiliani Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 enas chiotis said: Το πλοίο έκανε την κλασσική μανούβρα του ΛΙΣΣΟΣ αλλά φάνηκε να το κάνει πιο γρήγορα, ακόμα και με 30 μέτρα μήκος παραπάνω. Μπορεί να είναι 30 μέτρα μεγαλύτερο αλλά έχει ισχυρότερες μηχανές και έχει δυο προπελακια (ένα στη πλώρη & ένα στη πρύμη) σαφώς μεγαλύτερης ισχύς από το Λισσος, όποτε για αυτό έδωσε τη συγκατάθεση ο πλοίαρχος του Κρήτη ΙΙ ότι το πλοίο μπορεί να μπει στη Χίο στα ανώτατα στελέχη της εταιρείας enas chiotis said: Βυθίσματα του πλοίου δεν πρόσεξα. Επειδή το Κρήτη ΙΙ είναι γύρω στα 30 εκατοστά πιο ρηχό από το Λισσος δε πρέπει να αντιμετώπισε πρόβλημα με τα βυθίσματα του λιμανιού
bucket Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 Neptune said: Σε 17 λεπτα (αρκετα λιγοτερα και απο την πρωτη προσεγγιση του Θεοφιλου -40 λεπτα-) απο τα φαναρια και με χειρουργικες κινησεις το Κρητη ΙΙ στολιζει τη Χιο. Αν καταλαβα καλα εχει πεσει στη μεση πιθανοτατα για να βοηθησει στην εξοδο (να εχει χωρο η πρυμη να γυρισει) και ισως γιατι η γωνια να ειναι μπαζωμενη. Αντε βρε καλοριζικο. ΦΙΛΕ ΝΕPTUNE ΕΠΕΣΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΓΥΡΙΖΕ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΥΘΙΣΜΑ ΤΟΥ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now