Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
On 12/22/2023 at 7:10 AM, proud_ionian said:

Το ζουμί το άφησε για το τέλος. Τα νέα ferries που θα παραγγελθούν στο άμεσο μέλλον, δεν θα είναι αδερφά των νεότευκτων (star class) της Finnlines, αλλά θα είναι σχεδιασμένα με βάση τις προδιαγραφές των γραμμών που δραστηριοποιείται ο όμιλος στη Μεσόγειο (περιλαμβανομένων Brindisi & Ηρακλείου :)). Πριν υπογράψει, περιμένει να υπάρξει πρόοδος στο μέτωπο της μείωσης της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων.

 

On 1/18/2024 at 1:52 PM, GeorgePag said:

Νεότευκτο πλοίο για τον όμιλο Grimaldi που προορίζεται για τις Μινωϊκες !
Άμεση εξέλιξη σε απάντηση της χθεσινής ανακοίνωσης της Minoan που έκανε λόγο για ανανέωση του στόλου της. 
Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον..

Εντός του επόμενου τριμήνου η παραγγελία.

Posted

Λογικό μου ακούγεται να κάνουν την παραγγελία σχετικά σύντομα υπό την έννοια ότι δεν έχει να περιμένει και κάτι από τις ελληνικές αρχές όσον αφορά τις υποδομές για εφοδιασμό με καύσιμα άλλων τύπων. Ακόμα ψαχνόμαστε για το LNG που είναι σχετικά απλό, οτιδήποτε άλλο ακόμη παραπέμπεται σε πολύ μελλοντικό χρόνο. Οπότε δεν μπορείς να περιμένεις τις αρχές. Προσωπικά θεωρώ πάντως σίγουρο πως τα πλοία θα έχουν συμβατικό καύσιμο και θα είναι -σε απροσδιόριστο βαθμό- έτοιμα(-ready) για μελλοντική κατανάλωση διαφορετικού τύπου καυσίμου.

Posted
26 minutes ago, Nick the Greek said:

 Προσωπικά θεωρώ πάντως σίγουρο πως τα πλοία θα έχουν συμβατικό καύσιμο και θα είναι -σε απροσδιόριστο βαθμό- έτοιμα(-ready) για μελλοντική κατανάλωση διαφορετικού τύπου καυσίμου.

Λογικα πιστευω κι εγω οτι θα ειναι υβριδικης τεχνολογιας οπως τα Finnsirius/Finncanopus και τα ECO και θα στοιχηματιζα αμμωνια ready.

Posted

Δικό του λιμάνι είναι το Ηράκλειο, μπορεί να φτιάξει ο ίδιος ότι εγκατάσταση χρειάζεται 

Κρίνοντας και από όσα είχε πει στη συνέντευξη του Δεκεμβρίου, δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα φτιάξει κάτι τελείως συμβατικό και σε πέντε χρόνια να τρέχει και να μην φτάνει. Δεν είναι δα και ο Προκοπίου.:P

Posted

Δε νομίζω πως είναι τόσο απλό, ειδικά αν όπως είπε και ο Μιλτιάδης το εναλλακτικό καύσιμο είναι η αμμωνία που είναι εξαιρετικά επικίνδυνη. Θα μου πείς βέβαια, στην Ελλάδα ζούμε, με βενζινάδικα στις πυλωτές πολυκατοικιών και "πάμε κι όπου βγεί". Στην αμμωνία θα κολλήσουμε?

Posted (edited)

Μάλλον μέσα στο Μάιο θα γίνει η παρουσίαση 

κανω quote/unquote

αυτό που αναφέρεται στο theferryforums

Super interesting! According to RoPax magazin, the newbuild programme will be presented next month and it hints that it includes ships for Finnlines’ Germany-Finland service.

Will be cool to see the programme! 

I quote the magazine:
Grimaldi Group will present in the next month its new RoPax newbuilding program. This funnel type is the new Star between Sweden and Finland and in some years it could be also a Star between Finland and Germany.  Grimaldi will be the first leader in RoRo and RoPax zero emission operation by using green fuels.   
At 21. of May we will publish the full story and a deep dive into the Super Star vessel operation! 

Edited by Petros P
Posted

Μια κόπια των ECO μου μυρίζει αλλά με εκτεταμένο κομοδέσιο και ένα γκαράζ λιγότερο. Για να δούμε τι έκτρωμα θα αντικρίσουμε πάλι... 

Posted

Το shippax και το ferryforum δεν προσέθεσαν κάτι, σε όσα ήδη ξέρουμε από τη συνέντευξη του Dottore τον περασμένο Δεκέμβριο. Ήταν σαφής για τα πάντα.

On 12/22/2023 at 7:10 AM, proud_ionian said:

Το ζουμί το άφησε για το τέλος. Τα νέα ferries που θα παραγγελθούν στο άμεσο μέλλον, δεν θα είναι αδερφά των νεότευκτων (star class) της Finnlines, αλλά θα είναι σχεδιασμένα με βάση τις προδιαγραφές των γραμμών που δραστηριοποιείται ο όμιλος στη Μεσόγειο (περιλαμβανομένων Brindisi & Ηρακλείου :)). Πριν υπογράψει, περιμένει να υπάρξει πρόοδος στο μέτωπο της μείωσης της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων.

 

On 4/15/2024 at 5:05 PM, proud_ionian said:

 

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

Κατα το athensvoice ο Λουκας Σιγαλας ανεφερε οτι τα νεα πλοια θα εχουν τα ιδια ονοματα με τα παλια,ωστοσο πιστευω οτι η δηλωση αυτη αφορα μονο το προθεμα Κνωσος κ Φαιστος αντιστοιχα που θα διατηρηθει.

https://www.athensvoice.gr/life/taxidia/853181/peiraias-milos-irakleio-191-nautika-milia-se-aigaio-kai-kritiko-pelagos/

Posted

Παράλληλα με τον ερχομό των νέων Κνωσός/Φαιστός ελπίζω να μην χάσουμε τα τωρινά παλάτια και να τα κρατήσουμε στα μέρη μας αντί να τα πάρει ο Ιταλός. 

Το ένα θα μπορούσε να μπει Πειραιά - Μήλο - Χανιά (αν και θα ήταν υπερβολή 3ο δρομολόγιο για Μήλο ημερησίως). Ίσως θα μπορούσε έτσι να αποδεσμευτεί ένα Ηρακλειώτικο έτσι από τη Μήλο, εάν αυτό είναι εφικτό.

Το άλλο τωρινό παλάτι θα μπορούσε κάλλιστα να χτυπήσει την αττικα στην γραμμή της Αγκώνα και να της κλέψει πελατεία (και) από εκεί. Υπό την διαχείρηση των μινωικών βέβαια και όχι του Ιταλού. Θα μπορούσε αλλιώς να δοκιμαστεί η Βενετια η οποία φαίνεται να παραμελείται όλο και περισσότερο από την Αττικα.

Posted

To νυν Κνωσος Παλας θα παραμεινει στο στολο.Τα αλλα 2 μαλλον θα μας χαιρετισουν.

Posted (edited)

Αυτό έρχεται από έμπιστη πηγή ;

Και όταν λες θα μας χαιρετήσουν να φανταστώ θα πάνε τον Γκριμάλντι 

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Εμπιστοτατη.

Ο Γκριμαλντι θα πουλησει αρκετα πλοια αυτης της γενιας τα επομενα χρονια.

Μην ξεχνας οτι θα ναυπηγησει 5 πλοια για τη Grimaldi Lines μονο,οποτε θα περισσευει πολυ πραγμα.

Σε καθε περιπτωση ολα αυτα δεν θα συμβουν πριν το 2026 οποτε εχουμε καιρο να τα λεμε.

Posted

Αρα δεν θα τα κρατήσει ούτε ο Γκριμάλντι από ότι καταλαβαίνω. Ελπίζω μόνο μην καταλήξουν και τα 3 (Μποναρια,Κύδων,Φαιστός) απέναντι από τα 26 τους, μια και είναι πλοία κατάλληλα για συγκεκριμένες μόνο γραμμές και αγοραστής δεν θα βρεθεί εύκολα 

Όπως και να χει, σε ευχαριστούμε για την πληροφόρηση 

Posted

Να χτυπήσει Β Αιγαίο νομίζω είναι πρακτικά αδύνατο. Δωδεκανησα πάντως ένα απευθείας Πειραιάς-Κως-Ρόδος με υψηλότερες ταχύτητες από αυτές στην Κρήτη θα έκανε μεγάλη ζημιά στην Αττικά πιστεύω 

  • 2 weeks later...
Posted

Εντυπωσιακό και μάλιστα αυτή ήταν η απορία που είχα τόσα χρόνια. Τα νεότευκτα που ήρθαν Ελλάδα και δουλεύουν Αιγαίο για ποιο λόγο δεν έφτιαξαν το τελευταίο ντεκ τέτοιου τύπου προστατευμένο; Όχι με πισίνα βέβαια. Η αίσθηση ελευθερίας και η απόλαυση που νιώθεις στο ταξίδι είναι μοναδική. Όπως και σε ορισμένα καράβια της ακτοπλοΐα όπως το express skiathos η Ιωλκος όπως λέγεται σήμερα που μπορείς να καθίσεις μπροστά κάτω από την γέφυρα. Νιώθεις άλλος άνθρωπος. 

Posted
23 minutes ago, olympia palace said:

Τέλειο!!!!Πραγματικά σαν να είσαι σε κρουαζιερόπλοιο!Φοβερή αισθητική

Τα  Φιλανδικα ειναι

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...