proud_ionian Posted February 26, 2009 Author Posted February 26, 2009 Αλλά εγώ προσωπικά αισθάνομαι περήφανος που 2 απο τα καλύτερα ΕΓ/ΟΓ του κόσμου θα ανήκουν στις Μινωικές:D:Dσε γενικες γραμμες συμφωνω με τον CptAris. οπως και με τη finnlines, ο grimaldi πονταρει και επενδυει στο τοπικο στοιχειο σε ολα τα επιπεδα (marketing, επανδρωση, συμβολισμοι). ασφαλως και οι μινωικες του 2009 δεν εχουν σχεση με τις μινωικες του 1998 (χρονια εισαγωγης στο ΧΑΑ), αλλα η ολη εξελιξη δεν ειναι και του θανατα.
NHSOS XIOS Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Παντως βλεποντας οτι ξεκιναει αμεσα και η ναυπηγηση του C.OLYMPIA,αρχιζω να πιστευω πως ο Ιταλος περισσοτερο ηθελε να αξιοποιησει τα υπο ναυπηγηση πλοια της Grimaldi Holding παρα να πουλησει τα ΠΑΣΙΦΑΗ/ΙΚΑΡΟΣ,δηλαδη λειτουργησε με το σκεπτικο ''αφου εχουμε ετοιμα τα σχεδια για 2 νεα πλοια(συνεργασιες-συμβολαια με ναυπηγεια,μελετες κ ολα τα σχετικα)ας τα φτιαξουμε,και για να ελευθερωθουν 2 θεσεις πλοιων κ να παρουμε και παραδακι,ας δωσουμε τα fossen που δεν μας πολυαρεσουν''Τωρα γιατι δεν τους πολυαρεσουν η αν θα αποδειχθουν πιο αποδοτικα τα παλατια της Ανκονα στην γραμμη της Βενετιας,θα φανει στην πορεια,αν ηταν λαθος η οχι η συγκεκριμενη κινηση. Προσωπικη γνωμη,OLYMPIA/EUROPA PALACE για Βενετια,θεωρω οτι ειναι too much...εκτος αν 'παιζουν' μονα τους.
CptAris Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Φίλε NHSOS XIOS, το θέμα είναι ότι το ΠΑΣΙΦΑΗ που πουλήθηκε θα αντικατασταθεί απο το πρώην EUROSTAR BARCELONA νυν ΖΕΥΣ και όχι με κάποιο απο τα καινούρια! Αν σκεφτόταν ο ιταλός όπως λες στο παραπάνω μήνυμα, τότε δεν πρόκειτε να ξαναβλέπαμε το EUROSTAR BARCELONA με τα χρώματα των μινωικών. Εγώ πάντως, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνει η αναδιάταξη του στόλου. Πάντως, μην ξεχνάμε οτι η εταιρεία έχει αποφασίσει να βάλει ένα, ίσως και δύο πλοία στη γραμμή των Δωδεκανήσων προς απάντηση στην είσοδο ενός SUPERFAST στο Ηράκλειο. Τι να πω. Ίδωμεν.....
Orestis Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Πάντως, μην ξεχνάμε οτι η εταιρεία έχει αποφασίσει να βάλει ένα, ίσως και δύο πλοία στη γραμμή των Δωδεκανήσων Μέχρι τώρα δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος για αυτή τη γραμμή, πόσο μάλλον να έχει παρθεί απόφαση για δρομολόγηση.
CptAris Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Πριν αγοραστεί ολοκληρωτικά η εταιρεία απο τον ιταλό, υπήρχε αυτή η πρόθεση ως αντίποινα προς τη MIG επειδή θα βάλει καράβι στο Ηράκλειο. Τώρα που ο ιταλός είναι και με τη βούλα πρόεδρος της εταιρείας, μπορεί να αλλάξει αυτός ο προγραμματισμός. Θα δούμε.......
Orestis Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Επέτρεψε μου να διαφωνήσω για πολλούς λόγους: 1. Ο Grimaldi έχει τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας από πέρσι τον Ιανουάριο. Το αν είχε 33% ή 90% δεν έπαιζε κανένα ρόλο για το ποιος έπαιρνε τις αποφάσεις. 2. Πριν από αυτή την κίνηση, δεν ήταν γνωστά τα σχέδια της Αttica για δρομολόγηση πλοίου στο Ηράκλειο, πόσο μάλλον λοιπόν να υπάρχουν αποφάσεις για “αντίποινα”. 3. Εκείνη δε την περίοδο, ο στόλος και τα οικονομικά της εταιρείας δεν θα επέτρεπαν ούτε την αναδιάταξη των δρομολογίων, ούτε την αγορά νέων πλοίων.
Earl Granville Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Σαν φήμη αυτή που λέει ο cptAris είχε φτάσει και στα δικά μου αυτιά και μάλιστα από σοβαρά χείλη , παραταύτα όμως ο ίδιος ο Grimaldάκης έβαλε τέλος σε αυτές τις φήμες με την πρόσφατη συνεντευξη του στην ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ όπου ανέφερε ξεκάθαρα ότι δεν τον ενδιαφέρει καμία άλλη εσωτερική γραμμή πλην του Ηρακλείου.
Pantelis Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Εχει καταλαβει κανεις γιατι ο Grimaldi επελεξε να αγορασει τοσο ακριβα τη MINOAN LINES; ενω μπορουσε να κανει τη δημοσια προσφορα αργοτερα σε πολυ χαμηλοτερη τιμη;
CptAris Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Τελικά είχα δίκιο για τη δρομολόγηση πλοίου στα Δωδεκάνησα. Μόνο που έπεσα έξω στην εταιρεία Η Hellenic Seaways, βασική μέτοχος της οποίας είναι οι μινωικές για να μην ξεχνιόμαστε, κατα 90% θα δρομολογήσει το ΑΡΙΑΔΝΗ στη γραμμή Πάτμο - Κάλυμνο - Κω - Ρόδο. Επίσης, στο τελευταίο τεύχος του ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ, διάβασα οτι η εταιρεία ενδιαφέρεται να δρομολογήσει ένα "καινούριο" καράβι στη γραμμή των ....κυκλάδων!! Υ.Γ.: το ...grimaldάκης δεν είναι άσχημο για όνομα:D:D
proud_ionian Posted February 27, 2009 Author Posted February 27, 2009 Σαν φήμη αυτή που λέει ο cptAris είχε φτάσει και στα δικά μου αυτιά και μάλιστα από σοβαρά χείλη Τελικά είχα δίκιο για τη δρομολόγηση πλοίου στα Δωδεκάνησα. Μόνο που έπεσα έξω στην εταιρεία Η Hellenic Seaways, μιλαμε για 2 διαφορετικα πραγματα. η HSW εχει υποβαλει δηλωση τακτικης δρομολογησης για τη σαιζον 2009-2010 με το αριαδνη και ενα υπο αγορα ferry. ο earl μιλα για κατι αλλο. μια φημη που κυκλοφορουσε εντονα απο τοτε που εγινε ξεκαθαρο οτι θα κατεβει η attica ηρακλειο. οτι τα fossen θα κατεβαιναν στα δωδεκανησα κοντρα στα blue star. τελικα αυτο το ενδεχομενο διαψευστηκε απο την πραγματικοτητα, αλλα και απο τα χειλη του Grimaldiο. σο για τη HSW οι μινωικες μπορει να ειναι μετοχος με καταστατικη μειοψηφια, αλλα δεν συμμετεχουν στη διοικηση τηςΕχει καταλαβει κανεις γιατι ο Grimaldi επελεξε να αγορασει τοσο ακριβα τη MINOAN LINES; ενω μπορουσε να κανει τη δημοσια προσφορα αργοτερα σε πολυ χαμηλοτερη τιμη;ο μονος λογος που μπορει να σκεφτω ειναι οτι ηθελε να εχει τον πληρη ελεγχο της εταιρειας πριν προσωρησει στα επενδυτικα του σχεδια (cruise olympia/europa etc) οπως ειχε κανει και με τη finnlines.
Orestis Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Εχει καταλαβει κανεις γιατι ο Grimaldi επελεξε να αγορασει τοσο ακριβα τη MINOAN LINES; ενω μπορουσε να κανει τη δημοσια προσφορα αργοτερα σε πολυ χαμηλοτερη τιμη; Αυτό το ερώτημα μας έχει απασχολήσει από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε η Δημόσια Πρόταση. Το γεγονός πως ξόδεψε περίπου 50 εκ. ευρώ περισσότερα για να αποκτήσει 36,5 εκ. μετοχές (αφού σήμερα θα μπορούσε να τις αγοράσει σε τιμές που δεν θα ξεπερνούσαν τα 4 ευρώ) παραμένει μυστήριο. ο μονος λογος που μπορει να σκεφτω ειναι οτι ηθελε να εχει τον πληρη ελεγχο της εταιρειας πριν προσωρησει στα επενδυτικα του σχεδια (cruise olympia/europa etc) οπως ειχε κανει και με τη finnlines. Η εκδοχή αυτή δεν με καλύπτει αφού με το 30% της εταιρείας και με κανένα δεύτερο σημαντικό μέτοχο στο μετοχικό της κεφάλαιο, ο έλεγχος της εταιρείας ήταν απόλυτος. Επειδή δε μέχρι σήμερα δεν έχει παρθεί καμία απόφαση που να χρειάζεται ενισχυμένη πλειοψηφία, το ερώτημα παραμένει. Αν το Μάρτιο υπάρξει κάποια σημαντική εξέλιξη, θα μας λυθεί η απορία, καθώς αν η Δημόσια Πρόταση γινόταν μετά την περίοδο του ενός έτους (δηλαδή το Φεβρουάριο), θα ολοκληρωνόταν στις αρχές Απριλίου. Αν όχι θα μείνουμε με την απορία…
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Επειδή δε μέχρι σήμερα δεν έχει παρθεί καμία απόφαση που να χρειάζεται ενισχυμένη πλειοψηφία, το ερώτημα παραμένει. Δεν μας λες και ποιες είναι οι αποφάσεις που θέλουν ενισχυμένη πλειοψηφία? Έτσι για να κάνουμε κανένα σενάριο της προκοπής.Πάντως, μην παραβλέπουμε και τον αστάθμητο παράγοντα στα επιχειρηματικά σχέδια. Μπορεί να προέκυψε ξαφνικά "κάτι" που να ανέτρεψε τους αρχικούς σχεδιασμούς και απλώς να μπήκε μέσα 50 εκ ευρώ.
marioskef Posted March 3, 2009 Posted March 3, 2009 Εχω την εντύπωση (διορθώστε με αν κάνω λάθος) πως η τιμή αγοράς των μετοχών καθορίστηκε από την υψηλότερη τιμή αγοράς το προηγούμενο 12μηνο ή κάτι τέτοιο. Δηλαδή αν πάλι έχω καταλάβει καλά ο νόμος ορίζει οτι υποχρεούται να κάνει προσφορά με τιμή τουλάχιστον τόση όση και η πιο ακριβή αγορά μετοχών που είχε προηγουμένως κάνει.
NHSOS XIOS Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 O Μανωλιος,στο site της grimaldi ferries,εχει βαλει ενα καταλογο,που μας τα λεει ολα!Στολος της ΜΙΝΟΑΝ:CRUISE EUROPA-ΕΥΡΩΠΗ/ΟΛΥΜΠΙΑ-ΚΝΩΣΟΣ/ΦΑΙΣΤΟΣ-ΙΚΑΡΟΣ. Δρομολογια(με προσφορες):Πειραιας-Ηρακλειο , Ανκονα-Πατρα , Βενετια-Πατρα.
CptAris Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Ρε παιδιά, σύμφωνα με τον κατάλογο, τα ΚΝΩΣΟΣ/ΦΑΙΣΤΟΣ θα κάνουνε Πειραιάς-Ηράκλειο με ημερήσια σε 5.30 ώρες(....ορίστε???), τα ΟΛΥΜΠΙΑ/ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ θα κάνουνε Πάτρα-Αγκώνα και το ΙΚΑΡΟΣ μαζί με το ΖΕΥΣ θα κάνουνε Πάτρα-Βενετία. Τα CRUISE EUROPA και CRUISE OLUMPIA που θα μπούνε??? Μήπως θα εγκαινιαστεί καμιά καινούρια γραμμή??? (Αγκώνα-Πειραιάς-Λεμεσσός-Χάιφα):eek:
proud_ionian Posted March 9, 2009 Author Posted March 9, 2009 ξεχασες και τα καβασιλα. το line up ειναι για τη φετεινη σαιζον (οπως εχουμε ξαναπει πολλες φορες). τα cruise αργουν. το ευρωπη τον οκτωβριο και το ολυμπια του χρονου τετοια εποχη, οποτε θα εχει φυγει και ο ικαρος (οπως εχουμε πει 2-3 φορες στο thread του ικαρου) και ποιος ξερει τι αλλη αλλαγη θα εχουμε ως τοτε.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Συνέντευξη του E. Grimaldi στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ: «Καμιά πώληση από τις Μινωικές» Η στρατηγική μας είναι να αυξήσουμε σημαντικά τη μεταφορική ικανότητα της εταιρείας τόσο στους επιβάτες όσο και στις μεταφορές στην Αδριατική
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Κυκλοφόρησε νέα έκδοση του διαφημιστικού φυλλαδίου της MINOAN LINES. Οπού έχει κάποιες διαφορές από το διαφημιστικό φυλλάδιο που είχα αποκτήσει πριν δυο εβδομάδες. Πρώτα από όλα στο στόλο της. Η νέα έκδοση πλέον δεν συμπεριλαμβάνει στο στόλο της το Πασιφάη Παλλάς. Δεύτερον στη γραμμή της Βενετίας εμφανίζει πλέον το Ζευς (Παλλάς) στα δρομολόγια από τις 12/03/09 έως 31/10/09. Ενώ έχει μια φωτογραφία του πλοίου με τα χρώματα της MINOAN LINES. Η φωτογραφία μου θυμίζει κάποια φωτογραφία από παλιότερα διαφημιστικά της εταιρείας, όταν το πλοίο άνηκε στην MINOAN LINES. Βέβαια έχει πέσει το ανάλογο photoshop (ο νέος πρίγκιπας στη τσιμινιέρα και μπλε γραμματοσειρά στο MINOAN LINES). Και τρίτον εμφανίζει στο πίνακα των ημερησίων δρομολογίων της γραμμής του Ηρακλείου, ως διάρκεια ταξιδιού τις 5,5 ώρες, με αναχώρηση στις 11:00 και άφιξη στις 16:30. Τέλος θα ήθελα να σημειώσω ότι στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους (πράκτορες) της εταιρείας σε διαφορές χώρες της Ευρώπης, υπάρχει ένα λάθος. Η εταιρεία θα έπρεπε να γνώριζε ότι πλέον δεν υπάρχει χώρα με το όνομα Τσεχοσλοβακία. Πλέον είναι δυο ανεξάρτητα κράτη η Τσεχία και η Σλοβακία. Οπότε ο πράκτορας της στη Πράγα είναι στη Τσεχία.
NHSOS XIOS Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Και πανω που λεμε για φωτο και την κυκλοφορια τους στο νετ,εκει στην ΜΙΝΟΑΝ δεν βρηκαν καμια να κανουν ενα θεματακι για την καθελκυση του καινουργιου πλοιου της εταιριας Ουτε καν μια ανακοινωση,ενα δελτιο τυπου βρε παιδια...Ο Μανωλιος παντως,στο site του,εχει ολοκληρο pdf με ολα οσα ειπωθηκαν στην εκδηλωση.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Μήπως επειδή ακόμα το πλοίο δεν έχει αποκτηθεί από τη MINOAN LINES και ανήκει ακόμα στον όμιλο Grimaldi?? Γιατί εάν άνηκε στην MINOAN LINES θα έπρεπε να υπάρξει και επίσημη ανακοίνωση για την απόκτηση του. Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει με το Superfast I και την Attica, εάν θυμάμαι καλά.
NTEMIS 13 Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Και ο ανταγωνισμός συνεχίζεται: οι Μινωικες απο σημερα εχουν προσφορα λιγες θεσεις (50 νομιζω) στην τιμη των 19 € στο καταστρωμα, οι εκπτωσεις φοιτητων τωρα ειναι 50% οπως και οι αλλες 2 εταιριες, και υπαρχουν εκπτωσεις και για δημοσιους υπαλληλους, καθηγητες πανεπιστημιου, τριτεκνους κλπ. Ολα προς το οφελος των επιβατων!!!!
kostis Posted March 19, 2009 Posted March 19, 2009 Οι εκπτώσεις για τους φοιτητές παραμένει (ως αυτή τη στιγμή,τουλάχιστον) στο 35%..(με όλες τις εταιρίες)
Orestis Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 H εταιρεία Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε. ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία πώλησης του πλοίου Pasiphae Palace, με την παράδοση του στην Γαλλική εταιρεία Societe Nationale Maritime Corse Mediterranee (SNCM).
Orestis Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 Πρόσκληση σε έκτακτη Γενική Συνέλευση με θέμα διάφορες τροποποιήσεις του καταστατικού.
Orestis Posted April 7, 2009 Posted April 7, 2009 (edited) Αν το Μάρτιο υπάρξει κάποια σημαντική εξέλιξη, θα μας λυθεί η απορία, καθώς αν η Δημόσια Πρόταση γινόταν μετά την περίοδο του ενός έτους (δηλαδή το Φεβρουάριο), θα ολοκληρωνόταν στις αρχές Απριλίου. Αν όχι θα μείνουμε με την απορία… Ο Μάρτιος πέρασε χωρίς καμία εξέλιξη, συνεπώς η επικρατέστερη εξήγηση είναι αυτή του Νηρέα: Πάντως, μην παραβλέπουμε και τον αστάθμητο παράγοντα στα επιχειρηματικά σχέδια. Μπορεί να προέκυψε ξαφνικά "κάτι" που να ανέτρεψε τους αρχικούς σχεδιασμούς και απλώς να μπήκε μέσα 50 εκ ευρώ. Οι αστάθμητοι παράγοντες πολλές φορές είναι ικανοί να αλλάξουν ριζικά τα επιχειρηματικά σχέδια των εταιρειών, άλλωστε μην ξεχνάμε πως η είσοδος του Grimaldi στην Αδριατική σχεδιάστηκε να γίνει με την ΑΝΕΚ και κατέληξε με την Minoan Edited April 7, 2009 by Orestis
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now