Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ανακοίνωση για την απεργία της 9/4.

Quote

Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ γνωστοποιούν στο επιβατικό κοινό ότι, λόγω της εξαγγελθείσας 24ωρης ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ απεργίας της Γ.Σ.Ε.Ε στην οποία συμμετέχει η ΠΝΟ την Τετάρτη 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 (από 00:01 έως 24:00) τα προγραμματισμένα δρομολόγια της εταιρείας θα εκτελεστούν σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΜΗΛΟΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ, H/S/F KNOSSOS PALACE

Αναχώρηση από Πειραιά 23:00

Άφιξη στην Μήλο, 03:00

Άφιξη στο Ηράκλειο, 08:00

ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΜΗΛΟΣ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ, H/S/F FESTOS PALACE

Αναχώρηση από Ηράκλειο, 21:00

Άφιξη στην Μήλο, 02:10

Άφιξη στον Πειραιά, 06:30

ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΜΠΡΙΝΤΙΖΙ, H/S/F KYDON PALACE

Ανεκτέλεστο την 09.04.2025

ΜΠΡΙΝΤΙΖΙ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ, H/S/F KYDON PALACE

Ανεκτέλεστο την 09.04.2025

Επόμενη αναχώρηση του H/S/F KYDON PALACE από το λιμάνι της ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ στις 10.04.2025 και ώρα 14:00 με άφιξη στο λιμάνι του ΜΠΡΙΝΤΙΖΙ στις 10.04.2025 και ώρα 21:00. Η προγραμματισμένη διανυκτέρευση του πλοίου στις 10.04.2025 ακυρώνεται.

minoan.gr

 

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Επιτέλους θα δούμε νεότευκτα μετά από πολλά χρόνια. Την μακέτα μη την πιστέψετε και 100% θα έλεγα πάντως, αν θυμάστε και πρίν βγούν τα Finnsirius/Finncanopus κάπως έτσι έδειχναν σαν μακέτες, όχι πως είναι άσχημα όπως φτιάχτηκαν. Κάθε άλλο, και μέσα και έξω τα πλοία αυτά εγώ τα έχω πολύ ψηλά. Αναμένω λοιπόν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον το πως θα έχει εξοπλίσει/διακοσμήσει εσωτερικά τα πλοία ο Grimaldi όσον αφορά τον επιβάτη. Αν ο μπούσουλας είναι τα δύο προαναφερθέντα πλοία της Finnlines, πιστεύω θα δούμε κάτι πολύ ωραίο. Με εντυπωσίασε επίσης η επιλογή της μεθανόλης σαν δεύτερο καύσιμο, δείχνει πως ο Grimaldi δεν έχει σε εκτίμηση το LNG, που χρησιμοποιούν πολλοί άλλοι. Στο κείμενο βέβαια υπάρχει και μια ανακρίβεια που προφανώς ηθελημένα αφήνεται ασαφής, αναφέρομαι σε αυτήν την πρόταση:

 

Quote

Και τα 9 θα είναι εξοπλισμένοι με κινητήρες που θα τροφοδοτούνται με μεθανόλη, καθιστώντας τους έτοιμους να επιτύχουν τον στόχο των μηδενικών εκπομπών.

 

Εδώ πρέπει να βάλουμε λίγο τα πράγματα στη θέση τους. Η μεθανόλη μπορεί να παραχθεί με πολλούς και διάφορους τρόπους εκ των οποίων ο μοναδικός που δεν εκπέμπει Co2 είναι η παραγωγή της από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Με άλλα λόγια τι ρύποι εκπέμπονται για την παραγωγή της μεθανόλης, εξαρτάται από το feedstock, από την πρώτη ύλη ας πούμε που θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή της. Εδώ(σελίδα 7) μπορείτε να δείτε τις διάφορες μεθόδους παραγωγής. Το άλλο που πρέπει να γνωρίζουμε και το βλέπουμε στη σελίδα 60 του προηγούμενου link αλλά και εδώ, είναι πως ανεξαρτήτως feedstock/τρόπου παραγωγής, η καύση της μεθανόλης εκλύει Co2. Λιγότερο μεν από άλλες πηγές ενέργειας αλλά εκλύει. Και όπως βλέπετε κατά περίπτωση περισσότερο από το LNG. Αυτά για είμαστε ακριβείς και να διαβάζουμε μέσα από τις γραμμές των εταιρικών κειμενογράφων της κορρεκτίλας.

 

Κατά τα άλλα, ένα άλλο ενδιαφέρον μέγεθος όσον αφορά τα πλοία είναι και το πλάτος, δεν είδα να αναφέρεται πουθενά. Εκεί που το πάω προφανώς είναι η θέση πρόσδεσής τους στον Πειραιά. Θα χωράνε σε πλάτος για να ανοίγουν κανονικά όλοι οι καταπέλτες? Είναι για μένα ένα ερώτημα.

Posted

Η θέση πρόσδεσης είναι το μόνο εύκολο να αλλάξει νομίζω, δεν έχουμε και κάνα ειδικό terminal για το κάθε πλοίο εδώ πέρα... Στην χειρότερη πάει προς ε1 μόνιμα..

Posted

Δεν είναι τόσο εύκολο, αν μετρήσεις 230 μέτρα από το ντόκ 3 βγαίνει στη μέση του διαύλου. Σκέψου είναι 53 μέτρα πιο μακρύ από το Blue Star 1, 37 μέτρα σε σύγκριση με το Αστερίων ΙΙ και 15 μέτρα από το τωρινό Κνωσός Παλάς. Θα τα δούμε εν καιρώ αυτά βέβαια 

Posted

2 είναι οι θέσεις, η διπλα στις δεξαμενες οπως τα πλοια των Μινωϊκών για Χανια η εκει που ειναι τα παλατια τώρα,απλά δεν θα μπαινει καποιο πλοιο πανω απο 100 μέτρα εκει .

Posted

Κάτσε να έρθουν πρώτα γιατί μπορει να έρθουν αλλά... Grimaldi είναι αυτός....

Posted
6 hours ago, Nick the Greek said:

Δεν είναι τόσο εύκολο, αν μετρήσεις 230 μέτρα από το ντόκ 3 βγαίνει στη μέση του διαύλου. Σκέψου είναι 53 μέτρα πιο μακρύ από το Blue Star 1, 37 μέτρα σε σύγκριση με το Αστερίων ΙΙ και 15 μέτρα από το τωρινό Κνωσός Παλάς. Θα τα δούμε εν καιρώ αυτά βέβαια 

Γιατι στο Χανδακα θα γυρναει ευκολα με καιρο με το παραπανω μηκος

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...