kretanraki Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 οσο αφορα την γραμμη πειραιας- χανια, εχει δικιο ο ιταλος
georgios express Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Μεταξυ μας και χωρις να στρουθοκαμηλιζουμε, αδικο θα ηθελα να εχει ο Grimaldiς, ομως εχει δικιο απο δω ισα με τα Λευκα Ορη (τα κανονικα, οχι το βαπορι που στειλανε στην Κορεα).
Orestis Posted August 2, 2012 Posted August 2, 2012 Ανακοίνωση της εταιρείας σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις και δημοσιεύματα.
minoan Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 ΤΟ MINOAN LINES BONUS CLUB ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ περισσότερα εδώ
proud_ionian Posted October 5, 2012 Author Posted October 5, 2012 στα sites των αλλοδαπων συνασθενων (κυριως ferries of southern europe) πεφτει χοντρο κραξιμο στην εταιρεια για το service στην αγκωνα. περα απο τις συνηθισμενες καθυστερησεις των cruise (και οχι μονο αυτων) μιλουν για on board service που υστερει (σε σχεση με αυτο που ξεραν τοσα χρονια) ενω στολισαν κανονικοτατα την εταιρεια (στη minoan τα εχωναν οχι στον grimaldi) για την αποφαση να δρομολογηθει το florencia στη γραμμη
MILTIADIS Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 (edited) Φετος εγιναν πολλα φαουλ στην Αδριατικη..Απο τα περιστατικα της Βενετιας,οπου μια ανεβαιναν στο συστημα κρατησεων τα δρομολογια,μια κατεβαιναν μετα ξανανεβαιναν και στο τελος ακυρωθηκαν μεχρι το Florencia που μπηκε μεσα στον Σεπτεμβριο οπου η κινηση σε επιβατες ειναι ακομα αρκετα μεγαλη.Αν το βαζανε μετα τον Οκτωβρη φυσικα και θα ηταν μια χαρα για τη γραμμη βεβαια..Παρολα αυτα τα μεριδια αυξηθηκαν ακομα περισσοτερο και σε φορτηγα και σε επιβατες πραγμα που δειχνει οτι ο Ναπολιτανος βρισκει τον τροπο να καλυπτει τις οποιες απωλειες τυχον υπαρχουν απο τα διαφορα πειραματα που κανει... Edited October 5, 2012 by MILTIADIS
minoan Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 Εγκαίνια της νέας γραμμής ΠΑΤΡΑ-ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ-ΑΝΚΩΝΑ-ΤΕΡΓΕΣΤΗ είχαμε χθες στην Τεργέστη πάνω στο Cruise Europa... Και το Δελτίο Τύπου
MILTIADIS Posted December 14, 2012 Posted December 14, 2012 Στο περιθωριο των εγκανιων ο Guido Grimaldi δηλωσε οτι τη θερινη περιοδο οι προσεγγισεις στο λιμανι της Τεργεστης θα φτανουν τις 6 εβδομαδιαιως,συνεπως σαφως υπονοησε τη δρομολογηση ενος επιπλεον πλοιου στη γραμμη.
Petros P Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 Τι θελει να πει ο ποιοητης? http://www.capital.gr/news.asp?id=1253132
minoan Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 Οτι ο Grimaldi συνεχιζει να αγοραζει μετοχες των Μινωικων Γραμμων!
Petros P Posted December 20, 2012 Posted December 20, 2012 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ MINOAN LINES ΚΑΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΣΥΡΟΥ Η MINOAN LINES, μέλος του ομίλου Grimaldi - παγκόσμιου ηγέτη στο χώρο των θαλάσσιων μεταφορών - συνεκτιμώντας τη δύσκολη οικονομική εποχή που διανύουμε, τις ανάγκες του τόπου μας για στήριξη και αναδιοργάνωση του παραγωγικού της ιστού, αλλά και την ποιότητα των παρεχόμενων υψηλών εξειδικευμένων τεχνικών υπηρεσιών που προσφέρουν τα ναυπηγεία ΝΕΩΡΙΟΝ ΣΥΡΟΥ, ανέθεσε με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της, του οποίου Πρόεδρος είναι ο κ. Emanuele Grimaldi και Διευθύνων Σύμβουλος ο κ. Αντώνης Μανιαδάκης, να μεταφέρει στην Ελλάδα την ετήσια συντήρηση και την επισκευή των πλοίων του στόλου της,H/S/F KNOSSOS PALACE & H/S/F FESTOS PALACE, και να συνεργαστεί με τα ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, ΝΕΩΡΙΟΝ της ΣΥΡΟΥ. Η σημαντική αυτή κίνηση της MINOANLINES θα συμβάλει στη βιώσιμη ανάπτυξη των ελληνικών εν γένει ναυπηγείων, τη διατήρηση θέσεων εργασίας στο ιστορικό και παλαιότερο ναυπηγείο της Ελλάδας, αυτό της Σύρου, στο οποίο απασχολούνται σήμερα περίπου 500 εργαζόμενοι και την ανταγωνιστική τους θέση στην ευρωπαϊκή αγορά. Επίσης, με την κίνηση αυτή θα αναζωογονηθεί η τοπική αγορά, οι μικρές εμπορικές επιχειρήσεις και τα συνεργαζόμενα με τη μονάδα των ναυπηγείων εξωτερικά συνεργεία της Σύρου. Από την πλευρά της η διοίκηση του ναυπηγείου ΝΕΩΡΙΟ Σύρου δια του προέδρου της κ. Κωνσταντίνου Κοκκάλα χαιρετίζει την ανανέωση της συνεργασίας με τις Μινωικές Γραμμές του ομίλου Grimaldi, για την επισκευή στη Σύρο των πλοίων τους KNOSSOS PALACE και FESTOS PALACE, κίνηση που αποτελεί δείγμα εμπιστοσύνης προς το ιστορικό και καταξιωμένο στη διεθνή αγορά ΝΕΩΡΙΟ. “Πιστεύει ότι στα πλοία θα γίνει ότι καλύτερο είναι ποιοτικά δυνατόν διότι έχει εμπιστοσύνη στα έμπειρα χέρια των άριστων τεχνικών του ΝΕΩΡΙΟΥ. Εύχεται δε η ανανέωση της συνεργασίας των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ να διευρυνθεί άμεσα και στα πλοία των άλλων Ναυτιλιακών Εταιρειών του Ομίλου GRIMALDI, διότι το ΝΕΩΡΙΟ είναι ένα από τα καλύτερα Ναυπηγεία στην Ευρώπη. Οι εργαζόμενοι ευχαριστούν, δηλώνουν και δεσμεύονται ότι θα ανταποκριθούν πλήρως στις δεσμεύσεις του ΝΕΩΡΙΟΥ ώστε τα πλοία της GRIMALDI καθώς και όσα πλοία επισκευάζονται στα Ναυπηγεία της ΣΥΡΟΥ να φεύγουν χωρίς καθυστερήσεις, πράγμα που έχει ιστορικά αποδειχθεί στην συνεχή και μακροχρόνια λειτουργία του ΝΕΩΡΙΟΥ. Η εμπιστοσύνη που συνεχίζουν να δείχνουν στο ΝΕΩΡΙΟ τόσο οι μεγάλες ελληνικές ακτοπλοϊκές και ποντοπόρες ναυτιλιακές εταιρίες όσο και η διεθνής ναυτιλιακή αγορά, μας δίνουν ελπίδα ότι θα ξεπεράσουμε την κρίση και θα δούμε καλύτερες μέρες προς όφελος της ιστορικής αυτής μονάδας του Αιγαίου, των εργαζομένων της και της Σύρου”. Από το Γραφείο Τύπου της MINOAN LINES Ηράκλειο, 20 Δεκεμβρίου 2012
Petros P Posted December 28, 2012 Posted December 28, 2012 Ασχετο,αλλα παρατηρησα πως στο επισημο site των Μινωικων Ολυμπια Παλας και Γιουροπα Παλας ειναι στο στολο ακομα ... Τελικα τι στο καλο γινεται? Εχουν ναυλωθει απο την Ελληνικη Minoan στη Minoan Italia Spa και απο εκει στη CIN?
MILTIADIS Posted December 28, 2012 Posted December 28, 2012 Στο περιπου ετσι ειναι,αλλα και ουσιαστικα στην τελικη αυτο ισχυει.. Η Minoan Italia ειναι θυγατρικη κατα 100% της Minoan Εllada (οπως αντιστοιχα και η Αιγαιον Πελαγος και Anek Italia ειναι θυγατρικες της Ανεκ)Στην ουσια ειναι εταιρειες που ιδρυονται για την καλυτερη ανακυκλωση/κυκλοφορια κεφαλαιων εντος ενος ομιλου και δεν εχουν καποια εμφανη επιχειρησιακη λειτουργια στο ευρυ κοινο,αλλα λειτουργουν σαν εταιρειες-γεφυρες για διαφορες ναυλωσεις,πρακτορευσεις πλοιων,αγονες γραμμες κλπ.. Οποτε το ερωτημα δεν ειναι γιατι τα πλοια αυτα εμφανιζονται ακομα στο site,αλλα γιατι σε αυτο δεν εμφανιζεται και το Ζευς Παλας που επισης ανηκει στην ιδια εταιρεια.
proud_ionian Posted January 1, 2013 Author Posted January 1, 2013 o βασικος λογος που οι πολυεθνικοι ομιλοι λειτουργουν μεσω ενος πλεγματος εταιρειων και θυγατρικων ειναι η αποφυγη της φορολογιας (υπηρχε προσφατα σχετικη αρθρογραφια στον ελληνικο και διεθνη τυπο για το πως πολυεθνικες αναψυκτικων και γρηγορου φαγητου, δεν πληρωνουν, νομοτυπα, το φορο που τους αναλογει).
MILTIADIS Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 Βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης στα πλοία της Minoan Lines Προτεραιότητα σε θέματα ενεργειακής διαχείρισης δίνει η MINOAN LINES, παράλληλα με τη δυναμική ανάπτυξη που σημειώνει, αναγνωρίζοντας την ευθύνη που της αναλογεί απέναντι στο περιβάλλον όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Προσαρμοζόμενη στις απαιτήσεις της MARPOL και του SHIP ENERGY EFFICIENCY MANAGEMENT PLAN (Πρόγραμμα Διαχείρισης Ενεργειακής Αποδοτικότητας του πλοίου) το οποίο τέθηκε σε ισχύ από 01/01/2013, η MINOAN LINES υιοθετεί καινοτόμες μεθόδους βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων του στόλου της. Κατά την διάρκεια της πρόσφατης προγραμματισμένης ακινησίας για τη συντήρηση των πλοίων H/S/F KNOSSOS PALACE και H/S/F FESTOS PALACE στο ναυπηγείο ΝΕΩΡΙΟ Σύρου, τοποθετήθηκαν βελτιωμένα πτερύγια προπελών που εξασφαλίζουν υψηλότερη ενεργειακή απόδοση των πλοίων, καθώς και επικάλυψη της γάστρας των πλοίων με σιλικονούχα, φιλικά προς το περιβάλλον χρώματα. Στόχος των παραπάνω εργασιών είναι η πλήρης εναρμόνιση της εταιρείας με το SHIP ENERGY EFFICIENCY MANAGEMENT PLAN και ταυτόχρονα η μείωση των εκπομπών ρύπων του διοξειδίου του άνθρακα δίνοντας έτσι, σημαντικό πλεονέκτημα στην εταιρεία και στα πλοία της. Απώτερος σκοπός της MINOAN LINES είναι να μειωθεί το περιβαλλοντολογικό της αποτύπωμα, με την σταδιακή μετατροπή των πλοίων της, σε πλοία περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον. Αποδεικνύει έτσι έμπρακτα την περιβαλλοντική της ευαισθησία και συνείδηση, εναρμονίζοντας τις λειτουργίες των γραφείων, αλλά και των πλοίων της, σύμφωνα με το ευαίσθητο και εύθραυστο φυσικό μας περιβάλλον (ISO 14001:2004). Δελτιο τυπου Minoan Lines
Neptune Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 Και οπως ξεκαθαρα λεγεται η αλλαγη εγινε στα πτερυγια και οχι στο hub της προπελας οπως ισχυριστηκαν ορισμενοι..
proud_ionian Posted January 16, 2013 Author Posted January 16, 2013 υποθεσιν εκαμαμεν απο οσο ξερω, εχουν ανεβει εδω και καιρο τα πτερυγια στο fb απο μελη των πληρωματων
minoan Posted February 6, 2013 Posted February 6, 2013 Η διοίκηση των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ, με αφορμή τα πρόσφατα δημοσιεύματα των Μ.Μ.Ε., για τη μη πληρωμή των δεδουλευμένων στους ναυτικούς που εργάζονται στις ακτοπλοϊκές εταιρείες, διευκρινίζει ότι:Η εταιρεία, συνεπής στις οικονομικές της υποχρεώσεις, δεν οφείλει δεδουλευμένα στους ναυτικούς που εργάζονται στα πλοία της, στις γραμμές του εσωτερικού και του εξωτερικού.Από το Γραφείο Τύπουτων ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝΗράκλειο, 6 Φεβρουαρίου 2013 http://www.minoan.gr/el/info-more/our-news
kretanraki Posted February 6, 2013 Posted February 6, 2013 οι αλήθειες να λεγονται...ή να γράφονται καλύτερα
MILTIADIS Posted March 19, 2013 Posted March 19, 2013 Ωραιο το φετινο φυλλαδιο της Minoan Lines σε σχεση με αυτα των τελευταιων χρονων.Μεσα εχει και τα δρομολογια του Μπριντιζι ενω απο πλοια τα εχει χωρισμενα ανα γραμμη και συγκεκριμενα εμφανιζονται τα Knossos Palace,Festos Palace,Cruise Europa,Cruise Olympia και το νεοαφιχθεν Europalink. Εδω μπορειτε να το ξεφυλλισετε ηλεκτρονικα αν και για τους παραδοσιακους συλλεκτες φυλλαδιων(καλη ωρα )ενα αψυχο link δεν εχει καμια αξια μπροστα στο μεθυστικο αρωμα του φρεσκοτυπωμενου χαρτιου..
minoan Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 (edited) To “Minoan Lines Bonus Club”, το πρωτοποριακό ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ, συμπλήρωσε 200.000 μέλη και οκτώ χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας από την έναρξή του και ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ με εκπλήξεις!!!!" ...το γεγονός αυτό αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα βήματα των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ,που αποδεικνύουν για μία φορά ακόμη έμπρακτα, την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία πουχαρακτηρίζει την εταιρεία και την αγάπη του επιβατικού κοινού που μας αγκαλιάζει και αναγνωρίζει με την πιστότητά του τις προσπάθειες και τις πρωτοπόρες υπηρεσίες που του προσφέρουμε", δήλωσε ο κ. Αντώνης Μανιαδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ.Επιβραβεύοντας το πιστό επιβατικό τους κοινό οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ προσφέρουν σε τρεις ( 3 ) τυχερούς επιβάτες, μέλη του "Minoan Lines Bonus Club", με αριθμούς εγγραφής : Νο.199.999 κα Besi Kristina - κάτοικο Αθηνών, Νο.200.000 κα Βασιλάκη Κωνσταντίνα - κάτοικο Μαλίων Κρήτης και Νο.200.001 κα Πρατικάκη Ελένη - κάτοικο Αθηνών, μοναδικά προνόμια αναβαθμίζοντάς τους σε ΧΡΥΣΑ ΜΕΛΗ, προσφέροντάς τους επίσης:από ένα (1) ΔΩΡΕΑΝ ΤΑΞΙΔΙ για δύο (2) άτομα, σε καμπίνα ΛΟΥΞ στη διαδρομή Ηράκλειο – Πειραιάς – Ηράκλειο.Οι εκπλήξεις όμως δεν σταματούν εδώ...Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ που θα πραγματοποιείται με μηνιαία κλήρωση από 1η Απριλίου έως και 31η Αυγούστου 2013, θα δώσει την ευκαιρία σε όλα ανεξαρτήτως τα μέλη του "Minoan Lines Bonus Club", που θα ταξιδέψουν σε αυτό το χρονικό διάστημα, να συμμετέχουν στο διαγωνισμό και να κερδίσουν, μετά από κλήρωση ΔΕΚΑ ( 10 ) Apple iPad mini (δύο δώρα, κάθε μήνα) !Κι' ακόμη,ΟΛΑ τα ΧΡΥΣΑ ΜΕΛΗ του club θα απολαμβάνουν πλέον 20% ΕΚΠΤΩΣΗ στα εισιτήρια τους, για κάθε ταξίδι που θα πραγματοποιούν από την 1η Απριλίου 2013, σε όλες τις γραμμές εσωτερικού και εξωτερικού που δραστηριοποιείται η εταιρεία.Για περισσότερες πληροφορίες που αφορούν στο “Minoan Lines Bonus Club” μπορείτε να συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα μας www.minoan.gr και να απευθυνθείτε στην αρμόδια υπηρεσία “Minoan Lines Bonus Club” στα τηλέφωνα 2810-399850 & 399856, Δευτέρα – Παρασκευή 09.00 – 17.00 ή στο e-mail: [email protected]. Από το Γραφείο Τύπουτων ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝΗράκλειο, 21 Μαρτίου 2013 Edited March 21, 2013 by minoan
Agrino Posted March 30, 2013 Posted March 30, 2013 (edited) Μειωμένο το κόστος μισθοδοσίας σημαντικά σε σχέση με το 2011 περίπου 26%. Έτσι είναι άμα έχεις Ρουμάνους κτλ. ναυτικούς. Μήπως το μειωμένο μισθολογικό κόστος οφείλεται σε μείωση στόλου (τα παλάτια της Αδριατικής arrivederci, και μάλλον addio) και όχι σε αλλαγή συνθέσεων σε αλλοδαπούς; Γιατί μικτά πληρώματα έχουν οι Μινωικές από το 2009-10 με την έλευση των Cruise, δεν θα φαινόταν το οικονομικό έτος 2012 η αλλαγή αυτή στα οικονομικά της εταιρείας. Όσο για την εθνικότητα της εταιρείας, πρώτα θα γίνουν κοσμοϊστορικές αλλαγές και μετά θα έρθει μόνιμα η ιταλική σημαία στο Ηράκλειο. Φάνηκε και φέτος που έφεραν τον Ίκαρο από την άλλη άκρη της Μεσογείου για τις διετήσιες των Παλατιών. Και anyway, όσο βιτρίνα για ξένα κεφάλια είναι η MIG που κατέχει την Άττικα, άλλο τόσο είναι και ο Γκριμάλντι των Μινωικών. Αλλού πάνε τα (όποια) κέρδη σε κάθε περίπτωση. *Αναφέρομαι μόνο στην εγχώρια ακτοοπλοΐα. Στην Αδριατική δυστυχώς οι Μινωικές είναι πλέον μόνο ένα Brand Name στο οποίο πατάει ο Grimaldi για να χτίσει την κυριαρχία του στα βόρεια του αρχιπελάγους, Edited March 30, 2013 by proud_ionian
PAS13 Posted March 31, 2013 Posted March 31, 2013 Και anyway, όσο βιτρίνα για ξένα κεφάλια είναι η MIG που κατέχει την Άττικα, άλλο τόσο είναι και ο Γκριμάλντι των Μινωικών. Αλλού πάνε τα (όποια) κέρδη σε κάθε περίπτωση. Οι Μινωικές γραμμές ΑΕ ανήκουν κατά 92% σε ξένα κεφαλαία, η MIG από την άλλη έχει το 90% της Αττικα, βέβαια μεγαλομέτοχος της MIG είναι με 18% περίπου η Αγγελική Φράγκου μετά το DIG και νομίζω ότι με τους άλλους μετόχους το ποσοστό συμμετοχής Ελλήνων είναι άνω του 70% στη MIG. Νομίζω ότι η Αττικα είναι ελληνική εταιρία σε αντίθεση με τις Μινωικές γραμμές.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now