.voyager Posted July 1, 2008 Posted July 1, 2008 (edited) Τα ro/ro της HSW, τί ώρες περνάνε? Edited July 2, 2008 by Angelos
proud_ionian Posted August 3, 2008 Author Posted August 3, 2008 χτες το πρωι στην κορινθο ηταν το Hellenic Voyagerκαι σημερα περασε τη γεφυρα λιγο μετα τις 20.00 και κατα τις 20.20 επλεε νωχελικα και επιβλητικα ανοικτα της πατρας
Meganisi Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 Είμουν Λουτράκι χθες κ έφυγε στις 17:05 σιγά-σιγά.
George Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Στα μισά της απόστασης Ρίο - Αίγιο, στο ύψος της Παναγωπούλας βρίσκεται η παντόφλα ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ρυμουλκούμενη από αγνώστου ταυτότητος ρυμουλκό με κατεύθυνση ανατολικά.
gioannis Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 Στα μισά της απόστασης Ρίο - Αίγιο, στο ύψος της Παναγωπούλας βρίσκεται η παντόφλα ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ρυμουλκούμενη από αγνώστου ταυτότητος ρυμουλκό με κατεύθυνση ανατολικά. ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΙΣΘΜΟ : Σημερα το πρωι το περασα απο Κορινθιακο ρυμουλκουμενο απο το ρ/κ Θυελα για Περαμα και μετα................................................................. . . . . . . ..............Gabon ..... Librevil....
proud_ionian Posted March 28, 2009 Author Posted March 28, 2009 σημερα πουρνο πουρνο (κατα τις 8) το hellenic master ειχε κοψει οξω απο την πατρα με πορεια ανατολικα προς τη ζεφυρα, λουσμενο απο τον αχαϊκο ηλιο και με φοντο τη βαρασοβα.
georgios express Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Υπό το "υπεράνω" βλέμμα του Χαριλάου Τρικούπη, ο αειθαλής "Χρήστος" προσεγγίζει το Ρίο, με πληρότητα που μόνο Καθαρές Δευτέρες γνώριζε στον Σαρωνικό τα τελευταία χρόνια. (Ήταν και κάτι άλλα καράβια σε ένα λιμάνι δυτικότερα του Ρίου, αλλά δεν τόλμησα να σηκώσω την κάμερα καθόσον το copyright ανήκει σε άλλον ).
captain81 Posted June 6, 2009 Posted June 6, 2009 To HELLENIC VOYAGER οταν περναει κατω απο την γεφυρα μειωνει ταχυτητα. Ειναι υποχρεωτικο για ολα τα πλοια? και ποιος ο λογος αλλωστε να μειωνουνε ταχυτητα?
Harry Posted June 6, 2009 Posted June 6, 2009 Υπαρχει περιορισμος ταχυτητας για ευνοητους λογους ασφαλειας.
proud_ionian Posted June 6, 2009 Author Posted June 6, 2009 υπαρχει περιορισμος 5 μιλια εκατερωθεν της γεφυρας. στην ουσια απο την πατρα μεχρι το δρεπανο. 1 μιλι εκατερωθεν της γεφυρας ειναι 5 κομβοι το οριο. η διελευση επιτρεπεται απο το μεσαιο ανοιγμα της γεφυρας. οταν πρωτοεφαρμοστηκαν οι περιορισμοι, μιση ωρα επιτρεποταν η διελευση προς τα δυτικα και μιση προς τα ανατολικα. τωρα νομιζω οτι το Rio Traffic δινει τις προτεραιοτητες. ολα τα διερχομενα πλοια ειναι υποχρεωμενα να καλουν το RT με το που περνανε το δρεπανο ή την πατρα προς τη γεφυρα. τους περιορισμους τους ειχε ζητησει η γεφυρα για λογους ασφαλειας, αλλα ηταν συμφωνο και το Κ.Λ. Πατρων.
proud_ionian Posted June 8, 2009 Author Posted June 8, 2009 σημερα πετυχα το καμαρι της Κατανιαςνα περνα απο τη γεφυρα και να συνεχιζει ανατολικα για κορινθο.
proud_ionian Posted May 1, 2010 Author Posted May 1, 2010 (edited) σε καταδρομικη στο ριο πριν εναμισυ μηνα, το μενου ειχε: αργοναυτη, θοδωρος μαρια ζ, παντανασσα (βοηθεια μας), νικολαος α φρεσκοβαμμενο, μαρια πενταγιωτισσα, τον χρηστο τον μαϊτζεβελο και τον albi αντωνιο. Edited May 1, 2010 by proud_ionian αργοναυτης
proud_ionian Posted June 20, 2010 Author Posted June 20, 2010 ως συνήθως πρωτόκολλο (σε φορτηγά).χτες βραδυ γινοταν χαμος στην ανατολικη προβλητα*. δεκαδες ησανται τα φορτηγα που περιμεναν. ο αγιος γεωργιος αιδ, ηταν τιγκα και σηκωνε καταπελτη, και πολλα αλλα περιμεναν το επομενο.*και στην δυτικη προβλητα γινοταν χαμος, απο ΙΧ οχι απο φορτηγα. ηταν τα ΙΧ τον πατρινων, που ηρθαν στο Ριο για Clubbing.
proud_ionian Posted April 23, 2011 Author Posted April 23, 2011 βολτα για καφε στο ριο, λογω της λιακαδας, αλλα χωρις μηχανη, μονο με κινητο ειπα λογω μεγαλης εβδομαδας, να νηστεψω και ετσι αφησα το κεφαλονια και στραφηκα στις παντοφλες. χρηστος, καμπερος Ι και αργοναυτης Τ, παραμενουν δεμενα στο τερμα της μεγαλης ευθειας στην παραλια των βερναρδαιϊκων, με το χρηστο πρωτο προς τα τσιμεντα. το χρηστος ειναι εμφανεστατα παρατημενο, ενω μετα την προσφατη περιπετεια, ειναι δεμενο υπο... γωνια. εχει ξεσυρει η αγκυρα, ενω οι καβοι ειναι φθαρμενοι. ο καιρος ηταν κανα 4 ΒΑ Α και οι παντοφλες σημερα εδεναν στις δυτικες προβλητες. μαρια π, μελινα ΙΙ και αγιος γεωργιος αιδ, ειχαν βαρδυα σημερα το απογευμα.
proud_ionian Posted April 24, 2011 Author Posted April 24, 2011 σημερα στο στενο δεν πρεπει να γινοσανται δρομολογια, λογω πασχα. στη δυτικη αποβαθρα ηταν δεμενα το αντωνιος κ και αγιος γεωργιος αιδ και στην παραλια του ακταιου (δεξια απο την ανατολικη αποβαθρα), ηταν κατα σειρα, μαρια π, παντανασσα, σοφια π, μελινα ΙΙΙ, αργοναυτης τ, καμπερος Ι και χρηστος, τα τελευταια εν συνταξει πλεον. το μελινα ΙΙ να ηταν απεναντι δεμενο στη δυτικη προβλητα του αντιρριου. πρεπει να μου ξεφευγει κανενα ακομη
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 2, 2011 Posted May 2, 2011 Μιάς και βρέθηκα περαστικός από την γενέθλιον γην της εν Ελλάδι παντόφλας, είπα να κάνω και ένα μίνι δελτίο γεφυρόπληκτων παντοφλών. Όχι τίποτε σπουδαίο, αλλά έτσι για να σπάσει λίγο το μονοπώλιο του proud. Έχουμε λοιπόν μία εν πλω του ΜΑΡΙΑ Π. με αρκετό γκαράζ και μία αναχώρηση του ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔ. (όνομα κι αυτό για παντόφλα του Ρίου…), ενώ τα ΚΑΠΤΑΝ ΣΤΑΥΡΟΣ- ΝΙΚΟΛΑΟΣ. Α-ΚΑΝΑΡΗΣ αναπαύονται στον παχύ ίσκιο της Παλιοβούνας. Γενικά, παρ’ όλη την κρίση και την χαμηλή τιμή των πλοίων (6,50 το ΙΧ) μάλλον δεν προοιωνίζεται λαμπρό το μέλλον τους. Η γέφυρα μπορεί μεν να είναι πανάκριβη για την απλή διέλευση (12,90), αλλά έχει πακέτα και e-pass για τους συχνούς χρήστες που φθάνουν μέχρι και 4,50 ευρώ η διέλευση. Οπότε θα έλεγα ότι οι τακτικοί χρήστες λογικά πάνε όλοι από τη γέφυρα. Απομένουν μόνο οι περιστασιακοί για τα πλοία. Που και αυτοί σε μικρό ποσοστό θα προτιμήσουν τα πλοία. Καθώς όταν είναι περιστασιακή η διέλευση, εύκολα λες «δε βαριέσαι, ας πάω απ’ τη γέφυρα». Και προς αυτό το συμπέρασμα συνηγορεί και ο αριθμός και η παλαιότητα των δρομολογημένων πλοίων, καθώς και η συχνότητα των δρομολογίων. Από την άλλη πλευρά η γέφυρα μπορεί να αποτελεί κόσμημα, αλλά ως γνωστόν «τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κ…ους». Τι να την κάνω την μεταξωτή γέφυρα, όταν έρχομαι από την απερίγραπτη και εγκληματική ΕΟ Κορίνθου-Πατρών και όταν ακολουθεί η «Αουτοστράτα» Αντιρρίου-Ηγουμενίτσας? Η γέφυρα μάλλον αποτελεί την παραφωνία σε αυτό το τριτοκοσμικό οδικό δίκτυο. Και όταν κάποιος πηγαίνει προς Αγρίνιο, Γιάννενα, Ηγουμενίτσα πολύ λίγο ωφελείται από την συντόμευση της διαδρομής λόγω γέφυρας. Ακόμα όμως και έτσι οι σημερινές παντόφλες δείχνουν ανίκανες να ανταγωνισθούν την γέφυρα. Δεν μπορούν να την ανταγωνισθούν ούτε σε ποιότητα διέλευσης ούτε και σε τιμές. Χρειάζεται κάτι άλλο, κάποιες έξυπνες ιδέες. Πρώτα απ’ όλα χρειάζεται να έλθουν σύγχρονα αμφίπλωρα με σύγχρονες ανέσεις και μετά θέλει σκέψη και μελέτη των γραμμών. Νομίζω ότι πλέον το πορθμείο Ρίο-Αντίρριο δεν έχει ψωμί για τα πλοία, τα οποία θα πρέπει να εκμεταλλευθούν το πλεονέκτημα της ευελιξίας που έχουν έναντι της στατικής γέφυρας και την κακή ποιότητα των δρόμων, ώστε να ανοίξουν νέες γραμμές με πλοία σύγχρονα που να θέλει ο επιβάτης να ταξιδέψει όχι λόγω τιμής, αλλά λόγω ποιότητας. Γραμμές όχι κατ’ ανάγκη για όλο τον χρόνο, αλλά εποχιακές, μόνο για τη σαιζόν. Θα μπορούσε πχ να ξανανοίξει η γραμμή Ρίου/Πάτρας-Κρυονερίου (λέω ένα παράδειγμα). Έτσι κάποιος που πάει από Αθήνα/Πάτρα προς Μεσολόγγι/Αγρίνιο κλπ θα μπορεί να πάει στο Κρυονέρι σε 40 λεπτά πχ με τον Πρωτοπόρο IV να πιεί τον καφέ του, να πάρει τον αέρα του και να γλυτώσει και το οδήγημα στην Παλιοβούνα και στη Βαράσοβα. Ενώ ακόμα και με το ίδιο πλοίο για 10 λεπτά στο Ρίο-Αντίρριο ούτε καφέ προλαβαίνει ούτε και ξεκουράζεται…προτιμάει να συνεχίσει από τη γέφυρα και να σταματήσει κάπου αλλού. Δεν ξέρω τα οικονομοτεχνικά δεδομένα των γραμμών, ούτε είμαι σε θέση να ξέρω εάν ένα σύγχρονο αμφίπλωρο είναι βιώσιμο σε αυτές τις γραμμές. Θέλει ιδέες, μελέτη και σχέδιο. Εκείνο όμως που θεωρώ μάλλον βέβαιο είναι ότι έσβησε το πορθμείο Ρίου-Αντιρρίου για τα πλοία.
proud_ionian Posted June 13, 2011 Author Posted June 13, 2011 (edited) κοσμος και ντουνιας αποψε στο Ριο (de antirrio οχι de janeiro ) παρα την απογευματινη βροχη και την ψιχαλα που κρατησε μεχρι αργα και παρα το τριημερο, στο ριο ειχε αρκετο κοσμο.το Distinto και το "W" ειχαν τον περισσοτερο. ειδικα στο πρωτο απο τα μεσανυχτα και μετα γινοταν το αδιαχωρητο. νεοι και νεες καθε ηλικιας χαιρονταν το καλοκαιρι και το... κανονι που ερχεται. λιγο κοσμο μαζεψε αργα και το Sea Through, αλλα μικρες ηλικιες (μεχρι 20) και αισθητα λιγοτερους απο αλλα βραδυα. λιγα πραγματα ειχε το ΤΑΜ ΤΟΥΜ στην ανατολικη ακτη, που το θυμουνται απο παλια σημερινοι 30ρηδες και 40ρηδες και του αποτειουν φορο τιμης. αντιθετως αρκετο κοσμο ειχε η νεα σταθερη καντινα διπλα απο την παλια γεφυροπλαστιγγα. ιδανικη βραδυα λοιπον αποψε για να ξεκουρασει κανεις τα ματια του και να του φυγουν αστιγματισμος, μυωπια και η επερχομενη πρεσβυωπια. με τα ματια ξεκουραστα, μπορουσες να δεις διαφορα πραγματα οπως: το Coral να περνα τη γεφυρα προς τα δυτικα, κανα δεκαλεπτο πριν τις 11 και τους επιβατες του να εχουν βγει ολοι με τις μηχανες να φωτογραφισουν τη ζεφυρα και τα flash να αστραφτουν. το Aqua Hercules να περνα προς κορινθο κατα τη 01.10, με το ανω γκαραζ αδειο και χωρις... flash. στην ανατολικη προβλητα κοιμοσανται το μαρια π κοντα στο καστρο, αγιος γεωργιος αιδ, αντωνιος κ & αγιος νικολαος στο τερμα της προβλητας προς τη γεφυροπλαστιγγα και στην παραλια του ακταιου καναρης και ποσειδων. η ευθεια του ακταιου μονο με δυο βαπορια εκει που καποτε γινοταν το αδιαχωρητο. οσο μπορεσα να δω, τα δρομολογια ηταν αραιοτατα και γινοσανται απο τις ανατολικες προβλητες. 2-3 πλοια ταξιδευαν το ενα σιγουρα ηταν το παντανασσα. (με λιγο μπακρολι*ακομη, θα εβλεπα καλυτερα) * pub crawling Edited June 13, 2011 by proud_ionian αδιαχωρητο οχι αδειαχωριτο
proud_ionian Posted August 2, 2011 Author Posted August 2, 2011 το bc bluarrow περασε το μεσημερι της τριτης 02/8 τη γεφυρα, με κατευθυνση αντικυρα
superfastship Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Βόλτα στην ανατολική αποβάθρα του ρίου στις 29/07/11 και έχουμε και λέμε: τα μελίνα ΙΙ, αντώνης κ και άγιος γεώργιος αιδ κάθονται και δίπλα τους βρίσκεται το ναύαρχος αποστόλης ΙΙ, το οποίο είναι δίπλα στον αντώνη. Εργάζεται η παντάνασσα και ο ποσειδώνας
.voyager Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 (edited) Βόλτα με το ποδήλατο στην παραλία και στη γεφυράρα προχθές, οπότε -πέραν του φέρσκου αέρα και της θέας από ψηλά- απήλαυσα τον Ποσειδώνα, τον Κάπταιν Σταύρο και το Παντάνασσα να περνούν από κάτω. Edited August 12, 2011 by .voyager
.voyager Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Πάμε να δούμε μερικές εικόνες από Ρίο και Αντίρριο. Μετά τα "Αιόλος Κεντέρης" και το "Αίολος Εξπρές" (άντε, που τα κάναμε όλα Κεντέρης!), ας δούμε από ψηλά το "Γεώργιος", το "'Αγιος Γεώργιος Αιδηψού" και το "Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ" , καθώς και το "Μαρία Π." να κροσάρεται με το "Άγιος Γεώργιος Αιδηψού" και το "Γεώργιος" με το Ναύρχο. Ακόμη το "Στέλιος Φιλιάγκος" στο Αντίρριο, το "Ποσειδώνας" στο Ρίο και τα "Μαρία Π." και "Καπταν-Σταύρος" εν πλω. Τέλος, το μοτορσιπάκι Birol και το Eurocargo Napoli για Κόρινθο.
proud_ionian Posted October 30, 2011 Author Posted October 30, 2011 σημερα λιγο πριν τις 6 στη ανατολικη προβλητα το νεοφερτο μαρια ελενη, στο ακταιο το αγιος γεωργιος αιδ και στη δυτικη προβλητα φορτωνε το μαρια π και ηταν δεμενος ο καναρης.
.voyager Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 (edited) Η πιό πρόφατη "είσοδος" στη γραμμή Ρίου-Αντιρρίου, το "Θεολόγος Β", χθες στο Ρίο. Επίσης, το "Στέλιος Φιλιάγκος", ο ακούραστος εργάτης "Νικόλαος Α" και το "Παντάνασσα" γκαζωμένο Edited November 8, 2011 by .voyager
proud_ionian Posted December 28, 2011 Author Posted December 28, 2011 επομενη των χριστουγεννων και η θαλασσα θυμιζε τσικνια. γραιγοτραμουντανα, ασπρη θαλασσα και κοντο κυμα
.voyager Posted October 17, 2013 Posted October 17, 2013 Νέος άνδρας πήδηξε σήμερα από τη γέφυρα, ενώ δεν έχει ακόμη εντοπιστεί... Από το ύψος του δεύτερου πυλώνα αναφέρουν τα μέσα ενημέρωσης της Πάτρας, με την πτώση να έχει καταγραφεί από το τις κάμερες της γέφυρας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now