ΕΥΔΟΞΟΣ Posted June 10, 2020 Posted June 10, 2020 18 hours ago, lostromos said: Ένας γνωστός έβγαλε εισιτήρια για 4 άτομα με επιστροφή για Εύδηλο με το Νήσος Μύκονος για την 31 Ιουλίου. Τα έκλεισε super οικονομική από τον Φεβρουάριο και τώρα ακυρώθηκε το δρομολόγιο και πήγε στο πρακτορείο να τα αλλάξει και του είπαν ότι αυτά δεν αλλάζουν και πρέπει να βγάλει άλλα εισιτήρια και πρέπει να πληρώσει όχι μόνο την διαφορά αλλά ολόκληρο το εισιτήριο και τα 160 ευρώ που έδωσε τα έχασε. Που να απευθυνθεί ο άνθρωπος; έστω να πληρώσει την διαφορά. Είναι δυνατόν να ακυρώνουν το δρομολόγιο και να σου λένε ότι έχασες τα 160 ευρώ; Προσωπικά μου έχει τύχει 2 με 3 φορές (την τελεταία μόλις περσι) που ακυρώθηκε δρομολόγιο ενω είχα ηδη εκδώσει εισιτήριο 20€ και φυσικά ενημερώθηκα έγκαιρα απο την εταιρεία, αλλάζοντάς το με ίδιας αξίας εισιτήριο σε άλλη ημερομηνία μόνο μέσω των κεντρικών τους γραφείων και πηγαίνοντας μόνο στον κεντρικό τους πράκτορα. 5 hours ago, Annivas said: Εγώ δεν προτείνω ούτε καταγγελία ούτε τίποτα !!! Επειδή από υποπρακτορεία έχουν δει πολλά τα μάτια μου , κι επειδή όπως λέει ο Nereus στην χειρότερη να τον βάλουν να πληρώσει την διαφορά, καλύτερα να αποταθεί σε κεντρικό πρακτορείο ή ακόμη καλύτερα μέσω email να αποταθεί στην εταιρεία απευθείας. Δυστυχώς ορισμένα πρακτορεία πολλές φορές από έλλειψη επαγγελματισμού και ισως παρασυρόμενα στο βωμό του κέρδους, αρνούνται να εξυπηρετήσουν οπως πρέπει να το κάνουν τους πελάτες τους. Οι κανονισμοί είναι σαφέστατοι οτι σε περίπτωση ευθύνης της εταιρείας σε ακύρωση δρομολογίου, ο πελάτης δικαιούται την αντικατάσταση του εισιτηρίου του με άλλο ίσης αξίας.
express skiathos Posted July 1, 2020 Posted July 1, 2020 Σήμερα το F/D ΕΡΑΤΩ αν και έκανε κανονικά το δρομολόγιό του, δεν ήταν περασμένο στο σύστημα. Πώς έγινε η έκδοση των εισιτηρίων?
Panagia Ekatontapiliani Posted July 1, 2020 Posted July 1, 2020 Δεν εμφανίζεται γιατί από σήμερα άλλαξε το σύστημα κρατήσεων η Afd οπότε εάν δεν έχεις το νέο σύστημα δεν θα μπορείς να το βλέπεις.
express skiathos Posted July 2, 2020 Posted July 2, 2020 Και αν θέλουμε να κλείσουμε εισιτήριο ηλεκτρονικά, που μπαίνουμε, αφού ούτε το openseas, ούτε το booking της εταιρείας δίνει τέτοια δυνατότητα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2020 Posted July 2, 2020 Προς τα παρόν η λύση είναι η τηλεφωνική κράτηση μέσω κάποιου κεντρικού πρακτορείου της AFD και να παραλάβεις τα εισιτήρια σου στο εκδοτήριο από το λιμάνι απόπλου σου
polmyt Posted July 2, 2020 Posted July 2, 2020 Παντως στη σημερινη εποχη που το 95% των εργασιων γινεται μεσω Internet ,μαλλον πισωγυρισμα το λες ολο αυτο και ταλαιπωρια για τον επιβατη
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2020 Posted July 2, 2020 Και από ίντερνετ να το κλείσεις με την AFD, αναγκαστικά θα περάσεις από το εκδοτήριο της εταιρείας στο λιμάνι για να εκτυπώσεις το εισιτήριο σου και με πιθανότητα να πληρώσεις service fee για την έκδοση του εισιτηρίου.
proud_ionian Posted July 2, 2020 Posted July 2, 2020 On 4/4/2020 at 11:54 AM, Αναερόβιος said: Οι αεροπορικές εταιρείες πανευρωπαϊκώς πλέον είτε σου κάνουν το εισιτήριο ανοιχτό ή δίνουν ισόποσης αξίας voucher On 6/10/2020 at 1:08 AM, Nereus said: Σε εφαρμογή των διατάξεων αυτών διευκρινίζεται ότι: Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου εισιτηρίου επιβατών που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων, που υποβάλλονται το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως την 31η Οκτωβρίου 2020, ικανοποιούνται με παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου . η ευρωπαϊκη επιτροπη εβαλε χερι σε Ελλαδα και Ιταλια για την πολιτικη των voucher. Quote Η Επιτροπή δίνει στη χώρα μας περιθώριο δύο μηνών ώστε να δώσει εξηγήσει σχετικά με την πολιτική των voucher όσον αφορά τα εισιτήρια αεροπορικών και πλωτών μεταφορών που ακυρώθηκαν λόγω Covid-19 Η χώρα μας αλλά και η Ιταλία βρίσκονται στο «μάτι» της Κομισιόν καθώς, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Επιτροπής, παραβιάζουν τους κανόνες της Ένωσης σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών και δεν έχουν συμμορφωθεί σε αυτήν την γραμμή. Το «καμπανάκι» από τις Βρυξέλλες «ηχεί» για τις παραβάσεις που έχουν διαπιστωθεί στις αεροπορικές και πλωτές μεταφορές. Για την Κομισιόν, ο επιβάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίον θα αποζημιωθεί για προγραμματισμένο ταξίδι που ακυρώθηκε λόγω κορονοϊού. Ουσιαστικά, οι κανονισμοί της Ε.Ε δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να επιλέξουν μεταξύ της επιστροφής χρημάτων, αλλά και της προσφοράς κουπονιών, σε περίπτωση αποζημίωσης για την ακυρωθείσα πτήση. Ωστόσο μέχρι τώρα, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Ιταλία προσέφεραν μόνο την επιλογή του voucher (κουπονιών), γεγονός που επισύρει ποινές σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.
express skiathos Posted July 3, 2020 Posted July 3, 2020 (edited) Και οι Μινωϊκές πιθανόν να χρησιμοποιούν το νέο σύστημα κρατήσεων, όπως και η Ανές για το ΣΕΜΠΕΚΟ και το ΣΥΜΗ. Edited July 3, 2020 by express skiathos
proud_ionian Posted July 7, 2020 Posted July 7, 2020 On 7/2/2020 at 10:08 PM, proud_ionian said: η ευρωπαϊκη επιτροπη εβαλε χερι σε Ελλαδα και Ιταλια για την πολιτικη των voucher. εκτος απο χερι, συμφωνα με το euro2day ειναι και ενα βημα πριν την επιβολη κυρωσεων. το θεμα κρατανε ζεστο και οι ελληνικες ενωσεις καταναλωτων (ΕΚΠΟΙΖΩ, ΠΟΜΕΚ κλπ)
tasos123 Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 Είχα κλείσει εισιτήρια για το Σάββατο 18/7 από Πάρο για Ραφήνα στις 08.30 και μόνος μου διαπίστωσα την ακύρωση του δρομολογίου. Κάλεσα την εταιρία golden star ferries κι εντός 5 ημερών μου τα έβαλε τα λεφτά ολόκληρα στην κάρτα μου. Ξέρουμε αν η πληρότητα ήταν τόσο χάλια και γι' αυτό ακυρώθηκε;
togias_k Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 (edited) On 7/2/2020 at 12:46 PM, Superfast VI said: Από ότι φαίνεται, το Superferry II τις Παρασκευές θα φεύγει από Πάρο κατευθείαν για Ραφήνα ώστε το Σάββατο το πρωί να κάνει ένα πρωινό δρομολόγιο στις 07.35 για Άνδρο Τήνο και πίσω. Έτσι το Σάββατο το πρωί θα υπάρχουν τέσσερις αναχωρήσεις (07.05, 07.35, 07.50, 08.05) + οι δύο το απόγευμα. Εγινε τροποποίηση https://goldenstarferries.gr/dromologia/rafina-vories-kedrikes-kyklades/#1592476286720-c9ecc760-3655 όπως βλέπεις δεν θα πιανει Μυκονο και Πάρο στο Πρωινό του Σαββάτου Edited July 8, 2020 by togias_k
tasos123 Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 (edited) Ωραία ευχαριστώ. Ξέρουμε αν το sifnos jet θα κάνει κανονικά το δρομολόγιο στις 10.00 την 18η Ιουλίου από Πάρο για Πειραιά, γιατί στο openseas δεν το δείχνει και ανησυχώ... Να μην φάω καμία ακύρωση εισιτηρίου πάλι. Επίσης, είναι υποχρεωμένες οι ακτοπλοϊκές να ενημερώνουν τον κόσμο σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίου; Edited July 8, 2020 by tasos123
Orestis Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 Κανονικά εμφανίζεται στο σύστημα, αλλά όπως είναι φυσικό, το σκέλος Πάρος – Πειραιάς δεν πωλείται στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2020 Posted July 16, 2020 On 7/1/2020 at 10:30 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Δεν εμφανίζεται γιατί από σήμερα άλλαξε το σύστημα κρατήσεων η Afd οπότε εάν δεν έχεις το νέο σύστημα δεν θα μπορείς να το βλέπεις. Η αλλαγή στο πάροχο στο σύστημα κρατήσεων της AFD κράτησε για 4 ημέρες σχεδόν και επανήλθε στην αρχική εταιρεία. Οπότε μπορείτε πλέον να κάνετε κρατήσεις εισιτηρίων μέσω διαφόρων πλατφορμών στο internet
Shippihs Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 Μια απορία εχω αν μπορεί Κάποιος να με βοηθήσει. Εχω κλείσει εισιτήρια για 24/7 με τη fast και το αυτοκίνητο μου χάλασε.Ευτυχως έχω δεύτερο και λέω να πάρω αυτό.Επειδη το εισιτήριο έχει τη πινακίδα πάνω, πήρα να ρωτήσω το λιμεναρχειο αν υπάρχει πρόβλημα και μου είπαν είναι ανάλογα την τακτικη της εταιρίας ,και η fast που τηλεφώνησα δεν απαντάει.Η λογική λέει πως δε θα με βάλουν μέσα, αλλά ξέρει κάποιος τι ισχύει σε αυτη τη περίπτωση(βλαβης)?
Nick the Greek Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 Απλά αν έχεις κλείσει θέση για Smartάκι και εμφανιστείς με Bentley station wagon, θα σε στείλουν να κόψεις τη διαφορά.
Shippihs Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 Εννοείται σκας με το bentley 2' πριν την αναχωρηση Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις
Nereus Posted July 22, 2020 Posted July 22, 2020 Υπάρχουν εισιτήρια για αυτοκίνητα τύπου smart? Γιατί παλαιότερα που είχα ρωτήσει δεν υπήρχε τέτοια προβλεψη
margaritis24 Posted July 23, 2020 Posted July 23, 2020 Η fast ferries εβγαζε μια προσφορα για smart κ η blue star καποτε
Nikos_Chania Posted July 23, 2020 Posted July 23, 2020 Οι περισσότερες εταιρείες έχουν διαφορετική τιμή ναύλου ή εφαρμόζουν εκπτωτική πολιτική για μικρά οχήματα (έως 3.7μ) σε σχέση με τα κανονικά (έως 4.25μ).
Αναερόβιος Posted July 24, 2020 Posted July 24, 2020 Θα πάθουν ΜΕΓΑΛΗ ζημιά τα τουριστικά γραφεία/πρακτορεία αν ο επιβάτης μπορεί να ταξιδέψει ΧΩΡΙΣ να περιμένει στο κιόσκι της εταιρείας έξω από το καράβι για να του δώσουν χάρτινο εισιτήριο για την ηλεκτρονική του κράτηση όπως γινόταν μέχρι σήμερα. Μια φορά αν το δοκιμάσει κάποιος και δεν πιστεύω πως θα ξαναπάει σε πρακτορείο για να αγοράσει εισιτήρια... Ο χρόνος και ο κόπος που γλυτώνεις είναι μεγάλος.
kerkini Posted July 24, 2020 Posted July 24, 2020 Υπάρχει όμως και η παράμετρος των γεμάτων πλοίων στο σύστημα αλλά των διαθέσιμων στα πρακτορεία 😉
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now