Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Λογικά θα πάρεις τα 20€ πίσω -λόγω ακύρωσης δρομολογίου- και θα σου πούνε να βγάλεις καινούργιο....αν έχει πάλι 20€ είσαι τυχερός αλλιώς πληρώνεις κανονικό!!!....εεε???Π100???!!

  • 2 months later...
Posted

Μετά απο περιστατικό που μου μεταφέρθηκε σε πλοίο των Μινωικών χθες το βράδυ, όταν η εταιρεία στους όρους επιβίβασης γράφει τα εξής: 

Quote

ΚΑΜΠΙΝΕΣ

• Οι καμπίνες χαρακτηρίζονται ως μονόκλινες, 2-κλινες, 3-κλινες, 4-κλινες, 5-κλινες αναλόγως του αριθμού των επιβατών, που τις χρησιμοποιούν, και όχι βάσει του αριθμού των κλινών.

ΠΑΙΔΙΑ

• Παιδιά μέχρι 4 χρόνων ταξιδεύουν δωρεάν και δεν έχουν δικαίωμα κλίνης ή καθίσματος. Είναι όμως απαραίτητη η έκδοση του εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο, αλλιώς δεν επιτρέπεται η επιβίβαση στο πλοίο.

με ποιο ακριβώς τρόπο δικαιολογείται ότι κάποιος/οι με παιδί (λογικά με μηδενικό εισητήριο) βρέθηκε σε καμπίνα που άλλοι είχαν πληρώσει ως τετράκλινη μετατρέποντας την αυτόματα κατά την 1η παράγραφο σε 5κλινη, και τι μπορεί αυτός να κάνει όταν στην καμπίνα που είχε κρατήσει τελικά κοιμούνται 5+ άτομα? Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά περιορισμός στο πόσα άτομα είναι το άνω όριο μιας καμπίνας και μάλλον η εταιρεία το χρησιμοποιεί για να καταπατά τα δικαιώματα του εκάστοτε άτυχου επιβάτη.

Posted

Με τον ιδιο ακριβως τροπο που στις αεροπορικες τα παιδια κατω των δυο ετων δικαιουνται να ταξιδευουν δωρεαν στο ιδιο καθισμα με τους συνοδους τους.

Posted

Άρα είναι θεμιτό και υγεινό σε μια καμπίνα ας πούμε να είναι 3 ή και 4 (για να πάρουμε το max) άγνωστες μητέρες μεταξύ τους με 4 παιδιά και σε ένα τόσο κλειστό χώρο να κοιμούνται 8 άτομα ?

Posted (edited)

Δεν νομίζω πως επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Εάν θέλεις παιδί μικρότερο των 5 ετών στην καμπίνα, χρεώνεσαι με 50% όπως αναφέρει και στην ιστοσελίδα 

  • Quote
    • Τα παιδιά έως 4 ετών ταξιδεύουν δωρεάν στην οικονομική θέση.
    • Παρέχεται 50% έκπτωση στα εισιτήρια παιδιών έως 4 ετών σε κλίνη (σε όλες τις κατηγορίες θέσεων).

     

 

Edited by Orestis
Posted (edited)

-Τα παιδιά, ανεξαρτήτως ναύλου και κατηγορίας θέσης είναι υποχρεωμένα σε έκδοση εισιτηρίου. 

-Κανένα πλοίο των Μινωικών γραμμών δεν διαθέτει 5-κλινη καμπίνα.

-Δεν ισχύει ότι και στα αεροπλάνα που τα βρέφη ταξιδεύουν στην θέση του γονέα/κηδεμόνα.

Συνεπώς στο συμβάν που ανεφέρθη, τα παιδιά έφεραν εισιτήριο κατηγορίας διαφορετικής της κλίνης (είτε κατάστρωμα, είτε vip) και μόνο η μητέρα τους είχε κλίνη.

Είναι απαράδεκτο συμβάν, έπρεπε να αναφερθεί επιτόπου στην υποδοχή του πλοίου.

Καμία καμπινα δεν διαθέτει πιστοποίηση για να διαμένουν περισσότεροι από τον αριθμό των κλινών που διαθέτει. 

Σε οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη να φανταστώ, η μητέρα που έφερε παράνομα το παιδί της στην καμπίνα θα ήταν αυτή που θα έλεγε στα κανάλια "δεν υπήρχαν σωσίβια για τα παιδιά μας!".

Δεν μας φταίει κανείς, το στραβό μας το κεφάλι μόνο. Μπράβο στην γυναίκα/στις γυναίκες αυτή/ές για την συμπεριφορά.

Edited by Nikos_Chania
  • 3 months later...
Posted

Σε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 1,5 ευρώ προς όλους τους προορισμούς προχώρησε η Blue Star Ferries! Περαστικά μας!

  • 5 weeks later...
Posted

Καλημέρα. Σε περίπτωση καθυστερημένης ώρα άφιξης στο λιμάνι προορισμού μου, δικαιούμαι καποια επιστροφή χρημάτων ή έκδοση δωρεάν άλλου εισιτηρίου;

Posted

Αναλυτικά τα δικαιώματα σου εδώ

Ειδικότερα:

6.Τι δικαιούμαι σε περίπτωση που το πλοίο καθυστερήσει να αναχωρήσει από το λιμάνι λόγω βλάβης ή ζημίας του πλοίου ή υπαιτιότητας της εταιρείας;

Σε περίπτωση καθυστέρησης πάνω από 90 λεπτά από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου του πλοίου δικαιούσαι:

Να υπαναχωρήσεις και για αποζημίωση να λάβεις το αντίτιμο του εισιτηρίου που κατέβαλες ή

(α) Να διαμείνεις στο πλοίο, να λάβεις ελαφρά γεύματα ή αναψυκτικά με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας και να προωθηθείς στον προορισμό του θαλάσσιου ταξιδιού σου με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας.

(β)Να σου χορηγηθεί από την εταιρεία τροφή για καθυστέρηση άνω των 4 ωρών και κατάλυμα στο πλοίο ή σε ξενοδοχείο, εφόσον αυτό είναι εφικτό και καθίσταται αναγκαία η διανυκτέρευση.

(γ) Να λάβεις αποζημίωση 25% επί του εισιτηρίου ή άλλη αντισταθμιστική παροχή κατόπιν συμφωνίας μόνο εφόσον τελικά προωθήθηκες στον προορισμό σου με το ίδιο ή άλλο πλοίο με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας και η καθυστέρηση σου είναι:

·                    1 ώρα για προγραμματισμένη διάρκεια ταξιδιού μέχρι 4 ώρες.

·                    2 ώρες για προγραμματισμένη διάρκεια ταξιδιού πάνω από 4 ώρες και μέχρι 8 ώρες.

·                    3 ώρες για προγραμματισμένη διάρκεια ταξιδιού πάνω από 8 ώρες και μέχρι 24 ώρες.

·                    6 ώρες για προγραμματισμένη διάρκεια ταξιδιού πάνω από 24 ώρες.

Αν η καθυστέρηση σου είναι διπλάσια του χρόνου που αναφέρεται στις παραπάνω περιπτώσεις δικαιούσαι αποζημίωση 50% επί του εισιτηρίου.

(δ) Να λάβεις αποζημίωση διπλάσια του ναύλου επιβάτη καθώς και την επιστροφή του ναύλου οχήματος που κατέβαλες ή κατόπιν συμφωνίας άλλη αντισταθμιστική παροχή, εφόσον με υπαιτιότητα της εταιρείας δεν προωθήθηκες στον προορισμό σου με το ίδιο ή άλλο πλοίο εντός 24 ωρών από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου.

 

Posted

Ευχαριστώ πολύ για την αμεση απάντηση σου, απλώς εμείς φύγαμε κανονικά από Πειραιά, αλλά δεν θα φτάσουμε στην προγραμματισμένη ώρα άφιξης

Από ότι κατάλαβα σε αυτήν την περίπτωση δεν δικαιούμαι τιποτα

  • 2 months later...
Posted

Είναι εντυπωσιακό πάντως οι περισσότερες εταιρίες να έχουν Web check in και η Blue Star να μην έχει. Και όλα αυτά το έτος 2019

Posted

Εδω δεν ξέρεις σε ποιο σαλόνι κλεινεις αεροπορικο κάθισμα. Αντι να δώσουν ονόματα στο σύστημα κρατήσεων, τα λεμε απλά 1,2,3 κλπ 

 

Posted

Σωστο και αυτό. Και επίσης τα ατομα στο call center της attica δεν εχουν ιδέα για τα σαλόνια που βρισκονται ειδικα στα πλοια της hsw.(να ναι καλα μερικοι shipfriends)!

Posted

Όντως υπάρχει στο site η επιλογή του WebCheck in . Απλά ζητάει ένα Access code. Αυτό στο δίνουν με τη κράτηση?

 

 

Posted

Που υπάρχει η επιλογή; δεν βλέπω κάτι μέχρι στιγμής. 

Επίσης 

On 7/17/2019 at 6:39 PM, Zacharias said:

E-ticket πλέον και για Blue star -Hellenic seaways από 22/07.

Αυτό που έχει ανακοινωθεί επισήμως;

Posted

Από την κεντρική σελίδα της εταιρείας, πως ανακατευθύνεται ενας επιβατης εκεί; 

Πως πρέπει εγώ να ξέρω οτι υπάρχει η σελίδα eticket.bsf.gr; 

Και επιπλέον, access code έχουν απ οσο εχω δει στην Εύρεση Κράτησης που είναι για τα πρακτορεία. Δεν ξέρω γιατί να πρέπει ο επιβατης να βαζει access code αντι να βάζει κωδικό κράτησης ή/και κάποιο απο τα στοιχεία του (επίθετο, ονομα, τηλεφωνο κλπ)

Στην ουσία η blue star/attica δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημα και ούτε υπάρχουν και οδηγίες για το web check in.

Posted (edited)

Η hellenic στην ιστοσελίδα της εχει το web check-in και με κλικ σε ανακατευθύνει στην σελίδα eticket.bsf.gr κατι το οποίο δεν υπάρχει στην σελίδα της bsf

Edited by Champion Jet_2
Posted

Υπάρχει και στο site της Blue Star πάνω δεξιά δίπλα από τις κρατήσεις. Το web check in ισχύει προς το παρόν μόνο για τις κρατήσεις που έχουν γίνει μέσω του online συστήματος κράτησης της BSF.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...