Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Σίγουρα χρειάζεται αλλαγή το εισιτήριο σου εάν αποφασίσεις να ταξιδέψεις μετά το απογορευτικο.
mytilene Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Λογικά θα πάρεις τα 20€ πίσω -λόγω ακύρωσης δρομολογίου- και θα σου πούνε να βγάλεις καινούργιο....αν έχει πάλι 20€ είσαι τυχερός αλλιώς πληρώνεις κανονικό!!!....εεε???Π100???!!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2018 Posted September 27, 2018 Νομίζω ότι θα γίνει όπως τα λέει η mytilene!! Το νέο εισιτήριο θα είναι ανάλογα με τη διαθεσιμότητα στα εισιτήρια του δρομολογίου.
basilis89 Posted September 28, 2018 Posted September 28, 2018 Κοντη γιορτη. αν εχει την κυριακη απαγορευτικο, θα φανει τι θα γινει..
Sf_X Posted December 22, 2018 Posted December 22, 2018 Μετά απο περιστατικό που μου μεταφέρθηκε σε πλοίο των Μινωικών χθες το βράδυ, όταν η εταιρεία στους όρους επιβίβασης γράφει τα εξής: Quote ΚΑΜΠΙΝΕΣ • Οι καμπίνες χαρακτηρίζονται ως μονόκλινες, 2-κλινες, 3-κλινες, 4-κλινες, 5-κλινες αναλόγως του αριθμού των επιβατών, που τις χρησιμοποιούν, και όχι βάσει του αριθμού των κλινών. ΠΑΙΔΙΑ • Παιδιά μέχρι 4 χρόνων ταξιδεύουν δωρεάν και δεν έχουν δικαίωμα κλίνης ή καθίσματος. Είναι όμως απαραίτητη η έκδοση του εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο, αλλιώς δεν επιτρέπεται η επιβίβαση στο πλοίο. με ποιο ακριβώς τρόπο δικαιολογείται ότι κάποιος/οι με παιδί (λογικά με μηδενικό εισητήριο) βρέθηκε σε καμπίνα που άλλοι είχαν πληρώσει ως τετράκλινη μετατρέποντας την αυτόματα κατά την 1η παράγραφο σε 5κλινη, και τι μπορεί αυτός να κάνει όταν στην καμπίνα που είχε κρατήσει τελικά κοιμούνται 5+ άτομα? Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά περιορισμός στο πόσα άτομα είναι το άνω όριο μιας καμπίνας και μάλλον η εταιρεία το χρησιμοποιεί για να καταπατά τα δικαιώματα του εκάστοτε άτυχου επιβάτη.
marioskef Posted December 23, 2018 Posted December 23, 2018 Με τον ιδιο ακριβως τροπο που στις αεροπορικες τα παιδια κατω των δυο ετων δικαιουνται να ταξιδευουν δωρεαν στο ιδιο καθισμα με τους συνοδους τους.
Sf_X Posted December 23, 2018 Posted December 23, 2018 Άρα είναι θεμιτό και υγεινό σε μια καμπίνα ας πούμε να είναι 3 ή και 4 (για να πάρουμε το max) άγνωστες μητέρες μεταξύ τους με 4 παιδιά και σε ένα τόσο κλειστό χώρο να κοιμούνται 8 άτομα ?
Orestis Posted December 23, 2018 Posted December 23, 2018 (edited) Δεν νομίζω πως επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Εάν θέλεις παιδί μικρότερο των 5 ετών στην καμπίνα, χρεώνεσαι με 50% όπως αναφέρει και στην ιστοσελίδα Quote Τα παιδιά έως 4 ετών ταξιδεύουν δωρεάν στην οικονομική θέση. Παρέχεται 50% έκπτωση στα εισιτήρια παιδιών έως 4 ετών σε κλίνη (σε όλες τις κατηγορίες θέσεων). Edited December 23, 2018 by Orestis
Nikos_Chania Posted December 23, 2018 Posted December 23, 2018 (edited) -Τα παιδιά, ανεξαρτήτως ναύλου και κατηγορίας θέσης είναι υποχρεωμένα σε έκδοση εισιτηρίου. -Κανένα πλοίο των Μινωικών γραμμών δεν διαθέτει 5-κλινη καμπίνα. -Δεν ισχύει ότι και στα αεροπλάνα που τα βρέφη ταξιδεύουν στην θέση του γονέα/κηδεμόνα. Συνεπώς στο συμβάν που ανεφέρθη, τα παιδιά έφεραν εισιτήριο κατηγορίας διαφορετικής της κλίνης (είτε κατάστρωμα, είτε vip) και μόνο η μητέρα τους είχε κλίνη. Είναι απαράδεκτο συμβάν, έπρεπε να αναφερθεί επιτόπου στην υποδοχή του πλοίου. Καμία καμπινα δεν διαθέτει πιστοποίηση για να διαμένουν περισσότεροι από τον αριθμό των κλινών που διαθέτει. Σε οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη να φανταστώ, η μητέρα που έφερε παράνομα το παιδί της στην καμπίνα θα ήταν αυτή που θα έλεγε στα κανάλια "δεν υπήρχαν σωσίβια για τα παιδιά μας!". Δεν μας φταίει κανείς, το στραβό μας το κεφάλι μόνο. Μπράβο στην γυναίκα/στις γυναίκες αυτή/ές για την συμπεριφορά. Edited December 23, 2018 by Nikos_Chania
AQUA JEWEL Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 Σε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 1,5 ευρώ προς όλους τους προορισμούς προχώρησε η Blue Star Ferries! Περαστικά μας!
basilis89 Posted April 26, 2019 Posted April 26, 2019 Καλημέρα. Σε περίπτωση καθυστερημένης ώρα άφιξης στο λιμάνι προορισμού μου, δικαιούμαι καποια επιστροφή χρημάτων ή έκδοση δωρεάν άλλου εισιτηρίου;
gtogias Posted April 26, 2019 Posted April 26, 2019 Αναλυτικά τα δικαιώματα σου εδώ Ειδικότερα: 6.Τι δικαιούμαι σε περίπτωση που το πλοίο καθυστερήσει να αναχωρήσει από το λιμάνι λόγω βλάβης ή ζημίας του πλοίου ή υπαιτιότητας της εταιρείας; Σε περίπτωση καθυστέρησης πάνω από 90 λεπτά από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου του πλοίου δικαιούσαι: Να υπαναχωρήσεις και για αποζημίωση να λάβεις το αντίτιμο του εισιτηρίου που κατέβαλες ή (α) Να διαμείνεις στο πλοίο, να λάβεις ελαφρά γεύματα ή αναψυκτικά με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας και να προωθηθείς στον προορισμό του θαλάσσιου ταξιδιού σου με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας. (β)Να σου χορηγηθεί από την εταιρεία τροφή για καθυστέρηση άνω των 4 ωρών και κατάλυμα στο πλοίο ή σε ξενοδοχείο, εφόσον αυτό είναι εφικτό και καθίσταται αναγκαία η διανυκτέρευση. (γ) Να λάβεις αποζημίωση 25% επί του εισιτηρίου ή άλλη αντισταθμιστική παροχή κατόπιν συμφωνίας μόνο εφόσον τελικά προωθήθηκες στον προορισμό σου με το ίδιο ή άλλο πλοίο με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας και η καθυστέρηση σου είναι: · 1 ώρα για προγραμματισμένη διάρκεια ταξιδιού μέχρι 4 ώρες. · 2 ώρες για προγραμματισμένη διάρκεια ταξιδιού πάνω από 4 ώρες και μέχρι 8 ώρες. · 3 ώρες για προγραμματισμένη διάρκεια ταξιδιού πάνω από 8 ώρες και μέχρι 24 ώρες. · 6 ώρες για προγραμματισμένη διάρκεια ταξιδιού πάνω από 24 ώρες. Αν η καθυστέρηση σου είναι διπλάσια του χρόνου που αναφέρεται στις παραπάνω περιπτώσεις δικαιούσαι αποζημίωση 50% επί του εισιτηρίου. (δ) Να λάβεις αποζημίωση διπλάσια του ναύλου επιβάτη καθώς και την επιστροφή του ναύλου οχήματος που κατέβαλες ή κατόπιν συμφωνίας άλλη αντισταθμιστική παροχή, εφόσον με υπαιτιότητα της εταιρείας δεν προωθήθηκες στον προορισμό σου με το ίδιο ή άλλο πλοίο εντός 24 ωρών από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου.
basilis89 Posted April 26, 2019 Posted April 26, 2019 Ευχαριστώ πολύ για την αμεση απάντηση σου, απλώς εμείς φύγαμε κανονικά από Πειραιά, αλλά δεν θα φτάσουμε στην προγραμματισμένη ώρα άφιξης Από ότι κατάλαβα σε αυτήν την περίπτωση δεν δικαιούμαι τιποτα
Orestis Posted July 6, 2019 Posted July 6, 2019 Από την προηγούμενη εβδομάδα λειτουργεί το web check in της Seajets.
pie Posted July 9, 2019 Posted July 9, 2019 Είναι εντυπωσιακό πάντως οι περισσότερες εταιρίες να έχουν Web check in και η Blue Star να μην έχει. Και όλα αυτά το έτος 2019
Nikos_Chania Posted July 9, 2019 Posted July 9, 2019 Εδω δεν ξέρεις σε ποιο σαλόνι κλεινεις αεροπορικο κάθισμα. Αντι να δώσουν ονόματα στο σύστημα κρατήσεων, τα λεμε απλά 1,2,3 κλπ
pie Posted July 9, 2019 Posted July 9, 2019 Σωστο και αυτό. Και επίσης τα ατομα στο call center της attica δεν εχουν ιδέα για τα σαλόνια που βρισκονται ειδικα στα πλοια της hsw.(να ναι καλα μερικοι shipfriends)!
Zacharias Posted July 17, 2019 Posted July 17, 2019 E-ticket πλέον και για Blue star -Hellenic seaways από 22/07.
pie Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Όντως υπάρχει στο site η επιλογή του WebCheck in . Απλά ζητάει ένα Access code. Αυτό στο δίνουν με τη κράτηση?
Nikos_Chania Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Που υπάρχει η επιλογή; δεν βλέπω κάτι μέχρι στιγμής. Επίσης On 7/17/2019 at 6:39 PM, Zacharias said: E-ticket πλέον και για Blue star -Hellenic seaways από 22/07. Αυτό που έχει ανακοινωθεί επισήμως;
pie Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 (edited) δες εδώ Edited July 23, 2019 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Nikos_Chania Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Από την κεντρική σελίδα της εταιρείας, πως ανακατευθύνεται ενας επιβατης εκεί; Πως πρέπει εγώ να ξέρω οτι υπάρχει η σελίδα eticket.bsf.gr; Και επιπλέον, access code έχουν απ οσο εχω δει στην Εύρεση Κράτησης που είναι για τα πρακτορεία. Δεν ξέρω γιατί να πρέπει ο επιβατης να βαζει access code αντι να βάζει κωδικό κράτησης ή/και κάποιο απο τα στοιχεία του (επίθετο, ονομα, τηλεφωνο κλπ) Στην ουσία η blue star/attica δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημα και ούτε υπάρχουν και οδηγίες για το web check in.
Champion Jet_2 Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 (edited) Η hellenic στην ιστοσελίδα της εχει το web check-in και με κλικ σε ανακατευθύνει στην σελίδα eticket.bsf.gr κατι το οποίο δεν υπάρχει στην σελίδα της bsf Edited July 23, 2019 by Champion Jet_2
pie Posted July 23, 2019 Posted July 23, 2019 Υπάρχει και στο site της Blue Star πάνω δεξιά δίπλα από τις κρατήσεις. Το web check in ισχύει προς το παρόν μόνο για τις κρατήσεις που έχουν γίνει μέσω του online συστήματος κράτησης της BSF.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now