Panagia Ekatontapiliani Posted June 25, 2015 Posted June 25, 2015 Σήμερα υπάρχει πρόβλημα με την forthcrs και πολλά πρακτορεία δεν μπορούν να εκδοσουν εισιτηρια. Κάποιες εταιρείες έχουν κάποιο άλλο σύστημα (πχ HSW) και έχουν αποφύγει την ταλαιπωρία των χειρόγραφων εισιτηρίων!!
trip Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Οσοι εχουμε κλείσει και πληρώσει on line εισητήρια απο Ιούνιο αλλά δεν τα έχουμε παραλάβει ακόμα,θα πληρώσουμε την διαφορά??
Orestis Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 Όχι, δεν μεταβάλλεται η τιμή των εισιτηρίων που έχουν αγοραστεί (αγορά, όχι κράτηση).
Orestis Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Στη νέα ιστοσελίδα της HSW, οι επιβάτες μπορούν να κάνουν web check in και να επιβιβάζονται στο πλοίο με το κινητό τους ή με τα εισιτήρια που θα εκτυπώνουν οι ίδιοι. “Επανάσταση” για την ακτοπλοΐα, μετά από πολλά χρόνια διαβουλεύσεων για να αλλάξει το σχετικό νομικό πλαίσιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 21, 2015 Posted July 21, 2015 Μια σημαντική αλλαγή είναι ότι σε ΜΜΜ δεν σε ελέγχουν!! Έχω τύχει μια φορά στο λεωφορείο του αεροδρομίου να μπει κάποιος να μπει ότι έχει πληρώσει το εισιτήριο και έχει το barcode/εικονίδιο στο κινητό αλλά ο οδηγός δεν το έχει ελέγξε!! Τώρα φαντάζομαι στο πλοίο θα το σκαναρει όπως στα αεροδρόμια
csst9728 Posted August 6, 2015 Posted August 6, 2015 (edited) Και στην ΤραινΟΣΕ ισχύει εδώ κ πολύ καιρό. Κ εκεί ο ελεγκτής το κοιταζει ;-).. Edited August 6, 2015 by csst9728
AQUA JEWEL Posted August 30, 2015 Posted August 30, 2015 Σε περίπτωση τηλεφωνικής κράτησης εισιτηρίων για Κυκλάδες με την ΑΝΕΚ, μέχρι πόσην ώρα πριν τον απόπλου επιτρέπεται να τα παραλάβεις απ' το κιόσκι ? Ευχαριστώ.
enas chiotis Posted October 14, 2015 Posted October 14, 2015 (edited) Φαντάζομαι ότι πολλές εταιρείες θέλουν να αλλάξουν δρομολόγια από τα αρχικά κατατεθέντα, οπότε περιμένουν έγκριση από το ΣΑΣ. Αλλιώς γιατί π.χ. η HSW να μην έχει ανοίξει ακόμα πλάνα για το Σαρωνικό μετά τις 31/10; Αν δεν κάνω λάθος τα δρομολόγια της SeaJets δεν έχουν άμεση εφαρμογή. Εννοώ ότι είναι μακρυά η στιγμή έναρξής τους, άρα υπάρχουν περιθώρια για σχετικές ανακοινώσεις σε περίπτωση μη έγκρισης Δηλαδή μπορεί η οποιαδήποτε εταιρεία να πουλά εισιτήρια σε μη εγκεκριμένα δρομολόγια; Δεν γνωρίζω, αλλά δεν νομίζω κιόλας. Edited October 14, 2015 by proud_ionian
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted October 14, 2015 Posted October 14, 2015 Φαντάζομαι ότι πολλές εταιρείες θέλουν να αλλάξουν δρομολόγια από τα αρχικά κατατεθέντα, οπότε περιμένουν έγκριση από το ΣΑΣ. Αλλιώς γιατί π.χ. η HSW να μην έχει ανοίξει ακόμα πλάνα για το Σαρωνικό μετά τις 31/10; Πάντως και ανοιχτά που είναι τα πλάνα για το Νήσος Ρόδος ακόμα και για την Κυριακή 18/10, που είναι το 1ο δρομολόγιο μετα τον δεξαμενισμό, δεν μπορείς να αγοράσεις εισιτήριο. Απλώς το βλέπεις οτι υπάρχει...
kerkini Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι νόμιμο να εκδίδουν εισιτήρια χωρίς έγκριση δρομολογίων.Επίσης έχω προσωπική εμπειρία από δρομολόγια που υπήρχαν στο σύστημα και ήταν κόκκινα (χωρίς να είναι γεμάτα) επειδή η εταιρεία δεν ήξερε αν θα τα εκτελέσει ή όχι, ή ακόμα επειδή μπορεί να τα άλλαζε σε άλλη περίπτωση ή τέλος επειδή σίγουρα θα τα άλλαζε αλλά δεν τα είχε ακόμα βγάλει από το σύστημα
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted October 15, 2015 Posted October 15, 2015 Και εγω δεν ξέρω αν ειναι νόμιμο, αλλά μια και απο σήμερα στις 12.00 άνοιξαν προς πώληση, δεν μπορώ να καταλάβω το να βλέπεις εδω και 10 μέρες δρομολόγια που υποτίθεται θα πραγματοποιηθούν μεσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και να μην είσαι σίγουρος οτι θα γίνουν, διότι περιμένουν την έγκριση.
K. Λάμπρου Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 (edited) Μπορεί κάποιος να πει με σιγουριά αν στα πλοία της Blue Star Ferries από και προς τις Κυκλάδες γίνεται έλεγχος ταυτότητας μαζί με τον έλεγχο των εισιτηρίων για να επιβεβαιώνονται τα στοιχεία των επιβατών; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Edited March 9, 2016 by K. Λάμπρου
margaritis24 Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 Εαν εχεις καποιο ποσοστο εκπτωσεις γινεται σιγουρα παντως!
express skiathos Posted March 9, 2016 Posted March 9, 2016 Πριν 3-4 χρόνια πάντως που έτυχε και ταξίδευα με ΦΛΑΙΝΓΚ ΚΑΤ ο αξιωματικός που ήταν στην είσοδο, ζητούσε την ταυτότητα μαζί με το εισιτήριο, όχι σε όλους αλλά επιλεκτικά σε κάποιους επιβάτες.
polmyt Posted March 10, 2016 Posted March 10, 2016 Σε μενα παντως δεν θυμαμαι να μου εχουν κανει ελεγχο ταυτότητας σε κανενα πλοιο,εκτος από την περιπτωση έκπτωσης που όπως λεει και ο Μαργαριτης ζητάγανε ταυτοτητα στην εισοδο
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2016 Posted March 10, 2016 Βάση νομοθεσίας μπορεί να κάνουν ταυτοπροσωπία για το εισιτήριο!! Συνήθως σε αλλοδαπούς γίνεται ταυτοποίηση μήπως είναι παράνομα στην Ελλάδα
gtogias Posted March 10, 2016 Posted March 10, 2016 Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Βάσει νομοθεσίας οι εταιρείες "Μπορούν" ή επιβάλλεται να κάνουν έλεγχο ταυτοπροσωπίας των επιβατών? Γιατί έχω την εντύπωση ότι έχουν την υποχρέωση να κάνουν έλεγχο, και όχι δειγματοληπτικό ή σε ειδικές περιπτώσεις?
KARAVI Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 (edited) Αν δεν κανω τραγικο λαθος ειναι η πρωτη εταιρια στην Ελλαδα που παιζει με το νεο συστημα κρατησεων, τον ανταγωνιστη της Forth-CRS, γι αυτο και μαλλον δε φαινονται τα δρομολογια στα γνωστα siteΚαι ποιο ειναι αυτο το site που περιέχει το νέο σύστημα κρατήσεων? Edited April 30, 2016 by proud_ionian
pie Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Η HSW μιας και έχει eticket δε θα μπορούσε να δίνει τη δυνατότητα επιλογής θέσεων? Επίσης αρκετές φορές όταν κλίνεις 2 εισιτήρια δεν είναι μαζί...
Orestis Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Αυτο δυςτυχως συμβαινει σε ολες τις εταιρειες που χρησιμοποιουν Fcrs
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2017 Posted February 14, 2017 Αλλάζει η καταγραφή των επιβατών στα πλοία, μετά την πυρκαγιά στο Norman Atlantic το 2014, η Ε.Ε. κίνησε τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της νομοθεσίας Quote Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο καταγραφής των επιβατών στα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία της Ευρωπαϊκής Ένωσης εισάγει σχέδιο οδηγίας του Συμβουλίου και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που συζητείται στην Επιτροπή Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην επομένη συνεδρίαση στις 27 Φεβρουαρίου. Την ανάγκη να αναθεωρηθεί και να εκσυγχρονιστεί η νομοθεσία περί καταγραφής των ατόμων που επιβαίνουν σε επιβατηγά πλοία την ανέδειξαν γεγονότα όπως η πυρκαγιά επί του πλοίου «Norman Atlantic» τον Δεκέμβριο του 2014. Η κυριότερη αλλαγή σε σχέση με την ισχύουσα οδηγία είναι η ψηφιοποίηση, δηλαδή ότι τα δεδομένα, αντί να τηρούνται από τη ναυτιλιακή εταιρεία, θα διαβιβάζονται στις θαλάσσιες Εθνικές Ενιαίες Θυρίδες που καθιερώνονται βάσει της οδηγίας 2010/65/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Ωστόσο, για να μειωθεί ο φόρτος για τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια σύντομων διαδρομών, τα δεδομένα μπορούν, εναλλακτικά, να διατίθενται στην αρμόδια αρχή μέσω του Συστήματος αυτόματης αναγνώρισης (AIS) του πλοίου. Για μεγαλύτερες διαδρομές, οι σχετικές πληροφορίες (ονοματεπώνυμο, φύλο, ιθαγένεια, έτος γέννησης και, εφόσον παρέχονται οικειοθελώς από τον επιβάτη, ειδικές ανάγκες φροντίδας ή βοήθειας) θα πρέπει να καταγράφονται στην ενιαία θυρίδα κατά την αναχώρηση του πλοίου και οπωσδήποτε εντός τριάντα λεπτών από την αναχώρησή του. Ειδικότερα σύμφωνα με την τροποποίηση που εισάγεται στην οδηγία 98/41/ΕΕ «οι ακόλουθες πληροφορίες καταχωρούνται για όλα τα επιβατηγά πλοία τα οποία αναχωρούν από λιμένα κράτους μέλους και πραγματοποιούν δρομολόγιο κατά το οποίο η διανυόμενη απόσταση από το σημείο αναχώρησής τους έως τον επόμενο λιμένα κατάπλου υπερβαίνει τα 20 μίλια: το επώνυμο κάθε ατόμου που επιβαίνει στο πλοίο, το όνομά του, το φύλο, η ιθαγένειά του, το έτος γέννησης, εφόσον παρέχονται οικειοθελώς από τον επιβάτη, πληροφορίες σχετικά με την ειδική φροντίδα ή τη βοήθεια που χρειάζεται ο επιβάτης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Οι πληροφορίες αυτές συλλέγονται πριν την αναχώρηση και καταχωρούνται στην ενιαία θυρίδα που έχει συσταθεί δυνάμει του άρθρου 5 της οδηγίας 2010/65/ΕΕ κατά την αναχώρηση του επιβατηγού πλοίου και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός τριάντα λεπτών μετά την αναχώρηση». Κατά την Επιτροπή, αυτό θα έχει τα εξής αποτελέσματα, τόσο για μικρότερες όσο και για μεγαλύτερες διαδρομές: θα δίνει τη δυνατότητα στα τοπικά κέντρα έρευνας και διάσωσης να έχουν αμέσως πρόσβαση στα πληροφοριακά στοιχεία των επιβατών σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, ανεξάρτητα αν υπάρχει διαθέσιμος υπεύθυνος επικοινωνίας στην εταιρεία· θα αποτρέψει τη συνύπαρξη παρόμοιων απαιτήσεων υποβολής δηλώσεων σε περισσότερες της μιας νομοθετικές πράξεις· θα εξαλείψει τη διπλή υποχρέωση υποβολής δηλώσεων για ορισμένους επιχειρηματίες. Τέλος, η πρόταση ευθυγραμμίζει την οδηγία 98/41/ΕΚ με τις διατάξεις της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ε.E. όσον αφορά την εξουσία έκδοσης κατ’ εξουσιοδότηση και εκτελεστικών πράξεων που ανατίθεται στην Επιτροπή. Πάντως, αν και σε γενικές γραμμές τα κράτη μέλη βλέπουν ευνοϊκά τις κύριες επιδιώξεις της πρότασης -εκσυγχρονισμός και απλούστευση- και τις επικροτούν, εκφράστηκαν και ανησυχίες ότι η πρόταση στο παρόν στάδιο θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόσθετο διοικητικό φόρτο. Στο πλαίσιο αυτό, ορισμένες αντιπροσωπίες πρότειναν οι διαδικασίες να προχωρήσουν αργά και, ενδεχομένως, να περιμένουμε την αναθεώρηση της οδηγίας 2010/65/ΕΕ πριν εξετάσουμε την πρόταση. Ωστόσο, άλλες αντιπροσωπείες είναι της άποψης ότι θα πρέπει να συνεχιστούν οι εργασίες. Διάφορες αντιπροσωπείες αμφισβητούν επίσης τη χρήση του AIS για διαβίβαση, π.χ. επειδή οι αρμόδιες αρχές ή υπηρεσίες (όπως οι υπηρεσίες έρευνας και διάσωσης) δεν θα μπορούσαν σήμερα να έχουν πρόσβαση στο σύστημα. Επιπλέον, επισημάνθηκε ότι η χρήση του AIS ως μέσου επικοινωνίας είναι περιορισμένη στα κράτη μέλη που αποφάσισαν να απαλλάσσουν τα πλοία κάτω των 300 κόρων ολικής χωρητικότητας από την υποχρέωση να το φέρουν. Γι’ αυτό, ορισμένες αντιπροσωπείες προτείνουν να παραμένει διαθέσιμη μια τρίτη, επίγεια επιλογή, ιδίως για μικρότερες διαδρομές ή/και μικρά πλοία. Όσον αφορά την προθεσμία των 30 λεπτών για να καταγραφούν στους καταλόγους οι επιβαίνοντες, ορισμένες αντιπροσωπίες έκριναν ότι το διάστημα αυτό μπορεί να συντομευτεί. Ορισμένες αντιπροσωπείες ζήτησαν επίσης να εναρμονιστεί περαιτέρω η εισαγωγή δεδομένων προς τις υφιστάμενες απαιτήσεις υποβολής δηλώσεων (π.χ. τα έντυπα FAL5 που αναφέρονται στην οδηγία 2010/65/ΕΕ) και να καταγράφουν την «ημερομηνία γέννησης» αντί για το «έτος γέννησης». Τέλος ορισμένες αντιπροσωπείες θα ήθελαν να διευκρινίζεται ότι οι διατάξεις δεν ισχύουν για σκάφη εσωτερικής ναυσιπλοΐας. Η καινοτομία δήλωσης ιθαγένειας και οι στόχοι Η δήλωση της ιθαγένειας, η οποία αποτελεί καινοτομία, θα βασίζεται σε υπεύθυνη δήλωση του επιβάτη και δεν θα χρησιμοποιείται για άλλους σκοπούς εκτός από την ταυτοποίηση του προσώπου (εκτός αν απαιτείται επίσης από άλλες νομοθετικές πράξεις, π.χ. για σκοπούς ελέγχου των συνόρων). Η πρόταση σκοπό έχει επίσης να διευκρινίσει την περίοδο διατήρησης των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ώστε να απηχεί την ενωσιακή νομοθεσία περί προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Επιπλέον, το πεδίο εφαρμογής αποσαφηνίζεται και ευθυγραμμίζεται προς τη λοιπή ενωσιακή νομοθεσία (ορίζοντας τις θαλάσσιες περιοχές και τις λιμενικές περιοχές).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now