Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το πλοιο ηταν να αναχωρησει αρχικα σημερα στις 17.00 για το καθορισμενο δρομολογιο του στην αγονη ωστοσο λογω της υπαρξης απληρωτων ναυτεργατων γινοντουσαν μεχρι πριν λιγο διαβουλευσεις μεταξυ εργαζομενων-πλοιοκτησιας για το αν θα ξεκινησει επισχεση η' οχι.Τελικα το βλεπω να αναχωρει τωρα οποτε μαλλον πως τα βρηκαν.

  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ερώτηση αδαούς: μπορούν να αντικατασταθούν εργαζόμενοι που κάνουν επίσχεση εργασίας?

 

ΥΓ Μάλλον από παραδρομή αναφέρεται σαν πλοιοκτήτρια η ΑΝΕΚ

Posted (edited)

Ίσως μπερδέυτηκαν επειδή το έχει ναυλώσει και εισπράτει την επιδότηση

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Posted

Το τίμημα των επιδοτήσεων δίνεται 2-3 μήνες αφού ολοκληρωθεί ο κάθε μήνας δρομολόγησης σε επιδοτούμενα δρομολόγια, συνεπώς η ΑΝΕΚ δεν μπορεί να έχει εισπράξει ακόμα καμία επιδότηση για το συγκεκριμένο πλοίο.

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Εμπρός στον δρόμο που χάραξε η αδελφή Ποπάρα. Κίνηση της διαδικασίας παροχής της προβλεπόμενης προστασίας σε περίπτωση εγκατάλειψης Ελλήνων ναυτικών στο εσωτερικό.

 

Κρίμα την μετονομασία του πλοίου! Αλλά τι να σου πρωτοκάνει και η Βαγγελίστρα?

Posted

Και επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται να πούμε ότι στην ίδια θέση, για τον ίδιο λόγο και κάνοντας ακριβώς την ίδια γραμμή είχε δέσει και ο ΘΗΣΕΑΣ πριν 20 χρόνια.

Posted

Ίσως ο Βεντούρης να περιμένει και το 1 εκ. ευρώ που θα του δώσει η Zante Ferries μετά τη διαφορά που είχαν στα διανυθέντα μίλια όταν ήταν κοινοπραξία. Απ' το ναυτιλιακό περιοδικό είναι η συγκεκριμένη πληροφορία.

Posted

Και να το πάρει δεν νομίζω ότι θα φτάσει (αν φτάσει) και μεγάλο μέρος στα ταμεία έχοντας τόσες εκκρεμότητες με ΝΑΤ, πληρώματα κτλ κτλ.

Posted

Και επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται να πούμε ότι στην ίδια θέση, για τον ίδιο λόγο και κάνοντας ακριβώς την ίδια γραμμή είχε δέσει και ο ΘΗΣΕΑΣ πριν 20 χρόνια.

 

Ενα αλλο κοινο ηταν ο πλοιαρχος του Παναγια Τηνου ειχε ξεκινησει την καριερα του ως πλοιαρχος στο Θησεας. (Δεν θυμαμαι εαν ηταν τοτε πλοιαρχος οταν σταματησε ο Θησεας)

Posted

Βέβαια το Θησεας σταμάτησε γιατί τα συμφέροντα άλλων ηταν μεγάλα και δεν άρεσε που οι Μοιρες είχαν μπει στη γραμμή.. Ενώ το Hengist η όπως έχουμε μάθει να το λέμε σταματάει απο αδιαφορία των πλοιοκτητων

Posted (edited)

Στο πλοιο προστεθηκε μεταλλικη καγκελοπορτα με λουκετο την εισοδο του γκαραζ κ ειναι κλειδωμενο

Edited by margaritis24
Posted

Με την κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί, σε περίπτωση που τεθεί ενεργό και πάλι το βλέπω πολύ δύσκολο να πάει στη γραμμή της Ραφήνας. Πιο πιθανό το βλέπω να κερδίζει την άγονη Λαύριο - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα σε περίπτωση που τεθεί έκπτωτη η ΝΕΛ, καθώς πιο ταιριαστό είναι στη γραμμή απ' τον μνηστήρα Πήγασο.

Posted

το πιο πιθανο ειναι να κανει παρεα στο αδερφακι του και στο αρσινοη. εφυγε αρον αρον απο τη ναυλωση στην αγονη των κυθηρων γιατι χρωσταγε σε οποιον μιλα ελληνικα, σιγα μην παρει αγονη

Posted

Το πλοίο δεν έχει πει ακόμη την τελευταία του λέξη Κι αυτή σίγουρα δεν θα είναι αντίο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...