Earl Granville Posted March 22, 2010 Author Posted March 22, 2010 Με πλοίαρχο τον Γ.Αρβανίτη πήγε στην Γαλλία για την παράδοση στους Γάλλους.
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 ιστορικο ταχυπλοο το Αιολος Κεντερης 1,εχει ταξιδεψει σχεδον ολο το το Αιγαιο κυκλαδες,βορειοανατολικο αιγαιο κτλ.θυμαμαι ταξιδευαμε μια φορα με 7 μποφορ για Παρο,Ναξο,Ευδηλο και Σαμο και ηταν πραγματικο θυριο,αντεχε καλα!
Nick the Greek Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Αντι να το μοιρολογαμε, θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλυτερο να βρεθει κανενας αγοραστης να τελειωνουμε. Οχι εμεις, οι πλοιοκτητες του. Ιστορικο ταχυπλοο οντως, και αυτο και τα ομοσταυλα του απο την Γαλλια. Τετοια καίρια συνεισφορα στο να φτασει μια εταιρεια στο χειλος του γκρεμου, εχει να γινει απο τοτε που γνωστη τραγουδιστρια φαλιρισε την Πειραικη-Πατραικη.., οποτε στην ιστορια θα μεινουν σιγουρα.
polmyt Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 Παντως δεν πρεπει να εχει ξεκινησει ακομα δρομολογια.Στο συστημα της SNCM φαινεται βεβαια αλλα η επιλογη για να κανεις κρατηση ειναι απενεργοποιημενη.Πρωτη μερα που δινει την δυνατοτητα κρατησης ειναι η 15η Απριλιου
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 Στο συστημα κρατησεων ακομα το αναφερει NVG 4, ενω στο Σουηδο λεει οτι πλεον λεγεται Liamone II:confused:
polmyt Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 (edited) Η αληθεια ειναι στη μεση NGV Liamone II λεγεται πλεον το καραβι στο οποιο βρισκεται στην Τουλον.Εκτος απο το ονομα εχει μπει το σινιαλο στη τσιμινιερα και εχουν γραψει και το site της SNCM στο πλαι Περισσοτερες φωτο εδω Edited April 9, 2010 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 Στις φωτογραφιες εκτος απο την αλλαγη ονοματος εχουμε και αλλαγη λιμανι Νηολογιου. Βεβαια ακομα ειναι υψωμενη η Ελληνικη σημαια, που δε θα αργησει να αλλαξει και αυτη
polmyt Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Αυτη η αλλαγη νηολογιου με κανει να πιστευω οτι δυσκολα θα το ξαναδουμε στα νερα μας.Εκτος και υπαρχει στη Γαλλια καποιος νομος που υποχρεωνει τα πλοια που ανηκουν σε Γαλλικες εταιρειες να εχουν και Γαλλικη σημαια
coyote Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Απλούστατα εκαί τα συνδικάτα αντέδρασαν εντονότατα στο ενδεχόμενο να μην αλλάξει σημαία το πλοίο.... Αυτά βλέπω και ζηλεύω για μερικάδικάμας..........
polmyt Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 (edited) Πραγματικα το πρωτο δρομολογιο εγινε σημερα τελικα. Το πλοιο ηταν στην ωρα του στο Ajaccio της Κορσικης.Στην προβλητα περιμεναν και καμια δεκαρια ατομα με σημαιες που δεν ξερω τι ακριβως συμβολιζαν και τις οποιες τι βαλανε μετα στα καγκελα του καταπελτη.Απο κινηση καμια 20ρια ΙΧ πρεπει να βγαλε. Το πλοιο εινια οπως ακριβως φαινεται 2-3 ποστ πιο πανω και στο πλαι δεν εχει γραφτει το σινιαλο της SNCM Εδεσε σχετικα αργα και αυτο που προακλει εντυπωση οταν εχεις συνηθισει τις μανουβρες στην Ελλαδα ειναι οτι πρωτα εδεσε και μετα κατεβασε καταπελτη Στην πρυμη του βεβαιως κυματιζει πλεον η Γαλλικη σημαια Ολα τα παραπανω μεσω της λειτουργικοτατης webcam που υπαρχει στο Ajaccio Edited April 15, 2010 by polmyt
CptAris Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 αυτο που προακλει εντυπωση οταν εχεις συνηθισει τις μανουβρες στην Ελλαδα ειναι οτι πρωτα εδεσε και μετα κατεβασε καταπελτη Απ' ότι ξέρω, αυτό γίνεται σχεδόν σε όλα τα ευρωπαικά λιμάνια για λόγους ασφαλείας.
Nick the Greek Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Την αγαπη μου για ολα τα ταχυπλοα και ειδικα γι αυτα της ΝΕΛ, τη γνωριζετε ολοι σας. Δεν αποτελει εκπληξη λοιπον το γεγονος οτι σε πεισμα των χαλεπων καιρων που διανυουμε, εκανα το ταξιδι για τη Νικαια προκειμενου να καλυψω φωτογραφικα τις πρωτες μερες του πρωην Αιολου στα χρωματα της SNCM και να μοιραστώ το αποτέλεσμα μαζί σας. Το πλοιο εκτελει καθημερινα δρομολογια απο τη Νικαια προς την Κορσική με αναχωρηση στις 0805 το πρωι προς Ile Rousse, Bastia και Ajaccio(ενα προορισμο καθε μερα), με αφιξη νωρις το απογευμα. Τη συγκεκριμενη Κυριακη, το πλοιο εδινε αφιξη 1745 αν θυμαμαι καλα, αυτα τα ωραρια ομως σημαινουν 1745 δεμενο. Οποτε ηδη στις 1715 το πλοιο φαινοταν στον οριζοντα του λιμανιου της Νικαιας. Για το λιμανι της Νικαιας τα εχουμε πει κι απο περυσι, ειναι ιδανικο μερος τοσο για ωραιες μανουβρες, οσο και για καραβολατρες οποιαδηποτε ωρα της ημερας. Εδω το πλοιο κανει τη μανουβρα προσδεσης του για τη θεση στην οποια και παραμενει για διανυκτερευση. Και για να μη λεμε μονο να δικα μας στραβα, το πλοιο τη νυχτα μενει θεοσβηστο. Αναχωρηση την αλλη μερα το πρωι για ενα ακομα ταξιδι, μπορουμε να το δουμε απο την αλλη πλευρα του λιμανιου. Νομιζω πως ειναι πολυ ομορφο στον πρωινο ηλιο. Το σινιαλο της SNCM εχει μπει στο φουγαρο, ομως η τριηρις παραμενει στον καθρεφτη. Ελπιζω να βρει στην Γαλλια τη μονιμη απασχοληση που δεν καταφερε να βρει τοσα χρονια στην Ελλάδα.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 Από ότι μαθαίνω το πλοίο τα δρομολόγια του είναι υπολογισμένα με μια ταχύτητα γύρω στους 30 κόμβους. Αλλά το πλοίο συχνά πυκνά πάει με μικρότερη ταχύτητα από το μικρό προβλήματα που παρουσιάζονται στο ταξίδι του. Εάν συνεχίσει έτσι δύσκολα βλέπω να ενεργοποιείται η οψιον που υπάρχει για πιθανή αγορά του πλοίου
proud_ionian Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 παμε 10 χρονια πισω. ο σημιτης μολις εχει επανεκλεγει, ο αρης σπηλιωτοπουλος φωτογραφιζεται μονο με την πετσετα του και ο proud ionian πηγαινει πρωτη γυμνασιου και του εχουν κανει δωρο μια φωτογραφικη μηχανη. ακουσε οτι στον πειραια εχει ερθει το τελος της νελ και κατεβηκε να το δει. το πολυδιαφημισμενο corsaire την εποχη που εκανε (με μονα πληρωματα αν δεν κανω λαθος), κατι πολυ ωραια ταξιδια: πειραια, ανδρο, συρο, τηνο, μυκονο, falklands, hebrides, orcades, shetlands και καταληκτικο λιμανι τη σιγκαπουρη, με επιστροφη απο mata utu, galapagos, ολλανδικες αντιλλες, τενεριφη, ibiza, ιθακη, τριζονια. αρχη μανουβρας και αμεση αναχωρηση, με φοντο το Τριτων
margaritis24 Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 τι μου θυμησες τωρα!!!ειχαμε μαζευτει 5 καπετανιοι του ντοκου οταν ειχε πρωτο ερθει κ καναμε την κριτικη μας πως ειναι πολυ ελαφρυ πως θα περναει το καβο ντορο πως θα κουναει κ θα ξερνανε ολοι κ τετοια πραγματα...κ ητανε ο λοστρωμος ο τζικας αν θυμαμαι καλα το ονοματου χρονια στην νελ κ προσπαθουσε να μας πεισει για το τι μπορει να κανει το πλοιο κ τις δυνατοτητες του....
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 6, 2010 Posted July 6, 2010 Δεν ξέρω εάν και κατά πόσο θα επηρεάσει το μέλλον του πλοίου...αλλά το NGV Liamone/King Tamaroa (που πήγε στην θέση του ο Κεντέρης) σταμάτησε τα δρομολόγια και έφυγε από την Πολυνησία, γιατί οι διαχειριστές δεν τα εύρισκαν με την εκεί κυβέρνηση στις απαλλαγές και στις επιδοτήσεις. ΥΓ Κάτι συμβαίνει και πολλά ποστ σε αυτό το θέμα εμφανίζονται δύο φορές ακριβώς τα ίδια.
Nick the Greek Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 (edited) Πάμε να δούμε το NGV Liamone II σε νυχτερινή λήψη στη Νίκαια. Την περίοδο Ιουλίου και Αυγούστου κάνει ένα καθημερινό δρομολόγιο προς Ajaccio και τις Κυριακές πρός Calvi και Ajaccio. Εδώ έχει μόλις αφιχθή από το δρομολόγιό του με καθυστέρηση περίπου 2 ωρών. Διανυκτερεύει κάθε βράδυ στη Νίκαια. Ας το δούμε και την επόμενη μέρα κατά την αναχώρησή του, εδώ στην έξοδο από το λιμάνι κι εδώ λίγο παρακάτω. Αναχώρηση στις 0730 το πρωί. Σημείωση: Προσέξτε ότι τώρα πια υπάρχει η δυνατότητα να ανεβούν ακόμα πιο μεγάλου μεγέθους φωτογραφίες. Edited September 4, 2010 by Nick the Greek Άλλες 2 φωτό
HIGHSPEED 6 Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Παιδια το πλοιο εχει πωληθει ή απλα ναυλωθει στο εξωτερικο?
mitilinios Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 (edited) Έχει απλά ναυλωθεί. Edited September 5, 2010 by polmyt
HIGHSPEED 6 Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Παιδια να ρωτησω κατι που το ειχα παντα ΄σαν απορια... Τα AΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1 ΚΑΙ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 2 αναφερονται στο site της ΝΕΛ με ταχυτητα 36 κομβων..Αυτες τις ταχυτητες τις επιαναν ποτε??Νομιζω οταν ο Κεντερης 1 Ερχοταν ρεθυμνο σε 5 ωρες και ειχα μπει αρκετες φορες πηγαινε αρκετα γρηγορα και καλυπτε το δρομολογιο σε 5 ωρες αλλα δεν υπηρχε τοτε το AIS για να μπορεσω να δω ποσο πηγαινε.. Επιπλέον οι 36 κομβοι ειναι η υπηρεσιακη τους ταχύτητα ή η μεγιστη??Αν όχι γνωριζει κανεις τι μεγιστη έχουν?
Panagia Ekatontapiliani Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Το Αίολος Κεντερης Ι τους 36 κόμβους τους είχε, ενώ το Αίολος Κεντερης 32-33 κόμβους. Το πλοίο αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα στα ταξίδια του στη Γάλλια, έτσι οι ναυλωτές του δεν έχουν μείνει ευχαριστημένοι από το πλοίο. Σύντομα το πλοίο θα επιστρέψει στην Ελλάδα.
Nick the Greek Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν ξέραμε με τι είδους περιγραφή όσον αφορά την ταχύτητα και την κατανάλωση, είναι ναυλωμένο το πλοίο στη Γαλλία. Και φυσικά αν έχει καταφέρει να πιάσει αυτήν την ταχύτητα/κατανάλωση στο διάστημα που είναι εκεί, αν όχι έχουμε τίποτα απαιτήσεις από τους ναυλωτές? Δεν μας λες λοιπόν αγαπητέ Madonna Centoporte -με τα ωραία σου Γαλλικά - γιατί δεν είναι ικανοποιημένοι οι ναυλωτές?
Panagia Ekatontapiliani Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Το πλοίο ήθελαν να ταξιδεύει με 32 κόμβους υπηρεσιακή. Αλλά το πλοίο όταν έπιανε αυτή τη ταχύτητα συχνά αντιμετώπιζε μικρό προβλήματα. Όποτε πολλές φόρες το πλοίο ταξίδευε με τις 3 από τις 4 μηχανές του.
HIGHSPEED 6 Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Οποτε τα 36 του site ειναι υπηρεσιάκή ή μεγιστη ταχύτητα?? Η αληθεια ειναι οτι χαιρομαι που επιστρεφει το θεμα ειναι οτι πρεπει να αξιοποιηθει σωστα σε καποια γραμμη που να ειναι κερδοφορα για να δουλεψει σαν ταχυπλοο..
polmyt Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 (edited) Εγω παλι δεν χαιρομαι που ηρθε αλλα δεν μπορω να κανω και τιποτα Εδω και κανα δυωρο εχει ερθει και κοβει βολτες ανοιχτα του Πορου.Το πλοιο ερχοταν με τη φανταστρουμφικη ταχυτητα των 12 κομβων Edited October 5, 2010 by polmyt
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now