Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

a><a data-ipb='nomediaparse'  class=http://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/images/23/medium/1_aki1.JPG" align="%2$s" border="0" alt="" style="padding:7px;" />
NGV Liamone II Main Particulars / NGV Liamone II Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: NGV Liamone II
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Aeolos Kenteris I(2007-2010),Aeolos Express(2000-2007)
IMO Number: 9210103
LOA / Μέγιστο Μήκος: 119,00 m
Breadth / Πλάτος: 15,70 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 3560,18 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Alstom Leroux Naval ,Saint Malo-FRANCE
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x S.E.M.T Pielstick 20PA6 B6 V STC 32400 BHP

_________________________________________________________

(2000, ex-Aeolos Express, NGV Liamone II)

 

 

 

 

.

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Παιδιά εγώ έχω ακούσει για τον ΑΙΟΛΟ ΕΞΠΡΕΣ ότι θα κάνει δρομολόγια δωδεκάνησα.
Τώρα ποιός ξέρει τι θα κάνουν.

Edited by Nick the Greek
tag
Posted

Ναι, πιο μακριά δεν μπορούν να τον στείλουν? 4,5-5 ώρες κάνουμε με τον μεγάλο ΑΙΟΛΟ και λες καλά που κατεβαίνω στη Χίο, αν στείλουν τον μεσαίο στη Ρόδο θα κόβουν φλέβες οι επιβάτες μέχρι να φτάσουν.

Posted

Ετσι για να συγκρινουμε καταστασεις να πω οτι 9 ωρες

ειναι περιπου Αθηνα - Σιγκαπουρη με το αεροπλανο :P:confused:

Posted

Αν και σύγκριση μεταξύ αεροπλάνου και πλοίου ποτέ δεν μου άρεσε επειδή μου την έκαναν άνθρωποι άναυτοι για να μου αποδείξουν ότι το αεροπλάνο είναι καλύτερο μέσον από το βαπόρι :( εν τούτοις η συγκεκριμένη σύγκριση είναι απόλυτα εύστοχη.

Και στις 2 περιπτώσεις η τιμωρία της καρέκλας ισχύει(9 ώρες σε μια καρέκλα αυτή φαντάζει σαν ηλεκτρική) και οι συνθήκες διαβίωσης είναι ίδιες με μοναδική διαφορά ότι τον καφέ στο αεροπλάνο στο φέρνουν στην καρέκλα οι αεροσυνοδοί ενώ στο ΑΙΟΛΟΣ πας και τον πέρνεις από το μπάρ και τον πίνεις στην καρέκλα σου.

Απλά στο αεροπλάνο πας σε 9 ώρες Σιγκαπούρη ενώ στον ΑΙΟΛΟ με συνθήκες αεροπλάνου πας στην Σάμο. :mad:

Posted

Επρεπε να είχαν φροντίσει να υπάρχει κάποιος χώρος προστατευμένος όπου να μπορεί ο κόσμος να βγαίνει και να παίρνει λίγο αέρα.

Οπως θα μπορούσε να υπήρχε κάποιος χώρος στο μπαρ να κάτσεις να πιείς τον καφέ σου με τραπέζια και καρέκλες.

Πας να πάρεις τον καφέ σου γυρίζεις στην θέση σου και τον βαστάς στο χέρι.

Τα τραπέζια και η καρέκλες είναι απαραίτητες σε όλα τα βαπόρια.

  • 3 weeks later...
Posted

Χθες περνώντας απέξω από τον ΑΙΟΛΟ 1, είδα είχαν βγάλει ένα κομμάτι από το γκαράζ, και έχουν στήσει ένα μεγάλο γερανό πάνω σε ράγες και με υδραυλικά!!!

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ Ι μάλλον αύριο φεύγει από το λιμάνι του Πειραιά και θα πάει στο λιμάνι του Λαυρίου!! Καθώς και χθες το βράδυ στο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ ήταν με σβησμένα τα φώτα, όποτε θα αργήσουμε να τον δούμε να ταξιδεύει και αυτό!!

Posted

Αυτό γίνεται προκειμένου να πληρώνουν χαμηλότερα τέλη ελλιμενισμού??? Αν είναι έτσι και δεδομένου ότι ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η επισκευή του, νομίζω ότι φέτος το εν λόγω πλοίο δεν θα ταξιδέψει.

Posted

Δεν το πάνε σε καμιά ντάνα να τελειώνουμε και να μην πληρώνουν και πολλά;

Posted

Και με 25 κομβους να το πανε παλι καει πολυ περισσοτερο απο ενα συμβατικο με την ιδια ταχυτητα.Το πλοιο ή που δεν παει μια απο τις βλαβες ή που ειναι πολιτικη του Βεντουρη να δουλεψει μονο τα δικα του ταχυπλοα.

Posted

Κύριοι, χθες όταν έβαλε μπροστά τις μηχανές του το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ Ι, βγήκε τόση μαυρίλα που νόμιζα ότι είχε πιάσει φωτιά κάτι κοντά στο λιμάνι!!! Ήμουν παραδίπλα στο ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ, σκοτείνιασε ο ουρανός!!

Να σημειώσω αυτό που είπε ο Polymyt για πολιτική του Βεντουρη, αυτή είναι η αιτία που δε θα ταξιδέψουν φέτος!!

  • 3 months later...
Posted

Και στο 1 θα αλλάξουν αλλά ακόμη ούτε έχει ξεκαθαριστεί ποιός θα τα χώσει(διότι αν τελικά είναι να τα χώσει η ΝΕΛ το βλέπω ολίγον απίθανο να αλλάζουν) τα φράγκα ούτε νομίζω έχουν καταλήξει στην ιπποδύναμη για να πει κανείς πόσο θα πάνε.

  • 6 months later...
Posted

να απαντησω σε σχολιο της παναγιας για τους αιολους.

συμφωνα με το αυτι μου θα ξεκινησει ο "μεγαλος" αιολος (αιολος εξπρες, το πρωτο που ηρθε). εχουν γινει ολες σχεδον οι εργασιες που ειχαν αποφασιστει και μας ερχεται.

αντιθετως στον αιολο εκπρες ΙΙ (τον μικρο) δεν εχει γινει δουλεια και μαλλον και φετος θα ειναι αραχτος και light;)

Posted

1. Γι αυτό το πλοίο δεν υπάρχει καμία αίτηση δρομολόγησης.

2. Αν ξεκινήσει δρομολόγια, πως θα συνεχιστεί η αγωγή για αποζημίωση?

Posted

Αμα μας διαβαζες ποιο προσεκτικα θα ηξερες οτι το θεμα με την αγωγη εχει ληξει. Ουτε στην ιδια την εταιρια πιστευω υπηρχε καποιος να πιστευει σοβαρα οτι θα κερδισουν κατι απ αυτο.

Οσο αφορα το αλλο σου ερωτημα θα δρομολογηθει ακριβως οπως και τα Highspeed. Με τον ιδιο τροπο που θα δρομολογηθουν και τα Αθηνα και Αφροδιτη. Πιστευω να με καταλαβαινεις τωρα. Ουτε για Αθηνα και Αφροδιτη υπαρχει πουθενα δηλωση. Και ειναι και συμβατικα και ειναι τοσους μηνες σβηστα.

Με τον ιδιο τροπο :)

Posted
Αμα μας διαβαζες ποιο προσεκτικα θα ηξερες οτι το θεμα με την αγωγη εχει ληξει. Ουτε στην ιδια την εταιρια πιστευω υπηρχε καποιος να πιστευει σοβαρα οτι θα κερδισουν κατι απ αυτο.

Διαβάζω τακτικότατα το forum αλλά αυτό δε σημαίνει πως οτιδήποτε γράφεται εδώ μέσα είναι αληθές. Στην έκθεση πεπραγμένων του Δ.Σ. της ΝΕΛ με ημερομηνία 30 Μαρτίου 2006 αναφέρεται το θέμα της αποζημίωσης και γράφει χαρακτηριστικά: “Το Δ.Σ. είναι αισιόδοξο για το αποτέλεσμα

http://www.nel.gr/repository/files/2005_12_31_ektheshpepragmenwn.pdf

Αν εσείς θεωρείτε πως σε επίσημες ανακοινώσεις απέναντι στους μετόχους και τις αρχές του χρηματιστηρίου, η εταιρία αποκρύπτει την αλήθεια σχετικά με τις πραγματικές προοπτικές της, είναι ένα πολύ σοβαρό (και ποινικά επιλήψιμο) θέμα.

Οσο αφορα το αλλο σου ερωτημα θα δρομολογηθει ακριβως οπως και τα Highspeed.

Τα Highspeed όπως και ο Κεντέρης αλλά και οι Παναγίες, έχουν τακτικές δρομολογήσεις διάρκειας 7,5 μηνών όπως ορίζει η νομοθεσία για τα ταχύπλοα από τη ΣΑΣ στις 22/12/2005

Με τον ιδιο τροπο που θα δρομολογηθουν και τα Αθηνα και Αφροδιτη

Δεν μας λες και εμάς πότε ζητήθηκε η δρομολόγηση αυτών των πλοίων και σε ποιες γραμμές? Επίσης, αν δρομολογηθεί το Αίολος, σε ποια γραμμή θα το βάλουν?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...