polmyt Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 (edited) http://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/images/23/medium/1_aki1.JPG" align="%2$s" border="0" alt="" style="padding:7px;" /> NGV Liamone II Main Particulars / NGV Liamone II Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: NGV Liamone II Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Aeolos Kenteris I(2007-2010),Aeolos Express(2000-2007) IMO Number: 9210103 LOA / Μέγιστο Μήκος: 119,00 m Breadth / Πλάτος: 15,70 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 3560,18 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Alstom Leroux Naval ,Saint Malo-FRANCE Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x S.E.M.T Pielstick 20PA6 B6 V STC 32400 BHP _________________________________________________________ (2000, ex-Aeolos Express, NGV Liamone II) . Edited February 10, 2018 by Nick the Greek tag
Earl Granville Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 (edited) Παιδιά εγώ έχω ακούσει για τον ΑΙΟΛΟ ΕΞΠΡΕΣ ότι θα κάνει δρομολόγια δωδεκάνησα. Τώρα ποιός ξέρει τι θα κάνουν. Edited October 22, 2022 by Nick the Greek tag
enas chiotis Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 Ναι, πιο μακριά δεν μπορούν να τον στείλουν? 4,5-5 ώρες κάνουμε με τον μεγάλο ΑΙΟΛΟ και λες καλά που κατεβαίνω στη Χίο, αν στείλουν τον μεσαίο στη Ρόδο θα κόβουν φλέβες οι επιβάτες μέχρι να φτάσουν.
Earl Granville Posted March 19, 2005 Author Posted March 19, 2005 Μα για αυτό ακριβώς απέτυχε στην Σάμο.Οταν ήθελαν 9 ώρες στην καρέκλα έκοβαν φλέβες.
Nick the Greek Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 Ετσι για να συγκρινουμε καταστασεις να πω οτι 9 ωρες ειναι περιπου Αθηνα - Σιγκαπουρη με το αεροπλανο
Earl Granville Posted March 20, 2005 Author Posted March 20, 2005 Αν και σύγκριση μεταξύ αεροπλάνου και πλοίου ποτέ δεν μου άρεσε επειδή μου την έκαναν άνθρωποι άναυτοι για να μου αποδείξουν ότι το αεροπλάνο είναι καλύτερο μέσον από το βαπόρι εν τούτοις η συγκεκριμένη σύγκριση είναι απόλυτα εύστοχη. Και στις 2 περιπτώσεις η τιμωρία της καρέκλας ισχύει(9 ώρες σε μια καρέκλα αυτή φαντάζει σαν ηλεκτρική) και οι συνθήκες διαβίωσης είναι ίδιες με μοναδική διαφορά ότι τον καφέ στο αεροπλάνο στο φέρνουν στην καρέκλα οι αεροσυνοδοί ενώ στο ΑΙΟΛΟΣ πας και τον πέρνεις από το μπάρ και τον πίνεις στην καρέκλα σου. Απλά στο αεροπλάνο πας σε 9 ώρες Σιγκαπούρη ενώ στον ΑΙΟΛΟ με συνθήκες αεροπλάνου πας στην Σάμο.
Earl Granville Posted March 20, 2005 Author Posted March 20, 2005 Επρεπε να είχαν φροντίσει να υπάρχει κάποιος χώρος προστατευμένος όπου να μπορεί ο κόσμος να βγαίνει και να παίρνει λίγο αέρα. Οπως θα μπορούσε να υπήρχε κάποιος χώρος στο μπαρ να κάτσεις να πιείς τον καφέ σου με τραπέζια και καρέκλες. Πας να πάρεις τον καφέ σου γυρίζεις στην θέση σου και τον βαστάς στο χέρι. Τα τραπέζια και η καρέκλες είναι απαραίτητες σε όλα τα βαπόρια.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 Χθες περνώντας απέξω από τον ΑΙΟΛΟ 1, είδα είχαν βγάλει ένα κομμάτι από το γκαράζ, και έχουν στήσει ένα μεγάλο γερανό πάνω σε ράγες και με υδραυλικά!!!
Nick the Greek Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Το ΥΕΝ δινει και τον πρωτο Αιολο αυριο για Μυκονο ενω τον μικρο για Παρο-Ναξο.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Είναι από τα ωραία του ΥΕΝ!!! Ο ΑΙΟΛΟΣ Ι δεν πρόκειται να είναι έτοιμος πριν από τις 15 Μαΐου!!! Αλλά είναι άγνωστο ποτέ θ ξεκινήσει!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2005 Posted April 28, 2005 Από ότι έμαθα σήμερα το ΑΙΟΛΟΣ Ι θα ξεκινήσει την 1 Ιουνίου!!! Όσο για το Κεντερη, ακόμα άγνωστη η ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων του!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2005 Posted April 28, 2005 Από ότι έμαθα σήμερα το ΑΙΟΛΟΣ Ι θα ξεκινήσει την 1 Ιουνίου!!! Όσο για το Κεντερη, ακόμα άγνωστη η ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων του!!
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ Ι μάλλον αύριο φεύγει από το λιμάνι του Πειραιά και θα πάει στο λιμάνι του Λαυρίου!! Καθώς και χθες το βράδυ στο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ ήταν με σβησμένα τα φώτα, όποτε θα αργήσουμε να τον δούμε να ταξιδεύει και αυτό!!
elybero Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Αυτό γίνεται προκειμένου να πληρώνουν χαμηλότερα τέλη ελλιμενισμού??? Αν είναι έτσι και δεδομένου ότι ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η επισκευή του, νομίζω ότι φέτος το εν λόγω πλοίο δεν θα ταξιδέψει.
George Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Δεν το πάνε σε καμιά ντάνα να τελειώνουμε και να μην πληρώνουν και πολλά;
George Posted May 31, 2005 Posted May 31, 2005 Τελικά ο Αίολος έφυγε για Λαύριο; Π100 έμαθες τίποτα σχετικό;
Panagia Ekatontapiliani Posted May 31, 2005 Posted May 31, 2005 Ακόμα δεν έχει φύγει αλλά θα φύγει σίγουρα!! Γιατί ξεφορτώνουν πράγματα από μέσα!! Μόλις τελειώσουν με το άδειασμα, θα φύγει με τα ίδια μέσα!!!
polmyt Posted May 31, 2005 Posted May 31, 2005 Και με 25 κομβους να το πανε παλι καει πολυ περισσοτερο απο ενα συμβατικο με την ιδια ταχυτητα.Το πλοιο ή που δεν παει μια απο τις βλαβες ή που ειναι πολιτικη του Βεντουρη να δουλεψει μονο τα δικα του ταχυπλοα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 1, 2005 Posted June 1, 2005 Κύριοι, χθες όταν έβαλε μπροστά τις μηχανές του το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ Ι, βγήκε τόση μαυρίλα που νόμιζα ότι είχε πιάσει φωτιά κάτι κοντά στο λιμάνι!!! Ήμουν παραδίπλα στο ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ, σκοτείνιασε ο ουρανός!! Να σημειώσω αυτό που είπε ο Polymyt για πολιτική του Βεντουρη, αυτή είναι η αιτία που δε θα ταξιδέψουν φέτος!!
filippou nikos Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 οταν αλλαξουν οι αμοιρες μηχανες ποσο θα πανε?ξερει κανενας στο περιπου?στον 1 δε θα αλλαξουν?
Earl Granville Posted September 20, 2005 Author Posted September 20, 2005 Και στο 1 θα αλλάξουν αλλά ακόμη ούτε έχει ξεκαθαριστεί ποιός θα τα χώσει(διότι αν τελικά είναι να τα χώσει η ΝΕΛ το βλέπω ολίγον απίθανο να αλλάζουν) τα φράγκα ούτε νομίζω έχουν καταλήξει στην ιπποδύναμη για να πει κανείς πόσο θα πάνε.
proud_ionian Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 να απαντησω σε σχολιο της παναγιας για τους αιολους. συμφωνα με το αυτι μου θα ξεκινησει ο "μεγαλος" αιολος (αιολος εξπρες, το πρωτο που ηρθε). εχουν γινει ολες σχεδον οι εργασιες που ειχαν αποφασιστει και μας ερχεται. αντιθετως στον αιολο εκπρες ΙΙ (τον μικρο) δεν εχει γινει δουλεια και μαλλον και φετος θα ειναι αραχτος και light;)
Orestis Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 1. Γι αυτό το πλοίο δεν υπάρχει καμία αίτηση δρομολόγησης. 2. Αν ξεκινήσει δρομολόγια, πως θα συνεχιστεί η αγωγή για αποζημίωση?
Neptune Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Αμα μας διαβαζες ποιο προσεκτικα θα ηξερες οτι το θεμα με την αγωγη εχει ληξει. Ουτε στην ιδια την εταιρια πιστευω υπηρχε καποιος να πιστευει σοβαρα οτι θα κερδισουν κατι απ αυτο. Οσο αφορα το αλλο σου ερωτημα θα δρομολογηθει ακριβως οπως και τα Highspeed. Με τον ιδιο τροπο που θα δρομολογηθουν και τα Αθηνα και Αφροδιτη. Πιστευω να με καταλαβαινεις τωρα. Ουτε για Αθηνα και Αφροδιτη υπαρχει πουθενα δηλωση. Και ειναι και συμβατικα και ειναι τοσους μηνες σβηστα. Με τον ιδιο τροπο
Orestis Posted April 19, 2006 Posted April 19, 2006 Αμα μας διαβαζες ποιο προσεκτικα θα ηξερες οτι το θεμα με την αγωγη εχει ληξει. Ουτε στην ιδια την εταιρια πιστευω υπηρχε καποιος να πιστευει σοβαρα οτι θα κερδισουν κατι απ αυτο. Διαβάζω τακτικότατα το forum αλλά αυτό δε σημαίνει πως οτιδήποτε γράφεται εδώ μέσα είναι αληθές. Στην έκθεση πεπραγμένων του Δ.Σ. της ΝΕΛ με ημερομηνία 30 Μαρτίου 2006 αναφέρεται το θέμα της αποζημίωσης και γράφει χαρακτηριστικά: “Το Δ.Σ. είναι αισιόδοξο για το αποτέλεσμα” http://www.nel.gr/repository/files/2005_12_31_ektheshpepragmenwn.pdf Αν εσείς θεωρείτε πως σε επίσημες ανακοινώσεις απέναντι στους μετόχους και τις αρχές του χρηματιστηρίου, η εταιρία αποκρύπτει την αλήθεια σχετικά με τις πραγματικές προοπτικές της, είναι ένα πολύ σοβαρό (και ποινικά επιλήψιμο) θέμα. Οσο αφορα το αλλο σου ερωτημα θα δρομολογηθει ακριβως οπως και τα Highspeed. Τα Highspeed όπως και ο Κεντέρης αλλά και οι Παναγίες, έχουν τακτικές δρομολογήσεις διάρκειας 7,5 μηνών όπως ορίζει η νομοθεσία για τα ταχύπλοα από τη ΣΑΣ στις 22/12/2005 Με τον ιδιο τροπο που θα δρομολογηθουν και τα Αθηνα και Αφροδιτη Δεν μας λες και εμάς πότε ζητήθηκε η δρομολόγηση αυτών των πλοίων και σε ποιες γραμμές? Επίσης, αν δρομολογηθεί το Αίολος, σε ποια γραμμή θα το βάλουν?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now