Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σε μια φάση φαίνεται το εξπρές Σαντορίνη χωρίς σινιαλα οπότε πρέπει να είναι γύρω στον Μάρτιο - Απρίλιο του 2000

  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Εγώ βλέπω τον Θεόφιλο στην οκταγωνική απέξω και δεν μπορώ να θυμηθώ τι έκανε εκεί πέρα τότε... 

  • 2 months later...
Posted (edited)

Στο equasis το πλοίο από 01/05/2022 φαίνεται να έχει μετονομοστεί σε Aspasia T και σημαία Togo

Edited by george p.
Posted

  

On 10/23/2020 at 1:02 PM, mpal21 said:

 

4 hours ago, Nick the Greek said:

Έχεις απόλυτο δίκιο. Και έχει μεταφερθεί η πλοιοκτησία στην ANEN Holdings.

Από το 2020 ανήκει στην ΑΝΕΝ, που είχε αγοράσει το Θεόφιλος και το Μυτιλήνη.

Posted

Έχει γίνει μεταβολή όμως ενδοεταιρικά. Πήγε από την Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Νότου ΑΕ που εμφανιζόταν σαν πλοιοκτήτης, στην ANEN Holdings. ΑΝΕΝ ιδιοκτησία, άλλαξε εταιρεία κάτω από την ομπρέλα της ΑΝΕΝ όμως.

  • 4 months later...
Posted

Ειμαστε στο καλοκαιρι του 2002 και βλεπουμε το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ να μανουβραρει σε καποιο Κυκλαδιτικο νησι.Στο πλαι υπαρχει η διαφημιση της Telestet, ενα σινιαλο με το οποιο δεν το εχουμε στην gallery.Αν δεν απατωμαι τη συγκεκριμενη διαφημιση την κρατησε για ενα χρονο μονο .

Νοσταλγικη εικονα ,απο τα πρωτα ομορφα χρονια του πλοιου.

 

 

Posted

Πρεπει να εχεις δικιο και να ειναι το 2003.Δικο μου λαθος

Αναγνωριζει καποιος το νησι;

  • 1 month later...
Posted

Χωρις αυτο να σημαινει απαραιτητα κατι καλο ή κακο,να πουμε οτι στην προσφατη γενικη συνελευση της ΑΝΕΝ ανακοινωθηκε απο τη διοικηση της εταιρειας οτι το ταχυπλοο μετα την πωληση των Θεοφιλος και Μυτιληνη ειναι πλεον ελευθερο βαρων καθως με τα χρηματα που ελαβε η εταιρεια εξοφληθηκαν οι πιστωτες του.

Posted

Εσυ πιο λες,ανακυκλωση κ μονο, δυστυχως για μας που το ζησαμε απο την 1η ωρα του στην Ελλαδα μεχρι τη τελευταια

Posted

Αυτό (με τους 1400 επιβάτες που έχει δυνατότητα να βάλει μέσα με μικρές τροποποιήσεις) σε λίγα χρόνια θα είναι περιζήτητο με την άνοδο που έχουν πολλά δρομολόγια η/και τις άγονες που βγαίνουν. Αν δεν έχει βάρη δεν υπάρχει λόγος να μην ταξιδέψει, αυτά περί κατανάλωσης και επισκευής είναι κουβέντες που επαναλαμβάνονται ετσι σαν καραμέλες χωρίς να περνά η σκέψη ότι τα πράγματα αλλάζουν (το 2010 το ενδοκυκλαδικο πχ ήταν λίγα πράγματα, το μπαμ ξεκίνησε 6-7 χρόνια τώρα)..... 

Κι ας έχει παροπλισμένο 10 χρόνια από το καλοκαίρι του '11 που έκανε Ηγουμενίτσα Ιταλία, τι με αυτό? Και το (με πολύ λιγότερες προοπτικές) Αλκυόνη με ίδια χρονια παροπλισμού επισκευαστηκε, και το Τέρα τζετ, και το Αλ Χούντα Ι και αλλα. Ούτε σάπιο είναι ούτε έχει τίποτα σπασμένες μηχανές η τίποτα απαγορευτικό για την ενεργοποίηση.... 

Η αγορά των ταχυπλόων στην Ελλάδα είναι ώριμη και έχει προοπτικές σήμερα, το 2000 ήταν πριν την εποχή τους αυτά τα πλοία....

Επίσης το εν λόγω έχει ύφαλα από χάλυβα, οπότε είναι πολύ καλύτερα από αλλά παροπλισμένα ταχύπλοα όσον αφορά οξείδωση κλπ. 

  • 4 months later...
Posted

Έχουμε. Μιλούσαμε τις προάλλες και μου είπε να πω στους Shipfriends: "Χαιρετίσματα στις φασκομηλιές"  😀

 

Πέρα από την πλάκα δε χρειάζεται να κάνουμε ερωτήσεις τύπου ακριτικών τραγουδιών, όποιος γνωρίζει και θέλει, θα μοιραστεί τα όποια νέα.

  • 2 months later...
Posted

Μιας και απο οτι φαινεται η επομενη φορα που θα το δουμε να ταξιδευει ειναι προς το διαλυτηριο ,ας το απολαυσουμε, εν πλω, λιγο εξω απο το λιμανι του Πειραια

Ειμαστε στο καλοκαιρι του 2008 και το πλοιο κανει δρομολογια προς την Παρο-Ναξο

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...