Ferry Himuka Posted August 19, 2022 Posted August 19, 2022 Σε μια φάση φαίνεται το εξπρές Σαντορίνη χωρίς σινιαλα οπότε πρέπει να είναι γύρω στον Μάρτιο - Απρίλιο του 2000
Strofalos Posted August 19, 2022 Posted August 19, 2022 Εγώ βλέπω τον Θεόφιλο στην οκταγωνική απέξω και δεν μπορώ να θυμηθώ τι έκανε εκεί πέρα τότε...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 (edited) Μάλλον γιά να αδειάσει η θέση γιά το ταχύπλοο. Edited August 22, 2022 by polmyt Quote
george p. Posted October 22, 2022 Posted October 22, 2022 (edited) Στο equasis το πλοίο από 01/05/2022 φαίνεται να έχει μετονομοστεί σε Aspasia T και σημαία Togo Edited October 22, 2022 by george p.
Petros P Posted October 22, 2022 Posted October 22, 2022 Μάλλον πάει στη λογική των Θέοφιλος Μυτιλήνη
Nick the Greek Posted October 22, 2022 Posted October 22, 2022 Έχεις απόλυτο δίκιο. Και έχει μεταφερθεί η πλοιοκτησία στην ANEN Holdings.
Ferry Himuka Posted October 22, 2022 Posted October 22, 2022 Απαξιωτικό όνομα πάντως.... Σε παντόφλες δίνουν κάτι τέτοια...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 22, 2022 Posted October 22, 2022 On 10/23/2020 at 1:02 PM, mpal21 said: https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1649627/stin-anen-to-taxuploo-aiolos-kenterisi 4 hours ago, Nick the Greek said: Έχεις απόλυτο δίκιο. Και έχει μεταφερθεί η πλοιοκτησία στην ANEN Holdings. Από το 2020 ανήκει στην ΑΝΕΝ, που είχε αγοράσει το Θεόφιλος και το Μυτιλήνη.
Nick the Greek Posted October 22, 2022 Posted October 22, 2022 Έχει γίνει μεταβολή όμως ενδοεταιρικά. Πήγε από την Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Νότου ΑΕ που εμφανιζόταν σαν πλοιοκτήτης, στην ANEN Holdings. ΑΝΕΝ ιδιοκτησία, άλλαξε εταιρεία κάτω από την ομπρέλα της ΑΝΕΝ όμως.
polmyt Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Ειμαστε στο καλοκαιρι του 2002 και βλεπουμε το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ να μανουβραρει σε καποιο Κυκλαδιτικο νησι.Στο πλαι υπαρχει η διαφημιση της Telestet, ενα σινιαλο με το οποιο δεν το εχουμε στην gallery.Αν δεν απατωμαι τη συγκεκριμενη διαφημιση την κρατησε για ενα χρονο μονο . Νοσταλγικη εικονα ,απο τα πρωτα ομορφα χρονια του πλοιου.
spiroszante Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Η φωτογραφία σου δεν είναι του 2002 γιατί τότε οι Αιολοι ήταν άσπροι.Σιγουρα είναι του 2003.
polmyt Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Πρεπει να εχεις δικιο και να ειναι το 2003.Δικο μου λαθος Αναγνωριζει καποιος το νησι;
Ferry Himuka Posted February 23, 2023 Posted February 23, 2023 Αν κρίνω από την μανούβρα και τι φαίνεται πίσω είναι η Πάρος ή Ίος
george p. Posted February 24, 2023 Posted February 24, 2023 Τι θα γίνει άραγε με αυτό; Θα φύγει για απέναντι;
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 25, 2023 Posted February 25, 2023 On 2/23/2023 at 2:19 PM, polmyt said: Πρεπει να εχεις δικιο και να ειναι το 2003.Δικο μου λαθος Αναγνωριζει καποιος το νησι; Μάλλον η Πάρος είναι.
MILTIADIS Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Χωρις αυτο να σημαινει απαραιτητα κατι καλο ή κακο,να πουμε οτι στην προσφατη γενικη συνελευση της ΑΝΕΝ ανακοινωθηκε απο τη διοικηση της εταιρειας οτι το ταχυπλοο μετα την πωληση των Θεοφιλος και Μυτιληνη ειναι πλεον ελευθερο βαρων καθως με τα χρηματα που ελαβε η εταιρεια εξοφληθηκαν οι πιστωτες του.
george p. Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Θα μπορούσε άραγε να χρησιμοποιηθεί για ανταλλακτικά στο Superrunner Jet 2?
margaritis24 Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Ουτε για ανακυκλωση δε κανει ετσι οπως ειναι μετα απο 15 χρονια
spiroszante Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Ποιο θα είναι πιστεύετε το μέλλον αυτού του πλοίου?
margaritis24 Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Εσυ πιο λες,ανακυκλωση κ μονο, δυστυχως για μας που το ζησαμε απο την 1η ωρα του στην Ελλαδα μεχρι τη τελευταια
giorgos_249 Posted April 3, 2023 Posted April 3, 2023 Αυτό (με τους 1400 επιβάτες που έχει δυνατότητα να βάλει μέσα με μικρές τροποποιήσεις) σε λίγα χρόνια θα είναι περιζήτητο με την άνοδο που έχουν πολλά δρομολόγια η/και τις άγονες που βγαίνουν. Αν δεν έχει βάρη δεν υπάρχει λόγος να μην ταξιδέψει, αυτά περί κατανάλωσης και επισκευής είναι κουβέντες που επαναλαμβάνονται ετσι σαν καραμέλες χωρίς να περνά η σκέψη ότι τα πράγματα αλλάζουν (το 2010 το ενδοκυκλαδικο πχ ήταν λίγα πράγματα, το μπαμ ξεκίνησε 6-7 χρόνια τώρα)..... Κι ας έχει παροπλισμένο 10 χρόνια από το καλοκαίρι του '11 που έκανε Ηγουμενίτσα Ιταλία, τι με αυτό? Και το (με πολύ λιγότερες προοπτικές) Αλκυόνη με ίδια χρονια παροπλισμού επισκευαστηκε, και το Τέρα τζετ, και το Αλ Χούντα Ι και αλλα. Ούτε σάπιο είναι ούτε έχει τίποτα σπασμένες μηχανές η τίποτα απαγορευτικό για την ενεργοποίηση.... Η αγορά των ταχυπλόων στην Ελλάδα είναι ώριμη και έχει προοπτικές σήμερα, το 2000 ήταν πριν την εποχή τους αυτά τα πλοία.... Επίσης το εν λόγω έχει ύφαλα από χάλυβα, οπότε είναι πολύ καλύτερα από αλλά παροπλισμένα ταχύπλοα όσον αφορά οξείδωση κλπ.
Nick the Greek Posted August 21, 2023 Posted August 21, 2023 Έχουμε. Μιλούσαμε τις προάλλες και μου είπε να πω στους Shipfriends: "Χαιρετίσματα στις φασκομηλιές" 😀 Πέρα από την πλάκα δε χρειάζεται να κάνουμε ερωτήσεις τύπου ακριτικών τραγουδιών, όποιος γνωρίζει και θέλει, θα μοιραστεί τα όποια νέα.
polmyt Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Μιας και απο οτι φαινεται η επομενη φορα που θα το δουμε να ταξιδευει ειναι προς το διαλυτηριο ,ας το απολαυσουμε, εν πλω, λιγο εξω απο το λιμανι του Πειραια Ειμαστε στο καλοκαιρι του 2008 και το πλοιο κανει δρομολογια προς την Παρο-Ναξο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now