Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Και ξεκινάει δρομολόγια την Πρωταπριλιά. Οι δε Γάλλοι που φημίζονται και για τα μπογιατίσματα :D ... αναφέρουν το πλοίο με το όνομα NGV4...ίσως γιατί είναι το 4ο NGV της εταιρείας μετά τις 2 Παναγίες:rolleyes: και το Liamone. Τα ίδια λέει και το σύστημα κρατήσεων της εταιρείας.

Posted

Δοκιμαστικουλι σημερα για το πλοιο.Εφτασε μεχρι τα νοτια της Αιγινας και τωρα ανεβαινει.

Απο ταχυτητα μεχρι 33.5 το πηγαν απο οτι ειδα

Posted

Γνωρίζει κανείς κατα πόσο αυτο το δοκιμαστικο σχετιζεται με την επικειμενη ναυλωση/πώληση?

  • 3 weeks later...
Posted

Λογικα παντως θα φυγει σαν ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι και η οποια αλλαγη ονοματος θα γινει(αν γινει τελικα) στη Γαλλια.Το VILLE DE NICE που ειχαμε πει παιζει ακομα σαν σεναριο αν και προσωπικα πιστευω οτι δεν προκειται να αλλαξει ονομα για αρχη τουλαχιστον.

Στο site της sncm παντως το εχουν ακομα σαν NGV4

Posted

10 χρονια ακριβως μετα την πρωτη του αφιξη (Απριλιος του 2000) γυριζει στη χωρα που γεννηθηκε.

Σημερα το πρωι μας αφησε για Γαλλια ναυλωμενος και μαλλον δυσκολα θα γυρισει πισω.

Posted

Στη Γαλλία αναμένεται να φτάσει Τετάρτη πρωί:confused::confused:. Πάντος έφυγε ο καλύτερος Αίολος.........................

Posted

πριν καμια ωρα και παραπανω το εδειχνε το ais στο στενο των Κυθυρων με πλωρη προς τα πισω δλδ φολεγανδρος θελω να πιστευω πως ειναι σφαλμα του ais και απο εκεινη την ωρα εξαφανιστηκε εντελως

Posted

Ισως οι προγνωσεις του καιρου τις επομενες μερες να μην ειναι κ οι καλητερες κ το ανεβαλαν προς το παρων

Posted

Ετσι για την ιστορία, η πρώτη του άφιξη (ταξίδι γνωριμίας) στην Τήνο στις 22-04-2000. Εκείνη την ημέρα έφτασε μεχρι Χίο και επέστρεψσε το απόγευμα στην επιστροφή του προς τον Πειραιά. η ιστορία του στην Ελλάδα θα ήταν σίγουρα πιο επιτυχής αν είχε πεσει στα χέρια αλλης εταιρείας.

post-40-128326998608_thumb.jpg

Posted

Η Ελλαδα δεν ηταν ετοιμη να δεχτει τετοια πλοια (ουτε ακομα ειναι εντελως) Οταν ηρθε η ΝΕΛ νομιζε οτι το βαπορι θα δουλευει 22 ωρες τη μερα με μονο πληρωμα και οτι η τιμη του πετρελαιου θα μεινει εκει που ηταν τοτε.

Μετα ηρθαν σιγα σιγα τα διπλα πληρωματα οι ζημιες απο το ξεπατωμα. Λιγο το ενα λιγο το αλλο λιγο οτι η εταιρια ειχε πλοια που δεν μπορουσε να τα ακολουθησει τεχνολογικα (δεν αρκει μονο να εχεις καλα πληρωματα) φτασανε να δουλευουνε στην αγονη.. Κριμα.

Posted

Το πλοίο έπαθε μηχανική βλάβη σε μία απο τις μηχανές του και για αυτό επιστρέφει. Θα αναχωρήσει εκ νέου για Γαλλία όταν επισκευαστεί η βλάβη.

Posted

Είμαστε γκαντέμηδες τελικά.........:Dδεν πρόλαβε να φύγει και έπαθε βλάβη............B)

Posted

Πριν λίγο ο Αίολος Κεντερης Ι εφτασε πισω στο Πειραιά και ξανά έδεσε στο προλιμένα. Έτσι για την ιστορία το πλοίο είχε αναχωρήσει με 16 άτομα πλήρωμα και 3 επιβαίνοντες.

Posted
με 16 άτομα πλήρωμα και 3 επιβαίνοντες.

Οι τρεις επιβαινοντες πως βρεθικαν εκει?Στο ασχετο?

Posted

Αναχώρησε και πάλι με προορισμό την Toulon. Ελπίζω σήμερα να σταθεί πιο τυχερό.

Posted

Ποιός Πλοίαρχος καί Α Μηχανικός πάει στήν Toulon; Θά μείνει τό πλήρωμα γιά τή ναύλωση;

Posted

Οι ξένοι συνάδελφοί μας λένε ότι θα μετονομαστεί σε LIAMONE II. Για να δούμε...

Posted

Πέρασε πριν μερικές ώρες το Βόρειο ακρωτήρι της Κορσικής και μέχρι το ξημέρωμα θα είναι στην Τουλόν σύμφωνα με το ais.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...