Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Άγονος απέβη και ο τρίτος κατά σειρά πλειστηριασμός του Αίολος Κεντέρης Ι από την Τράπεζα Πειραιώς στις 18/07/18. Μιας και δεν υπήρξε ενδιαφέρον από κανέναν για την απόκτηση του πλοίου στον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό που διενεργήθηκε την Τετάρτη, παρά το γεγονός ότι η Τράπεζα Πειραιώς χαμήλωσε την αρχική τιμή προσφοράς στα 5,4 εκατομμύρια ευρώ, μία τιμή μειωμένη κατά 17% σε σχέση με τις προηγούμενες απόπειρες της τράπεζας όπου η αρχική τιμή είχε τεθεί στα 6,5 εκατ. ευρώ.

  • 9 months later...
Posted

Τελευταια το βλεπουμε μονο σε φωτογραφιες παροπλισμενο,οποτε ας το θαυμασουμε σε μια αναχωρηση του απο το κεντρικο λιμανι

Ηταν ενα απο τα πρωτα δρομολογια που εκανε τοτε για το Ρεθυμνο ,δρομολογια που, για οσους θυμουνται,  κρατησαν ενα καλοκαιρι

 

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

Ξανά στη σέντρα το άτυχο ταχύπλοο, μαζί με τα άλλα τέσσερα πλοία της εταιρείας. Μαζί με τον τάξμαν στις 9/10, τα υπόλοιπα στις 16/10.

Posted
On 9/9/2019 at 2:29 PM, basilis89 said:

Τα λεφτά είναι 120.000€;

Πολύ λίγα σε σχέση με το αδελφό του..

Βασικά θα έπρεπε να πληρώσουν τον υποψήφιο αγοραστή όχι να πληρώσει κ 120k.

Το πλοίο δεν πωλείται ελεύθερο βαρών.. Ο νέος ιδιοκτήτης θα κληρονομήσει και τα χρέη προς ΝΑΤ κλπ.. 

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Η απορία είναι άλλη.. Λέτε να παίρνει μπροστά? 

Πέρα από το καλαμπούρι πόσα λεφτά λέτε να χρειαστεί η ΑΝΕΝ εάν έχει σκοπό να τα ενεργοποίησει? Η πάνε στον καπτα Σελιμ? 

Posted

Να φανταστώ πως τα φασολια δεν βγαινουν ούτε με τιμές αλουμινιου ε;

Οι ειδικοι της παρέας τι εχουν να πουν;

Posted

Ναι συμφωνώ, αλλά πόσο να πάει το μαλλί ώστε να συμφέρει έναντι αγοράς ενός άλλου εν λειτουργία? 

Το βαπόρι είχε τις προϋποθέσεις να πιάσει στην Ελλάδα αλλά όχι κάτω από μια εταιρεία όπως η ΝΕΛ.. 

Μακάρι να τους βγει όπως μακάρι να βγει και στους Παναγιώτακη, Στεφάνου και Μάριο όλο το εγχείρημα να σπάσει το μονοπώλιο. 

Στα 1741 Usd είναι το αλουμίνιο (Όχι σκραπ ) τώρα τι να πω προς Τουρκία μεριά κάνα 650 υποθέτω.. Εξαρτάται βέβαια και το είδος του υλικού. Επίσης δεν γνωρίζω το Light του. 

Posted

Το αντίθετο από κόμμα έχουν κάνει.. Εννοώ να τους βγουν οι επενδύσεις σε αυτό το μονοπωλιακο περιβάλλον.. 

Posted

Λέτε ολοι σας και ξαναλέτε  ,χωρίς να υπολογίζετε το ΝΑΤ που είναι δεκάδες εκατομμύρια ...οχι πολλές δεκάδες.αλλα ίσως και 30,και ειναι για ολα τα πλοία το ίδιο. Δλδ οσα χρωστάει το ένα χρωστάει και το άλλο της ΝΕΛ.Δυστυχώς τα πλοία πάνε μαζί με το πλοίο οταν αγοράζονται απο πλειοδοτικούς πλειστηριασμούς.

 

*τα χρέη του ΝΑΤ

 

Posted
10 hours ago, Petros P said:

Λέτε ολοι σας και ξαναλέτε  ,χωρίς να υπολογίζετε το ΝΑΤ που είναι δεκάδες εκατομμύρια ...οχι πολλές δεκάδες.αλλα ίσως και 30,και ειναι για ολα τα πλοία το ίδιο. Δλδ οσα χρωστάει το ένα χρωστάει και το άλλο της ΝΕΛ.Δυστυχώς τα πλοία πάνε μαζί με το πλοίο οταν αγοράζονται απο πλειοδοτικούς πλειστηριασμούς.

 

*τα χρέη του ΝΑΤ

 

Όπως πουλήθηκε το Αλκυονη πουλήθηκε και αυτό.. Με τη λογική σου δεν θα έπρεπε να αγοράσει ο Γιαλοζογλου/Μάριος το βαπόρι γιατί θα έπρεπε να σκάσει τα σχεδόν 30 που λες.. Αλλά όπως είδες δε πάει έτσι.. 

Posted

Το Αλκυονη,το European Express,το Aqua Maria,το Aqua Spirit και το Aqua Jewel ήταν bareboat ναυλώσεις. Όχι ιδιοκτησία της ΝΕΛάρας.  Το 2ο πήγε με 2881/01 οποτε ΝΑΤ γειά σας,το 3ο και το 4ο ξέρω οτι ειχαν αλλα τα καθάρισαν γρήγορα γιατι δεν ήταν τόσα πολλά.Υποθέτω το ιδιοκαιτο  Αλκυώνη οπως και το Cyclades Express (κανονική αγοραπωλησία βέβαια) .Και το Ελλη Τ χρώσταγε γυρω στο εκατομμυριο,αλλα το καθάρισαν.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...