Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Το Αίολος Κεντερης Ι ξανά σε ηλεκτρονικό πλειστηριασμό στις 18/04/18 με τίμημα πάλι τα 6,5 εκ. ευρω.
christos kefalonia Posted April 22, 2018 Posted April 22, 2018 Δυστυχώς απ'οτι φαίνεται δεν βρέθηκε ουτε τωρα αγοραστής...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 20, 2018 Posted July 20, 2018 Άγονος απέβη και ο τρίτος κατά σειρά πλειστηριασμός του Αίολος Κεντέρης Ι από την Τράπεζα Πειραιώς στις 18/07/18. Μιας και δεν υπήρξε ενδιαφέρον από κανέναν για την απόκτηση του πλοίου στον ηλεκτρονικό πλειστηριασμό που διενεργήθηκε την Τετάρτη, παρά το γεγονός ότι η Τράπεζα Πειραιώς χαμήλωσε την αρχική τιμή προσφοράς στα 5,4 εκατομμύρια ευρώ, μία τιμή μειωμένη κατά 17% σε σχέση με τις προηγούμενες απόπειρες της τράπεζας όπου η αρχική τιμή είχε τεθεί στα 6,5 εκατ. ευρώ.
polmyt Posted April 30, 2019 Posted April 30, 2019 Τελευταια το βλεπουμε μονο σε φωτογραφιες παροπλισμενο,οποτε ας το θαυμασουμε σε μια αναχωρηση του απο το κεντρικο λιμανι Ηταν ενα απο τα πρωτα δρομολογια που εκανε τοτε για το Ρεθυμνο ,δρομολογια που, για οσους θυμουνται, κρατησαν ενα καλοκαιρι
Panagia Ekatontapiliani Posted August 5, 2019 Posted August 5, 2019 Μετά την απομάκρυνση του Αλκυόνη, το Αίολος Κεντέρης Ι βγήκε στην επιφάνεια!!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 Το Αίολος Κεντέρης Ι βγαίνει σε πλειστηριασμό στις 11 Σεπτεμβρίου με τιμή εκκίνησης της 120.000,00€, αλλά κατόπιν απόφασης ασφαλιστικών μέτρων ο πλειστηριασμός αναβάλλεται μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου ΝΕΛ ΚΕΝΤ Ι.pdf
basilis89 Posted September 9, 2019 Posted September 9, 2019 Τα λεφτά είναι 120.000€; Πολύ λίγα σε σχέση με το αδελφό του..
gtogias Posted September 29, 2019 Posted September 29, 2019 Ξανά στη σέντρα το άτυχο ταχύπλοο, μαζί με τα άλλα τέσσερα πλοία της εταιρείας. Μαζί με τον τάξμαν στις 9/10, τα υπόλοιπα στις 16/10.
Nereus Posted September 29, 2019 Posted September 29, 2019 On 9/9/2019 at 2:29 PM, basilis89 said: Τα λεφτά είναι 120.000€; Πολύ λίγα σε σχέση με το αδελφό του.. Βασικά θα έπρεπε να πληρώσουν τον υποψήφιο αγοραστή όχι να πληρώσει κ 120k. Το πλοίο δεν πωλείται ελεύθερο βαρών.. Ο νέος ιδιοκτήτης θα κληρονομήσει και τα χρέη προς ΝΑΤ κλπ..
Panagia Ekatontapiliani Posted October 13, 2019 Posted October 13, 2019 Το Αίολος Κεντερης Ι δεν άντεξε τη μοναξιά για πολύ καιρό, μιας και πλέον έχει παρέα στα δεξιά του, τον Αίολος Κεντερης ΙΙ.
Nereus Posted November 20, 2019 Posted November 20, 2019 Η απορία είναι άλλη.. Λέτε να παίρνει μπροστά? Πέρα από το καλαμπούρι πόσα λεφτά λέτε να χρειαστεί η ΑΝΕΝ εάν έχει σκοπό να τα ενεργοποίησει? Η πάνε στον καπτα Σελιμ?
proud_ionian Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 €2,02 εκ για το συγκεκριμενο πλοιο, εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι τιμη scrap
Nikos_Chania Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 Να φανταστώ πως τα φασολια δεν βγαινουν ούτε με τιμές αλουμινιου ε; Οι ειδικοι της παρέας τι εχουν να πουν;
Nereus Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 Ναι συμφωνώ, αλλά πόσο να πάει το μαλλί ώστε να συμφέρει έναντι αγοράς ενός άλλου εν λειτουργία? Το βαπόρι είχε τις προϋποθέσεις να πιάσει στην Ελλάδα αλλά όχι κάτω από μια εταιρεία όπως η ΝΕΛ.. Μακάρι να τους βγει όπως μακάρι να βγει και στους Παναγιώτακη, Στεφάνου και Μάριο όλο το εγχείρημα να σπάσει το μονοπώλιο. Στα 1741 Usd είναι το αλουμίνιο (Όχι σκραπ ) τώρα τι να πω προς Τουρκία μεριά κάνα 650 υποθέτω.. Εξαρτάται βέβαια και το είδος του υλικού. Επίσης δεν γνωρίζω το Light του.
basilis89 Posted November 22, 2019 Posted November 22, 2019 Τι εννοείς φίλε με το "όλο εγχείρημα"; Έχουν κάνει κόμμα οι τρεις τους; Ή λαθος καταλαβα;
Nereus Posted November 22, 2019 Posted November 22, 2019 Το αντίθετο από κόμμα έχουν κάνει.. Εννοώ να τους βγουν οι επενδύσεις σε αυτό το μονοπωλιακο περιβάλλον..
Petros P Posted November 22, 2019 Posted November 22, 2019 Λέτε ολοι σας και ξαναλέτε ,χωρίς να υπολογίζετε το ΝΑΤ που είναι δεκάδες εκατομμύρια ...οχι πολλές δεκάδες.αλλα ίσως και 30,και ειναι για ολα τα πλοία το ίδιο. Δλδ οσα χρωστάει το ένα χρωστάει και το άλλο της ΝΕΛ.Δυστυχώς τα πλοία πάνε μαζί με το πλοίο οταν αγοράζονται απο πλειοδοτικούς πλειστηριασμούς. *τα χρέη του ΝΑΤ
proud_ionian Posted November 22, 2019 Posted November 22, 2019 πετρο ενδιφερον θα ειχε και για τον αιολος Ι και για καθε πλοιο, να ξεραμε την αρχικη οφειλη, χωρις τις προσαυξησεις
Nereus Posted November 23, 2019 Posted November 23, 2019 10 hours ago, Petros P said: Λέτε ολοι σας και ξαναλέτε ,χωρίς να υπολογίζετε το ΝΑΤ που είναι δεκάδες εκατομμύρια ...οχι πολλές δεκάδες.αλλα ίσως και 30,και ειναι για ολα τα πλοία το ίδιο. Δλδ οσα χρωστάει το ένα χρωστάει και το άλλο της ΝΕΛ.Δυστυχώς τα πλοία πάνε μαζί με το πλοίο οταν αγοράζονται απο πλειοδοτικούς πλειστηριασμούς. *τα χρέη του ΝΑΤ Όπως πουλήθηκε το Αλκυονη πουλήθηκε και αυτό.. Με τη λογική σου δεν θα έπρεπε να αγοράσει ο Γιαλοζογλου/Μάριος το βαπόρι γιατί θα έπρεπε να σκάσει τα σχεδόν 30 που λες.. Αλλά όπως είδες δε πάει έτσι..
Petros P Posted November 23, 2019 Posted November 23, 2019 Το Αλκυονη,το European Express,το Aqua Maria,το Aqua Spirit και το Aqua Jewel ήταν bareboat ναυλώσεις. Όχι ιδιοκτησία της ΝΕΛάρας. Το 2ο πήγε με 2881/01 οποτε ΝΑΤ γειά σας,το 3ο και το 4ο ξέρω οτι ειχαν αλλα τα καθάρισαν γρήγορα γιατι δεν ήταν τόσα πολλά.Υποθέτω το ιδιοκαιτο Αλκυώνη οπως και το Cyclades Express (κανονική αγοραπωλησία βέβαια) .Και το Ελλη Τ χρώσταγε γυρω στο εκατομμυριο,αλλα το καθάρισαν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now