NHSOS XIOS Posted June 10, 2011 Posted June 10, 2011 Λιμεναρχειο και τελωνειο πανε στη μαρινα ωστε ο ελεγχος των ξενων σκαφων που προσεγγιζουν,να γινεται επι τοπου.
NHSOS XIOS Posted June 23, 2011 Posted June 23, 2011 Αντι να θελουν να φτιαξουν καινουριο λιμανι θεωρω οτι θα ηταν καλυτερο να ριξουν μερικα χρηματα ωστε να φτιχτει το πρασινο φαναρι. Αυτο δεν ειναι το στρογγυλο που λεει το ΕΜΠΡΟΣ σημερα Ξεκινά σήμερα η δεύτερη φάση των εργασιών στο «στρογγυλό» του λιμανιού της Μυτιλήνης, ύψους 18.000 ευρώ. Το έργο υλοποιεί το Λιμενικό Ταμείο, που όπως έχουμε γράψει φιλοδοξεί ν’ αναπλάσει και να ευπρεπίσει το χώρο αυτό, που συγκεντρώνει τ’ απογεύματα δεκάδες περιπατητές. Οι εργασίες είχαν ξεκινήσει από το χειμώνα, παρουσίασαν όμως καθυστερήσεις από την πρώτη εργολαβία και στη συνέχεια «κόλλησαν» στη λήξη της θητείας της προηγούμενης Λιμενικής Επιτροπής. Ελπίζουμε να ολοκληρωθούν σύντομα, για να μπορέσουν να χαρούν οι Μυτιληνιοί το ανανεωμένο «μπάι-πας» - όπως επικράτησε να λέγεται - αυτό το καλοκαίρι.
NHSOS XIOS Posted July 1, 2011 Posted July 1, 2011 Συνεχεια παραμυθιου 'Νεο λιμανι στο Καρα Τεπε' Γιατι δεν κανουν και υποθαλασσια τουνελ οπως στον Πειραια (και στην Χιο φυσικα γιατι κ εκει θελουμε λεει νεο λιμανι )
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 1, 2011 Posted July 1, 2011 Από μεγάλες ιδέες και μελέτες για μεγαλεπήβολα σχέδια χορτάσαμε πιά τόσες δεκαετίες...και βαρεθήκαμε να τις ακούμε! Εδώ μια μαρίνα έχουν και δεν μπορούν να την φέρουν βόλτα...
captain81 Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Παντως ακομα ζει και βασιλευει το κιοσκι της ΑΝΕΚ με το Λισσος............!!!
NHSOS XIOS Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Νεα περιφραξη θα γινει στο λιμανι ενω υπαρχουν και καποια προβληματακια.
polmyt Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 Αντι να θελουν να φτιαξουν καινουριο λιμανι θεωρω οτι θα ηταν καλυτερο να ριξουν μερικα χρηματα ωστε να φτιχτει το πρασινο φαναρι. Τα χρηματα τα ριξανε και ετσι το πρασινο φαναρι της Μυτιληνης συμμαζευτικε λιγο.Το κακο ειναι οτι ακομα δεν εχουν μπει περιφραξεις,αν μπουν βεβαια, και παει κοσμος αλλα τουλαχιστον δεν κινδυνευει να φαει κανα κομματι τσιμεντο στο κεφαλι. Πιστευω παντως να συνεχιστουν οι εργασιες και να ολοκληρωθει το εργο γιατι ακομα δειχνει ημιτελες
NHSOS XIOS Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Sυνεχιζεται και το 2012 η εκφορτωση καυσιμων στο κεντρικο λιμανι του νησιου.
NHSOS XIOS Posted April 5, 2012 Posted April 5, 2012 Η δημοπρατηση για την κατασκευη του τριτου κριπηδωματος θα γινει μεσα στο καλοκαιρι,ενω θεωρειται βεβαιη η χρηματοδοτηση,καθως θα ενταχθει στο ΕΣΠΑ. link
NHSOS XIOS Posted April 17, 2012 Posted April 17, 2012 Προχωραει η αναπλαση του επιβατικου λιμενα καθως μεταξυ αλλων θα δημιουργηθει και αιθουσα επιβατων.
NHSOS XIOS Posted May 5, 2012 Posted May 5, 2012 Σε ελληνοτουρκικη εταιρια η μαρινα της Μυτιληνης,για 40χρονια,με ετησιο μισθωμα τα 250.000ευρω.
NHSOS XIOS Posted May 12, 2012 Posted May 12, 2012 (edited) Η δημοπρατηση για την κατασκευη του τριτου κριπηδωματος θα γινει μεσα στο καλοκαιρι,ενω θεωρειται βεβαιη η χρηματοδοτηση,καθως θα ενταχθει στο ΕΣΠΑ. link Μπηκε στο ΕΣΠΑ με προυπολογισμο 8.261.260 ευρώ και φορεα υλοποιησης την ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ βεβαιως βεβαιως. Edited May 12, 2012 by NHSOS XIOS
Stefanos Posted August 23, 2012 Posted August 23, 2012 ένα ντοκυμαντέρ για τη Μυτιλήνη με άρκετα πλάνα απο τη χρυσή εποχή της ΝΕΛ
Panagia Ekatontapiliani Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 Στο λιμάνι της Μυτιλήνης έχουν μεταφερθεί τα εκδοτήρια των εταιρειών από το parking των ΙΧ μπροστά στην είσοδο του λιμανιού (στη πιάτσα των ταξί). (H HSW έχει το μικρότερο εκδοτήριο αλλά και το πιο άσχημο θα έλεγα)!!! Ενώ τραγική εικόνα για τους επισκέπτες του νησιού είναι στο τουριστικό λιμάνι της Μυτιλήνης οι σκηνές των λαθρομεταναστών μέσα στο τελωνειακό χώρο του λιμανιού!!
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 Η Λιμενική Επιτροπή αποφασίζει για την εκφόρτωση των καυσίμων στο λιμανι της Μυτιληνης την Πεμπτη 14/11/13. Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2013 Posted November 18, 2013 Η Λιμενική Επιτροπή Λέσβου ανέβαλε τη λήψη απόφασης για τη διακίνηση των υγρών καυσίμων στη Λέσβο. Αιτία ήταν οι αντιδράσεις που εκφράστηκαν από μέλη της, αλλά και από τη ναυτιλιακή εταιρεία «Αειναύτης». Πηγη: EMPROSNET
Panagia Ekatontapiliani Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Τοποθετηθηκαν κάμερες παρακολούθησης από την Τρίτη για λόγους ασφαλείας, αλλά και σε εφαρμογή υποχρεώσεων της Συνθήκης Σένγκεν στο λιμανι της Μυτιληνης, συμφωνα με το EMPROSNET
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Η Λιμενική Επιτροπή αποφάσισε να παραταθεί η εκφόρτωση καυσίμων στο λιμάνι της Μυτιλήνης έως το τέλος του Απριλίου, υπό την προϋπόθεση ότι οι εταιρείες εμπορίας καυσίμων άμεσα θα καλύψουν το κόστος περίφραξης του εμπορικού λιμανιού, συμφωνα με το Emprosnet
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Πέρα απ' την καθαριότητα και τον ευπρεπισμό, το μείζον θέμα που σε σχέση με την περιοχή απασχόλησε τη Λιμενική Επιτροπή, ήταν αυτό της εκφόρτωσης καυσίμων και των συνθηκών που επικρατούν στο εμπορικό λιμάνι. Υιοθετώντας κατά πλειοψηφία την εισήγηση του κ. Ζαμτράκη, η Λιμενική Επιτροπή αποφάσισε κατ' αρχάς να υποβάλει αίτημα στην ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε. προκειμένου να παραχωρηθεί στο Λιμενικό Ταμείο η χρήση του χώρου που βρίσκεται έναντι του σούπερ μάρκετ «Βερόπουλος», να εκπονηθεί μελέτη καθαρισμού του χώρου και αποκατάστασης της λακκούβας που βρίσκεται στον εμπορικό λιμένα, αλλά και να εγκρίνει την παράταση εκφόρτωσης καυσίμων στο τμήμα του λιμένα Μυτιλήνης για δύο μήνες, μέχρι 30 Ιουνίου, υπό την προϋπόθεση πως θα τηρείται αυστηρά το ωράριο εκφόρτωσης καυσίμων, αλλά και δε θα βρίσκονται περισσότερα του ενός δεξαμενόπλοια που εκφορτώνουν καύσιμα, ταυτόχρονα στον εμπορικό λιμένα Μυτιλήνης, πλην έκτακτων περιπτώσεων (π.χ. δυσμενείς καιρικές συνθήκες κ.λπ.) και μόνο κατόπιν σχετικών εγκρίσεων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Μυτιλήνης. Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ
coyote Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 σε 2 συνεχομενενες προσεγγίσεις το ίδιο πλοίο έφυγε λόγω καιρού, και μετα σου λεει το μελλον ειναι στη κρουαζιερα, οταν δεν εχουμε λιμανια να δεσουν αυτου του ειδους και του μεγεθους τα πλοια. http://www.arxipelagos.com/2014/07/%cf%84%ce%bf-nieuw-amsterdam-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ad%ce%ba%ce%b1%ce%bc%cf%88%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%bb%ce%ad%cf%83%ce%b2%ce%bf/
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Την ανάγκη να βρεθεί χώρος όπου θα αποθηκεύονται τα σκάφη, οι εξωλέμβιες μηχανές και οι πλαστικές βάρκες που κατάσχονται από το Λιμεναρχείο Μυτιλήνης, και οι οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά των προσφύγων, υπογραμμίζει ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Λέσβου, Σωτήρης Ζαμτράκης. Με αφορμή την ανάσυρση και απομάκρυνση από το επιβατικό και το εμπορικό λιμάνι της Μυτιλήνης, 30 σκαφών και βαρκών που είχαν κατασχεθεί και τα περισσότερα, λίγες μέρες μετά την πρόσδεση τους, είχαν βουλιάξει καθώς έτσι κι αλλιώς ήταν σε άθλια κατάσταση. Όλα αυτά τα σκάφη θα οδηγηθούν στο ΧΥΤΑ της Λέσβου, μετά από την σχετική έγκριση που έδωσε ο Δήμος Λέσβου. Η ανάσυρση γίνεται με μηχανήματα του Λιμενικού Ταμείου σε συνεργασία με την Εθνική Ένωση Φορτοεκφορτωτών. Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μυτιλήνης τονίζει ότι τέσσερα μικρά σκάφη που δεν μπορούν να μεταφερθούν στο ΧΥΤΑ, πρότεινε να μεταφερθούν στη χερσαία ζώνη του εμπορικού λιμανιού. Όμως αντιδρά το Λιμεναρχείο Μυτιλήνης διότι θεωρεί ότι δεν θα μπορεί να τα φυλάξει καλά σε αυτό το σημείο του λιμανιού. Άλλα δύο μεγάλα σκάφη που βρίσκονται στο λιμάνι της Μυτιλήνης, επίσης κατασχεμένα, βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και κινδυνεύουν να βυθιστούν ανά πάσα στιγμή. Αν συμβεί αυτό, θα χρειαστούν πολύ μεγαλύτεροι γερανοί από αυτούς που υπάρχουν στη Λέσβο για να ανασυρθούν. Για να αποφευχθεί η βύθιση τους, το Λιμενικό Ταμείο προμηθεύτηκε και τοποθέτησε αντλίες στα σκάφη, καθώς είχε παρατηρηθεί μεγάλη εισροή υδάτων. Τα δύο μεγάλα σκάφη είναι αδύνατο να ανασυρθούν, διότι δεν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς τους εκτός Μυτιλήνης. Λόγω του μεγέθους τους δεν χωράνε να περάσουν από τις εξόδους της πόλης. Εξάλλου περίπου 500 εξωλέμβιες μηχανές βρίσκονται στον υπαίθριο χώρο του Τελωνείου Μυτιλήνης, οι οποίες πρόκειται να πουληθούν μέσω δημοπρασίας. Ωστόσο η γραφειοκρατική αυτή διαδικασία αργεί απελπιστικά και είναι άγνωστο για πόσο καιρό θα μείνουν στο σημείο αυτό οι μηχανές. Εύλογα ο κ. Ζαμτράκης σημειώνει: «Δεν μπορεί το λιμάνι της Μυτιλήνης να μετατραπεί σε σκουπιδότοπο για τα σκάφη, τις βάρκες και τις εξωλέμβιες μηχανές που κατάσχονται. Δεν αντιδικώ με κανέναν προσωπικά, αλλά σε αυτή την κατάσταση πρέπει να μπει ένα τέλος. Πρέπει να βρεθεί χώρος, όπου θα οδηγούνται τα κατασχεμένα και παράλληλα πρέπει να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την πώληση τους ώστε να φεύγουν σε σύντομο χρονικό διάστημα από το νησί». Πηγη: Emprosnet
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2016 Posted November 18, 2016 Για να μπορέσει να υπάρξει ανάπτυξη κρουαζιέρας στη Μυτιλήνη, πρέπει να γίνουν τα έργα που αποφασίστηκαν για την αναβάθμιση του λιμένα της πόλης», γράφει στην επιστολή της προς το γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Γιαννέλλη η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας. Η Ένωση επεσήμανε ότι η ασφαλής προσέγγιση και παραμονή των κρουαζιερόπλοιων στη Μυτιλήνη είναι δυνατή μόνο με την είσοδο των πλοίων στο λιμένα, αφού εκτελεστούν τα αναγκαία έργα, δεδομένου ότι οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες και η διαμόρφωση του όρμου δεν επιτρέπουν με άνεση τη χρήση του αγκυροβολίου. Μάλιστα επ’ αυτού στην επιστολή της η Ένωση επεσήμανε και το γεγονός της ματαίωσης προσέγγισης κρουαζιερόπλοιου προ ημερών στο λιμένα λόγω καιρικών συνθηκών, που δεν ήταν μάλιστα απαγορευτικές, αλλά δεν υπήρχαν εγγυήσεις, με τα σημερινά δεδομένα, να εισέλθει το πλοίο ασφαλώς εντός του λιμένα. «Προς το σκοπό αυτό, λαμβάνοντας υπόψη και το γεγονός ότι οι εργασίες αναβάθμισης του λιμένος για την κρουαζιέρα δεν θεωρούνται ότι απαιτούν πολύ σοβαρά έργα, θα πρέπει να εξεταστεί το θέμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, για να μπορέσει να αποκτήσει ο λιμένας αυτός τις προϋποθέσεις που θα επιτρέπουν να προσεγγίζουν τα πλοία ασφαλώς, γεγονός που θα ενταχθεί στα θετικά του προορισμού αυτού από πλευράς διαχειριστριών εταιρειών. Πηγή: EMPROSNET
polmyt Posted September 29, 2017 Posted September 29, 2017 Ας παρουμε μια ιδεα πως είναι σημερα το λιμανι της Μυτιλήνης βλέποντας το σε αεροφωτογραφια. Διακρινονται ολες οι λιμενικες εγκαταστασεις από το κεντρικο λιμανι μεχρι τη μαρινα της Μυτιλήνης.Στο εμπορικο λιμανι φαινεται δεμενο και το ΝΕΑΡΧΟΣ. Θεωρω ότι είναι από τα καλυτερα νησιωτικα λιμανια που εχουμε αυτή τη στιγμη
Panagia Ekatontapiliani Posted June 24, 2018 Posted June 24, 2018 (edited) On 6/24/2018 at 12:44 PM, Nikos_Chania said: Με Νησος Ρόδος και Νησος Σάμος μέσα στην Μυτιλήνη και το Διαγόρας να περιμένει αρόδου για να αδειάσει η θέση του πρώτου, εξηγείται εν μέρει η αλλαγή. Και λέω εν μέρει διότι το Διαγόρας έχει άφιξη 10:50 και το Ρόδος αναχώρηση 11:00. Δεν δικαιολογεί την 2ωρη αλλαγή στο πρόγραμμα. Ας αλλάξουν τα δρομολόγια τους, ακομα δεν ξεκίνησε το καλοκαίρι και ζορίζονται μόνοι τους. Θα μπορούσε να πάει στο χώρο του τελωνείου για να δέσει, όπως έχει συμβεί παλιότερα με άλλα πλοία (πχ Νήσος Μύκονος) Edited June 27, 2018 by proud_ionian quote
Nikos_Chania Posted June 24, 2018 Posted June 24, 2018 Δε νομιζω οτι χωράει, αλλά και να χωρουσε, ποιος ο λογος να περιμενει να φυγει το ροδος;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now