polman Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 (edited) Μεγάλο θέμα έχει γίνει τελευταία στη Μυτίληνη από ότι μαθαίνω σχετικά με τις μεταφορές των καυσίμων. Συγκεκριμένα μέχρι τώρα μεγάλος αριθμός διακινούταν μέσω του Π. Κρυμνιώτισσα... Απότελεσμα αυτού ο Μανούσης να βγάζει τρελά λεφτά. Ο δήμαρχος Μυτιλήνης μίλησε για 200.000 ευρώ κέρδη.Τώρα όμως θα έρχετε δεξαμενόπλοιο της ΕΚΟ. Οι αντιδράσεις έρχοντε από το ότι θα δένει στον εμπορικό λιμένα και θα υπάρχουν κίνδυνοι ατυχήματος... Ο δήμαρχος πάλι λέει ότι "δεν σας πείραζε τόσο καιρό το Π. Κρυμνιώτισσα με το κομβόι βυτιοφόρων?" Και ότι τις αντιδράσεις τις προκαλεί ο Μανούσης.Αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ Edited November 13, 2013 by proud_ionian tag
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Ωραίοι είναι εκεί πάνω στο Μυτιλήνη! Κλείσανε τις δεξαμενές του Μαμιδάκη (νυν ΕΚΟ-ΕΛΔΑ) στη Γέρα (το 2002) και πάνε να τις «φέρουν» (το 2006) μέσα στο λιμάνι!!! Τι θα γίνει αδέλφια, εάν ο μη γένοιτο? Και είναι δικαιολογία ότι το ίδιο συμβαίνει με την Κρημνιώτισσα? Ε, τότε να πούμε στην ΕΚΟ να φτιάξει και ένα διυλιστήριο πάνω στο λιμάνι. Δόξα τω θεώ υπάρχει άφθονος χώρος. Όσον αφορά τα περί νέου εμπορικού λιμανιού στο Καρά Τεπέ…ζήσε Μαύρε μου… Ο Άγιος Θεράπων, μεγάλη η Χάρη του, να βάλει το χέρι του!
enas chiotis Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Ναι, αλλά κανείς δεν γράφει ότι η ΕΚΟ-ΕΛΔΑ θα είναι χορηγός του Αιολικού στο επόμενο πρωτάθλημα.
polman Posted June 6, 2006 Author Posted June 6, 2006 Βασικά την επιλογή της Λιμενικής επιτροπής μπορείς να την δεις από δυο οπτικές γωνιές. Μια ότι γίνετε ήδη η μλκ με το Κρυμνιώτισσα και υπάρχουν ήδη μεγάλη κίνδυνοι. Επίσης αυξάνετε αρκετά το κόστος της μεταφοράς καυσίμων. Από την άλλη το δεξαμενόπλοιο μπορεί να μειώσει (?) τις τιμές των καυσίμων και ίσως να είναι και κάπως πιο ασφαλή λύση. Οι αντιδράσεις είναι ψιλο-υπερβολικές για μένα... Ας κοιτάξουν αυτοί νοιάζοντε συνεχώς για το καλό της πόλης να γίνουν κάπου δεξαμενές ή να γίνει λιμάνι στο καρά τεπέ. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. (επίσης το ξέρουμε ότι σε λίγο είναι οι δημοτικές εκλογές ...) Υ.Γ. η συμφωνία ΕΚΟ - Αιολικού δεν έχει γίνει και την ψιλο-βλέπω χλωμό... (αν κα με τις τελευταίες εξελίξεις ) Επίσης σήμερα έγινε το πρώτο τζαμπέ δρομολογίο της παντόφλας Κωσταντίνος. Είδωμεν πως θα πάει, όπως είδωμεν και για την άλλη παντόφλα στη Χίο!
polman Posted June 23, 2006 Author Posted June 23, 2006 Σύσκεψη "μπλα μπλα" έγινε χθες στη Μυτιλήνη σχετικά για την μεταφορά του λιμανιού (εμπορικού , επιβατικού και αλιευτικού - εννοεί τις τράτες στο μέσα λιμάνι ) στο καρα τεπέ. Το ξεχωριστό ήταν η παρουσία του Πρύτανη του ΕΜΠ κ. Κώστα Μουτζουρη (λιμενολόγος στο επάγγελμα). Περισσότερες πληροφορίες εδώ Δεν εχώ πάει ποτέ παραλιακά στον καρα τεπέ στη Μυτιλήνη και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν φυσικές προυποθέσεις ώστε να γίνει λιμάνι εκεί. Δλδ υπάρχει κάποιος έστω μικρός κόλπος? Επίσης δεν είναι εκεί και ο βιολογικός?? (δεν μου μυρίζει και πολύ καλά αυτό )
Apostolos Posted July 1, 2006 Posted July 1, 2006 Ας μήν τρελαθούμε και τελείως... Σιγά μην δεχθούν να μεταφερθεί το λιμάνι! Το πρόβλημα ποιά του λιμανιού είναι ότι τα οχήματα πρέπει να διασχείσουν όλη την προκυμαια με συνέπεια η κίνηση ιδικά τους καλοκαιρινούς μήνες να ξεπερνά κατα πολύ της Αθήνας! Παλιά όταν τα πλοία δέναν ακόμα και μέσα στο μικρό λιμάνι κλείναν τον δρόμο και απαγόρευόταν η κίνηση διαμέσου της προκυμαίας. Φυσικά αυτό δέν είναι δυνατόν να γίνει, μπορεί όμως να προχωρίσει ολόκληρη η περιφεριακή λεωφόρος πρός τα χωριά της Λέσβου. Άς σταματήσουν τα κουφά για λιμάνι στο Καρά Τεπέ γιατι για να διαμορφώσεις τον εκεί χώρο δέν φτάνει ολόκληρη η Ευρωπαική Κεντρική τράπεζα να πληρώνει. Σάν τοποθεσία είναι πολύ καλή, σάν πραγματοποίηση όμως....
StratosP Posted August 13, 2006 Posted August 13, 2006 Αν ο Δημος σε συνεργασια με το Λιμ.Ταμειο (ειδικα το δευτερο)δεν βγαλουν απο τον μεσαιωνα που ηθελημενα εχουν ριξει το Λιμανι της Μυτιληνης δεν θα υπαρξουν καλυτερες μερες .Καθυστερουν την υποδομη του Λιμανιου και την εφαρμογη του ISPS για να καλυπτει το Λιμανι την ανυπαρξια χωρων σταθμευσης και να εχουν ως παρκινγκ χωρους που προοριζονται για την εξυπηρετηση των ταξιδιωτων αλλα και οσων περιμενουν τους δικους τους ανθρωπους . Οταν αλλου πλεον εγκαθιστουν υποδομη ασυρματου ΙΝΤΕΡΝΕΤ στην Μυτιληνη δεν εχουν αντικατασταθει ουτε τα σαπια καγκελα . Για να μην μιλησουμε βραδιατικα για το αισχος του λεγομενου εμπορικου Λιμενα .Εδω στην αρχη καθε τουριστικης σεζον και στο τριτο σε μεγεθος νησι της Ελλαδος δεν μπορουν να βρουν αλλο μερος και διοργανωνουν ακομα και την εκθεση προιοντων μεσα στο λιμανι διπλα στους ντοκους των πλοιων.Μονο εσοδα θελουν και δεν τους νοιαζει τιποτα . Αλλωστε που αλλου θα βρουν δωρεαν παρκαδορους Λιμενικους .
polman Posted August 14, 2006 Author Posted August 14, 2006 Αν και ξεφεύγουμε πλέον από το "Δελτίο Μυτιλήνης" και πάμε στο "Λιμάνι Μυτιλήνης", ναι μεν σωστά αυτά που λες αλλά το λιμάνι της Μυτιλήνης δεν είναι και από τα χειρότερα στην Ελλάδα...! Σίγουρα μπορούν να γίνουν αρκετά από τα παραπάνω, αλλά φαντάζεσε να γινόταν Χίο το ίδιο σκηνικό?! Εγώ έπαθα πλάκα με αυτά που είδα. Για το τι κάνει το λιμενικό ταμείο δεν ξέρω καθώς δεν μένω εκεί.. Αν αποφασίσουν να διαθέσουν κάποτε λεφτά για τα λιμάνια υπάρχουν πολλά στην Ελλάδα που χρειάζοντε πιο πολύ τα χρήματα. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ, δεν τα λέω για να στην "μπω" φυσικά ! Μακάρι παντού κάποτε να έχουμε τα σωστά λιμάνια!
StratosP Posted August 15, 2006 Posted August 15, 2006 Πολυ σωστα τα λες απλως οσον αφορα το Λιμανι Χιου εχει το καημενο εκ γενετης προβληματα και ως μονη λυση φανταζει η κατασκευη νεου.Ειναι κριμα ομως Λιμανια που εχουν τις Βασικες προυποθεσεις - διαστασεις ωστε με την προσθηκη μερικων εργων να αποτελεσουν πραγματικα στολιδια της ακτοπλοιας μας , να παραμενουν αλανες για λογους τοπικων συμφεροντων και αντιπαραθεσεων .
polman Posted November 21, 2006 Author Posted November 21, 2006 Σύμφωνα με τον Πρύτανη του Μετσόβειου Πολυτεχνείου Κώστα Μουτζούρη, χρειάζοντε 971.000 ευρώ για να γίνει ο νέος εμπορικός λιμένας στη θέση του καρά τεπέ. Παραπάνω πληροφορίες θα δείτε στο ΕμπροςΝετ
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 χρειάζοντε 971.000 ευρώ για να γίνει ο νέος εμπορικός λιμένας στη θέση του καρά τεπέ.Δεν το διάβασες καλά...971.000 ευρώ μόνο για την μελέτη...και όχι για την κατασκευή :Ένα εκατομμύριο ευρώ ή για την ακρίβεια 971.000 ευρώ προϋπολογίστηκε απ’ τον Πρύτανη του Μετσόβειου Πολυτεχνείου Κώστα Μουτζούρη, το κόστος της μελέτης για το νέο εμπορικό λιμένα Μυτιλήνης στον Καρά Τεπέ.Εάν ήταν έτσι με 1 εκ να φτιάχνουμε λιμάνι, θα φτιάχνανε ακόμα και..στην Αγιάσο
Stefanos Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 Σιγα μην φτιαχτει λιμανι στο Καρα Τεπε εγω αυτο το ακουω απο 2002, οπως και το οτι θα φτιαχνοταν αεροδρομιο στη Καλλονη στις αλυκες.Υπαρχουν δυο λογοι για τους οποιους δεν γινεται Το λιμανι της μυτιληνης ειναι αρκετα καλο και εξυπηρετικο και δεν προκειται να το αφησουν οσοι εχουν συμφεροντα στη πολη πχ μαγαζια Παντως καλυτερο ειναι να κοιταξουν πως θα ξαναπαει κανενα καραβι στο Σιγρι παρα το νεο λιμανι στη Μυτιληνη
Stratos Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 Οι μεγάλες μέρες του ΑΛΚΑΙΟΥ με την συνεχή του παρουσία στο Σίγρι πέρασαν ανεπιστρεπτί. Και μόνον με την τότε αληθινή ΝΕΛ μπορούσε να αξιοποιηθεί αυτό το λιμάνι, που είχε δημιουργήσει σταθερό επιβατικό κοινό. Η ΣΑΟΣ ίσως..,αλλά και αυτή της αρπαχτής(επιδότησης) είναι..
polmyt Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 Μιας και πιασαμε το Σιγρι να πουμε για οσους δεν ξερουν οτι ειναι ενα μικρο χωριο στην Δυτικη μερια του νησιου.Απεχει 90χλμ απο την πολη και διαθετει φυσικο λιμανι προστατευμανο αρκετα απο τους ανεμους.Οπως καταλαβαινετε για υποδομες δεν το πολυσυζηταμε.Οταν η γραμμη υπηρχε εξυπηρετουσε οσους πηγαιναν στην Δυτικη μερια του νησιου μιας και γλυτωναν τουλαχιστον 3 ωρες ταξιδιου(Ακομα και ο ΑΛΚΑΙΟΣ των 14 μιλιων εκανε 9 ωρες απο Ραφηνα) και περιπου 1 ωρα οδηγησης μεσα απο πααααρα πολλες στροφες.Κινηση ειχε μονο το καλοκαιρι αφου το χειμωνα ο πληθυσμος της περιοχης ειναι λιγος. Δεν νομιζω οτι η ενεργοποιηση της γραμμης περα απο τους καλοκαιρινους μηνες θα ηταν βιωσιμη και κατα την γνωμη μου θα προσθετε ακομα μια επιδοτηση χωρις ιδιαιτερο λογο. Σταματαω εδω γιατι ξεφυγα λιγο απο το θεμα
polman Posted December 5, 2006 Author Posted December 5, 2006 ΠΟΛΕΜΟΣ Φορτηγατζήδων - Λιμεναρχείου Περίεργη απόφαση! Όντως το κόστος σε πολλές περιπτώσει διπλασιάζετε. Καλύτερα να βγάζανε νόμο που να μιλούσε για μεγαλύτερη ασφάλεια παρά αυτόν. Να σημειώσω πως ο κ.Φωτόπουλος έχει αναλάβει πρόσφατα καθήκατα υπολιμέναρχη. Ο Λιμενάρχης κ. Μικρομάστορας σύμφωνα με το άρθο λείπει αυτή την περίοδο, οπότε ο υπολιμενάρχης γίνετε λιμενάρχης. For the history, αυτό.
polmyt Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 Και η ΕΛΙΝ εκανε αιτηση για μεταφερει με πλοιο της τα καυσιμα στο νησι. Οχι στην Μυτιληνη ομως αλλα στο Περαμα Σχετικο αρθρο απο τα Αιολικα Νεα
Stefanos Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 H τσανσεξουαλ παντόφλα ΘΩΜΑΣ που έγινε ΒΑΝΑ πόσο καιρό θα κάτσει ακόμα στο μέσα λιμάνι της Μυτιλήνης?
polmyt Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Αντιδρασεις των κατοικων του Περαματως Λεσβου απο την αποφαση του δημοτικου συμβουλιου να ξεφορτωνει καυσιμα η ΕΛΙΝ στο Περαμα Περισσοτερα απο τα ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Σχεδόν έτοιμο το νέο λιμάνι της Μυτιλάνας ... μόνο τα λεφτά λείπουν Πάντως, από Αρχαιολογικής Υπηρεσίας είναι εντάξει η περιοχή. Κάτι είναι και αυτό.
StratosP Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Μωρε ας παραδωθει πρωτα η Μαρινα και βλεπουμε για λιμανι μετα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 24, 2008 Posted January 24, 2008 Τώρα ξέρεις ... Χίλαρυ δαγκωτό!!! Εκτός και εάν κανένας άλλος μας τάξει το Άγαλμα της Ελευθερίας στο πράσινο φανάρι.
proud_ionian Posted April 28, 2008 Posted April 28, 2008 τι γινεται στο λιμανι της μυτιληνης; γινεται χυμα εκφορτωση πετρελαιοειδων απο μικρα tanker; αυτο γινεται μεσα στο λιμανι ή στο... jettie στο καρα τεπε; συγνωμη που ρωταω, αλλα στο σχετικο κομματι στο emprosnet, ολοι οι διαμαρυρομενοι εχουν και αντιθετα προσωπικα συμφεροντα.
mitilinios Posted April 28, 2008 Posted April 28, 2008 Η εκφόρτωση γίνεται στο εμπορικό λιμάνι της Μυτιλήνης, που είναι δίπλα στο επιβατικό λιμάνι. Έρχονται μικρά tanker των εταιρειών και αγκυροβολούν έξω από το λιμάνι, σε κάποια στιγμή (κυρίως πρωινές ώρες) εισέρχονται στον εμπορικό λιμένα, εκφκρτώνουν τα καύσιμα σε βυτία και μετά επιστρέφουν στη θέση τους έξω από το λιμάνι. Αυτό γίνεται αρκετές φορές και για 1 με 2 μέρες. Το μεγάλο πρόβλημα είναι η χύμα εκφόρτωση των καυσίμων και η διέλευση των βυτιοφόρων από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης με άμεσο κίνδυνο την πρόκληση ατυχήματος.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 Αφιερωμένο εξαιρετικά στον φίλο μου τον Nick ΥΓ Βρε μπας και έχουν δίκιο ο Σακέλλης και ο Βεντούρης...και πρέπει να κοπούν οι κρατήσεις για τα ΛΤ?
Nick the Greek Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 Σε ευχαριστω για την αφιερωση Νηρεα, με κατι τετοια ομορφα και αγαπησιαρικα περιστατικα παιρνει νοημα η ζωη μας Ειναι αυτο που φωναζω εδω και χρονια και χαρακτηριζομαι υπερβολικος. Αυτοι που ζουν πραγματικα απο τη ναυτιλια και τον τουρισμο, ειναι και αυτοι που πραγματικα νοιαζονται και προσπαθουν να καλυτερευσουν ορισμενες καταστασεις στον τομεα αυτο, ειτε αυτοι λεγονται πρακτορες(ειδικα αυτοι οι ταλαιπωροι), ειτε εταιρειες, ειτε ξενοδοχοι, ειτε οτιδηποτε αλλο. Αυτοι που δεν ζουν πραγματικα απο τη ναυτιλια αλλα δυστυχως ασχολουνται αμεσως η εμμεσως μαζι της οπως Οργανισμοι Λιμενων, τελωνειακοι, λιμενικοι, λιμενικα ταμεια και ολες οι σχετικες και παρεμφερεις δημοσιες υπηρεσιες, δυστυχως εχουν συνηθως την νοοτροπια που ολοι ξερουμε. Και ειναι απλο γιατι συμβαινει αυτο: γιατι ο μισθος των συγκεκριμενων ανθρωπων πεφτει στο λογαριασμο τους στο τελος του μηνα ανεξαρτητως αποδοσης και εμπορικης επιτυχιας ειτε της δικης τους υπηρεσιας, ειτε των επιχειρησεων που εξαρτουνται απο την δικη τους υπηρεσια. Γιατι να κατσει να μοχθησει ο αλλος ωστε να βελτιωσει τις υποδομες της μαρινας και για να εξυπηρετησει τους χρηστες? Μηπως θα του πουν μπραβο? Μηπως θα παρει αυξηση η προαγωγη λογω αυτης της προσπαθειας? Μονο ο φορτος εργασιας του θα αυξηθει και αφου ειτε 100 ειτε 0 σκαφη εχει η μαρινα, αυτος στο τελος του μηνα θα παει ταμειο, δεν εχει κανενα λογο να ενδιαφερεται. Η παρτη του ειναι εξασφαλισμενη ενω δεν δινει δεκαρα για ολο το industry που ζει απο τους επισκεπτες αυτους με τα γιωτ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now