Annivas Posted June 7, 2020 Posted June 7, 2020 Πιθανότατα να ήταν Πομάκος απο τα χωρια της Ξάνθης και του Διδυμότειχου , που παρά πολλοί ειναι ναυτικοί και το ξενικο του όνομα να τους παρέπεμψε λανθασμένα σε αλλοδαπό .
gtogias Posted June 8, 2020 Posted June 8, 2020 Αν πράγματι θεώρησαν Πομάκους ως αλλοδαπούς θα πρόκειται για σφάλμα μεγάλου μεγέθους, ανεπίτρεπτο για Έλληνες αξιωματικούς Σωμάτων Ασφαλείας.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 4, 2022 Posted June 4, 2022 19 hours ago, Annivas said: Επειδη ουσιαστικά θα εκτελεί ενδοκοινοτική μεταφορά - συγκοινωνία , θα πρεπει να εχει και κοινοτικούς μέλη πληρώματος . Eδώ ολόκληρη Ρ&Ο τους έδιωξε όλους κ θέλει να βάλει,αν δεν έβαλε κιόλας Φιλιππίνους σε ενδοκοινοτικά ταξίδια. Παρεμπιπτόντως,ο καπτα Μάκης είχε στη ζούλα δλδ τον ανεχόντουσαν.Το 1993 εγώ στο ΝΤΑΛΙΑΝΑ είδα Φιλιππίνο να ανεβαίνε...ι από το μηχανοστάσιο. Μην το γελάμε,μπορεί να δούμε μιά μέρα κ αλλοδαπούς στην ακτοπλοϊα!
proud_ionian Posted June 4, 2022 Posted June 4, 2022 To UK ειναι τριτη χωρα. (Θα ξεις καλυτερα υποθετω) ειναι απαιτουμενο ενα μινιμουμ ποσοστο επανδρωσης στο ξενοδοχειακο που να μιλα τη γλωσσα των χωρων που ειναι δρομολογημενο το πλοιο. Το εχουμε αναφερει παλιοτερα, αλλα δεν το βρηκα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 5, 2022 Posted June 5, 2022 (edited) Aπό...κεκτημένη ταχύτητα daγραψα το ΗΒ ως κοινοτική.Γιά το ξενοδοχειακό τα λέω στο DALEELA. Edited June 5, 2022 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 ΄Ασχετο φαινομενικά, σχετικό στην πράξη με το θέμα, αυτό που διάβασα σε διάφορα μέσα σήμερα το πρωί. Φαίνεται ότι κατόπιν πιέσεων των Ιταλών ακτοπλόων, η Ιταλική σημαία πρέπει να άλλαξε τους κανονισμούς της έτσι ώστε να διευκολύνει την επάνδρωση των πλοίων της ιταλικής ακτοπλοοίας με μέλη πληρωματος τρίτων χωρών, εκτός ΕΕ. Αν καταλαβαίνω καλά η δικαιολογία είναι πως γενικά έχει στερέψει η κάνουλα των πληρωμάτων, ειδικά στον τομέα του ξενοδοχειακού, βάλε και την πανδημία, οπότε οι εταιρείες δυσκολεύονται να βρούν κόσμο. Στην Ιταλία κατά τα φαινόμενα αυτό πέρασε σα νομοθεσία, έλα όμως που το πήραν χαμπάρι τα συνδικάτα της Γαλλίας. Ξεσπάθωσαν λοιπόν κατά των αλλαγών αυτών γιατί προφανώς φοβούνται πως θα δούν τα ίδια στη Γαλλική σημαία. Μάλιστα, επειδή τα συνδικάτα δεν αστειεύονται, αρχίζουν να εξετάζουν το ενδεχόμενο μποικοτάζ πλοίων των Ιταλών ακτοπλόων που χρησιμοποιούν Γαλλικά λιμάνια, πιο συγκεκριμένα της GNV(Sete) και της Corsica(Toulon, Nice). Αν γίνει κανένα τέτοιο, μιλάμε για πολύ χάος. Αλήθεια, οι δικοί μας συνδικαλιστές τα έχουν πάρει πρέφα αυτά?
Annivas Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 Όχι, οι δικοί μας έχουν απορροφηθεί στον υπέρ πάντων αγώνα ενάντια στην λυκοσυμμαχία εφοπλιστών και Υπουργείου , η οποία έχει ως αποτέλεσμα οι μεν να καταστρατηγούν το εδεσματολόγιο και το δε να κωφεύει και να πετάει χαρταετό στις καταγγελίες .
Ariadne Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 Οι Ιταλοί λένε πως τους λείπουν ή 1.100 ή 11.000 ναυτικοί, το ένα άρθρο λέει έτσι, το άλλο αλλιώς. Πάντως, δεν είμαι σίγουρος πως πέρασε στην Ιταλία σα νόμος ... Έχουν και την παράιτηση της κυβέρνησης να ασχοληθούνε τώρα. Οι Γάλλοι πάντως έχουν προετοιμαστεί για κάθε ενδεχόμενο!
Nick the Greek Posted July 15, 2022 Posted July 15, 2022 Ναι ΟΚ, και νόμος να μην είναι, είναι κανόνας που τον ακολουθεί η Ιταλική σημαία τέλος πάντων. Η Ισπανική σημαία ακολουθεί την ίδια πρακτική εδώ και χρόνια, πλήν όμως αυτό είναι πιο εύκολο γι αυτούς μια και οι εταιρείες φέρνουν λατινοαμερικάνικα πληρώματα που όμως έχουν μητρική γλώσσα τα ισπανικά. Οπότε δε χάνεται η γλωσσική συνοχή του πληρώματος και η συνεννόηση με τους επιβάτες και για τα καθημερινά αλλά και για περίπτωση ανάγκης. Τώρα αν οι Ιταλοί φέρουν Φιλιππινέζους ή Μυανμάρ ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, αυτό είναι μια διαφορετική πρόταση. Υπό την έννοια ότι ο μέσος Ιταλός(κι αυτό περιλαμβάνει και τα πληρώματα) δεν ξέρει να πεί ούτε "yes". Πολλοί δε από τα Ναπολιτάνικα πληρώματα δε μιλάνε ούτε κανονικά Ιταλικά. Βάλτε και τους τουρίστες του καλοκαιριού από όλες τις φυλές του Ισραήλ που ούτε κι αυτοί είναι προφέσσορες στις ξένες γλώσσες, νομίζω καταλάβατε που το πάω.
Ariadne Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Η ασφάλεια πάει πάλι περίπατο ... Γενικά, έχω την άισθηση πως τα τελευταία χρόνια όσον αφορά βασικά κομμάτια της ασφάλειας ενώ τεχνολογικά πάμε μπροστά, όσον αφορά το ανθρώπινο κομμάτι δυστυχώς πάμε προς τα πίσω, χωρίς να φταίνε τα πληρώματα, αλλά ως επί το πλείστον οι νομοθέτες και οι ιδιοκτήτες!
marioskef Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Δηλαδή οι μόνοι εργαζόμενοι στη ναυτιλία είναι οι γηγενείς; Στην εμπορική ναυτιλία που τόσα χρόνια εργάζονται επαγγελματίες από τρίτες χώρες δουλεύουν με κατώτερα στάνταρ ασφαλείας;
gtogias Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Πάντως και στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει η κουβέντα. Δεν πάει καιρός που υπήρξαν κάποιες ανακοινώσεις σωματείων ως απάντηση ανακοινώσεων άλλων σωματείων, όπου εμμέσως πλην σαφώς κατηγορήθηκαν ότι οι κουβέντες περί έλλειψης πληρωμάτων για να στελεχώσουν τα ακτοπλοϊκά είναι ο δούρειος ίππος για την έλευση αλλοδαπών στην ακτοπλοΐα. Βέβαια, δεν υπάρχει νόμος που να απαγορεύει σε ευρωπαίους πολίτες να εργαστούν στα πλοία που εκτελούν ακτοπλοϊκά δρομολόγια. Αρκεί να έχουν πιστοποιητικό ελληνομάθειας.
Nick the Greek Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 2 hours ago, marioskef said: Δηλαδή οι μόνοι εργαζόμενοι στη ναυτιλία είναι οι γηγενείς; Στην εμπορική ναυτιλία που τόσα χρόνια εργάζονται επαγγελματίες από τρίτες χώρες δουλεύουν με κατώτερα στάνταρ ασφαλείας; Στην εμπορική ναυτιλία δεν μεταφέρουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες επιβάτες τη φορά, όπως στα επιβατηγά ή τα κρουαζιερόπλοια. Άρα δε χρειάζεται και συνεννόηση πέραν από την μεταξύ τους σαν πλήρωμα των 15-20 ατόμων αν μιλάμε για ένα handy επί παραδείγματι. Άσε που σε πολλές περιπτώσεις τα πληρώματα είναι και ομοεθνή. Αυτό για το οποίο συζητάμε κατά κύριο λόγο γίνεται στα κρουαζιερόπλοια και δευτερευόντως στα φέρρυ όπου πλήρωμα και επιβάτες είναι από όλες τις γωνιές της γής. Στην ερώτησή σου αν δουλεύει αυτό το πράγμα στα κρουαζιερόπλοια και τα φέρρυ, η απάντησή μου είναι πως οι ένορκοι είναι ακόμα σε σύσκεψη όσον αφορά την απάντηση. Εμένα με προβληματίζει πάρα πολύ αυτό το πράγμα, σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Ιταλία, το πλήρωμα δε μιλούσε καν ιταλικά, μόνο ναπολιτάνικα.
Nick the Greek Posted July 22, 2022 Posted July 22, 2022 On 7/15/2022 at 7:06 PM, Ariadne said: Οι Ιταλοί λένε πως τους λείπουν ή 1.100 ή 11.000 ναυτικοί, το ένα άρθρο λέει έτσι, το άλλο αλλιώς. Πάντως, δεν είμαι σίγουρος πως πέρασε στην Ιταλία σα νόμος ... Σε κλασικό μεσογειακό μοτίβο απ' ότι λένε διάφορα ιταλικά μέσα, γίνονται συσκέψεις επί συσκέψεων -κάπου εκεί είμαι σίγουρος πως θα υπάρχει και μια επιτροπή - επί του θέματος αλλά άκρη δε βρίσκουν. Το ρεζουμέ είναι πως η Grimaldi Lines βγήκε δημοσίως και άρχισε να δίνει διάφορα χρηματικά κίνητρα ώστε να προσελκύσουν κυρίως ξενοδοχειακό πλήρωμα.
Nick the Greek Posted July 25, 2022 Posted July 25, 2022 Και ακολούθησε και η GNV με επίσημο τρόπο. Ας τα σκάσουν.
Captain Smith Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 Μόλις έφτασε στα αυτιά μου πιστοποιημένη είδηση . Η αττικα γκρουπ μέσω email ενημέρωσε πως πλέον θα δέχεται και πληρώματα ΧΩΡΙΣ ναυτικό φυλλάδιο σε όλες τις ειδικότητες . Συγχαρητήρια για την πρωτοπορία στον επερχόμενο αφελληνισμό και αυτών των πλοίων .
Captain Smith Posted June 6, 2024 Posted June 6, 2024 (edited) Έχει ήδη ψηφιστεί από την Βουλή πριν κάποιο καιρό απλώς κανένας μας δεν περίμενε ότι θα εφαρμοστεί τόσο γρήγορα . Αν ανατρέξετε στο site της εταιρίας πλέον υπάρχει η επιλογή για αίτηση εργασίας στους μη έχοντες ναυτικό φυλλαδιο . Edited June 7, 2024 by proud_ionian quote
gtogias Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 Έχετε ημερομηνία, Π.Δ , ΦΕΚ, νόμο, κάτι που να μπορούμε να το διαβάσουμε;
sailor26 Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 Με ΙΚΑ δηλαδη;Και σε περίπτωση που γίνει κάτι στο πλοιο από που καλύπτεται ασφαλιστικα;το ΦΕΚ ή το προεδρικό διάταγμα θα έχει πολύ ενδιαφέρον για να τα παρατήσουν σιγά σιγά όσοι ασχολούνται με φυλλάδιο διότι πλέον δεν θ αξίζει.και παλαιότερα δουλεύανε στην Αττικα ξένοι με διαβατήριο και με ΙΚΑ.δεν είναι πρωτοπορία...πισωγύρισμα...Και ντροπή στο βωμό του κέρδους και της δήθεν μη εύρεσης πληρωματων;για ποιο λόγο δεν υπάρχουν πληρώματα ας αναρωτηθουν
Nikos_Chania Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 Με μέτρο οι... πιστοποιημένες ειδήσεις. Ναυτολόγηση χωρίς ναυτικό φυλλάδιο ΔΕΝ υφίσταται. Το ότι η εταιρεία δημιούργησε μια αίτηση προκειμένου κάποιος να ζητήσει θέση εργασίας όντας μη κάτοχος ναυτικού φυλλαδίου, δεν σημαίνει ότι έτσι καθορίζονται και οι προϋποθέσεις πρόσληψης. Όλοι οι σπουδαστές των σχολών αποκτούν φυλλάδιο πριν το εκπαιδευτικό ταξίδι, συνεπώς κατά την διάρκεια των αιτήσεών τους προς τις ναυτιλιακές δεν διαθέτουν ΜΕΘ. Αντίστοιχα πολλοί που επιλέγουν να εργαστούν ως επίκουροι ή άλλες ειδικότητες, δεν σημαίνει ότι πρώτα βγάζουν φυλλάδιο και μετά αιτούνται εργασίας. Συνεπώς η αίτηση αυτή αφορά όλους αυτούς οι οποίοι την στιγμή της αίτησης δεν διαθέτουν ναυτικό φυλλάδιο κι όχι ότι θα ναυτολογηθεί κάποιος χωρίς φυλλάδιο.
mvin Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 9 hours ago, Captain Smith said: ....πλέον υπάρχει η επιλογή για αίτηση εργασίας στους μη έχοντες ναυτικό φυλλαδιο... Η συγκεκριμένη επιλογή αφορά βιογραφικά για υπαλλήλους στεριάς (γραφείων, κ.λ.π.) και όχι ναυτικούς ή ανθρώπους που θέλουν να εργαστούν ως πλήρωμα σε κάποιο πλοίο και θα βγάλουν εκ των υστέρων φυλλάδιο.
Captain Smith Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 1 hour ago, Nikos_Chania said: Με μέτρο οι... πιστοποιημένες ειδήσεις. Ναυτολόγηση χωρίς ναυτικό φυλλάδιο ΔΕΝ υφίσταται. Το ότι η εταιρεία δημιούργησε μια αίτηση προκειμένου κάποιος να ζητήσει θέση εργασίας όντας μη κάτοχος ναυτικού φυλλαδίου, δεν σημαίνει ότι έτσι καθορίζονται και οι προϋποθέσεις πρόσληψης. Όλοι οι σπουδαστές των σχολών αποκτούν φυλλάδιο πριν το εκπαιδευτικό ταξίδι, συνεπώς κατά την διάρκεια των αιτήσεών τους προς τις ναυτιλιακές δεν διαθέτουν ΜΕΘ. Αντίστοιχα πολλοί που επιλέγουν να εργαστούν ως επίκουροι ή άλλες ειδικότητες, δεν σημαίνει ότι πρώτα βγάζουν φυλλάδιο και μετά αιτούνται εργασίας. Συνεπώς η αίτηση αυτή αφορά όλους αυτούς οι οποίοι την στιγμή της αίτησης δεν διαθέτουν ναυτικό φυλλάδιο κι όχι ότι θα ναυτολογηθεί κάποιος χωρίς φυλλάδιο. Υφίσταται κανονικά ναυτολόγηση απλώς μπορεί ο ναυτικός να μην έχει το ελληνικό φυλλαδιο . Ότι γίνεται και στους Έλληνες ναυτικούς που πάνε σε σημαίες μη συμβεβλημένες με το Ν.Α.Τ . Ακούγεται χρόνια ότι θέλουν να φέρουν ξένα πληρώματα π.χ φιλλιπινεζους το οποίο σημαίνει πως θα μειωθούν δραστικά οι μισθοί .
margaritis24 Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 Κ με τα σωστικα τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση;
gtogias Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 Δεν υπάρχει υποχρέωση ελληνομάθειας για τα επθβατηγά πλοία στην Ελλάδα και τις εσωτερικές πλόες, ασχέτως σημαίας; Άλλαξε κάτι; Ποια είναι αυτή η απόφαση, κάπου έχω χαθεί.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now