NHSOS XIOS Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 Μας αποχαιρετησε λοιπον,αφου τελειωσε την μετασκευη του.Για ριξτε μια ματια πως κατεληξε.. http://www.faktaomfartyg.se/mega_express_four_1995_omb_1.htm Οχι κ τοσο ασχημο τελικα .
Superfast VI Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Edo merikes foto pio prosfate pu dixnun kalitera ti metaskevi tu http://www.shipspotting.com/modules/myalbum/photo.php?lid=409998 http://www.shipspotting.com/modules/myalbum/photo.php?lid=410002 http://www.shipspotting.com/modules/myalbum/photo.php?lid=409734
HIGHSPEED 4 Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 Oπως φαινεται παρακατω η μετασκευη της πρυμνης ειναι πιστη αντιγραφη των αντιστοιχων των Μega Express I/II
NHSOS XIOS Posted September 28, 2009 Posted September 28, 2009 Παρατηρουσα στην ομορφη φωτο του Nick,την μικρη 'τσιμινιερα' που εχει μπροστα απο την κανονικη και ανατρεχοντας σε παλαιοτερες φωτο απ τον Σουηδο,φαινεται οτι του την εκαναν οι Αυστραλοι κατα την μετασκευη του τελευταιου deck(για τις εξαγωγες αερα απο κατω).Ακομα παραμενει ομορφο παντως και εξωτερικα φαινεται σαν καινουργιο.
proud_ionian Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 το καμαρι της νικαιας, υπηρξε και ομορφοτερο. χωρις τον κλειστο ημιυπαιθριο πρυμα και χωρις το xtra μπουρι στην κοντρα γεφυρα. το 1995 κερδιζε (μαζι με το αδερφο τις εντυπωσεις). στο 10 ραμπα, οπου το χαρηκαμε παρα πολλες φορες (αφιξη απο βορεια, φουνταρισμα της δεξιας στο κεφαλι του 11 και μανουβρα επ'αγκυρα) και στο 16 (καταπλωρη φωτο)
Nick the Greek Posted December 21, 2010 Posted December 21, 2010 Το παπόρο το είχαμε δεί και πέρυσι από άλλη οπτική γωνία. Σήμερα θα το δούμε από μια άλλη, πάλι όμως στο λιμάνι της Νίκαιας. Το πλοίο μπαίνει στο λιμάνι κάνοντας μια πολύ κλειστή αριστερή στροφή και προχωράει πολύ αργά πρός τη θέση του. Πρόκειται να δέσει σε ένα παράγωνο σημείο στα αριστερά της τελευταίας φωτογραφίας, προσέξτε τα προσανάποδα και τη μανούβρα ακριβείας, ο χώρος είναι εξαιρετικά περιορισμένος και θυμίζει τα χειρότερα λιμάνια του Αιγαίου ως πρός αυτό το σημείο. Τελικά το πλοίο δένει και δουλεύει και τους 3 καταπέλτες για αποβίβαση οχημάτων και επιβατών. Προσέξτε με πόση τάξη και ασφάλεια γίνεται όλο αυτό και σε πόσο μικρό χώρο. Πουθενά δεν υπάρχουν εμπόδια, πουθενά δεν υπάρχουν λιμενικοί με σφυρίχτρες, είναι πραγματικά εντυπωσιακή η οργάνωσή τους και σε βγάζει πραγματικά έξω από τα ρούχα σου συγκρίνοντας το με την κατάσταση στην Ελλάδα. Σε τελική ανάλυση είναι 5 απλά πράγματα που μπορεί και πρέπει να κάνει κανείς, δεν είναι αστροφυσική, το κ$#@%*ό μου μέσα :angry:. Γιατί πρέπει να είμαστε και σε αυτό ουραγοί? Βλέποντάς το από ψηλά, βλέπουμε και τα ντανιασμένα αυτοκίνητα που μόλις έχουν αρχίσει τη φόρτωση. Δε νομίζω πως χρειάζεται να κάνω άλλο σχόλιο. Το πλοίο τελικά αναχωρεί με τον αντίστροφο τρόπο, αναποδίζοντας πρός τα έξω και γυρνώντας γύρω από τον άξονά του έξω από το λιμάνι. Αριστερά τιμόνι για έξω, μετά απόβιβάζουμε τον πλοηγό και προχωράμε πρός τα έξω. Άντε και του χρόνου, το πρώην Superfast II που μαζί με το αδελφό του έφεραν την επανάσταση της Αδριατικής, συνεχίζει δυνατό. Δυστυχώς οι φωτό έχουν τραβηχτεί 5 μήνες πρίν αλλά δυστυχώς time is the fire in which we burn και δεν υπάρχει αρκετός για να ανέβουν πιο νωρίς. Ελπίζω τουλάχιστον να αρέσουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2011 Posted April 18, 2011 Κάποιες πληροφορίες και φωτογραφίες από την μετασκευή του Mega Express Four στο Πέραμα το 2007, από το ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ
Nick the Greek Posted October 7, 2012 Posted October 7, 2012 Μεγάλη η Χάρις του Περικλέους. Το Mega Express Four είν' εδώ, ενωμένο δυνατό(που έλεγε κι ο Αντρέας). Υπερβολικά πρωινή άφιξη του πλοίου στη Bastia τση Κορσικής και με τον ήλιο κόντρα αλλά τι να κάνουμε.
.voyager Posted September 15, 2015 Posted September 15, 2015 Έφαγε μιά γερή το καραβάκι στη Νίκαια κατά τη διάρκεια της μανούβρας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2017 Posted March 26, 2017 Ενα βίντεο απο μια πρόσκρουση το Mega Express Four στο λιμάνι της Νίκαιας
Nick the Greek Posted July 14, 2017 Posted July 14, 2017 Μετά την πρόσκρουση, να το δούμε σε καλύτερες στιγμές. Άφιξη στη Νίκαια γύρω στις 2130 το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, μέσα σε αφόρητη ζέστη και αποπνικτική ατμόσφαιρα λόγω της υγρασίας. Χαλάλι όμως, είδαμε τη μανούβρα του βάπορος! Και σε μια ωραία άποψη από ψηλά και με τον ήλιο να το λούζει, είναι πια 22 ετών αλλά διατηρεί τη μεγαλοπρέπειά του ακόμα και μπροστά σε νεότερα πλοία. Και ένα πιο ανοιχτό πλάνο, για να δούμε για τι στρούγγα μιλάμε στη Νίκαια.
Marios Superfast Posted July 14, 2017 Posted July 14, 2017 (edited) Τρέλανε με!! Edited July 14, 2017 by Marios Superfast
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Το Mega Express Four είναι δεμένο στη Vado Ligure από τη παραμονή των Χριστουγέννων.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2018 Posted February 24, 2018 Το Mega Express Four πήγε σήμερα στην επισκευαστικη ζώνη της Γένοβας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 25, 2018 Posted March 25, 2018 Μετά από ένα μήνα παραμονής στη Γένοβα, το Mega Express Four πραγματοποιησε δοκιμαστικό και στη συνέχεια πήγε στο Vado Ligure.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2018 Posted March 29, 2018 Το Mega Express Four έφυγε χθες από το Vado Ligure με προορισμό τη Bastia, έτσι ώστε να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Bastia-Livorno.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2018 Posted December 29, 2018 Το Mega Express Four βρίσκεται για δεξαμενισμο στη Γένοβα από τις 26 Δεκεμβρίου.
polmyt Posted February 13, 2019 Posted February 13, 2019 Οπως ειναι γνωστο το πλοιο εκανε μια μετασκευη στο Περαμα το χειμωνα του 2007 ,οταν και αγοραστηκε απο την Corsica Ας δουμε λοιπον την εξελιξη της μετασκευης του μιας και τοτε δεν ειχαμε την gallery και οι οποιες φωτογραφιες ειχαν ανεβει ηταν σε μικρη αναλυση Το πλοιο ηρθε στο Περαμα στις αρχες Ιανουαριου και στο τελος του ιδιου μηνα ειχαν ξεκινησει και οι εργασιες οι οποιες προχωρησαν αρκετα γρηγορα και ετσι μεσα σε ενα μηνα ειχε σχεδον ολοκληρωθει η κατασκευη στη πρυμη του. Στα μεσα του Μαρτιου ειχε ολοκληρωθει η σιδηροκατασκευη και ειχε αρχισει να βαφεται το νεο κομματι του πλοιου.Ολες οι εργασιες ολοκληρωθηκαν περιπου στα μεσα του Απριλιου και λιγες μερες μετα το πλοιο αναχωρησε για την Ιταλια
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2020 Posted January 5, 2020 (edited) Το Mega Express Four βρίσκεται για επισκευή στη Γένοβα από τις 24 Δεκεμβρίου. Edited January 5, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Strofalos Posted December 28, 2020 Posted December 28, 2020 Ερώτηση... Ξέρει κάνεις συμφορουμίτης σε τι κατάσταση βρίσκεται μηχανολογικά το πλοίο και πόσα μίλια (υπηρεσιακά & max) βγάζει το πλοίο μετά από 25 χρόνια ευδόκιμου βίου?? Ρωτάω γιατί, λόγω μεγέθους και γενικών διαστάσεων, πάντα θεωρούσα πως και αυτό και το αδερφό του SCANIA και το Girollata θα τα ξαναδούμε κάποια στιγμή στην ακτοπλοΐα. Ήδη τα μεγάλα μπλου σαρώνουν μιας και είναι ο ορισμός του μικρομέγαλου πλοίου βλέποντάς τα από Κρήτη, Δωδεκάνησα, ΒΑ Αιγαίο μέχρι Παροναξία & Συροτηνομυκονία. Θα μπορούσε το Mega Express Four να βγάλει κάποιο δρομολόγιο στο ελληνικό αρχιπέλαγος??
margaritis24 Posted December 28, 2020 Posted December 28, 2020 Απο τοτε πηγαιναν σκαρτα 22 μιλια τωρα που χτιστηκαν κιολας...
proud_ionian Posted December 28, 2020 Posted December 28, 2020 εχουμε αναφερει και παλιοτερα οτι τα 2 πρωτα fast ηταν κατα καποιο τροπο "πειραματικα", οσον αφορα μηχανοστασιο και ταχυτητα. τα πηγαιναν μονιμως στο maximum της ισχυος, ο θρυλος λεει οτι υπηρχε stock απο καπακια στην πατρα και σε καθε ταξιδι αλλαζε τουλαχιστον ενα, αλλαξαν πτερυγια στις προπελες τον δευτερο χειμωνα του βιου του και πολλα αλλα. αν θυμαμαι καλα πριν αλλαξουν πτερυγια, το ενα απο τα δυο περασε ενα διημερο κανοντας δοκιμαστικα μεταξυ πατρας ζακυνθου και κεφαλονιας και με ολο το τεχνικο επιτελειο του περικλη πανω. το 1999, μετα τη φωτια του Superfast III, το ΙΙ (το σημερινο Mega Express Four) επεστρεψε για 2-3 μηνες στην Ancona και η ταχυτητα του ηταν αυτη που λεει και ο μαργαριτης
Nick the Greek Posted December 28, 2020 Posted December 28, 2020 Το άλλο που αξίζει να αναφέρουμε επί του θέματος είναι πως για κανένα 5-6μηνο κάθε καλοκαίρι, όπως και όλα τα πλοία της Corsica Ferries, δουλεύουν ασταμάτητα όλο το 24ωρο. Για να έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν αυτό, για μένα δείχνει αφ΄ ενός πως συντηρούνται σωστά αλλά αφ΄ ετέρου δείχνει και το ότι οι μηχανές έχουν πάρα πολλές ώρες λειτουργίας στην καμπούρα τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Nick the Greek Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 Φημολογία πως το πλοίο είναι πολύ κοντά στο να κλείσει με την Irish Ferries για κανένα δίμηνο ώστε να κάνει σκάντζες.
Nick the Greek Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 Η φημολογία βγαίνει αληθινή, εν πλώ για το Δουβλίνο το πλοίο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now