Nick the Greek Posted August 30, 2006 Author Posted August 30, 2006 Θα αστειευεσαι βεβαια... Τα μονα εκτακτα δρομολογια του Πρεβελης αφορουσαν την περιοδο που το Κρητη ΙΙ ηταν στο Λιβανο και ηταν για Ηρακλειο κι οχι για Ρεθυμνο.
express skiathos Posted August 30, 2006 Posted August 30, 2006 Κάπου το είχα δει κατά τις αρχές Ιουνίου, αλλά δε θυμάμαι που. Όχι σε φυλλάδιο της ΑΝΕΚ πάντως.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Εγω (συζητωντας χτες και με καποιους φιλους - λεγοντας τους την προοπτικη του ΑΚ1) πιστευω οτι ο Κεντερης , ο νεοτερος και μικροτερος του προηγουμενου , θα δουλεψει με ανθρωπους που το πλοιο το θεωρουν μια αναγκαια "ταλαιπωρια" στο να πανε σε ενα νησι .. Το Ρεθυμνο ειναι (περιππου-χοντρα χοντρα και ας μη το κανουμε παραπανω θεμα αυτο ) στη μεση της Κρητης , αρα βολευει και τους Χανιωτες και τους Ηρακλειωτες (τουριστες) - 1 ωρα για Χανια 1 για Ηρακλειο - , αυτο ουσιαστικα δεν θελει η ΝΕΛ με την δρομολογιση του ΑΚ1 , τους τουριστες , διοτι αν ηθελε τους Κρητικους που πηγαινω-ερχονται συνεχεια , θα εβαζε πλοιο για ολο το χρονο και οχι για 3-4 μηνες. Κατα τη γνωμη μου πιανει και τους τουριστες που μπορει να πηγαιναν με αεροπλανο στη Κρητη (λογιστικα) 0.30 - 1.00 ωρα να πας Βενιζελο , 1.00 -1.30 αναμονη πτησης 0.45 - 0.55 πτηση μας κανουν 2.45(Μ.Ο.) δεν θα πουν , ελα μωρε 1 ωρα ακομα και φτασαμε Ρεθυμνο και εχουμε γλυτωσει και καμποσα χρηματα που θα τα επερνε η Ολυμπιακη η οποια αλλη αεροπορικη. Γνωμη μου .........
ΛΑΣΙΘΙ Posted March 5, 2007 Posted March 5, 2007 Αν υπήρχε η Ρεθυμνιακή θα ίσχυε ο τοπικισμός (δεν θα αφηναν αλλο πλοιο να δεσει). Οι απλοί πολίτες νευριάσανε με την συγχώνευση και τώρα δεν θελουν να ακούν για την ΑΝΕΚ αφού τους άφησε με ένα πλοίο.
kostis Posted March 7, 2007 Posted March 7, 2007 Προσωπικά πιστεύω οτι θα καιρδίσει όλους τους φοιτητές οι αποίοι τρέχουν δεξιά και αριστερά (Ηράκλειο-Χανιά) για να π'αρουν τα καράβια που κάνουν 9 ώρες.Μη σας πω πως θα κερδίσει κόσμο απο εκεί,τουλάχιστον από φοιτητές.Χρειαζόμαστε κάποιο γρήγορο πλοίο που να εκτελεί πρωινά δρομολόγια.Απο Ηράκλειο το καλοκαίρι εφευγαν πολλοί και πήγαιναν Χανιά για το Highspeed.
georgios express Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Χμ, μάλιστα. Αν η HSW περιμένει να βγάλει λεφτά από τα φοιτητικά, δεν το βλέπω για πολύ καιρό το βαπόρι στα δικά μας νερά .
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Χμ, μάλιστα. Αν η HSW περιμένει να βγάλει λεφτά από τα φοιτητικά, δεν το βλέπω για πολύ καιρό το βαπόρι στα δικά μας νερά . H NEL mallon ennoeis Georgie? Πιθανολογο οτι μιλαει για το Αριαδνη ο Γεωργιος ...Η μηπως κανω λαθος
express skiathos Posted March 18, 2007 Posted March 18, 2007 Μια μικρή αλλαγή στα δρομολόγια της γραμμής. Το δρομολόγιο της Δευτέρας 26-03 θα γίνει την Κυριακή 25-03 στις 22:00 από Πειραιά για Ρέθυμνο.
marioskef Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Πάντως προσωπικά πιστεύω (και όσο αυτό μπορεί να σας ενδιαφέρει) πως σε αντίθεση με το Αριαδνη, θα πάει καλά στο Ρεθυμνο... Το συμβατικό ταξιδεύει μόνο τις μισές μέρες, ο τοπικισμός δεν μπορεί να λειτουργήσει τόσο πολύ σε αυτή τη περίπτωση και γενικά υπάρχει αρκετή κίνηση για να λειτουργήσει ένα τοσο μικρό πλοίο για τα δεδομένα της Κρήτης. Βεβαία στο τέλος της σεζόν θα κάνουμε ταμείο...
gregory Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Το Μάιο του 2005 το Ρέθυμνο είχε 60000 επιβάτες και 7500 ιχ ενώ το Μαιο του 2006 είχε 50000 επιβάτες και 6500 ιχ και η ΑΝΕΚ ειχε το 100% της κίνησης. Το Μάιο του 2007? προβλέψτε....... θα έχει ενδιαφέρον. τα στοιχεια αυτά είναι για το 5μηνο ενώ μόνο για το Μάιο είναι 10000 επιβάτες και 1500 ΙΧ το 2006 και 17000 επιβάτες και 2500 ΙΧ το 2005.
marioskef Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Καλα δεν μπορεί να πει κάτι κανεις για το Μαιο 2007... Το καλοκαίρι σίγουρα θα ανεβούν τα νούμερα σε σχέση με αυτά των προηγούμενων χρόνων, όχι όμως υπερβολικά... Απλά τώρα το Ρέθυμνο θα είναι μέσα στις επιλογές των τουριστών για κάθοδο, γιατί μέχρι τώρα ακόμα και Ρεθυμνιώτες (στο Νομό) επέλεγαν είτε Ηράκλιο είτε Χανια για να κατέβουν Κρήτη και μετά να κατευθυνθούν στις περιοχές του Ρεθύμνου που θέλουν. Πάντως πιστεύω με ένα ποσοστό περίπου 30-35% στους επιβάτες και λίγο παραπάνω στα ΙΧ θα πρέπει να έιναι ευχαριστημένοι και είναι ένα ρεαλιστικό νούμερο...
Earl Granville Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Φιλε sdiama χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου και συμφωνω απολυτα με τα οσα λές η ταπεινη μου γνωμη ειναι η εξης.Στο Ρεθυμνο μονοι σας βγαλατε τα ματακια σας διοτι η ΑΝΕΚ δεν ηταν η μονη σας επιλογη οταν διαλυθηκε η ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ.Ειχατε προταση απο την ΑΝΕΚ αλλα και απο τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.Εσεις ομως διαλεξατε την ΑΝΕΚ με αποτελεσμα το ΡΕΘΥΜΝΟ να χανει τα πλοια του και να φτανει στο σημειο να μην εχει ουτε και πλοιο για καποιες μερες.Αν επιλεγατε τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ πιστευω οτι δεν θα υπηρχαν αυτα τα χαλια που εγιναν.Βεβαια δεν βαζω το χερι μου στην φωτια αλλα οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ θα σας αντιμετωπιζαν πολυ καλυτερα! Τωρα λοιπον ειναι στο χερι σας να αποδοσετε στην ΑΝΕΚ οτι κακο σας εχει κανει με το να ανταποκριθειτε στην ΝΕΛ Φίλε μου κι εγώ έχω την εντύπωση ότι με τις Μινωικές ίσως να υπήρχε καλύτερη αντιμετώπιση αλλά υποθετικά είναι πολύ παρακινδυνευμένο να μιλάμε και δεν θα βγάλουμε άκρη αφού δεν έχουμε γεγονότα επ'άυτής της εκδοχής. Διότι κι εγώ θεωρώ πιο αξιόπιστη εταιρία τις Μινωικές αλλά τι μπορείς να πεις σε κάποιον όταν κι αυτός με την σειρά του θα σου αντιπαρατάξει ότι αν ήλεγχαν οι Μινωικές την Ρεθυμνιακή πιθανότατα κι αυτές να είχαν σουτάρει το ένα από τα δύο πλοία ή και τα δύο(εδώ έδιωξαν ΔΑΙΔΑΛΟ-ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΑΣ)όταν πίεζαν για μείωση του δανεισμού οι τράπεζες και την εμφάνιση κερδών έστω και εν μέρη εικονικών ή τι μπορείς να του πεις αν σου αντιπαρατάξει ότι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ πιθανότατα να το είχαν πάρει από το Ρέθυμνο και να το είχαν βάλει στην γραμμή Θεσ/νίκη - Ηράκλειο σε αντικατάσταση του ΔΑΙΔΑΛΟΣ. Οπότε όταν έχεις τις προσφορές τις ζυγίζεις βλέπεις ποια είναι η συμφέρουσα για την εταιρία και πράτεις.Προφανώς τότε η συμφέρουσα προσφορά ήταν της ΑΝΕΚ.Τώρα Το μέλλον κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει.Άλλωστε κι ο λαός λέει την σοφή παροιμία κάνε με μάγο να σε κάνω πλούσιο.
Stefanos Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Εγώ δεν καταλάβα ποτέ το λόγο γιατί έπρεπε να γίνει πλήρης απορρόφηση της Ρεθυμνιακής ήταν μια καλή εταιρία με δυο πολύ καλά πλοία δεν μπορούσε δηλαδή να γίνει κάτι σα τη ΛΑΝΕ που διατήρησε τα πλοία της.Άλλα σκέφτομαι και το άλλο ότι πιθανότατα συνέφερε την ΑΝΕΚ να διαλύσει τη Ρεθυμνιακή γιατί έτσι άφησε με ένα πλοίο τη γραμμή και αύξησε λογικά τις πληρότητες των φορτηγών απο Ηράκλειο και Χανιά άφου αν δεν υπάρχει κάραβι απο Ρέθυμνο πρέπει υποχρεωτικά να πήγαινες σε ένα απο τα άλλα δυο λιμάνια
THALASSOLYKOS Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 MPOREI KAI VENUS POLARIS TO XEIMWNA NA TA DOUME KATW STO RETHIMNO EIDH ARXISAN OI SYZHTHSEIS
Neptune Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Δε νομιζω οτι αυτα τα πλοια ειδικα το Polaris ειναι για το Ρεθυμνο. Αντε το μικρο με μια μετασκευουλα γιατι με τους χωρους που εχει τωρα δεν τη βγαζει (οχι απο καθαριοτητα η ομορφια αλλα απο πρακτικοτητα) Το να φυγει το Polaris απο Ηγουμενιτσα με μεσο ορο 110 φορτηγα τη βδομαδα να ερθει Ρεθυμνο μονο ως ανεκδοτο μπορω να το δεχτω. Το να ερθει παλι κανενας Γιαπωνεζος για Χιο-Μυτιληνη και να ερθει ο Θεοφιλος στο Ρεθυμνο δεν εχει ακουστει ακομα?
sdiama Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Οπότε όταν έχεις τις προσφορές τις ζυγίζεις βλέπεις ποια είναι η συμφέρουσα για την εταιρία και πράτεις.Προφανώς τότε η συμφέρουσα προσφορά ήταν της ΑΝΕΚ. Θεωρητικά. Οποιος κατέβει στο Ρέθυμνο, ας ρωτήσει όσους Ρεθυμνιώτες βρει. - Τί είχε γίνει με την πώληση της Ρεθυμνιακής? Από όλους την ίδια απάντηση θα λάβει. Οτι δλδ. κάποιοι "προετοίμαζαν" την πώληση από καιρό και ότι η πώληση "φάνηκε" αναγκαία. Στο θέμα ποιά εταιρία θα έπαιρνε το φιλέτο, έπαιξε σημαντικότατο ρόλο, η καλύτερη σχέση που υπήρχε με την ΑΝΕΚ, λόγω της παρελθοντικής της χρήσης από τα Χανιά , όταν δεν υπήρχε γραμμή στο Ρέθυμνο και λόγω των πολύ καλύτερων σχέσεων με τους Χανιώτες (βλέπε κοινοπραξίες ΚΤΕΛ). Τώρα Το μέλλον κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει.Άλλωστε κι ο λαός λέει την σοφή παροιμία κάνε με μάγο να σε κάνω πλούσιο. Κάτι λίγοι πάντως, γίνανε μάγοι...
Aris Posted June 7, 2007 Posted June 7, 2007 Το openseas δίνει το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. απο 11/6 αντί του ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Πρόκειται για προγραμματισμένη ακινησία του ΠΡΕΒΕΛΗΣ? Το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ., δεν φαίνεται να το αντικαθιστά καποιο, αλλά φαντάζομαι οτι οπου να ναι βγαίνει και ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ.
ΛΑΣΙΘΙ Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Επίσης αυτη η κίνηση χαλάει κάπως δύο γραμμές.Του Ρεθύμνου και των Χανίων. Η γραμμή του Ρεθύμνου, κατά την γνώμη, μου αναβαθμίστηκε με το Ιεράπετρα.
Stefanos Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Φίλε ΛΑΣΙΘΙ τώρα με έστειλες με αυτό που είπες πριν τρείς μέρες ταξιδεψα με το ιεραπετρα και μόνο αναβαθμιση δε το βρήκα
ΛΑΣΙΘΙ Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Έχουν περίπου το ίδιο μέγεθος και την ίδια ταχύτητα. Έχω καιρό να ταξιδεύσω με το Ιεράπετρα αλλά από άποψη ξενοδοχιακού εξοπλισμού το είχα ψηλά.
marioskef Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 Μετά από τόσο καιρό ύπαρξης της ΝΕΛ στη γραμμή, έχουμε κάποια άποψη πως παει και αν έχει καταφέρει να αποσπασει αξιόλογο μερίδιο απο την ΑΝΕΚ;
THALASSOLYKOS Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 ΣΑΡΩΝΕΙ Ο ΑΙΟΛΟΣ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ!!! ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ
coyote Posted August 7, 2007 Posted August 7, 2007 αλοιμονο αν δεν σαρωνε και τετοια εποχη...Παντως τα δυσκολα θα αρχισουν πολυ πριν το χειμωνα,απο Σεπτεμβριο περιμενω οτι θα πεσει πολυ η κινηση του Ρεθυμνου γενικα οπως και στους περισσοτερους προορισμούς.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now