togias_k Posted September 17, 2020 Posted September 17, 2020 Είναι λες και φωνάζουν ότι δεν θα ξαναερθει το Ολυμπους. Πραγματικά, στην αρχή λέγανε για 20 μέρες, μετά από μέσα Οκτώβρη τώρα για Χριστουγεννα.
cptmimis Posted September 17, 2020 Posted September 17, 2020 Ο διαχειριστής της συγκεκριμένης ομάδας, σαν τι μιλάει; Ανήκει στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας SEASPEED; Με τον τρόπο που μιλάει [σχετικά με την επισκευή του ΟΛΥΜΠΟΣ] δίνει την εντύπωση ότι εκπροσωπεί την εταιρεία SEASPEED. Αυτό όμως δεν μπορεί να συμβαίνει καθώς αναφέρετε σε άλλο πλοίο, ποιο είναι το πλοίο; Ποιος είναι ο επιχειρηματίας; Πώς το πλοίο θα μπει στην γραμμή σε 3 μήνες από τώρα; Είναι έτοιμο; Έχει την θετική απάντηση από το ΣΑΣ;
Svo Posted September 17, 2020 Posted September 17, 2020 Αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι πως για να ξεκίνησε αυτή η κουβέντα , μάλλον κάποιοι γνωρίζουν πως όταν το Olympus επιστρέψει δεν θα έχει το Ρέθυμνο στο ''Ρεπερτόριο'' του.
MILTIADIS Posted September 17, 2020 Posted September 17, 2020 Απορω,οχι με αυτους που βγαινουν σε ιντερνετ και ραδιοφωνα και λενε αυτα που λενε,αλλα με αυτους που ακομα πιστευουν οτι υφισταται το οποιοδηποτε μελλον για τη συνδεση του Ρεθυμνου με τον Πειραια. Προφανως απο τη Seaspeed του το ξεκαθαρισαν οτι το Ολυμπος δεν προκειται να ξαναμπει και ειπαν να βγουν να κανουν θορυβο για ενα και καλα"ετοιμο"πλοιο για τη γραμμη για να παρουν τα 5 λεπτα δημοσιοτητας τους κ αυτοι
lostromos Posted September 17, 2020 Posted September 17, 2020 Απ'οτι κατάλαβα για τα χριστούγεννα δεν αναφέρεται στο Ολύμπους αλλά στο νέο πλοίο που θα πηγαίνει απευθείας στο Ρέθυμνο.
togias_k Posted September 17, 2020 Posted September 17, 2020 10 hours ago, MARKOS2013 said: Από ότι έχω μάθει και εγώ κατόπιν παραινέσεων .Βεβαία δεν έχω βρει κάποιο ποιο που να ταιριάζει με τα χαρακτηριστικα αυτά 30 ετών περίπου ,να χωράει στο λιμάνι του Ρέθυμνο κτλ Για εμένα το μόνο πλοιο που μου έρχεται στο μυαλό και να ψηλοταιριαζει είναι ο Διαγόρας.
Neptune Posted September 17, 2020 Posted September 17, 2020 Ρε παιδιά... οποίος έχει επιχειρήσει στο Ρέθυμνο, μετά τη Ρεθυμνιακη έχει φύγει νύχτα του Σεπτέμβρη. Δε σας κάνει εντύπωση?
cptmimis Posted September 17, 2020 Posted September 17, 2020 (edited) Ευνοεί μια τελευταία Αυγουστιάτικη αρπαχτή, του τύπου ότι μαζέψω... και μετά φεύγω. Edited September 17, 2020 by proud_ionian
MARKOS2013 Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Ψάχνοντας αρκετή ώρα στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάποιο πλοίο που να ταιριάζει στα χαρακτηριστικα και να είναι διαθέσιμο...
MILTIADIS Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Δεν προκειται να βρεις κατι που δεν υπαρχει...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 (edited) Με καμιά νεκρά ανάσταση του Μυτιλήνη θα μπορούσε!! Edited September 18, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
mohinder Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 (edited) δεν τη παλευει, ειναι και 47 χρονων Edited September 18, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Marios Superfast Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Εγω θα προτεινα να γινει ανελκυση του Αρκαδι
MARKOS2013 Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Οποιο πλοίο και αν είναι πάντως πρέπει να στηριχθεί από όλους μασ γιατί είναι εργαλείο ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Annivas Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Το έργο για το Ρέθυμνο είναι πολυ δύσκολο. Θα πρέπει κάποιος να έχει πολύ βαρύ πορτοφόλι ώστε να κάνει μια πολύ σοβαρή επένδυση για να ειναι ανταγωνιστικός σε σχέση με τους τρεις μεγάλους (ταχύτητα , ποιότητα κλπ) , να εχει την διάθεση κι επίσης το πορτοφόλι να ανταγωνιστεί κοινοπραξία και Μινωϊκές και να γνωρίζει εκ των προτέρων ότι θα ματώνει για πολύ πολύ καιρό . Όλα αυτά τα δεδομένα αν τα συνδυάσει κανείς , θα καταλάβει πολύ εύκολα ότι το μέλλον της σύνδεσης πειραια Ρεθύμνου απλά δεν υπάρχει .
MARKOS2013 Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 (edited) Συφνωνω σχεδόν παντού . Η Ρεθυμνιακη πώς ήταν τόσο κερδοφόρα με 2 πλοία και τώρα ένα δεν βγαίνει ?? Edited September 18, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Annivas Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 (edited) Η ρεθυμνιακη οταν έβαλε το πρεβελης σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα διπλανά λιμάνια ήταν σχεδόν ισάξιο απλα ήταν λιγο μικρότερο σε μέγεθος . Δηλαδή το Πρεβελης εκείνα τα χρονια διπλα σε Λατω και Λισσός στα Χανιά και διπλα στα Κινγκ Μινως Και Καζαντζακης στο Ηράκλειο ειναι σαν λεμε για την σημερινή εποχή οτι θα κατέβει στο Ρέθυμνο ένα πλοιο τύπου Blue Star Chios η Blue Star Patmos. Επιπλέον λεμε οτι η Ρεθυμνιακη ήταν κερδοφόρα . Είμαστε σίγουροι γι αυτο γιατι εγω δεν το γνωρίζω καθόλου . Ήταν παντα κερδοφόρα η στο τελος δεν ήταν η δεν άντεχε στον δυσκολο ανταγωνισμό ;;Αλλα και με δεδομένο ότι ήταν κερδοφόρα γιατι δεν αναπτύχθηκε περισσοτερο η δεν έμεινε με μια σταθερή παρουσία και μπήκε στο άρμα της Ανεκ ;;; Edited September 18, 2020 by Annivas
togias_k Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 5 minutes ago, MARKOS2013 said: Συφνωνω σχεδόν παντού . Η Ρεθυμνιακη πώς ήταν τόσο κερδοφόρα με 2 πλοία και τώρα ένα δεν βγαίνει ?? Τότε υπήρχαν χρήματα γενικά για επενδύσεις, τότε δεν υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός αφου το Αρκάδι και ο Πρεβελη(ς) ητανε σχετικά καινούρια και αρκετά σύγχρονα, ενώ σήμερα παει να ανταγωνιστει το...Olympous με τις διπλάσιες ώρες και τις μισές υπηρεσίες απο τα παλατια και τη κοινοπραξία με τα ίδια χρήματα. Άρα πρέπει να είναι ενα πλοιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Επίσης οι μεταφορικές έχουν συμβόλαια με τις άλλες εταιρείες και πχ. με το Olympus κατευθείαν ρίξανε τις τιμές για να μην τα παρει. Πρέπει να υπάρξει όπως πολυ σωστά είπε ο @Annivas σκληρή προσπαθεια και γέρο πορτοφόλι
nomikos Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Η Ρεθυμνιακή έβγαινε γιατί το Αρκάδι έκαιγε ένα κουβά πετρέλαιο και η εταιρεία αγκάλιασε το κοσμο.Επίσης την ίδια εποχή στα Χανιά και στο Ηράκλειο υπήρχαν πλοία ίδιας περίπου δυναμικής. Μη ξεχνάμε οτι τη δεκαετία 90 τα δύο πλοία της Ρεθυμνιακής ήταν νεότευκτα και τα πιο νέα σε όλο το Αιγαίο. Το Μυτιλήνη που αναφέρθηκε ανωτέρω θεωρώ πως ταιριάζει πολύ στο προφίλ της γραμμής.Πολλά κρεββάτια ικανοποιητικό γκαράζ και ταχύτητα.Πλόιο με πολύ ομορφους χώρους πολύ ανώτερους απο του Ολυμπους.
togias_k Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 Το Μυτιλήνη δεν γίνεται να αναστηθεί... Είπαμε, εκτός αν υπάρξει κανένας τρελός και δώσει μυρια για ενα πλοιο 47 ετών 😂. Εμένα μου ταιριάζει πιο πολυ ο Διαγόρας
mohinder Posted September 18, 2020 Posted September 18, 2020 μα πως κανετε ετσι, 45 λεπτα ειναι η Σούδα.. δεν εχετε καποιον να σας παει και να σας φέρει;! αν οχι εχει και λεωφορεία... να ναι καλα οι ευεργετες του τοπου! 🤣
MARKOS2013 Posted September 30, 2020 Posted September 30, 2020 Το ενδιαφέρον για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου με το μεγαλύτερο λιμάνι τησ χώρας ατονεί σιγά σιγά. Κάθε μέρα όλο και λιγότεροι ασχολούνται .....
Nikos_Chania Posted September 30, 2020 Posted September 30, 2020 Μήπως δεν ασχολήθηκε ποτέ κανένας; Μπρίκια κολλάμε; Κανένας δεν θα ασχοληθεί, το ειπαν τόσα μέλη παραπάνω. Είναι ουτοπικό για να μιλάμε αναβίωση του 90.
togias_k Posted September 30, 2020 Posted September 30, 2020 Δεν υπάρχει μέλλον, αν ήταν κερδοφόρα δεν θα πηγαιναν οι πλοιοκτήτες?
George...f Posted September 30, 2020 Posted September 30, 2020 Μιλάμε καλώς ή κακως για μια μεγάλη πόλη με αντίστοιχα μεγάλο νομό που όμως όπως αποδείχτηκε εξυπηρετείται επαρκώς από τους 2 άλλους όμορους νομούς τα τελευταία πολλα χρόνια. Είναι ένα νησί, με 2 βασικά εμπορικά λιμάνια, θεωρώ και λίγο ουτοπικό ειδικά την εποχή που ζουμε να έχει κάθε λιμάνι δικό του πλοίο, ποσό μαλλον στην Κρήτη που εξυπηρετείται από πλοία γίγαντες και με επαρκή δρομολόγια. Όπως ειπαν και η προλαλήσαντες αν υπήρχε εμπορική ανάγκη για κάλυψη της γραμμής να είστε σίγουροι πως θα είχε καλυφτεί.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now