Agrino Posted October 26, 2017 Posted October 26, 2017 Η τιμή που έπιασε (74.500.000) είναι πραγματική ή αποτέλεσμα μαγειρέματος (όχι με την κακή έννοια) αξιών για την συνδιαλλαγή;
marioskef Posted October 26, 2017 Posted October 26, 2017 Τα αδελφά / ξαδελφάκια πλοια ποσο είχαν πωληθεί; θεωρείται σωστή και δίκαιη η τιμή που συμφωνήθηκε;
proud_ionian Posted October 26, 2017 Author Posted October 26, 2017 81,5 εκ το superfast V/cap finistere, πριν 8 χρονια, με λογιστικη ζημια (3,5εκ). 54,5 εκ το superfast VI/bimini superfast/cruise olbia, πριν 4μισυ χρονια, με μεγαλυτερη λογιστικη ζημια (6+ εκ). (τιμαι σε ευρω) δε νομιζω οτι απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα η τιμη του ΧΙΙ, αλλα σιγουρα πρεπει να τη δουμε υπο το πρισμα της ολης αναδιαταξης που γινεται και οχι σαν μεμονωμενη πωληση
proud_ionian Posted October 28, 2017 Author Posted October 28, 2017 On 26/10/2017 at 8:48 PM, proud_ionian said: το εβλεπα χτες και μου εκανε εντυπωση που ηταν γεματο τρεξιματα στο λευκο ιδου (και οχι μονο στο λευκο, αλλα παντου)
Panagia Ekatontapiliani Posted November 3, 2017 Posted November 3, 2017 Το Superfast XII νομίζω αφού τελειώσει με τις υποχρεώσεις του στα Δωδεκάνησα στις 16 Νοεμβρίου, μάλλον θα κάνει κάποιες ακινησίες πλοίων στην Ιταλία και στο Πειραιά μέχρι τις αρχές του χρόνου. Γιατί ακούγεται στις αρχές του νέου έτους θα παραδοθεί το πλοίο στον Grimaldi, (οπότε λογικά τότε θα υπολογίζουν να βγει η απόφαση από την επιτροπή ανταγωνισμού για να ολοκληρωθεί το Deal με τη HSW)
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Πριν από πιθανές σκάντζες το Superfast XII θα κάνει την δική του επισκευή
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Το Superfast XII τελείωσε τα δρομολόγια του στα Δωδεκάνησα και πήγε στο Πέραμα για την ακινησία του.
margaritis24 Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Στο πλοιο εχουν βγαλει το δεξι καταπελτη κ φτιαχνουν το βαθουλωμα πρυμα δεξια στη πρυμνη αλλα κ αριστερα ενα βαθουλωμα που εχει πανω στο ζωναρι..
Nick the Greek Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Δεν είναι λίγο περίεργο που το έβγαλαν σε ακινησία και επισκευή τη δεδομένη χρονική στιγμή? Αν είναι να παραδωθεί στο Grimaldi τον Ιανουάριο, γιατί να μην το ξεζουμίσεις μέχρι τότε και να αφήσεις εκείνον να κάνει τις επισκευές? Εκτός κι αν υπάρχει σχετικός όρος στο συμβόλαιο αγοράς, βέβαια.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Η να λήγουν τα χαρτιά του πλοίου και έπρεπε να ανανεωθούν.
margaritis24 Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Τα χαρτια το καταλαβαινω τα βαθουλωματα ομως..
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Μπορεί να είναι παρατήρηση που έχουν προθεσμία αποκατάστασης!!
Nick the Greek Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Ακόμα και για χαρτιά να δένει, δέστο, άστα να λήξουν κι ας τα ανανεώσει ο Ιταλός, αν φυσικά το ναυλοσύμφωνο δεν προβλέπει να παραδοθεί In Class.
oceanus Posted November 22, 2017 Posted November 22, 2017 Θα κάνει τα δρομολόγια των Ι και ΙΙ στην γραμμή του Μπάρι, θα αλλάξει το XI και μετά χαιρετάει. Θα κλείσει το κύκλο ζωής επί superfast, εκεί όπου και ξεκίνησε, στα νερά της Αδριατικής.
proud_ionian Posted November 22, 2017 Author Posted November 22, 2017 On 9/12/2015 at 8:47 AM, Panagia Ekatontapiliani said: σήμερα θα αναχωρήσει για τη Μάλτα για το δεξαμενισμό του On 21/12/2015 at 9:23 PM, gpap2006 said: Ξεκίνησε πριν λίγο από Μάλτα κατευθείαν για Πάτρα On 14/10/2017 at 11:42 PM, Panagia Ekatontapiliani said: δηλαδή δεξαμενισμός ανά 5ετια για πλοία μέχρι 15 ετών και ανά 2,5 χρόνια στα πλοία άνω των 15 ετών αναφέρεται στους κανονισμούς της Eurosolas. Η λογική λέει ότι πας σύμφωνα με αυτό το κανονισμό εφόσον είναι διεθνής αλλά στην Ελλάδα ο κανονισμός λέει ανά 2 χρόνια με ± 3 μήνες (δηλαδή maximum 27 μήνες). Αλλά μετά το ναυάγιο του Αγία Ζώνη ΙΙ που είχε πάρει παράταση σε κάποια χαρτιά του, αναίρεσαν αυτές τις παρατάσεις με αποτέλεσμα το Ελ. Βενιζέλος να πάει εκτάκτως για δεξαμενισμό στη Μάλτα. 5 hours ago, Nick the Greek said: Δεν είναι λίγο περίεργο που το έβγαλαν σε ακινησία και επισκευή τη δεδομένη χρονική στιγμή? 5 hours ago, Nick the Greek said: Ακόμα και για χαρτιά να δένει, δέστο, άστα να λήξουν κι ας τα ανανεώσει ο Ιταλός, αν φυσικά το ναυλοσύμφωνο δεν προβλέπει να παραδοθεί In Class. αν ισχυουν αυτα που ειχε πει ο Π100, ληγουν τα χαρτια του και δεν μπορει να παρει παραταση, οποτε ετσι και αλλιως πρεπει να παει δεξαμενη. μπορει να περασουν και εξι μηνες μεχρι να τελειωσουν τα διαδικαστικα και να παραδοθει. δεν μπορει να το εχουν να καθεται και να μην μπορουν να κανουν τα αλλα ακινησιες.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2017 Posted November 23, 2017 Η λογική λέει ότι θα πρέπει να το περιμένεις στη Μάλτα (γιατί στις ενεργές δεξαμενές στην Ελλάδα δεν το σηκώνει), μιας και θα είναι η τελευταία ακινησία του Superfast XII για λογαριασμό της Superfast, πριν την παράδοση στον Grimaldi
Marios Superfast Posted November 27, 2017 Posted November 27, 2017 Την Τετάρτη απ όσο μου είπαν θα ναι εδω
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2017 Posted November 28, 2017 Το Superfast XII αναχώρησε από το Πέραμα με προορισμό το τη Μάλτα για το δεξαμενισμο του.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 1, 2017 Posted December 1, 2017 Το Superfast XII μπήκε χθες στη δεξαμενή Νο 4 του ναυπηγείου Palumbo στη Μάλτα.
Marios Superfast Posted December 4, 2017 Posted December 4, 2017 Στην Gallery έχουν ανεβει μερικές (τραγικες) φωτο του πλοίου από την άφιξη
Marios Superfast Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 Την κοπανησε το απόγευμα χωρίς να πάρω χαμπάρι
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2017 Posted December 7, 2017 ΤΟ Superfast XII έφτασε χθες το βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά και έδεσε στο ντοκ 3.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now