nomikos Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Οπως είπατε έτοιμη και σταθερή κίνηση πήρε.Ας σκεφτούμε όμως τι κουβάλησε τη περίοδο των capital controls?Λογικά η κίνηση στα φορτηγα και κυρίως στους επιβάτες θα ήταν πεσμένη για αυτό το χρονικό διάστημα που άγγιξε περίπου τον 1 μήνα.Επίσης στη γραμμή αυτή ταξιδεύουν κυρίως Έλληνες που περισσότερο αυτούς έπληξε η τραπεζική αργία.Νομίζετε θα γέμισαν πολλές φορές οι 710+ κλίνες;Δε νομίζω.Ο χρόνος θα δείξει,αλλά και εμένα μου φάνηκε πολύ υπερβολική η δρομολόγηση του γίγαντα στο Αιγαίο.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Να το μετάνιωσαν δεν πιστεύω, αφου ουτε και στην Αδριατική θα έκανε τις ΄χρυσές δουλειές'. Και επιβατική κίνηση καλή είχε, αφου ήταν ο δυνατός ΄κράχτης' της εταιρείας στη γραμμή και μην ξεχνάμε και την περίοδο που και εδω οι μετανάστες γέμιζαν σε καθημερινή βάση και τα 3 πλοία.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Aν δεν έβγαινε το βαπόρι πολύ απλά δεν θα ήταν στη γραμμή ακόμα...απλά μαθηματικά........και δεν είναι μόνο τα Δωδεκάνησα....η δρομολόγηση του έγινε με τη μεταδρομολόγηση άλλων πλοίων της σε άλλες γραμμές δυνατές που και αυτά μια χαρά πήγαν.... ..
proud_ionian Posted September 29, 2015 Author Posted September 29, 2015 (edited) καλα εχουμε αμφιβολιες για το αν ηταν επιτυχης η δρομολογηση του ΧΙΙ στο αιγαιο για το καλοκαιρι; τον ιουλιο την περιοδο της τραπεζικης αργιας, στην αδριατικη ακυρωνονταν δρομολογια, σε αλλες γραμμες του αιγαιου (πχ δυτικες) ακυρωνονταν δρομολογια, στα 12νησα δεν ακυρωθηκαν. ξαναλεω, το πλοιο μπηκε σε ετοιμη γραμμη και αντικατεστησε αλλο της ιδιας εταιρειας, συνεχιζει ακομη (οταν πριν 3-4 χρονια το δευτερο μεγαλο στα 12νησα εδενε μεσα σεπτεμβρη) και το κενο του καλυφθηκε με αλλο πλοιο. μπορει να μην εξαρτωνται ολα αυτα απο το πλοιο καθ'αυτο, αλλα η ουσια δεν αλλαζει. ΥΓ1: θα ηθελα να παρακαλεσω τους συνηθεις διαττοντες να μην ευτελιζουν τη συζητηση και να μην υποτιμουν τη νοημοσυνη μας. ΥΓ2: ρε νικο εσυ εχεις χιουμορ κανει μπαμ οτι ο καναρης χαριτολογει. Edited September 29, 2015 by proud_ionian
Orestis Posted September 30, 2015 Posted September 30, 2015 Η κίνηση της Attica ήταν από τις πλέον πετυχημένες, ενίσχυσε την παρουσία της στην ακτοπλοΐα με ένα πλοίο (έφυγε το Ιθάκη και ήρθαν τα SF ΧΙΙ και Blue Galaxy), καθώς τα περιθώρια κέρδους στο εσωτερικό για την εταιρεία είναι μη συγκρίσιμα με αυτά της Αδριατικής: Για να έχουμε μία αίσθηση, το 2014 το περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας για την εταιρεία στην Αδριατική ήταν 3% ενώ στην ακτοπλοΐα ήταν 24%
margaritis24 Posted September 30, 2015 Posted September 30, 2015 Απλα στο κοκκινο με το μεγαλυτερο γκαραζ δεν αφηνε εξω φορτηγα που αφηνε το blue star..
proud_ionian Posted October 10, 2015 Author Posted October 10, 2015 η πισινα του, απο φιλο που το ταξιδεψε προσφατα
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2015 Posted October 12, 2015 Σήμερα το πρωί το πλοίο έδεσε δίπλα από τις δεξαμενές του Βασιλειάδη, αντι για το ντοκ 3.
proud_ionian Posted October 20, 2015 Author Posted October 20, 2015 Συμφωνα με το cyclades24 εχασε την αγκυρα του και τη ζημια την εκανε το SUPERFAST XII το κοκκινο την εβγαλε καθαρη; ουτε μια γρατσουνια;
Blue Star Delos Posted October 29, 2015 Posted October 29, 2015 Λεφτά για πέταμα; Τα είπε ο proud. Έτοιμο μερίδιο πήρε, και με τα ωράρια αυτά μια χαρά πιάνει στην ώρα του. Δε νομίζω οτι το βαπόρι μπαίνει μέσα! Το βαπόρι πήγε μάλιστα τοσο χάλια που η εταιρεια του το εχει ακριβώς στα ίδια δρομολογια στον προγραμματισμό της για του χρόνου... (αν τηρηθεί...)
nomikos Posted October 29, 2015 Posted October 29, 2015 (edited) Με την ετοιμη και σταθερη κινηση που έχει η γραμμη προτιμουν τα γνωστα και σιγουρα νερα για τον υπερβαπορα. Edited October 29, 2015 by ΝΟΜΙΚΟΣ
margaritis24 Posted November 14, 2015 Posted November 14, 2015 (edited) Δοκιμαζε τα drencher στο γκαραζ το απογευμα Edited November 14, 2015 by proud_ionian ch
Blue Star Delos Posted November 15, 2015 Posted November 15, 2015 Την Μάλτα θα επιλέξει για τον δεξαμενισμό του το SUPERFAST XII Στην πρωτεύουσα της Μάλτας φαίνεται πως θα ταξιδέψει το δεύτερο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου το SUPERFAST XII πραγματοποιώντας εκεί τον ετήσιο δεξαμενισμό του. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, το πλοίο μετά την ολιγοήμερη παραμονή του στην Βαλέτα αναμένεται να επιστρέψει στην Ελλάδα αναλαμβάνοντας ν” αντικαταστήσει αρκετά πλοία του ομίλου της ATTICA GROUP, κατά την περίοδο των ετήσιων ακινησιών τους, σε Αδριατική και Αιγαίο.
proud_ionian Posted November 15, 2015 Author Posted November 15, 2015 οπου και αν τον κανει, θα ειναι διετης. το 2013 ειχε ανεβει τελευταια φορα, στη συρο
Gsoult Posted November 23, 2015 Posted November 23, 2015 Μία φωτογραφία από την πρώτη άφιξη στη Μυτιλήνη χθες το βράδυ, με μπόλικο αέρα...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 Το Superfast XII μεθορμισε από το ντοκ 3 στον Αγιο Διονύση έτσι ώστε το βράδυ να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή του Ηρακλείου
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2015 Posted December 9, 2015 Σήμερα τελείωσε τις υποχρεώσεις του στη γραμμή του Ηρακλείου το Superfast XII και είναι δεμένο από το πρωί στις δεξαμενές δίπλα. Οπότε λογικά σήμερα θα αναχωρήσει για τη Μάλτα για το δεξαμενισμό του
Nikos_Chania Posted December 9, 2015 Posted December 9, 2015 Και φαινόταν καταπληκτικά από την Καστέλα και δεν είχα φωτογραφική... Αν δεν ξέραμε οτι θα κάνει σκάτζες στην Αδριατική, φανταζόμουν οτι μετά την Βαλέτα θα συνέχιζε δυτικότερα!
Hastaroth Posted December 10, 2015 Posted December 10, 2015 Γιατί πάει στην Μάλτα και όχι στην Σύρο;Βρέθηκαν μήπως λεφτά γιά πέταμα; ΥΓ.Δέν θα'τανε μιά καλή ιδέα να φτιαχτή μιά μεγάλη δεξαμενή και στον Πειραιά γιά να κάνουν εκεί τους δεξαμενισμούς τους τα μεγάλα πλοία τής ακτοπλοϊας μας αντί να πηγαίνουν "εκεί που ξυρίζεται ο διάολος" (Σύρος,Μάλτα κλπ);Τίς ημέρες που δέν την χρειαζόμαστε,θα την νοικιάζουμε γιά να δεξαμενίζωνται πλοία ξένων εταιριών (π.χ.Corsica Ferries κλπ) κι'έται θα μπαίνη παραδάκι και στα Ελληνικά ταμεία μήν βαράτε παιδιά,μιά ιδέα έριξα κι'άς μήν είμαι ο Αρκουδέας....
Petros P Posted December 10, 2015 Posted December 10, 2015 Έχουμε αλλα κάποιοι αποφάσισαν να εχουν ναυπηγεία γι πολεμικά ενώ ταυτόχρονα έχουμε τη μεγαλύτερη μόνιμη της Μεσογείου, να μη πληρώνουν κοσμο και να μη συντηρούν τις δεξαμενές , να μη πουλάνε τον ΟΛΠ η να φρενάρουν την πώληση , ενώ εχουν πει επενδυτές που θέλουν να κάνουν τις δεξαμενές (που θα χωράνε και conftainer ships) ... Α και βέβαια να θέλουν να βάλλουν φόρο στη ναυπηγοεπισκευή . Welcome to Greece Hasta. I wish you a pleasant stay
proud_ionian Posted December 10, 2015 Author Posted December 10, 2015 στη συρο δεν παει λογω των γνωστων προβληματων του ναυπηγειου που εχουμε αναφερει. μεγαλες δεξαμενες εχουμε και στο σκαραμαγκα και στην ελευσινα και στη συρο, αλλα παλι για γνωστους λογους ειναι εκτος. η αποσταση πειραιας μαλτα ειναι κατι περισσοτερο απο το πατρα συρος ή πατρα ελευσινα που κανουν τα πλοια της αδριατικης. τελος του off topic. συνεχεια εδω ποσο καιρο θα λειψει γνωριζουμε; θα κανει μονο το μπιντε εκει και μετα θα ελθει εδω για οτι αλλες εργασιες τυχον εχει; ΥΓ: δε βαραμε, αλλα... ελεος
margaritis24 Posted December 10, 2015 Posted December 10, 2015 Εντυπωση μου εκανε που ειχε τα φτερα απο την προπελα πισω στο ανοικτο ρεμετζο δεμενα ενω κανονικα ειναι πλωρα στην θεση τους!
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2015 Posted December 10, 2015 Γιατι πρεπει να τα φερανε χθες το πρωι!! Το πρωι ειδα να φορτηγο με φτερα προπελας να μπαινει απο την Ε2 πυλη, οποτε πηγαινε στο Superfast XII
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now