Nick the Greek Posted April 18, 2024 Author Posted April 18, 2024 On 5/27/2019 at 7:21 PM, Nick the Greek said: Εδώ έχουμε μια γνώριμη σιλουέτα στον Πειραιά, επισκεπτόταν το μεγάλο λιμάνι σαν Gracechurch Comet από το 2002 οπότε και χτίστηκε αλλά και αργότερα στο σύντομο χρονικό διάστημα που πήρε το όνομα Susan Borchard. Μετά έγινε Magellan Comet αλλά από το 2012 ονομάζεται Star Comet(IMO 9242586). Γνώριμο design του ιστορικού ναυπηγείου Sietas(1197) με μηχανή Caterpillar. Οι πλοιοκτήτες του λέγονται Reederei Foroohari. Ιδού το Star Comet και στη Σύρο από τον @Giannis P
proud_ionian Posted May 28, 2024 Posted May 28, 2024 Τρίτο φορτίο κόκας, μέσα σε δέκα μέρες. Σε γαρίδες, σε καλαμαράκια, σε νηστίσιμα γενικώς.
Nick the Greek Posted May 29, 2024 Author Posted May 29, 2024 Στις οθόνες μας το Aries J (IMO 9514767), ένα feeder με συχνή παρουσία στον Πειραιά, συνδέοντας κατά κύριο λόγο το μεγάλο λιμάνι με τη Λιβύη και μάλιστα με όλα τα σημαντικά λιμάνια της χώρας(Βεγγάζη, Al Khoms, Misrata και Tripoli). Χτίστηκε το 2011 στο Jiangdong Shipyard(JD1000TEU-04), στο Wuhu της Κίνας σαν Nordic Bremen. Αμέσως γίνεται Aries J και πάλι αλλάζει άμεσα σε Daniela B μέχρι το 2017. Από τότε είναι πίσω στους πλοιοκτήτες του, τη γερμανική Jungerhans με το σημερινό του όνομα. Χωρητικότητα 1,036 TEU, κύρια μηχανή MaK και σημαία Πορτογαλίας.
Nick the Greek Posted May 30, 2024 Author Posted May 30, 2024 On 11/17/2020 at 7:04 PM, Nick the Greek said: Σήμερα πάμε πίσω σε κάποιο από τα τέρατα που επισκέπτονται τον Πειραιά, σε αυτήν την περίπτωση έχουμε το COSCO Shipping Nebula (IMO 9795622). Shanghai Waigaoqiao(H1417) είναι το ναυπηγείο του, γιάρδα που διακρίνεται στα capes και σε πρωτοποριακές γάστρες, αλλά κι αυτό με 197 χιλιάδες τόνους dwt, 400 μέτρα μήκος και 58.5 πλάτος, είναι ακόμη μεγαλύτερο. Η χωρητικότητά του είναι τα αστρονομικά 21,237 TEU και η μηχανή του είναι CSSC-MES που για 19 κόμβους υπηρεσιακή, καταναλώνει 197 τόνους καύσιμο το 24ωρο. Βλέπουμε πως από τις καταναλώσεις σε 300άρες και ψηλές 200άρες, είμαστε πια σε κάτω από 200 τόνους γι αυτούς τους γίγαντες. Και νυχτερινή φωτογραφία έχω, λέγετε. Άλλη μια φωτογραφία με καλό ήλιο, Ικόνιο 3 Δυτικά.
Nick the Greek Posted June 4, 2024 Author Posted June 4, 2024 Ναυπήγηση του 2012 είναι το εικονιζόμενο κοντεινεράδικο, τη σήμερον ημέρα λέγεται Dortmund Express (IMO 9461051). Όταν βγήκε στην κυκλοφορία ονομαζόταν Hamburg Express αλλά το 2022 έπεσε μετονομασία ώστε να πάρει το όνομα Hamburg Express κάποιο από τα νεότευκτα. Σημαία Γερμανίας.
Nick the Greek Posted June 13, 2024 Author Posted June 13, 2024 Ένα κομμάτι του στόλου feeder της CMA CGM στην ανατολική Μεσόγειο στις οθόνες μας απόψε, είναι το 1,740 TEU με ΙΜΟ 9491628 και όνομα CMA CGM Maputo. Κατασκευή Wenchong Shipyard(GWS387) το 2011 με μοναδικά προηγούμενα ονόματα τα Nefeli και Mell Shenton. Τώρα ανήκει στην γερμανική NSB Niederelbe. Η MAN B&W μηχανή του το πηγαινοφέρνει ανάμεσα σε Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Τουρκία, Κύπρο, Λίβανο, Λιβύη και Μάλτα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 14, 2024 Posted July 14, 2024 Έπεσε στο κυματοθραύστη του Ν.Μ. Δραπετσώνας κατά την αναχώρηση από το Ικόνιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 15, 2024 Posted July 15, 2024 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την απαγόρευση απόπλου του πλοίου Zim Virginia στο Κερατσίνι Quote Τις μεσημβρινές ώρες χτες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Κερατσινίου ότι ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σημαίας Ισραήλ, κατά την έξοδό του από το λιμάνι Σ.Ε.Π. (Σταθμός εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά), προσέκρουσε στα τσιμεντένια μπλόκια του προβλήτα Ακροκεράμου. Το πλοίο στη συνέχεια κατέπλευσε με ασφάλεια στο Αγκυροβόλιο Πειραιά. Από το Β’ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου, μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί. Από το συμβάν δεν υπήρξε τραυματισμός και δε παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Nick the Greek Posted November 2, 2024 Author Posted November 2, 2024 Σύντομη ματιά σε ένα κοντεινεράδικο της Bocimar που βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο. Είναι το Delphis Bothnia (IMO 9763710) που έχει ναυπηγηθεί στη Hanjin το έτος 2016. Κάνει Ελλάδα - Τουρκία - Ισπανία.
Nick the Greek Posted November 2, 2024 Author Posted November 2, 2024 Να δούμε και ένα κοντεινεράδικο που τον τελευταίο καιρό εκτελεί απ' ευεθείας δρομολόγια μεταξύ Πειραιά και Λιβύης, τόσο στη Misurata όσο και στη Βεγγάζη. Είναι το Mayfield με ΙΜΟ 9216353. Κατασκευής 2001 στη Hanjin Ulsan με προηγούμενα ονόματα Aglaia, Sandy Rickmers, Lantau Ace και St. John Miracle. Το τωρινό του όνομα το πήρε το 2021.
Nick the Greek Posted November 7, 2024 Author Posted November 7, 2024 Ένας επισκέπτης που πέρασε από τον Πειραιά μέχρι πρίν λίγες εβδομάδες, είναι το Admiral Galaxy (IMO 9365843), o Ναύαρχος Γαλαξίας δηλαδή. Κατασκευή 2008 στο ναυπηγείο Sedef της Τουρκίας με όνομα Ibrahim Dede. To 2019 γίνεται Asterix και λίγο αργότερα την ίδια χρονιά παίρνει το σημερινό του όνομα. Χωρητικότητα 1,878 TEU και μηχανή MAN B&W. Αξιοσημείωτο πως από τα μέσα Οκτωβρίου και μετά, το πλοίο κάνει ένα shuttle service ανάμεσα στη Haifa και το Suez.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2024 Posted November 10, 2024 Το container Med Cerkezkoy σε μια επίσκεψη στο Ικόνιο.
Nick the Greek Posted November 16, 2024 Author Posted November 16, 2024 Ένα ακόμη τέρας των 14,568 TEU στην πλοιοκτησία του κινέζικου καπιταλισμού, πρόκειται για το COSCO Shipping Kilimanjaro (IMO 9757852). Κατασκευή 2017 στο Jiangnan Changxing Shipbuilding(H 3021) με μηχανή MAN B&W. Δεν έχει αλλάξει ακόμη όνομα στην 7ετή δραστηριοποίησή του.
Nick the Greek Posted November 17, 2024 Author Posted November 17, 2024 Σήμερις έχουμε ένα feeder με 14 φορές μικρότερη χωρητικότητα από το COSCO Shipping Kilimanjaro, είναι το Geeske (IMO 9301562) των μόλις 1,100 TEU. Ναυπήγηση 2005 στο Jiangdong Shipyard του Wuhu της Κίνας με μηχανή MAN B&W. Προηγούμενά του ονόματα τα Alianca Pampas(2005), Asian Glory(2009) και Shippan Island(2017).
Nick the Greek Posted November 19, 2024 Author Posted November 19, 2024 Για να δούμε και ένα car carrier της Kawasaki που την κάνει μπούκα στο Ικόνιο, είναι το Gravity Highway (IMO 9672404). Ναυπήγηση 2014 στη Hyundai Mipo με πλοιοκτησία της Ray Car Carriers. Μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα περί των 5 χιλιάδων αυτοκινήτων.
Nick the Greek Posted November 20, 2024 Author Posted November 20, 2024 Κάποτε θα βλέπαμε το Maersk Sembawang (IMO 9315226) των 6,478 TEU και θα λέγαμε πως είναι τεράστιο. Σήμερα πια είναι λίγο μεγαλύτερο από feeder. Το μαντρί της Maersk δεν το έχει αφήσει ποτέ από το 2007 που χτίστηκε στη Hyundai με μηχανή MAN B&W. Η φωτογραφία από το Ικόνιο πρίν λίγους μήνες.
Nick the Greek Posted November 22, 2024 Author Posted November 22, 2024 Πως γίνεται να ονομάσεις ένα MR2, Magnifica (ΙΜΟ 9374234), δεν μπορώ να το καταλάβω. Είναι ρε παιδί μου κάτι σαν να είναι μια γυναίκα όμορφη σαν τη Monica Belucci και να τη λένε Αφροξυλάνθη, δεν κολλάει με τίποτα. Τέλος πάντωνε, αυτό που βλέπουμε εδώ στο Μώλο ΔΕΗ για επισκευές είναι ναυπήγηση του 2009 χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Κατασκευαστής η SLS Shipbuilding(479) από το Tongyeong της Νοτίου Κορέας με μηχανή MAN B&W. Πλοιοκτήτης η ιταλική Morfini, σημαία Ιταλίας, νηολόγιο Bari.
Nick the Greek Posted November 23, 2024 Author Posted November 23, 2024 Δεμένος στο Ικόνιο ο Οδυσσέας (ΙΜΟ 9385824), κάνει οπερέσιο πέρυσι τον Απρίλιο. Κατασκευή στην Κορέα, στη Hyundai(0363) με χωρητικότητα 2,824 TEU και μηχανή MAN B&W. Προηγούμενα ονόματα Catalania, AS Catalania, Maersk Jeddah. Στην πλοιοκτησία(όπως λέμε στο μπάσο), η Cosmoship του Νίκου Σάββα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now