Jump to content
Shipfriends

Champion Jet_2

eMembers
  • Posts

    1,831
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

8,372 profile views
  1. Ήδη ένας χρόνος πέρασε από όταν είχαμε ακούσει ότι η εταιρεία προτίθεται να ναυπηγήσει το συγκεκριμένο Dual Fuel συμβατικό. Το αρχικό άρθρο στο οποίο έγινε η αναφορά έλεγε ότι η σύμβαση ναυπηγήσεως θα είχε υπογραφεί το αργότερο μέσα σε δύο μήνες (Μάιος 2024) και ακόμα δεν έχουμε κάποιο νέο ή κάποια ανακοίνωση από την Attica, ενώ φέτος τον Φλεβάρη έγινε εκ νέου αναφορά για τη ναυπήγηση του συγκεκριμένου πλοίου στο πρόγραμα ανανέωσης στόλου. Να υποθέσω ότι βρισκόμαστε κοντά σε κάποια συμφωνία ή αντιμετωπίζουν δυσκολίες τεχνικής φύσεως και υποδομών για την εξυποηρέτηση ένος πλοίου διπλού καυσίμου και ακόμα δεν έχουν προχωρήσει στην υλοποίηση του project;
  2. Δε θα έλεγα ότι ρίχνει λευκή πετσέτα η Attica στη Παροναξία. Αντιθέτως ενισχύει τη Νάξο με περισσότερα δρομολόγια και συνδέσεις σε σχέση με πέρυσι. Η Πάρος εξυπηρετείται ήδη εξαιρετικά από τα συμβατικά της εταιρεία και το Hellenic Highspeed θα "βοηθάει" ώστε να μοιράζεται η κίνηση, ιδίως της ημέρες αιχμής μεταξύ συμβατικών και ταχυπλόων. Ελπίζω να γίνει αυτή η αλλαγή και να δούμε HS3 με HS4 εναλλάξ στο Πειραιάς Κυκλάδες Ηράκλειο μιας και μέχρι ώρας δε φαίνεται κάτι τέτοιο στο σύστημα.
  3. Ηράκλειο Σαντορίνη Ιό Νάξο Μύκονο Πειραιά θα είναι. Συγχωρατε με μου ξέφυγε η Σαντορίνη στο ανέβασμα και είχε περάσει ο χρόνος του edit όταν το είδα
  4. Βγήκε για δοκιμαστικό το πλοίο στο οποίο έπιασε μέχρι 43.5 κόμβους.
  5. Ανέβηκαν δρομολόγια του Hellenic Highspeed από 15/05 έως 06/10 στη γραμμή Πειραιά (08:30) Μύκονο Νάξο Ίο Σαντορίνη Ηράκλειο (18:15) κάθε Δευτέρα Πέμπτη Σάββατο και κάθε Τρίτη Παρασκευή και Κυριακή από Ηράκλειο (07:30) για Ίο Νάξο Μύκονο Πειραιά (17:10). Κάθε Τετάρτη θα εκτελεί δρομολόγιο από Πειραιά (08:30) για Μύκονο Νάξο και επιστροφή Νάξο Μύκονο Πειραιά (18:10). Όλα υπολογισμένα με ταχύτητες 28 κόμβους
  6. Υπάρχει ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο; Ιδανικό για την Attica ώστε να διπλώσει το HS3...
  7. Αξίζει να αναφέρουμε πως η Incat έχει αρχίσει να κατασκευάζει ένα ταχύπλοο 78 μέτρων στα ναυπηγεία της στη Τασμανία,σχεδιασμένο να αντικαταστήσει την πρώτη γενιά ταχυπλόων (δηλαδή τη γενιά του Naxos Jet, Caldera Vista κ.λ.π). Το ιδιαίτερο με αυτή την κατασκευή είναι ότι δεν έχει υπογραφεί κάποια συμφωνία ναυπηγήσεως με εταιρεία, αλλά το κατασκευάζουν από μόνοι τους με στόχο να είναι έτοιμο προς παράδοση σε ενδιαφερόμενους το πρώτο μισό του 2026, ταμάμ δηλαδή για καλοκαιρινή δρομολόγηση. Παρόμοιο πρόγραμμα είχε τρέξει και η Austal με το σημερινό Condor Liberation το οποίο έκανε 5 χρόνια να βρει αγοραστή. Όσον αφορά το σύστημα πρόωσης δεν προοσδιορίζεται, αν και φωτογραφίζεται ως αμιγώς ηλεκρικό ή υβριδικό. Λέτε να υπάρξει ενδιαφέρον από εταιρεία στη Μεσόγειο για το συγκεκριμένο σκάφος;
  8. Και πλέον έχει ανέβει στη δεξαμενή παρέα με τον Διαγόρα.
  9. Μαζί με το Max έχει ανέβει παρέα στη ίδια δεξαμενή και το Power Jet
  10. Τον χειμώνα είναι όντως αρκετά δύσκολο να τα βγάλουν πέρα δύο εταιρείες με την κίνηση που υπάρχει. Μιλάμε για περίπου 100-200 επιβάτες, 30-40 ΙΧ και μερικά φορτηγά ,για τη γραμμή του Πόρου, ενώ η Ζάκυνθος έχει λίγο ψηλότερη κίνηση. Το καλοκαίρι πιστεύω πως μπορεί να σηκώσουν οι γραμμές του Ιονίου δεύτερη εταιρεία αν και δε νομίζω πως κάποια από τις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα έχουν διαθέσιμα καράβια για να δρομολογηθούν στο Ιόνιο. Η μόνη εταιρεία που ίσως να έχει μερικά πλοία(ταχύπλοα) διαθέσιμα μετά τις αγορές που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια είναι η Seajets.
  11. Με τα δρομολόγια του HS3 τι γίνεται ακριβώς;Εδώ και δύο εβδομάδες έχουν περαστεί στο κατέβασμα μόνο το Πειραιάς Σύρος Μύκονος Ηράκλειο ενώ στο ανέβασμα μόνο το σκέλος Ηράκλειο Σαντορίνη Ίος Πειραιάς ενώ εξ όσων γνωρίζουμε το δρομολόγιο θα είναι Πειραιάς Σύρος Μύκονος Νάξος Ίος Σαντορίνη Ηράκλειο. Λιγότερο από μήνας μέχρι την έναρξη των δρομολογίων και ακόμα να τα ανεβάσουν ολοκληρωμένα...
  12. Άνοιξε και το AIS σήμερα μετά από καιρό. Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε για που ετοιμάζεται, αν και ελπίζω να το δούμε να ταξιδεύει στο Αιγαίο
  13. Η εταιρεία σε σχόλιο κάτω από βίντεο που ανέβασε στον λογαριασμό της στο Tiktok, με γεγονός την έναρξη της σεζόν και τα champion σε παράταξη, αναφέρει το Max σαν Max Jet.
  14. Ποιος ο λόγος να αλλάξει το όνομα στα Jumbo; Αν υπάρχει κάποιο θέμα copyright το καταλαβαίνω, αλλά πραγματικά δε βρίσκω λόγω να μπουν σε μια τέτοια διαδικασία η οποία έχει αρκετή γραφειοκρατία και περιττά έξοδα. Η επιλογή ονόματος δυστυχώς όπως προείπαν οι συνάδελφοι shipfriends είναι απογοητευτική και δεν δίχνει σοβαρότητα. Καλύτερα να τα ονόμαζε Cyclades Jet με αριθμούς παρά αυτό το Champions League Jet...
×
×
  • Create New...