Jump to content
Shipfriends

fourtounakis

eMembers
  • Posts

    268
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Recent Profile Visitors

2,971 profile views
  1. Το συγκεκριμένο βαπορι δεν απέκτησε ποτέ πρωταγωνιστικό ρόλο. Ήταν πάντα ναυλωμένο για μεγάλα διαστήματα στο εξωτερικό, έκανε σκάτζες αλλά και πολλές εκδρομές. Θεωρω πως δεν είχε τη τύχη που του άξιζε όταν έπρεπε και πλέον είναι αργά. Βέβαια η ΑΤΙΚΑΝΕΚ θα δείξει τι μέλλει γενέσθαι .
  2. Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, διαβάζοντας τα μηνύματα σας μου γεννάται μια απορία…έχετε την εντύπωση ότι η seajets είναι εταιρία με σαφή πλάνα δρομολογίων και αντίστοιχη τοποθετηση/χρήση των πλοίων της ; Είναι εντελώς ξεκάθαρο , όλα αυτά τα χρόνια, πως «ο,τι κάτσει». Οποτε ας περιμένουμε και βλέπουμε.
  3. Είτε μας αρέσει είτε όχι κάποια στιγμή και για τα αγαπημένα μας βαπόρια έρχεται το τέλος τους. Πληρωματα και βαπόρι υπηρέτησαν ένας θεός ξέρει με πόσες δυσκολίες τη πιο δύσκολη -κατ έμε- γραμμή του αιγαίου.
  4. Να ρωτήσω κάτι ; Δηλαδή οι μεταφορικές εταιρίες που συναλλάσσονται με καταστήματα των Αθηνών θα πρέπει μέχρι νεωτερας να μετακινούνται μέσω Νεαπολης ;;
  5. Κρίνοντας από τη μέχρι τώρα πορεία της εταιρίας με τα πρωτοσέλιδα που κάνει κομματάκι δύσκολο να προλάβει όχι τη φετινή , ούτε την επόμενη !
  6. Η μετονομασία έχει νόημα από πρόπερσι. Να πούμε βέβαια ότι και αυτό το «ντι λεβαντε» είναι υπερβολικό όπως και ο τοπικός τύπος αλλά θα βγω off topic.
  7. Η λωρίδα έπρεπε να μπει από πάνω και να τελειώνει πρυμα καμπυλωτά όπως στο διαγορα.
  8. Το βαπόρι κατά την άποψη μου είναι ακαλαίσθητο όμως αυτό μπορεί να διορθωθεί. Καλά ταξίδια να έχει!
  9. Ίσως να καταλαβε πως το γιγαντιαίο SAOS FERRIES είναι ναρκισσιστική παράνοια..
×
×
  • Create New...