
cpt Ikaros
Members-
Posts
6 -
Joined
-
Last visited
-
Δηλαδή για πες καμιά δύσκολη ερώτηση που θα επρεπε να ρωτήσει και να απαντηθεί για εκείνους που τυχόν να μην τα γνωρίζουν εκ των προτέρων όλα;
-
Βλάβες Μαρίνα
cpt Ikaros replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Μηχανικά προβλήματα, βλάβες & αβαρίες
Σε κάθε περίπτωση το Ροδάνθη θα κάνει το δρομολόγιο Πειρ-Πάρο-Νάξο-Ιο-Σαντορίνη-Ικαρία-Φούρνοι-Σάμος; Φαντάζει τρομερό να μη φτιαχτεί το Μαρίνα γρήγορα, γιατί όλοι οι επιβάτες της εβδομάδας του 15άυγουστου θα πρέπει να διαχειριστούν με άλλα πλοία που δεν υπάρχουν. του δε καπταΜάκη οι δυνατότητες είναι περιορισμένες από τα άλλα πλοία λόγωέλλειψης πιστοποιητικών ή κατάσχεσης. Πως να σηκώσει γη και ουρανό ο Κάρλας; Με τι προσόντα; να πει στον Υπουργό "Γιέ μου μη βάλεις το τάδε πλοίο εκέι, βάλτο αλλιώς"; ή μήπως τον παίρνει να καταγγείλλει το Μύκονος (όπως έκανε με το Vera και παραλίγο να πάει φυλακή ο καπετάνιος του) όταν με την πολεμική έναντι στο Vera και τα εκατοντάδες χιλ. ευρώ χρωστούμενα της Νομαρχίας μπορεί να είναι σε θέση να ζητήσει το οτιδήποτε; άραγε καταγγέλει το Μύκονος για τις επανειλημμένες καθυστερήσεις του τώρα; -
Η Corsica, ίσως να μην είναι γνωστό αλλά επ'ευκαιρίας ας γίνει, έχει το 70% της Καλλίστη και από τη πρώτη στιγμή, γνώριζε και αποφάσιζε για τα πάντα. Δεν έμαθε τίποτε πολύ αργότερα. Το Corsica Express ήταν σε Time Charter ("χρονοναύλωση") στην Καλλίστη. δηλ, αυτό σημαίνει ότι η Corsica είχε την ευθύνη για τις πληρωμές πληρώματος, ασφαλειών, τεχνική διαχείρησης κτλ. Μέσω της Καλίστη έκανε την εμπορική εκμετάλλευση. Το Vera ήταν bareboat ("γυμνή ναύλωση") και την ευθύνη την είχε η Καλίστη για όλα εκτός της τεχνικής διαχείρησης. Είτε λοιπόν απευθείας, στο ένα πλοίο, είτε εμμέσως, ως ο κυρίαρχος μεγαλομέτοχος στην Καλλίστη για το άλλο, είναι και ο κατά το νόμο υπεύθυνος, διαχειρίζων και αποφασίζων για όλα. Η V-ships, έχοντας υπό τη διαχείρηση της όλο το στόλο της Corsica, είχε και τη διαχείρηση των δύων πλοίων στην Ελλάδα. Το Corsica εξ αρχής και το Vera από Φεβρ 08! Δεν ξέρω αν είναι όλος ο Πειραιάς μέσα στο site, και άλλωστε η γνώμη μου για "όλον το Πειραιά" νομίζω έχει γίνει αντιληπτή. Είναι αλλιώς από τη βαρδιόλα, τον καναπέ, ή το καφενίο και αλλιώς από το γραφέιο. Οι συμπεριφορές εκ μέρους των πληρωμάτων και των σωματείων απέναντι σε αυτήν την εταιρεία βιώθηκαν για πρώτη φορά στο λιμάνι, κατά την ομολογία πολλών παλαιών ακτοπλόων και ναυτικών, που δεν τα ξανασυνάντησαν. Το ότι είδαμε εκρποσώπους σωματείων να μην μπορούν αν δεχτούν ότι το πλοίο θα ξεκινήσει και να ομολογούν δυνατά ότι "θα το ξανασταματήσω με καταγγελία" και να κάνει ψευδή καταγγελία για το καταπέλτη δήθεν, για να αργοπορήσει το πλοίο 2 ώρες (για να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι) ή να ομολογούν μετα από λύση επίσχεσης ότι "τώρα θα ισχυριστούμε ότι οι υπογραφές είναι πλαστές αυτών που πληρώθηκαν" για να μη λυθεί η επίσχεση, ή όταν το πλήρωμα υπέγραψε ότι δεν έχει απάιτηση από την εταιρεία και δεν συντρέχει λόγος να μη γίνει δρομολόγιο (όπως είχε καταγγείλλει ένα σωματείο) και να αρπάζουν με βία το χαρτί των υπογραφών από το πλήρωμα, είναι ελάχιστα παραδείγματα από "σκηνές" των τελευταίων δύο χρόνων. Αυτά, δεν τα είδε, δεν τα άκουσε ή δεν τα λέει "ο Πειραιάς";
-
Προφανώς αναφέρομαι στο παραπάνω σχόλιο του Jerry και στις "ενδελεχείς" αναλύσεις του Panagia Ekatontapiliani και Neptune. Shipfriends μου, νομίζω ότι όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα στο τέλος. Ειδικά ο αχάριστος. Για αυτό είπε buy-buy η Corsica από δώ. Σου λέει, η Corsica: " φέρνω ταχύπλοο, τους πάω σε 5 ώρες, φέρνω συμβατικό του πάω όλους φτηνά, άνετα και όλα τα φορτηγά μέσα, χωρίς επιδότηση και "χορηγώ" στο Κράτος το εκατομμύριο της επιδότησης, με πολεμούν κάπiοι ντόπιοι Νομαρχούκες και Δημαρχούκες ενώ μου χρωστάνε και μερικές 100άδες χιλ ευρώ, τα βάζω με τα καρτέλ των καυσίμων (με πλοκάμια και στη Σάμο)και μου λένε ότι βάζω μετο μπιτόνι, ανέχομαι ανεκδιήγητους εκπροσώπους σωματείων που θυμίζουν τη Napoli του 19ου αι, τα πληρώματα, δαγκώνουν το χέρι που τους ταϊζει (γιατί κάποιοι μπορεί να τους τάζουν αλλού δουλειά και bonus-τη βρήκαν άραγε τώρα και συκοφαντούν το ίδιο το πλοίο, στέλνω το ταχύπλοο στην Αλεξ/λη χωρίς επιδοτήσεις κτλ, παθαίνει ατύχημα (αλήθεια έμαθε κανείς τα αίτια του ατυχήματος, ποιοι ήταν και ποιοι δεν ήταν μέσα από το πλήρωμα, τους είχα όλους ναυτολογημένους αδιάκοπα από 15 Σεπτ 08 ενώ το πλοίο σταμάτησε, δεν τους απέλυσα μήπως και δουλέψει το πλοίο αλλού - αλλά εκείνοι περιφερόντουσαν στην Ακτή Μιαούλη (φίλε Jerry) καπνίζοντας και πίνοντας, ένα-δυο στην Αλεχ/λη παρίσταναν τους πεινασμένους γιατί ξόδευαν ότι έχουν και δεν έχουν στα...νυχτάδικα γυρνοβολώντας τα βράδια ενώ έμεναν σε Ξενοδοχεία και έπαιρναν δημοσιογράφους τηλ. για να κάνουν και ντόρο... τα λιμεναρχεία κάνουν το Κινέζο και πάντα απόλυτη υπακοή στα "σωματεία", ντόπιοι (Ικαρία-Σάμος-Φούρνοι) πρωτοστατούν στις επισχέσεις, καπετάνιοι (εκτός του Μαθιούδη) προσπάθησαν από την πρώτη στιγμή να βγάλουν το πλοίο άχρηστο (ευτυχώς που γλύτωσαν οι ανεμογεννήτριες στην Ικαρία) χωρίς να τα καταφέρουν τελικά, αλλά έκαναν συλλογή από μπίντες και κολόνες, συνδικαλιστές περιφερόντουσαν στο Βέρα λέγοντας "τι άλλο θα βρούμε να το δέσουμε".. και αναρωτιούνται γιατί εγώ (η Corsica) τα παίρνω και στο κρανίο και παίρνω και το 2ο πλοίο από 'κει;" Αυτό είναι ένα-στην κυριολεξία-ελάχιστο δείγμα από πραγματικό inside information αγαπητοί φίλοι και όχι σχόλια που βρήθουν υποκειμενικότητας και παντογνωσίας άπό κάποιους, που, με εξαιρέσεις ευτυχώς, διάβασα σε αυτό το site για την Καλλίστη και αποφάσισα με χαρά να γίνω μέλος για καλοπροαίρετες ανταλλαγές απόψεων, που θεωρώ ότι είναι στην πλειοψηφία τους.
-
Φιλε Jerry, συμφωνώ με οσα εγραψες αλλα θα επισημανω τη σχετικοτητα τους. Το ταμπελάκι θα αναρτηθεί και για εκείνους που έυκολα και καιροσκοπικά κρίνουν τους άλλους στην προσπάθεια τους να εξυπηρετήσουν τον τόπο τους, όταν εκείνοι ανέξοδα κάθονται ως ξερόλες και σπέρνουν φήμες. Υπάρχουν κι εκείνοι που παρολο που τους ενδιαφέρει η έξωθεν καλή μαρτυρία δεν την επιζητούν όμως από χώρους, όπως η Ακτή Μιαούλη, γιατί μπορεί να πιστεύουν ότι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα εκείνοι οι άνθρωποι που αξίζει να έχουν την καθαρή και σωστή εικόνα των πραγμάτων κι ενδιαφέρονται πρώτιστα για αυτούς. Σε ένα χώρο, άλλωστε, όπως το λιμάνι, η πιάτσα και η ακτοπλοΐα γενικότερα, όπου κατά κοινή ομολογία αποτελή τη πιο "βρώμικη" βιομηχανία στη χώρα, μπορεί να είναι λογικό κάποιοι να μην ενδιαφέρεται για τη γνώμη των πολλών, όταν εκείνοι είναι εκ των προτέρων προδιαθετιμένοι αλλιώτικα. Οπότε, πράγματι αφήνουν τα πράγματα να μιλήσουν από μόνα τους και δεν αγχώνονται να κηνηγούν τις φήμες που σπέρνουν οι άλλοι σκόπιμα, ή τις κριτικές των "παραγόντων" που κάθονται στα καφενεία της Ακτής Μιαούλη.
-
Φίλε "Εκατονταπυλιανή" φαίνεται να εχεις πληροφορηση για ολα αυτα της Καλλίστη. Εχεις ή απλά είναι δικές σου υποκειμενικές εκτιμήσεις; φιλοι μου νομιζω οτι δεν τα ξερουμε ολα και κανουμε ευκολες και ανεξοδες επικρισεις. εμεις απο την Ικαρια εχουμε πολυ διαφορετική γνώμη για ολα αυτά, καθοτι γνωριζουμε του ανθρωπους απο "μέσα". πολλα απο αυτα που γραφονται και κυριως απο αυτα που ακούγονται ειναι ανακριβη κυριως γιατι οι ανθρωποι αυτοι δεν χολοσκανε να κυνηγανε απο πισω τις φημες, που διαδιδονται απο την "αγορα" (οτι κι αν αυτο σημαινει)..