Jump to content
Shipfriends

CptAris

eMembers
  • Posts

    459
  • Joined

  • Last visited

About CptAris

  • Birthday 03/12/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Στης Αθήνας τα στενά...

Uncategorized

  • Location
    Αθήνα
  • Interests
    ταξίδια
  • Occupation
    ανθυποπλοίαρχος

Recent Profile Visitors

2,974 profile views
  1. Τα πλοία που βγαίνουν σε πλειστηριασμό τίθενται και εκτός εταιρείας; Και σε αυτή τη περίπτωση τι γίνεται με τις κρατήσεις της τωρινής σεζόν κλπ κλπ;;;
  2. https://www.protothema.gr/greece/article/1589119/adonis-kargiotis-ti-deutera-i-diki-gia-ti-dolofonia-tou-sto-blue-horizon/ Τη Δευτέρα ξεκινάει η δίκη.
  3. https://www.hansatouristik.de/ Παύση εργασιών (προσωρινή;;) για το τουριστικό γραφείο της Hansa Touristic οπότε και το βαποράκι μάλλον μένει χωρίς δουλειά για τη σεζόν που έρχεται...
  4. Ας έχουν 40 προπελάκια και 15 μηχανές. Γνωρίζεις αν έχουν όλη την ιπποδύναμη διαθέσιμη στο stby; ξέρουμε αν το "ανάποδα" τους είναι τόσο ισχυρό όσο το "πρόσω";;; δε ξέρουμε τίποτε από αυτά, όχι. Όσο για το "προαποφασισμένη απόφαση", για να επιμένεις τόσο πολύ μάλλον έχεις πληροφόρηση εκ των έσω από την εταιρεία, δεν εξηγείται διαφορετικά
  5. Νομίζω ότι σε όλη αυτή τη συζήτηση έχουμε παραβλέψει το πιο σημαντικό κομμάτι: τι είδους βαπόρια είναι τα παλάτια. Βαριά βαπόρια (30+ χιλ.τόνοι), με τεράστια έξαλλα που τα κάνουν φτερό στον άνεμο, μονοτίμονα και με ελικτικές ικανότητες που δεν διεκδικούν βραβείο Όσκαρ. Οπότε το γεγονός ότι δε κατάφεραν να πιάσουν στη Μήλο δε νομίζω να οφείλεται σε καμία "πολιτική" αλλά αποκλειστικά και μόνο στις αποφάσεις των καπεταναίων τους που είναι και οι μόνοι αρμόδιοι να αποφασίσουν. Στο κάτω κάτω ας μη ξεχνάμε πόσες φορές περιμένουν επί ώρες έξω από το Ηράκλειο για να δέσουν λόγω του αέρα ή χρησιμοποιούν ρυμουλκό
  6. Δε μπορώ να καταλάβω κάποια πράγματα... Και τα δύο πλοία μείωσαν ταχύτητα, επικοινώνησαν οι πλοίαρχοι τους με τον πράκτορα και τη λιμενική αρχή και αφού έμαθαν τι καιρικές συνθήκες επικρατούσαν στον Αδάμαντα έκριναν ότι δε θα μπορούσαν να δέσουν και συνέχισαν το ταξίδι τους. Που είναι το παράξενο σε αυτό δηλαδή;;; 🤔 Και όσο για το "εκατοντάδες επιβάτες δέσμιοι μιας πολιτικής που ταλαιπωρεί" τι πάει να πει αυτό πάλι; ποια ακριβώς είναι η πολιτική που ταλαιπωρεί;;;
  7. Είναι ένα φαινόμενο αρκετά σύνηθες ιδίως σε παλαιότερα βαπόρια. Όταν δουλεύουν οι κύριες μηχανές κάτω από ένα συγκεκριμένο αριθμό στροφών τότε δημιουργούνται προβλήματα στις σαρώσεις των τουρμπίνων κτλ.
  8. Καλημέρα. Μήπως γνωρίζει κάποιος ποιοι είναι οι πλοιοκτήτες του συγκεκριμένου πλοίου;
  9. Τι ακριβώς σε χαλάει που χρησιμοποιεί τον πλωριό καταπέλτη;;;;
  10. Σημερινή φωτογραφία του πλοίου στη μόνιμη πλέον θέση του στο Vellsen της Ολλανδίας όπου δουλεύει ως πλωτό ξενοδοχείο φιλοξενίας αιτούντων ασύλου
  11. Κάποτε στον Ασπρόπυργο είχα έναν καθηγητή ο οποίος έλεγε "για να γίνει το μπουμ, χρειάζονται 2 μαλ..., ένας μόνο δεν αρκεί" Το αυτό και σε αυτή τη περίπτωση. Μεγάλη ευθύνη η θαλαμηγός, μεγάλη ευθύνη και το Nidri star. Ναι μεν έδειχνε "κόκκινο" αλλά άμα βλέπεις ότι ο άλλος δε γυρίζει, τότε εγκαίρως προσπαθείς να τον ειδοποιήσεις με όλα τα διαθέσιμα μέσα (vhf, οπτικά σήματα, ηχητικά κτλ) και εάν δεν υπάρχει και πάλι ανταπόκριση τότε γυρίζεις εσύ όμορφα και έγκαιρα χωρίς να θέσεις σε κίνδυνο το πλοίο και τους επιβάτες, κάτι που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έγινε.
  12. https://cruiseindustrynews.com/cruise-news/2024/07/hansa-reportedly-planning-to-relaunch-cruise-operations-with-new-ship/ Απ'οτι φαίνεται ξεκινάει καινούριο κεφάλαιο για το πλοίο. Μήπως ξέρουμε το ιδιοκτησιακό καθεστώς του;;;
  13. Συνελήφθη ο πλοίαρχός του, για πρόκληση υψηλού κυματισμού Υπήρχε ένα θεματάκι χτες με το πλοιο στη Σαντορίνη...
×
×
  • Create New...