Jump to content
Shipfriends

nomikos

eMembers
  • Posts

    3,477
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Recent Profile Visitors

27,818 profile views
  1. Στα πάνω δε μπορεί να μη πιάνει Σαντορίνη.Και να πηγαίνει απευθείας Ηράκλειο Ίο. Τότε θα μιλάμε για αυτογκόλ.
  2. Αυτό σκεφτόμουν και εγώ αλλά προφανώς είχαν σταθμεύσει τις νταλίκες με τη μούρη προς τα έξω και αν το γκαράζ ήταν γεμάτο δεν υπήρχε χώρος να τις μανουβράρουν ώστε να βγουν από εκεί.
  3. Οι 17 και 18 κόμβοι για το Άνεμος θεωρούνται μειωμένη ταχύτητα;
  4. Πάρα πολύ καλό σχέδιο!!! Ιδανικό μέγεθος και χαρακτηριστικά ότι πρέπει για τα νησιά του Αιγαίου.Αν έχει και υπηρεσιακή 21+ ακόμη καλύτερα.. Μου αρέσει πολύ..
  5. Ο άνθρωπος λέει πως μετά τη μετατόπιση φορτιου(βυτία) το βαπορακι ταξίδευε για καμποση ωρα με κλιση όπως καταλαβα.Και μάλιστα ειπε πως ήταν καινούριο και πολύ καλό βαπόρι για την εποχή του. Η διαρροή βενζίνης έφερε την έκρηξη και τη βυθιση του. Αν δε γινόταν η έκρηξη ίσως δε βυθιζοταν. Επίσης λέει πως ο φανός που βρήκε ένας του πληρώματος βοήθησε ώστε να τους δει και να τους διασώσει το Ρωσικο. Αξίζει να τη δείτε τη συνέντευξη λέει και άλλα πολλά ενδιαφέροντα.
  6. Έπρεπε η εταιρεία του να συνεχίσει να εξυπηρετεί τη Σαντορίνη,όπως έκανε τη πρώτη χρονιά.Το καλοκαίρι 3 φορές την εβδομάδα,το Χειμώνα 1 φορά. 15 νταλίκες να έβαζε θα κάλυπτε τουλάχιστον τα έξοδα της.Γιατι στην ουσία αυτό επιδιώκει να μη μπαίνει μέσα. Η επιλογή πλοίου δεν ήταν η καλύτερη δυνατή.Θα μπορούσαν να βρουν ένα συμβατικό με χαμηλότερη κατανάλωση. Το Ανεμος-Rosella όπως έχω ξαναγράψει θα έκανε ιδανικά για Χίο Μυτιλήνη.. Μη ξεχνάμε ότι η γραμμή των Δυτικών έχασε τη Μήλο.Λόγω των Μινωικών που όλοι πάνε με αυτές.
  7. Πάντως η μετασκευή του ήταν εντυπωσιακή.Τουλάχιστον εξωτερικά.Εσωτερικά μπορεί καποιο μέλος να μας πει πως ήταν; Διατήρησε το άνω γκαράζ,ενώ πρέπει να προστέθηκαν και αρκετές καμπίνες.
  8. Στα χέρια της Blue Star δε θα μακροημερεύσει. Δυστυχώς,αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
  9. Τώρα δεν έχει αντιδράσεις των κατοίκων εε;; Φταίει τελικά το πλοίο ή <<το λιμάνι;!!!>>
  10. Βλέπω επίσης πως είχε αλλάξει μηχανές στα τέλη δεκ 90. Αξιόλογη προσθήκη για τη Creta Cargo που αναπτύσσεται αργά και σταθερά. Εγώ πιστεύω πως θα αναλάβει τις γραμμές της Κρήτης,Χανιά και Θηρα-Ηρακλειο.Το Άγιος Γεώργιος είναι πάντα γεμάτο. Το τελευταίο ΒΑ Αιγαιο και το Ιωσήφ Κυκλάδες.Γνωμη μου.
  11. Σε καμία περίπτωση τα καθίσματα του δε μοιάζουν με αυτά των λεωφορείων.Μαλλον δεν έχετε δει άλλων ταχύπλοων. Μου έκανε εντύπωση πως έχει 4 κλίνες για το πλήρωμα λογικά.Μπορει ναχει και παραπάνω.Κανενα στο μέγεθος του δεν έχει κλίνες πληρώματος. Φοβερό ταχύπλοο,καλοτυχο και καλοτάξιδο. Θέλω να δω τη ταχύτητα του,όταν δρομολογηθεί.
  12. Το Δήλος έφυγε 20.40 και την ίδια ώρα το Άρτεμις ήταν ακόμη Τήνο. Λίγο νωρίτερα το Κυρίαρχος iv έκανε δρομολόγιο Μύκονος Σύρος,λογικά για αυτούς που είχαν ξεμείνει ώστε να φύγουν για Πειραιά με το Δήλος. Η κινηση της Τήνου θα προωθήθηκε μέσω Ραφήνας,πιστεύω.
  13. Στη λίστα υπάρχει και το Ιεράπετρα Λ νυν Aqua Blue.Που είναι ακόμα ενεργό!!! Εξακολουθώ να βλέπω το Πρεβελης για Χανια κάποιες μέρες τον 3-2000.Το βλέπαμε και τον 1ο.Σίγουρα έκατσε Χανιά πάνω από 3 μήνες ίσως και περισσότερο.Τότε είχε το νεότερο ξενοδοχειακό μεσα στο Πειραιά. @Svo respect..!
×
×
  • Create New...