Jump to content
Shipfriends

nomikos

eMembers
  • Posts

    3,509
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Recent Profile Visitors

27,952 profile views
  1. Γιατί ξεχνάμε το πανέμορφο Aquarius; Το πανέμορφο Ιονίς; Το Κεφαλληνία; Το Ιόνιον;!!!!! Τα ελληνικά χέρια έχουν φτιάξει πολύ καλά βαπόρια και πανέμορφα!!!! Υστερούσαν σε ταχύτητα και σε χωρητικότητα. Μόνο εκεί πιστεύω.
  2. Αυτή είναι η υπηρεσιακή του απλά δε το έτρεχαν...Πιστεύω το κάνουν τώρα λόγω ανταγωνισμού.
  3. Στιβαρό βαπόρι για το μέγεθος του, όπως το βλέπω πρέπει να ήταν αρκετά καλοτάξιδο. Καμία σχέση με το ίδιου μεγέθους Λήμνος. Στις μπάντες στο γκαράζ και ψηλά πρέπει να έχει χώρους επιβατών ,όπως όλα τα ελληνικα εγ/ογ της εποχής. Για αυτό έβαζαν φορτηγά μόνο στο μέσον του γκαράζ.
  4. Δεδομένου πως το Χίος δε μπορεί να αποδεσμευτεί (επειδη στείλανε το Πρέβελη στη ντάνα) δε νομίζω πως υπάρχει και άλλο να αντικαταστήσει το Πάτμος.Μόνο ο Διαγόρας μένει..
  5. Ελευθέριος Βενιζέλος Αποδεσμεύεται και το BS1 για όπου αλλού θελήσει η Άττικα..
  6. Πολύ σωστή η σκέψη τους!!!
  7. Άμα μπει Παροναξία ο ηγέτης το καλοκαίρι με βραδυνά,θα σκίσει!!!
  8. Δεδομένου αυτού θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τη ταχύτητα του Σολωμός όταν βγει.
  9. Πολύ καλό το 2ο σχέδιο. Πιστεύω πως με αυτά που έχουν γραφτεί για προσθήκη αρκετών καμπινών ακολουθείται αυτό. Γιατί στο 1ο προτεινόμενο σχέδιο δεν υπήρχε η προσθήκη των πρυμνιών καταστρωμάτων. Ενώ στο ντεκ της γέφυρας εκεί που ήταν το εξωτερικό μπαρ στο μέσον φαίνεται εδώ να χτίζονται οι καμπίνες που φαίνονται στο σχέδιο. Όπως και να το κάνεις με το καλό όταν ολοκληρωθεί θα μιλάμε για ένα πάρα μα πάρα πολύ δυνατό βαπόρι. Και ζηλευτό σε ορισμένους ανταγωνιστές!!!
  10. Σεβαστές όλες οι απόψεις όμως μη ξεχνάμε πως το Paros κάνει εύκολα δρομολόγια και όχι εξαντλητικά.Ημερησια με διανυκτερευση,τι να πουν και άλλα βαπορια.Επίσης έχει ξανακάνει έκτακτα το βράδυ κυρίως στη Πάρο δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Το γεγονός αυτό πιστεύω θα είναι η αφορμή ώστε να αυστηροποιηθουν οι έλεγχοι με κάθε τρόπο.Αυτος μπορεί να είναι με τοποθέτηση μηχανημάτων και εισιτηρίων με barcode τύπου αεροπορικών εισιτηρίων. Με λίγα λόγια για μερικούς θα τη πληρώσουν όλοι. Και για αυτό θα αναφέρω κάτι το οποίο άκουσα και δε το έχουμε ξαναγράψει.Μήπως όλο αυτό έγινε σκοπιμα από τη μεριά της εταιρείας.Και είχε ήδη από πριν σχεδιάσει να στείλει το Πάρος.Ίσως και να έχει βάσει δεδομένου πως ήξεραν από πριν τους αριθμούς επιβατών. Συμφωνώ σε όλα. Και στη τελική τι κυρώσεις να είχαν αυτοί οι επιβάτες;Να τους πετάξουν στη θάλασσα;Δεν είχαν κάτι να χάσουν..
  11. Γνωρίζει κάποιο μέλος πληροφορίες για τη βυθιση ενός μικρού μοτορσιπ με ονομα Ανθούλα ΒΑ του Κυπαρισίου Λακωνίας;Από ότι άκουσα βυθίστηκε έμφορτο με λιπάσματα στα μέσα δεκ 70.Από Κερατσίνι με προορισμό Γύθειο.
  12. Κακός προγραμματισμός της Άττικα που δεν έπρεπε να δώσει θέσεις από Σύρο για Πειραιά με το Μύκονος!!!Και το Μύκονος να εξυπηρετήσει τους επιβάτες της Ικαρίας Σάμου!!!Πάνω από το μισό πρωτόκολλο για να εξυπηρετήσει μόνο τους Συριανους!!!Το μοναδικό βαπόρι της Ικαροσαμίας!!!Αν είναι δυνατόν!!! Ανέβαινε και το BS Patmos και το Χίος χθες θα μπορούσαν να περάσουν από Σύρο να μαζέψουν τους Συριανούς!!Αν είχαν ενεργοποιημένο και έτοιμο ένα ταχύπλοο θα μπορούσε να κάνει Σύρο Τήνο Μύκονο. Γενικά πολύ κακός προγραμματισμός!!!! Πρέπει άμεσα να μπει συμβατικό στη γραμμή με βραδινά δρομολόγια. Και αν δε μπορεί η Άττικα ας βάλει η Sea Jets η άλλη εταιρεία πχ Golden.
  13. Αφού ξέρουν ότι υπάρχει πρόβλημα στην επιστροφή από Ικαρία και Σάμο,γιατί έδωσαν θέσεις στο Μύκονος από Μύκονο και Σύρο;; Ας προωθούσαν το κόσμο της Μυκόνου και Συρου στο Paros το μεσημέρι.Η αν και αυτό ήταν γεμάτο,έχουν τόσο στόλο να έβρισκαν τη λύση.
  14. Ποσειδών Εξπρες 21+,Ροδανθη 20,5+,Ναιας Εξπρες 20+,Παναγία Τήνου 21+,Παναγία Τήνου 2 20+,Αριαδνη 21+. Αναφέρομαι στις υπηρεσιακες των ταχυτερων της δεκ 90!!!Που τις ταχύτητες που έγραψα τα συγκεκριμενα τις είχαν ΑΝΕΤΑ!!!Είχαν και παραπάνω. Όλα τα υπόλοιπα πχ κράνη, τουλαχιστον 2 κόμβοι λιγότερο. Ξεχασα και το *Ναιας 2,20+ κόμβοι.
×
×
  • Create New...