Jump to content
Shipfriends

Ariadne

eMembers
  • Posts

    2,636
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Κεφαλλονιά

Recent Profile Visitors

9,157 profile views
  1. Και στο Μάρε και στον Κάλβο το κάνουν τώρα τελευταία επειδή βαριούνται να κατεβάσουν τον καταπέλτη επιβατών...
  2. Η γραμμή του Αστακού θα αποτελούσε μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση μόνο με άλλο πλοίο. Κλειστό, με αξιοπρεπή ταχύτητα. Η σημερινή κατάσταση είναι μια μόνιμη προσωρινότητα που δεν ευχαριστεί κανέναν αλλά χρησιμοποιείται μόνο αναγκαστικά.
  3. Αφού ευχαριστήσω θερμά τον περήφανο Ιόνιο για την εμπεριστατωμένη ανάλυσή του, ας πω και εγώ δυο λόγια ως ντόπιος. Πρέπει να φανταστείτε το νησί ως τρία διαφορετικά νησιά. Περιοχές όπως η Έρυσσος και η Παλική αποτελούν για εμάς τους κατοίκους της Λειβαθούς πολύ μακρινούς προορισμούς. Μπορεί να φαίνεται απίστευτο σε κάποιους που ξέρουν το νησί μόνο τουριστικά και να λένε σιγά την απόσταση, αλλά για ιστορικούς και κοινωνικούς λόγους, το ταξίδι π.χ. από εμάς στην Έρυσσο αποτελεί ξεχωριστή εκδρομή που την κάνουμε κάθε 1-2 χρόνια. Πιο εύκολα μου/μας έρχεται να πάω/πάμε στην Πάτρα παρά στο Φισκάρδο ή στο Ληξούρι. Ακόμη και οι άνθρωποι είναι διαφορετικές ράτσες, εάν μου επιτρέπεται η έκφραση 😄 Ειδικά το βόρειο κομμάτι του νησιού ήταν μέχρι πριν και μερικά χρόνια ξεχωριστό κομμάτι, λες και ήταν άλλο νησί. Στην καλύτερη των περιπτώσεων, θα είχαμε όπως παλιά επίσης δρομολόγια Αργοστόλι-Ληξούρι-Κυλλήνη και Σάμη-Φισκάρδο-Νυδρί. Άλλα πάνε αυτά. Το ερώτημα είναι, τι γίνεται τώρα; Προσωπικά πιστεύω πως, ακόμη και μετά την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου έως την Ανδραβίδα η γραμμή της Πάτρας έχει (πολύ) μέλλον, φτάνει να υποστηρίζεται σωστά και από την εταιρεία αλλά και από τους επαγγελματίες και μη οδηγούς. Υ.Γ.: Τα βραδυνά δρομολόγια ήταν απίστευτα βολικά και μακάρι να τα ξαναδούμε...
  4. Ζούμε απίστευτες και συνάμα τραγικές καταστάσεις σε αυτή τη χώρα. Για μας τους πιο παλιούς, αναπολώ τα χρόνια του 70 και 80 και μου έρχονται τα κλάματα με τη σημερινή κατάσταση, όχι μόνο στην ακτοπλοϊα αλλά γενικά στη χώρα.
  5. Αυτό εκτελεί ουσιαστικά χρέη ... λεωφορείου. Αστική συγκοινωνία κατά μήκος του κόλπου του Κιέλου. Έχουν ήδη έρθει και οι αντικαταστάτες του.
  6. Όντως, κάνει κανονικότατη αστική συγκοινωνία. Skärgårdsbåtar.se - Sjövägen (2014) Έτος ναυπήγησης 2014 στη Δανία. Έχει 4 αδέρφια και όλα δουλεύουν στην αστική συγκοινωνία στη Στοκχόλμη. 24,55 m με 2 μηχανές ABB. 150 επιβάτες.
  7. Παιδιά, ένα γενικότερο πρόβλημα που διαπιστώνω εγώ, είναι η έλλειψη επαρκούς βιβλιογραφίας για τις ναυτιλιακές εταιρείες μας. Και όταν βγαίνει κάτι σχετικό, είναι τόσο μικρή η έκδοση που δυσκολεύεται κανείς αφάνταστα να αποκτήσει ένα αντίγραφο, μη σας πω πως είναι και αδύνατο. Τα τελευταία χρόνια έχω καταφέρει να μαζέψω κάτι λίγα σχετικά με τη ναυτιλία της Κεφαλλονιάς και Ιθάκης, αλλά με χίλια ζόρια και σε πλέον απαγορευτικές τιμές ...
  8. Από την ακόλουθη καταπληκτική ιστοσελίδα: http://www.tugboatlars.se/ Ναυπηγημένο το 1928 από το Bergsunds Mek. Verkstad AB, Stockholm. Και πολύ σωστά, δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Κυκλοφορούν πολλά αιωνόβια πλοία στη Σουηδία. Τα διατηρούν σε άψογη κατάσταση και ας τα χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση!
  9. Βεβαίως και ήταν πάνω κάτω όσο ο Πρωτέας. Πρέπει να ήμουν μεθυσμένος ... Όμορφο ήταν, μπλε ρίγα αυτό, κόκκινη ο Πρωτέας.
  10. Και από πίσω ένα όμορφο Wessex στο κατάστρωμα
  11. Το πόσα υπέργηρα πλοία δραστηριοποιούνται κανονικότατα στη Σουηδία, είναι κάτι το απίθανο. Τα περισσότερα από αυτά σε καθημερινή βάση!
  12. Μετά από τόσα χρόνια είδα πως το πλοίο είχε μήκος 130 μέτρα. Πιο μακρύ από το Κεφαλονιά! Δεν του φαίνεται.
  13. Η εταιρεία κέρδισε ξανά το διαγωνισμό για τα δρομολόγια προς Gotland έως τις 31.12.2035. Sjöfartstidningen - De vann färjetrafiken till Gotland
  14. Ναυπηγημένο το 2020 στο Faaborg Værft A/S του Faaborg της Δανίας από glass-reinforced plastic (GRP), εάν κατάλαβα καλά. Μήκος 25,20 m με δύο ηλεκτροκινητήρες Siemens B3 από 320 kW έκαστος. 192 επιβάτες, 12 κόμβοι ταχύτητα και 125 brt εκτόπισμα.
×
×
  • Create New...