-
Posts
176 -
Joined
-
Last visited
About Nektarios Papadakis
- Birthday 12/28/1972
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Heraklion, Crete, Greece
Recent Profile Visitors
873 profile views
-
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση
Nektarios Papadakis replied to polmyt's topic in Τα νέα του shipfriends.gr
Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση σε όλους με υγεία ! -
Το Χρονοντούλαπο της Ιστορίας
Nektarios Papadakis replied to ΣΕΙΡΙΟΣ's topic in Η Ιστορία δεν είναι μόνο quiz
Όχι, δε μοιάζει. Αυτό που έβαλες είναι ΑΥΤΟ ΕΔΩ.- 94 replies
-
- χρονοντουλαπο
- το χρονοντουλαπο της ιστοριας
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Το καραβάκι είναι καταχωρημένο επίσημα σαν ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ. Ξύλινο, κατασκευής του 1963 στου Μαυρίκου όπως αναφέρθηκε και 48,79 gt. ΔΔΣ SV2152. Διαστάσεις 19,4 m x 4,8 m και δύο μηχανές Daewoo L136TI, 453 ίππων. Πλοιοκτήτης ο κ. Εμμανουήλ Καφιέρης από τη Θήρα. Νηολογημένο στην Α΄ κλάση της 'Υδρας με αριθμό 163. Το βρίσκω με αυτό το νηολόγιο και όνομα τουλάχιστον από το 2003 και μετά αλλά από τον αριθμό νηολογίου πρέπει να ήταν νηολογημένο στην Ύδρα από τη δεκαετία του '80 (δεν ξέρω με τι όνομα όμως).
-
Το Χρονοντούλαπο της Ιστορίας
Nektarios Papadakis replied to ΣΕΙΡΙΟΣ's topic in Η Ιστορία δεν είναι μόνο quiz
Μια ακόμα πόζα της άγνωστης θαλαμηγού (?) από το λιμάνι της Σύρου που μου έστειλε ο καλός φίλος Άρης Μπιλάλης.- 94 replies
-
- χρονοντουλαπο
- το χρονοντουλαπο της ιστοριας
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
To SARDINIA VIVA φαίνεται από το 1992 έως το 1993 να ανήκε στην "Nuova Trans Tirreno Express Srl" όπως αναφέρω στη λίστα παραπάνω. Μήπως υπήρξε κάποια προσπάθεια αναβίωσης της εταιρείας από το γιο του Μαγκλιβέρα ή κάποιον άλλο ? Στην ίδια εταιρεία πέρασε από το 1982 έως το 1994 και το πρώην ESPRESSO OLBIA με όνομα SARDINIA NOVA. Update : Τελικά βρήκα δύο καταχωρήσεις ΕΔΩ και ΕΔΩ όπου αναφέρεται ότι η Corsica Ferries αγόρασε το 1980 την Trans Tirreno Express και την εκκαθάρισε μετονομάζοντας την σε Nuova Trans Tirreno Express και δημιουργώντας από αυτή τελικά τη Sardinia Ferries.
- 60 replies
-
- espresso sardegna
- espresso sicilia
-
(and 14 more)
Tagged with:
- espresso sardegna
- espresso sicilia
- espresso toscana
- espresso lombardia
- espresso piemonte
- espresso campania
- corriere dell ovest
- corriere del nord
- buona speranza
- nuova ventura
- magliveras sa
- traghetti del mediterraneo
- trans tirreno express
- transporti marittimi combinati
- dolphin shipping
- commerciale marittima petroli
-
Άλλα πλοία : Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ.
Nektarios Papadakis replied to Nick the Greek's topic in Άλλα Πλοία
Πολωνικής κατασκευής, τύπου B80. Υπάρχει σε ΑΥΤΗ τη φωτογραφία ένα σχόλιο στο κάτω μέρος που αναφέρει την ιστορία αυτής της σειράς αναλυτικά. Η Miramar αναφέρει "BU Chittagong 10.5.00" -
Αν παρατηρήσετε στη λίστα που ανέβασα, υπήρξε από το 1982 έως το 1993 μια προσπάθεια αναβίωσης της ΤΤΕ με όνομα "Nuova Trans Tirreno Express SRL" με ένα από τα παλιά πλοία και ένα ακόμα. Ξέρει κανείς περισσότερα γι' αυτό ? Ήταν κάποια εκκαθάριση της παλιάς εταιρείας ?
- 60 replies
-
- espresso sardegna
- espresso sicilia
-
(and 14 more)
Tagged with:
- espresso sardegna
- espresso sicilia
- espresso toscana
- espresso lombardia
- espresso piemonte
- espresso campania
- corriere dell ovest
- corriere del nord
- buona speranza
- nuova ventura
- magliveras sa
- traghetti del mediterraneo
- trans tirreno express
- transporti marittimi combinati
- dolphin shipping
- commerciale marittima petroli
-
Sarlis Container Services
Nektarios Papadakis replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Εταιρείες Ποντοπόρου
Να δούμε και μια λίστα που έχω φτιάξει με τα πλοία της εταιρείας Σαρλή από την αρχή έως το τέλος της. Οι κόκκινοι αριθμοί μέσα σε παρένθεση διαφοροποιούν τα πλοία καθώς κάποια ονόματα ξαναχρησιμοποιήθηκαν. Την ανεβάζω σε .pdf και .xlsx Sarlis.pdfSarlis.xlsx Και λίγα στοιχεία για την εταιρεία : Η εταιρεία ξεκίνησε το 1951 από το Χρήστο Μιχαήλ Σαρλή μαζί με τους Πατρινούς Δημήτριο Ν. Αγγελόπουλο και Ιωάννη Τοπάλη, αρχικά με τα πλοία ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ ΜΠΛΕΣΣΑΣ και ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ και στη συνέχεια με άλλα μικρά φορτηγά τα οποία στην πλειοψηφία τους τα νηολογούσαν στην Πάτρα. Το αρχικό όνομα της εταιρείας ήταν Χρήστος Μ. Σαρλής & Σία. Το 1964 άρχισαν να χρησιμοποιούν το αρχικό ΠΕΛ- για την ονομασία των πλοίων τους. Το 1976 στη εταιρεία μπαίνει ο γιος του Χρήστου Σαρλή, ο Μιχαήλ Χρήστου Σαρλής και ξεκινάει η ενασχόληση της εταιρείας με τα container, αρχικά με ναυλώσεις και από το 1985 και μετά με δικά τους κοντεϊνεράδικα με πρώτο το PELTAINER. Το 1986 δημιουργήθηκε η Sarlis Container Services SA για να αναλάβει τα κοντέινερ και η εταιρεία αναπτύχθηκε σε όλη τη Μεσόγειο. Λειτούργησε μέχρι και το 2006 όταν και ανέστειλε τη λειτουργία της.- 11 replies
-
Όσον αφορά το RIVIERA και την εμπλοκή (ή μη) του Μαγκλιβέρα σε αυτό, βρίσκω κάποιες καταχωρήσεις ότι προσπάθησε να το ναυλώσει για κρουαζιέρες αρχικά (από τον Αγγελόπουλο ?) το 1979 και κατόπιν το 1980 (αυτό μάλλον έχει να κάνει και με την "πειραγμένη" καρτ ποστάλ του πλοίου που έβαλε παραπάνω ο φίλος ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ). Δεν δούλεψε όμως καμμία από τις 2 χρονιές. Οπότε υπήρξε από ότι φαίνεται έμμεση εμπλοκή του Μαγκλιβέρα και σε αυτό.
- 60 replies
-
- espresso sardegna
- espresso sicilia
-
(and 14 more)
Tagged with:
- espresso sardegna
- espresso sicilia
- espresso toscana
- espresso lombardia
- espresso piemonte
- espresso campania
- corriere dell ovest
- corriere del nord
- buona speranza
- nuova ventura
- magliveras sa
- traghetti del mediterraneo
- trans tirreno express
- transporti marittimi combinati
- dolphin shipping
- commerciale marittima petroli
-
Άδωνις (Ν. Σύρου 419)
Nektarios Papadakis replied to Giannis P's topic in Μικρά επιβατηγά και τουριστικά πλοία
Ας προσθέσουμε μερικά στοιχεία για το ΑΔΩΝΙΣ. Ξύλινο, κατασκευής του 1990 στην Τουρκία (Oktay Gozen Modificator) και 64,25 gt. Διαστάσεις 19,90 m x 6,20 m. Αρχικά είχε μια Ιταλική μηχανή Iveco AIFO 320 ίππων ενώ τελευταία έχει δύο Κορεατικές τετράχρονες εξακύλινδρες μηχανές Doosan L136TI, 452 ίππων. Νηολογήθηκε σαν ΑΔΩΝΙΣ στη Β΄κλάση της Σύρου με αριθμό 419 και ΔΔΣ SW8407 στις 31-5-1996. Δεν έχει αλλάξει όνομα και νηολόγιο έως σήμερα. Αρχικός πλοιοκτήτης ήταν ο κ. Εμμανουήλ Καφιέρης ενώ τελευταία ο πλοιοκτήτης είναι ο κ. Δημήτρης Κουτσογιαννόπουλος με έδρα το Μεγαλοχώρι Θήρας. -
Το πλοίο αποπερατώθηκε και νηολογήθηκε το 1996 (δεν ξέρω ναυπηγείο). Μέχρι τότε πρέπει να ήταν ημιτελές. Αρχικά είχε και ένα ακόμα όνομα. ΦΑΝΗΣ (Φορτηγίδα), νηολόγιο φορτηγίδων Πειραιά 2478 από 4-4-1996 έως 19-7-1996. ΘΕΑΓΕΝΗΣ (Φορτηγίδα), νηολόγιο Α' κλάσης Πειραιά 6675 από 19-7-1996 έως 5-10-2005. ΣΠΥΡΙΔΩΝ Μ (Φορτηγό), ίδιο νηολόγιο από 5-10-2005 έως 31-3-2006. ΣΠΥΡΙΔΩΝ Μ (Φορτηγό Οχηματαγωγό), νηολόγιο Α' κλάσης Πόρτο Χέλι από 31-3-2006 και μετά μέχρι που πουλήθηκε. Είχε ΔΔΣ SV4820. Κατασκευής του 1996 και 133 gt αρχικά (190 gt αργότερα). Σαν πλοιοκτήτης φαινόταν πάντα ο κ. Ανάργυρος Δημαράκης από την Ερμιόνη ενώ έχω και μια καταχώρηση όταν ήταν ΣΠΥΡΙΔΩΝ Μ ότι ανήκε στην EUROBETON Ναυτική Εταιρεία. Το καραβάκι έκανε πέρασμα και από τη Θάσο. Βρήκα μια επιπλέον καταχώρηση για το πλοίο, όταν δούλευε στην Κέρκυρα ανήκε στον κ. Αριστείδη Γινάργυρο (από την Κέρκυρα).
- 14 replies
-
- σπυριδων μ
- θεαγενης
-
(and 7 more)
Tagged with:
-
Πιθανολογώ ότι το λάθος οφείλεται σε 2 συμπτώσεις. Η ομοιότητα των ονομάτων των 2 εταιρειών (Dolphin Shipping Co Ltd ο Μαγκλιβέρας, Dolphin (Hellas) Shipping SA ο Αγγελόπουλος και το γεγονός ότι ο Μαγκλιβέρας είχε κάνει απόπειρα να μπεί στην κρουαζιέρα παλιότερα με πλοίο με παρόμοιο όνομα (RIVIERA PRIMA). Δεν προκύπτει πάντως από πουθενά εμπλοκή του Μαγκλιβέρα στο RIVIERA. Ο Μαγκλιβέρας έχει αρκετό ενδιαφέρον καραβολατρικά, ίσως άξιζε να ανοιχτεί ένα δικό του θέμα στο forum.
- 60 replies
-
- espresso sardegna
- espresso sicilia
-
(and 14 more)
Tagged with:
- espresso sardegna
- espresso sicilia
- espresso toscana
- espresso lombardia
- espresso piemonte
- espresso campania
- corriere dell ovest
- corriere del nord
- buona speranza
- nuova ventura
- magliveras sa
- traghetti del mediterraneo
- trans tirreno express
- transporti marittimi combinati
- dolphin shipping
- commerciale marittima petroli
-
Το προηγούμενο όνομα του ήταν ΚΑΛΛΙΟΠΗ τουλάχιστον από το 1993 και μετά ενώ το βρίσκω πρώτη φορά σαν ΔΟΥΚΙΣΣΑ το 2005 περίπου. Ξύλινο, Ελληνικής κατασκευής. Νηολογημένο στην Α΄κλάση της Ρόδου και με τα δύο ονόματα. Πρέπει να πρόσθεσαν επιπλέον μηχανή κάποια στιγμή, καθώς φαίνεται αρχικά να είχε 2 x Ford 240 ίππων ενώ τελευταία φαίνεται να έχει 3 x Ford 480 ίππων. Παράλληλα άλλαξε και το gt από 43,69 gt αρχικά σε 24,67 gt αργότερα. Το καραβάκι έχει και σελίδα στο Facebook.
-
Μια και αναφέρθηκε παραπάνω ο Κεφαλονίτης Σπύρος Μαγκλιβέρας που δραστηριοποιήθηκε στην Ιταλία, να ανεβάσω μια λίστα με τα πλοία του που είχα φτιάξει πριν λίγο καιρό. Την ανεβάζω σε .pdf και .xls. Η λίστα περιλαμβάνει και τα φορτηγά που είχε αρχικά. Οι κόκκινοι αριθμοί μέσα σε παρενθέσεις υπάρχουν για να διαφοροποιούν τα πλοία καθώς υπήρξε επανάληψη σε κάποια ονόματα στην εταιρεία. Για το RIVIERA που είναι ολόκληρη η σειρά κόκκινη πιστεύω ότι οι βάσεις κάνουν λάθος και δεν ήταν δικό του, αλλά ήταν το πρώτο της Dolphin Hellas του Αγγελόπουλου. Σε περιπτώσεις που τα πλοία λόγω παλαιότητας δεν είχαν ΙΜΟ, αναφέρω το μοναδικό νούμερο της Miramar. Προσθήκες και διορθώσεις ευπρόσδεκτες ! Magliverasfleet.pdfMagliveras.xls
- 60 replies
-
- espresso sardegna
- espresso sicilia
-
(and 14 more)
Tagged with:
- espresso sardegna
- espresso sicilia
- espresso toscana
- espresso lombardia
- espresso piemonte
- espresso campania
- corriere dell ovest
- corriere del nord
- buona speranza
- nuova ventura
- magliveras sa
- traghetti del mediterraneo
- trans tirreno express
- transporti marittimi combinati
- dolphin shipping
- commerciale marittima petroli