Jump to content
Shipfriends

Χρήστος Κωνσταντίνου

Members
  • Posts

    6
  • Joined

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν έχω τις γνώσεις για να εκφέρω γνώμη σχετικά με το πρακτικό του θέματος (αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω γνώμη· μόνο ότι δεν θεωρώ χρήσιμο να την εκφράσω), αλλά παρατηρώ – τόσο εδώ όσο και σε άλλες συζητήσεις, σε άλλα μέρη και ιστοσελίδες – ορισμένες ιδεολογικές εμμονές με το θέμα. Οι εμμονές οδηγούν σε λανθασμένα επιχειρήματα, συνήθως λόγω λογικών σφαλμάτων*. Με απλά λόγια, άλλο πράμα κανείς να θέλει να βρει την αλήθεια, κι άλλο να θέλει να έχει δίκιο. Επιπλέον, πρέπει και να προσέχουμε τι είδους ερωτήσεις κάνουμε και τι προσπαθούμε να ανακαλύψουμε. Ζητάμε να δούμε ποιο είδος κινητήρα αναφλέγεται πιο εύκολα (με η χωρίς εμφανή αιτία), πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί, ή τι συνέπειες θα υπάρχουν σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Όλα αυτά μοιάζουν να είναι ξεχωριστές συζητήσεις. *Ένα λογικό σφάλμα, για παράδειγμα, είναι και η ψευδής ισοδυναμία (false equivalence). Το να συγκρίνονται ανόμοια πράγματα (το αφήνω στην κρίση των χρηστών να εντοπίσουν ποια είναι αυτά) δεν οδηγεί σε σωστά συμπεράσματα.
  2. Το ενδεχόμενο να επανεξεταστούν οι επιπτώσεις του υπερτουρισμού δεν παίζει φαντάζομαι, ε; /s
  3. Εδώ μιλάνε από Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη μέχρι… Κίσσαμο Χανίων. Ίσως κάτι μου διαφεύγει, αλλά τρία Μποφώρ βοριά να έχει, στα Χανιά πιάνει ένα μέτρο κύμα σε όλα τα βόρεια παράλια. Τα Twin Otter και τα Cessna Gran Caravan άντε να έχουν wave limit 0.5m.
  4. Οι τύποι υδροπλάνων που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά δεν αντέχουν το Αιγαίο. Τα περισσότερα υδροπλάνα (floatplanes) έχουν περιορισμό σε ύψος κύματος που καθιστά τη χρήση τους απαγορευτική από επιχειρηματική σκοπιά – τυπικά, σημαντικά λιγότερο από 1 μέτρο. Με άλλα λόγια, μια μέρα θα πετάνε, έξι δεν θα πετάνε. Τα αεροσκάφη αυτά είναι είτε για τις λίμνες του Καναδά, είτε για τις λιμνοθάλασσες στις Μαλδίβες. Για την Ελλάδα είναι για ορισμένες ειδικές περιπτώσεις (π.χ. Λευκάδα, Βόλος, Κορινθιακός). Τώρα αν μιλούσαμε για αερακάτους (flying boats) όπως π.χ. τα Canadair, άλλη περίπτωση. Αλλά δεν μιλάμε γι' αυτές. Προσωπική γνώμη (εντελώς υποθετική): Ο λόγος που επιμένουν οι επίδοξοι είναι γιατί πολύ θα ήθελαν να προσελκύσουν κρατική βοήθεια που θα αφαιρούσε το επιχειρηματικό ρίσκο – στυλ επιδοτούμενη γραμμή. Αλλά αυτό είναι εντελώς προσωπική και υποθετική γνώμη, όχι βασισμένη σε δεδομένα.
  5. Απλά να προσθέσω ότι ταξίδεψα πριν μια βδομάδα (Κυριακή 23 Ιουνίου) με το Thunder από Σύρο για Ηράκλειο, και στο στενό ανάμεσα Τήνο και Μύκονο ήταν τέτοιο το κούνημα που λέω, προλαβαίνουμε δε προλαβαίνουμε Μύκονο πριν δω το περιεχόμενο του πρωινού μου (τελικά προλάβαμε). Ούτε θέλω να φανταστώ πώς πρέπει να ήταν χθες.
×
×
  • Create New...