
dimitris kerkyra
Members-
Posts
24 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Άκουα Τζέτ (Ν. Πάτμου 7)
dimitris kerkyra replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Μικρά επιβατηγά και τουριστικά πλοία
Δεν έχει ξεκινήσει. Αφού έμεινε καμμιά 15αρία μέρες έξω στα παλιά καρνάγια της Κέρκυρας υποτίθεται για επισκευές, έπεσε στο νερό, έδεσε στη συνήθη του θέση στο λιμάνι και τέλος. Κάποια βλάβη προέκυψε πάλι, μαστόρια πηγαινοέρχονται και φως στον ορίζοντα δεν φαίνεται. Από μια μεριά με τις αβαρίες που έχει βγάλει από πέρυσι που ήρθε στη γραμμή καλύτερα να μείνει εκεί δεμένο.- 11 replies
-
👏 Έφτασε!!!
- 71 replies
-
- nils holgersson
- tt line
-
(and 5 more)
Tagged with:
-
Πάλι από σβέρκο ψώνισε η Άττικα μου φαίνεται Ηγουμενίτσα Βενετία δύο διανυκτερεύσεις στο πλοίο. Τα ionian sky και sea του Στριτζη εδώ κ 30 χρόνια σε κρουαζιέρες για το καρναβάλι της Βενετίας δεν έκαναν τέτοια ρεκόρ
- 71 replies
-
- nils holgersson
- tt line
-
(and 5 more)
Tagged with:
-
Προσωρινό ήταν, το έστρωσε τώρα πάει 13 με 14!
- 71 replies
-
- nils holgersson
- tt line
-
(and 5 more)
Tagged with:
-
Τέρμα το διάλειμμα, τα κεφάλια μέσα. To VENEZIA ένα μήνα ήταν ελβετικό ρολόι. Τώρα θα αρχίσουν πάλι τα 15 μιλάκια, τα 10ώρα, 11ώρα και έχει ο μεγαλοδύναμος.
- 219 replies
-
- europalink
- finnlady
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
AF Claudia (ΙΜΟ 9243435)
dimitris kerkyra replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
H Attica έχει χίλιους λόγους να το προτιμά σε σχέση με τα "καλά" της βαπόρια, υπάρχει όμως και ο παράγοντας επιβάτης είτε είναι επαγγελματίας έιτε όχι. Το καλοκαίρι η γραμμή της Βενετίας έχει πολύ κόσμο και είναι λίγο άδικο για όλους να πληρώνουν τιμές superfast και να ταξιδεύουν με σπαρτιάτικα και προβληματικά πλοία. Πιστεύω ότι απλά η Attica εκμεταλεύται το μονοπώλιο της γραμμής και βάζει ότι ότι δεν μπορεί να σταθεί στην Αγκόνα. Αν ο G πήγαινε στη Βενετία θα τα έβλεπε αλλιώς τα πράγματα η εταιρεία.Στην Αγκόνα μπορείς να ταξιδέψεις ακριβά και καλά (SUPERFAST ΧΙ, ΑΡΙΑΔΝΗ, επισκευασμένα FOSSEN) ή φτηνότερα με VICENTINI. Στη Βενετία? Η σειρά ECO με τα μεγέθη της είναι μια κατηγορία μόνη της και δεν μπορεί τίποτα στην Ανδριατική να την ανταγωνιστεί κοστολογικά. Ένα γέμισμα παίρνει 3-4 VISENTINI. Μήπως προσπαθώντας να τα κοντράρει κυνηγά ανεμόμυλους? Πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο σκέψης χάνεται η ποιοτική διαφορά της Attica. Ακόμα και ένα ro ro τύπου SUPERFAST I/II αν και επί της ουσίας δεν είναι SUPERFAST θα ήταν μια τίμια επιλογή για τη γραμμή. Πολλά μέτρα γκαράζ, αξιοπιστία, κατάλληλη ταχύτητα, αξιοπρεπές ξενοδοχειακό και καλές καταναλώσεις. Αλλά που να βρεθεί?- 112 replies
-
- california star
- stena forwarder
- (and 4 more)
-
Venezia (ΙΜΟ 9304631)
dimitris kerkyra replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Από σήμερα Μπρίντιζι, η Φλορεντία μόνη στην Αγκόνα?- 51 replies
-
- maria grazia on
- golfo degli angeli
- (and 4 more)
-
Το βαπόρι είναι πλαγιοδετημενο στην προβλήτα 16 του λιμένα εξωτερικού. Μέσα υπάρχει βυτίο. Υποθέτω ότι είτε η ζημιά είναι χοντρή κ θα πάει ρυμουλκό για Πειραιά οπότε αδειάζουν, είτε ετοιμάζεται να πλεύσει αυτοδύναμο κ παίρνει καύσιμα
- 12 replies
-
Τελευταίο ταξίδι την προηγούμενη εβδομάδα, βραδυνό. Αν και πρωτόκολο (με το ζόρι βρέθηκε μια θέση γαι την συνεπιβάτιδα) το πλοίο έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Πεντακάθαρη καμπίνα και οι κοινόχρηστοι χώροι σε πολύ καλή κατάσταση. Εξαίρεση βέβαια οι τουαλέτες στο deck των κοινόχρηστων χώρων που το πρωί απλά δεν μπορούσες να πλησιάσεις, ψιλοαναμενόμεο βέβαια με τόσο κόσμο και με δυο τουαλέτες που έχει. Ανοιχτοί όλοι οι χώροι για το βράδυ ώστε να βολευτούν οι επιβάτες που ήταν πολλοί μια και οι διακοπές των Ιταλών τελειώνουν και τα δυο μπαρ με δυο έλληνες το καθένα και ένα σωρό πράγματα και σε λογικές τιμές. Η φόρτωση γρήγορη. Έφτασε Ηγουμενίτσα σχεδόν γεμάτο 11 παρά τέταρτο και 1.00 ήταν φορτωμένο και έλυσε.Εξίσου γρήγορο και το ξεφόρτωμα, έδεσε 10.00 και σε σαράντα λεπτά ήμουν στο δρόμο. Το ταξίδεμα του ως συνήθως ήσυχο. Είναι γενικά ένα πλοίο ταμάμ για τη γραμμή, προσωπικά το θεωρώ την καλύτερη επιλογή για το πέρασμα στην Ιταλία για κάποιον κατευθύνεται στο νότο ή προτιμά την οδήγηση από την παραμονή 19-20 ωρών στο πλοίο (Αγκόνα) ή όσο κάτσει (Βενετία με το αστέρι της superfast)
- 219 replies
-
- europalink
- finnlady
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Αλλαγή με τη Φλωρεντία.Το κυδων από χθες Ανκονα και η Φλωρεντία Μπρίντιζι. Κάτι προσωρινό ή καλοκαιρινή γκριμαλντοαλλαγη?
-
AF Claudia (ΙΜΟ 9243435)
dimitris kerkyra replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Όπως έχει πει κ ο ποιητής σημασία έχει το ταξίδι κ όχι ο προορισμός. Με τέτοιο cruise ferry τον αφρό της σειράς, δεν έχει σημασία ο χρόνος. Απολαμβάνεις και κάποια στιγμή κάπου θα φτάσεις. Υπάρχει κ το σήμα στην τσιμινιέρα για να μην ξεχνιόμαστε...- 112 replies
-
- california star
- stena forwarder
- (and 4 more)
-
Μεγάλη καθυστέρηση στην αναχώρηση χθες από Μπρίντιζι, έλεγχος ή βλάβη? Αναχώρηση 11 και 20 το βράδυ αντί μια το μεσημέρι και ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τις μηχανές.Ώρα να δουλέψουν κανονικά οπότε 20αρια+ στο κατέβασμα, το ίδιο και τώρα που ανεβαίνει προκειμένου να μαζέψει την καθυστέρηση.
- 219 replies
-
- europalink
- finnlady
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Καλημέρα, το ξύπνημα 2 -3 ώρες πριν είναι στανταράκι στον G, με 3 ώρες παραμονή στο λιμάνι οι καμαρώτοι θέλουν με την άφιξη να έχουν τελειώσει με τις καμπίνες για να κάνουν μόλις αδειάσει το πλοίο ένα συμμάζεμα στους κοινόχρηστους χώρους και να ξεκουραστούν. Το "κόλπο" είναι να μην δίνεις καμμία σημασία στις ανακοινώσεις απο τα μεγάφωνα και να αδειάζεις την καμπίνα μόλις ο καμαρώτος χτυπήσει για δεύτερη ή τρίτη φορά στην πόρτα. Θα καταλάβεις ότι είναι ώρα να την κάνεις γιατί θα ωρίεται και θα ανοίξει με το πασπαρτού.
- 219 replies
-
- europalink
- finnlady
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Στο πλοίο έχει γίνει πολύ δουλειά όλο το χειμώνα, ήρθε σε άθλια κατάσταση και σήμερα εξωτερικά τουλάχιστον είναι μια κoύκλα. Πιστεύω ότι ανάλογη δουλειά έχει γίνει και στο εσωτερικό, ξενοδοχειακά και μηχανολογικά. Οι νέοι ιδιοκτήτες του είναι σχολαστικοί και χαλάνε λεφτά στα πλοία τους γι αυτό παρόλο που είναι όλα πολύ μεγάλης ηλικίας (και τα δελφίνια και τα ημερόπλοια της κρουαζιέρας) είναι σε άριστη κατάσταση. Η εταιρεία είναι η πρώτη που πριν χρόνια δρομολόγησε υδροπτέρυγο στη γραμμή Κέρκυρα Παξοί. Στη συνέχεια αποσύρθηκε και στράφηκε στην Αλβανία. Από τότε η γραμμή των Παξών παρά την πολύ μεγάλη κίνηση που έχει το καλοκαίρι έχει τεράστια προβλήματα. Εξυπηρετείται αποκλειστικά από τη joy cruises η οποία είναι φοβερά αναξιόπιστη. Τα πλοία της παντελώς ασυντήρητα με συνέπεια συνεχόμενες βλάβες και ακυρώσεις δρομολογίων. Χαρακτηριστικά αυτή τη στιγμή το paxos express (πρώην Λάμπη ii) μετά συνεχόμενες αβαρίες είναι εκτός δρομολογίων ανεβασμένο σε ένα τοπικό καρνάγιο στην προσπάθεια να το συμαζέψουν, το δε υδροπτέρυγο Ilida ήρθε προχθές από την Πρέβεζα που ξεχειμώνιαζε και προσπαθεί να ξεκινήσει. Το αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχει καμμία σύνδεση μεταξύ πόλης Κέρκυρας και Παξών εκτός του πλοίου που πηγαίνει μέσω Ηγουμενίτσας και κάνει 4 ώρες και ενός ταχυπλόου που συνδέει τη Λευκίμμη στο νότο της Κέρκυρας και τους Παξούς (Δέσποινα της Kamelia lines). Όλοι περιμένουν να επισκευάσει κάτι η joy ή να ξεκινήσει 01/06 το υδροπτέρυγο της Kerkyra lines. Αν το ionian cat έμπαινε στη συγκεκριμένη γραμμή θα σάρωνε τον ανταγωνισμό, θα έλυνε ένα τέραστιο και χρόνιο πρόβλημα και θα ήταν τεράστια αναβάθμιση για τη γραμμή. Πρόκειται όμως για ευγενή πόθο, παρά την ελληνική σημαία για Αλβανία το βλέπω δεν νομίζω να ξαναμπλέξει ο κ. Παπικινός με Παξούς, η Αλβανία έχει ησυχία, κέρδος και δουλεία όλο το χρόνο. Δεν είναι τυχαίο ότι στο maestro όλοι πηγαινοέρχονται με θαλάσσια ταξί, δεν βρίσκουν άλλο τρόπο...
- 11 replies
-
- rodoyloven
- gyda
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Όταν μιλάς γαι τον big G δεν πρέπει να παίρνεις θάρος. Αν το κάνεις φροντίζει να σε προσγειώνει στην πραγματικότητα εξηγώντας σου τι σημαίνει μονοπωλιακή γραμμή. Πέρυσι στο δρομολόγιο Ηγουμενίτσα Μπρίντιζι η προσέγγιση του ΚΥΔΩΝΑ στην Κέρκυρα ξεκίνησε 12/06, μάλιστα έτυχε να ταξιδέψω στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και μου έκανε εντύπωση πόσα ΙΧ πήρε για Κέρκυρα σε μια εποχή που είναι ακόμα νωρίς για τις διακοπές των Ιταλών.Εκεί έδινε και για φέτος το openseas αλλά και το σαιτ του grimaldi μέχρι πριν κανένα μήνα. Προσπαθώντας να κλείσω πριν καμμιά εβδομάδα europalink στο ανέβα και κύδων στο κατέβα για Κέρκυρα το έργο άλλαξε. Πρώτη προσέγγιση 28/06 και τρεις φορές την εβδομάδα, πέρυσι είχε πέντε. Έχει βάλει όμως ο ελεήμων έκτακτη προσέγγιση 09/06. Κράτηση και η λυπητερή. Το ίδιο πακέτο 12/06 650 euro, 09/06 890. Στην "εύλογη" απορία η απάντηση ήταν ότι στην προηγούμενη είχε κάποια προσφορά και επιπλέον στις 09/06 για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο δεν δίνει τη στάνταρ έκπτωση 20% στην επιστροφή. Ό λόγος? Oύτε ο πράκτορας δεν μπορεί να βρει άκρη, δεν τη δίνει το σύστημα όπως και σε άλλα καλοκαιρινά δρομολόγια. Μάλλον τα πετρέλαια για το ρεμέντζο πρέπει ή να τα πληρώσουμε χρυσά ή να τα πάρουμε μαζί μας σε μπιτόνια μπας και βγει πιο οικονομικά.
- 335 replies
-
- patra
- igoumenitsa
-
(and 7 more)
Tagged with: