Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Posts

    3,220
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

  • Birthday June 16

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Γιατί είναι "υπερβολικά νωρίς"; Το πλοίο είναι ήδη εν πλω προς Ελλάδα.
  2. Εμένα πάλι μου αρέσει. Θυμίζει κιόλας το Νεφέλη. Όταν βαφτεί και συμπληρωθεί ο εξοπλισμός του θα γίνει αστέρι.
  3. Καλή Χρονιά. Ο σίγουρος τρόπος για να μάθεις είναι να στείλεις μήνυμα στις εταιρείες που σε ενδιαφέρουν. Καλή επιτυχία!
  4. Apostolos S το νέο πλοίο που θα αντικαταστήσει το San Nicolas: https://www.politischios.gr/nautilia/i-sunrise-lines-egkainiazei-nea-epohi-sti-grammi-hiou-tsesme-me-to-ploio-apostolos-s
  5. Ξεκίνησε το "μασάζ" για τις επερχόμενες αυξήσεις. Να προσθέσουμε ότι η Μεσόγειος ως ECA δεν είναι κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά του ΙΜΟ, και αφορά όλες τις χώρες, ευρωπαϊκές και μη. Αφορά μόνο τα πλοία που καίνε πετρέλαιο με περιεκτικότητα σε θείο πάνω από 0,1%. Άρα εξαιρούνται σκραμπεροφόρα και πλοία που καίνε και σήμερα MGO, όπως είναι τα ταχύπλοα, τα πορθμεία, τα πλοία του Αργοσαρωνικού και πολλά άλλα. Άρα οι "αυξήσεις" λόγω κανονισμών θα πρέπει να είναι μόνο τα μη φέροντα scrubbers συμβατικά. Το FuelEU αφορά προς το παρόν μόνο τα πλοία της Κρήτης και της Αδριατικής, πουθενά αλλού. Για τις δε αυξήσεις των λιμενικών τελών της Αδριατικής τα λέει το κείμενο, ως 0,40 Ευρώ ανά επιβάτη. Κάντε τα μαθηματικά και βγάλτε κόστη και εύλογες αυξήσεις.
  6. Καλά Χριστούγεννα σε όλες και όλους, παρέα με τους ανθρώπους που αγαπάτε!
  7. Είναι και ο Μπρούφας/Έλενα στην ίδια προβλήτα. Και φέτος δεν χωρούσαν, και γύρναγαν το λιμάνι όταν δεν είχαν άμεση αναχώρηση.
  8. Είναι άλλος ο Επαμεινώνδας (Νώντας) Σιδηροκαστρίτης και άλλος ο Πάνος Σιδιροκαστρίτης; Αμφότεροι εμφανίζονται να έχουν την πλοιαρχία του BS2 μέσα στο 2024.
  9. Αν αναφέρεστε στην αρχική τοποθέτηση του καταπέλτη, με το τραγικό δυστύχημα, αυτή δεν είχε γίνει στου Σπανόπουλου, αλλά στα Ναυπηγεία Σαλαμίνας, πιο γνωστά ως Ναυπηγεία Κόρου, από ιδιωτικό συνεργείο. Εκτός αν έγιναν και άλλες δουλειές στου Σπανόπουλου.
  10. 11 ώρες δρομολόγιο; Άρα με δύο πληρώματα;
  11. Πέρα από τα σχόλια και τις δηλώσεις που συνοδεύουν το άρθρο, το περιστατικό πράγματι συνέβη. Ιδού και η σχετική ανακοίνωση του Λ.Σ.: Επακούμβηση Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στην Πάτμο - Παροχή συνδρομής σε ερασιτεχνικό σκάφος στη Μυτιλήνη - Ημιβύθιση ερασιτεχνικού σκάφους στην Κατερίνη - Συλλήψεις ατόμων στην Ηγουμενίτσα | ΛΣ-ΕΛΑΚΤ
  12. https://www.instagram.com/p/DDhIwpBC4FI/?igsh=cmZveGY1dHh5NDI3
  13. H απόφαση φαίνεται να είναι συνάρτηση της διαφοράς τιμής μεταξύ των διαφόρων τύπων καυσίμων. Σήμερα τα μη έχοντα Scrubbers καίνε VLSFO, με την πλέον πρόσφατη τιμή στα 587 $/mt, τα έχοντα καίνε IFO380, με την τιμή στον Πειραιά στα 467 $/mt και από 1η Μάιου θα πρέπει να καίνε MGO, με την τιμή του στα 710 $/mt. Η διαφορά είναι μικρή, αλλά το MGO φτάνει τα καλοκαίρια και στα 1.000 $/mt.
  14. Να κάνω μια υπόθεση εργασίας. Έστω ότι ένα πλοίο ταξιδεύει περίπου 10 ώρες την ημέρα και καταναλώνει από 3 έως 4 τόνους την ώρα. Με την διαφορά της τιμής των δύο καυσίμων στα 300 ντόλαρς, βγαίνει σε ετήσια βάση: 10 Χ 3 Χ 300 Χ 365 = 3.285.000 Αν πράγματι κοστίζει το scrubber +/- 1.500.000, ίσως και να αξίζει τον κόπο. Θεωρητικά πάντα.
×
×
  • Create New...