Jump to content
Shipfriends

PIANOMAN

eMembers
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το αγια κυριακη ηταν σχετικα μεγαλη παντοφλα, (καπου λιγο πανω απο 60 μετρα το πολυ), καπου εκει και το σολωνακι, αλλα και αυτο πιστευω κατω απο 70 μετρα. Σιγουρα ο ΑΙΑΣ του σαρωνικου δεν ηταν μεγαλη παντοφλα προ μετασκευης, ηταν με το ζορι 60. Ο Σαρωνικος καθελκυστηκε με τις τωρινες του διαστασεις μεν, ως ανοιχτου τυπου, αλλα πολυ αργοτερα, τη δεκαετια 80, και στη συνεχεια απεκτησε το πρυμνιαιο σαλονι και μετασκευαστηκε σε κλειστο. Δεν μου ερχεται καμια παντοφλα δεκαετιων 60 και 70 πραγματικα μεγαλη στο μυαλο, οι περισσοτερες μετασκευαστηκαν και μεγαλωσαν πολυ, αλλα ολες τη δεκαετια του 80 (βλεπε ΑΙΑΣ, ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2, ΑΙΓΙΝΑ,ΝΑΝΤΗ, ΒΙΒΗ, ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, και αλλες παρα πολλες).
  2. Δυστυχως ετσι ειναι, αν εχεις μεταφορικο μεσο, να δωσεις κατι λιγοτερο και να ταξιδεψεις λιγοτερη ωρα, μετα οδηγεις 10 λεπτα προς το υπολοιπο ανατολικο νησι που συμφερει η σουβαλα (πλην αιγινας και περδικας). Δεν υπαρχει επιβατηγο κοινο το χειμωνα για σουβαλα, εκτος αν υπηρχε λεωφορειο για Αγια Μαρινα και Αιγινα μεσω κυψελης, να πιασεις και το κεντρικο νησι που χρειαζεται επισης μεταφορικο μεσο για να πας. Και παλια που υπηρχαν μονο παντοφλες και η διαφορα ταξιδιου σουβαλας με αιγινα ηταν 20-25 λεπτα, το χειμωνα δεν ειχε πολλους επιβατες για σουβαλα και το πλοιο μετα συνεχιζε ως Αιγινα αναγκαστικα για να εχει σχετικη πληροτητα, χειμωνα και καλοκαιρι. Ταξιδευω απο μικρος ολο το χρονο και μενω στη σουβαλα ενα τεταρτο με τα ποδια απο το λιμανι και εχω πειρα.
  3. Βεβαια, στις φωτογραφιες του nick the greek απο το σαλονι φαινονται σε ολο τους το μεγαλειο τουλαχιστον 3 στηλες κλιματισμου. κανονικα θα μπορουσε ναναι ψυγειο
  4. Το "σκιζει τα νερα του Σαρωνικου" ειναι σχημα λογου, τα χαιδευει ειναι το σωστο!
  5. Εγω ταξιδεψα αυτο 1/12/23 για πρωτη φορα αφου το απεφευγα μεν, αλλα επειδη ειμαι τακτικος επιβατης, υποστηριζω τον ανταγωνισμο και ως καραβολατρης θελω να ταξιδευω με διαφορετικα καραβια. Το πλοιο ειναι οτι πιο αργο εχει ταξιδεψει τα τελευταια 40 χρονια τουλαχιστον, με μεγιστη 10.7 knots, ακομα και ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π, τα 11 knots τα ειχε. απο ντοκο σε ντοκο εκανε 1.45 λεπτα. Ακομα ενα σημαντικο αρνητικο που δεν εχουμε σταθει, ειναι πως ολη η επιβιβαση και κυριως η αποβιβαση, γινεται απο μια και μοναδικη θυρίδα, με τους επιβατες να βγαινουν ενας ενας πραγμα που καθυστερει περαιτερω το ταξιδι. Εμενα προσωπικα μου αρεσε το πλοιο, φωτεινο, καθαρο, με ωραιους εξωτερικους χωρους, και θεωρω πως σε στον ανταγωνισμο ολοι εχουν θεση. Επίσης επειδη αναφερθηκα στη ταχυτητα, μη ξεχναμε πως τα ιδια πλοια που ειναι στη γραμμη εδω και 18 χρονια, ολα εχουν κατεβασει ταχυτητες. το 1.05-1.10 που εκαναν τοτε ακουγεται επιστημονικη φαντασια. πλεον 1.15 ειναι το ταχυτερο δρομολογιο, με ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟ 1.25, το χειμωνα που τα δρομολογια ειναι πιο αραια, το 1.20 ειναι το ταχυτερο.Τοτε το εισητηριο του ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ εκανε 4 ευρω, για σουβαλα 3 ευρω με το ALBI HELLAS, και 6 της κοινοπραξιας, και το πετρελαιο εχει την ιδια τιμη, ετσι να θυμομαστε και να μη ξεχνιομαστε. Επισης κανεις δεν εχει αναφερει πως τα δικυκλα ακριβυναν 40% φετος, απο ολους. Τώρα επιστρεφοντας στο θεμα μας, τα 18 ευρω μετ επιστροφης συγκρινομενο με τα 20 που κοστιζει η κοινοπραξια με τη χρηση καρτας, παρ οτι δε βιαζομαι, το βρισκω πολυ ακριβο για μιση ωρα ταξιδι παραπανω (μια με την επιστροφη) και τη δεσμευση να γυρισεις με το ιδιο εαν δεν εχει αερα φυσικα και κοπει. Ισως το πλοιο δεν πονταρει στους αμιγως επιβατες. Το δρομολογιο της σουβαλας βγαινει φτηνοτερο, και κανει 1.05 σε πολυ πιο συγχρονο πλοιο. Το τελευταιο καιρο βλεπω πολλες νεκραναστασεις πολυ παλιων πλοιων και επαναδρομολογησεις, αλλα χωρις ουσιαστικα οφελη και φτηνες επιλογες για τον επιβατη, γενικοτερα θεωρω οπως σε ολους τους τομεις τα παντα λειτουργουν ως καρτελ, ο ανταγωνισμος ειναι κοροιδια. Προσωπικα θα το ξαναπαρω μονο γιατι μου εμεινε το εισητηριο επιστροφης. Ωραια τα καραβολατρικα, αλλα ως καταναλωτης τη βρισκω πολυ ακυρη τη συγκεκριμενη επιλογη, σε λιγο θα μπει στη γραμη και κωπηλατη γαλερα με 7 ευρω εισητηριο.
  6. Ναι, κι εμενα μου εκανε εντυπωση πως αφου το συμμαζεψαν μετα απο λιγους μηνες πηγε για διαλυση. Κανενα αλλο δεν ειχε τετοια τυχη. Σιγουρα ειχε παλιες μηχανες και ηταν στενη παντοφλα, αλλα σιγουρα καλυτερη απο τις περισσοτερες συνομηλικες μετασκευασμενες ελληνικες παντοφλες
  7. αυτο ειναι αληθεια, παρ οτι εχει σκαφτει το λιμανι και παλι θα γινουν ζημιες ακομα και να μπορει να προσεγγισει απο πλευρας βαθους
  8. παντοφλα μεν, αλλα οχι πιο αργη, με πολυ μεγαλυτερη χωρητικοτητα στο γκαραζ και αξιοπρεπες σαλονι και καταστρωμα. Μακαρι να το δουμε καμια σουβαλα τουλαχιστον να κανει 1.10 με πραγματικα φτηνοτερο ναυλο. οχι κατα ενα ευρω.
  9. Ο αιας ηταν πανω απο 80, ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω μεταξυ 81-82
  10. διακρινεται ο φαρος και το ξενοδοχειο που ταυτοποιουν το σημειο.
  11. Φανταζομαι πως οι 11.5 κομβοι μαξιμουμ ειναι για λογους οικονομιας. Οτι πιο αργο τα τελευταια 30+ χρονια. Παλια στη γραμμη πηγαινε με 14-16 και την καλυπτε σε 1.15
  12. Εγω δε καταλαβα παντως γιατι δε ξεκινησε ποτε στην αιγινα. Υπαρχουν πληροτητες και αναγκη, και ελλειψεις απο τη στιγμη που εφυγε και η ανες
  13. Γιατι να ειναι χειροτερο απο μια απλη παντοφλα δηλαδη? στη θαλασσα πρεπει να ειναι καλυτερο
×
×
  • Create New...