
JonB72
eMembers-
Posts
116 -
Joined
-
Last visited
-
PavlosA, Σε κάθε ελληνικό πλοίο που έχω ταξιδέψει, οι κυλιόμενες σκάλες έχουν ανέβει μόνο. Ποτέ κάτω.
- 25 replies
-
- επιβιβαση επιβατων
- passengers
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Θα είναι ποτέ άλλο ένα ενδοκυκλαδίτικο πλοιο που θα αντικαταστήσει τη Σαόννησο?
-
- 127 replies
-
- hayabusa no 3
- saronic ferries
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Μερικές φορές είναι καλύτερο να τα αφήνετε στις φαντασιώσεις τους 😁
- 37 replies
-
- corsica marina seconda
- corsica ferries
- (and 5 more)
-
Παρακάτω είναι ένας σύνδεσμος για ένα άρθρο σχετικά με την επίσκεψη του Yabusa στο Κέιπ Τάουν, με μερικές κοντινές φωτογραφίες του πλοίου που δείχνουν τη δουλειά που έγινε στην Κίνα. https://africaports.co.za/#9516
- 127 replies
-
- hayabusa no 3
- saronic ferries
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Celestyal Olympia (IMO 7927984)
JonB72 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Παλιά Κρουαζιερόπλοια και Υπερωκεάνεια
Το κόστος αφαίρεσης του σαλονιού από την καμινάδα κρίθηκε υψηλό από τη διοίκηση της RCCL. Θα έπρεπε να πληρώσουν για την αφαίρεση. Γι' αυτό και η Sun Viking κράτησε το σαλόνι της.- 186 replies
-
- louis olympia
- louis
- (and 8 more)
-
Το πλοίο προσάραξε σε βράχους το 1996. Το μηχανοστάσιο πλημμύρισε. Το πλοίο επανεπέπλευσε και διαλύθηκε.
-
Το Yabusa παίρνει λίγο πετρέλαιο στη Σιγκαπούρη σήμερα το πρωί. Οι συνθήκες φωτισμού ήταν τρομερές, γι' αυτό συγχωρέστε την ποιότητα των φωτογραφιών.
- 127 replies
-
- hayabusa no 3
- saronic ferries
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Αυτή είναι η σωστή εποχή του χρόνου για ιστιοπλοΐα στη Νότια Αφρική. Είναι καλοκαίρι, και υπάρχουν λίγες καταιγίδες και πιο ήρεμες θάλασσες. Μιλάω εδώ εκ πείρας, έχοντας περάσει 15 χρόνια από τη ζωή μου στο Κέιπ Τάουν. Ο χειμώνας είναι μια διαφορετική ιστορία.
- 127 replies
-
- hayabusa no 3
- saronic ferries
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Τα τέλη Οκτωβρίου δεν ήταν η καλύτερη εποχή για να επισκεφθείτε την Κοπεγχάγη. Ο χειμώνας ξεκίνησε, με έναν υγρό, παγωμένο άνεμο να πνέει στην αποβάθρα Langelinie καθώς περίμενα την άφιξη των Pearl Seaways της DFD Seaways στις 10:00. Είμαι πιο συνηθισμένος σε πιο ζεστά κλίματα και έτρεμα τόσο πολύ που ο άστεγος που κάμπινγκ στο αίθριο του κλειστού υπαίθριου καφέ που βρισκόταν εκεί κοντά, ήρθε και μου έδωσε ένα φλιτζάνι από τον καφέ που έφτιαχνε στη σόμπα του. Είπε ότι έμοιαζα ότι χρειαζόμουν ζέσταμα. Οι Pearl Seaways και εγώ πηγαίνουμε πολύ πίσω, οπότε αυτό θα ήταν μια ευτυχισμένη επανένωση. Το ίδιο το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1989 ως Athena για τη σουηδική εταιρεία Rederi AB Slite, μέρος της κοινοπραξίας Viking Line. Ο Slite χρεοκόπησε το 1993. Η Athena και το πανομοιότυπο Kalypso πουλήθηκαν στο Genting Group της Μαλαισίας για να γίνουν Star Aquarius (επίσημα Langkapuri Star Aquarius) και Star Pisces. Μετά από εκτεταμένες μετατροπές έγιναν τα πρωτοποριακά κρουαζιερόπλοια της νεοσύστατης Star Cruises, της εταιρείας που έφερε τις σύγχρονες κρουαζιέρες μαζικής αγοράς στην Ασία. Ταξίδεψα με το Star Aquarius τρεις φορές και πάντα εντυπωσιάστηκα με το υψηλό επίπεδο με το οποίο διατηρήθηκε και λειτουργούσε. Τότε ήταν ακόμα ένα σχετικά νέο πλοίο, είχε φωτεινή τροπική διακόσμηση, πολλά εστιατόρια και παρόλο που ήταν ένα πλοίο υψηλής πυκνότητας με μικρές καμπίνες, πολλοί από τους επιβάτες πέρασαν το ταξίδι στα τεράστια καζίνο που ήταν χτισμένα στο πρώην κατάστρωμα αυτοκινήτων, αφήνοντας πολλά του χώρου αλλού για όλους τους άλλους που μόλις ήρθαν για την κρουαζιέρα. Το Star Aquarius πουλήθηκε στην DFDS το 2001, αφού αντικαταστάθηκε από νεότερα, ειδικά κατασκευασμένα κρουαζιερόπλοια. ενώ το Star Pisces θα συνέχιζε με το Star για άλλα 20 περίπου χρόνια τρέχοντας ολονύχτια κρουαζιέρες τζόγου έξω από το Χονγκ Κονγκ. Η DFDS έκρινε το 40.000-gt Star Aquarius ως ιδανικό πλοίο για το ολονύκτιο δρομολόγιο του πλοίου μεταξύ Κοπεγχάγης προς Όσλο. Το πλοίο στάλθηκε σε ναυπηγείο στο Άαλμποργκ της Δανίας, όπου μετατράπηκε ξανά σε πορθμείο. Μεγάλο μέρος της εργασίας περιελάμβανε την απογύμνωση των καζίνο και τις καμπίνες πληρωμάτων που είχαν εγκατασταθεί στα πρώην καταστρώματα αυτοκινήτων και την αποκατάσταση αυτών των χώρων στον προηγούμενο ρόλο τους. Η πολύχρωμη διακόσμηση του Star απογυμνώθηκε με το εσωτερικό να ανακαινίζεται σε σκανδιναβικό στιλ. Το πλοίο αναδύθηκε από το ναυπηγείο ως το Μαργαριτάρι της Σκανδιναβίας. Μια άσκηση αλλαγής επωνυμίας στο DFDS το 2011 είδε το πλοίο να μετονομαστεί σε Pearl Seaways και το λευκό "κρουαζιερό" χρώμα που φορούσαν τα πορθμεία της εταιρείας αντικαταστάθηκε από το σκούρο μπλε κύτος και το λευκό επάνω μέρος που φορούσαν προηγουμένως μόνο τα φορτηγά πλοία της εταιρείας. Σε κάποιο λιμάνι μετά από αυτό, το πλοίο ανακαινίστηκε ακόμη μια μεγάλη, με τους εσωτερικούς χώρους να ανακαινίζονται ξανά, αλλά αυτή τη φορά σε ένα θλιβερό μαύρο/άσπρο/γκρι χρωματικό σχέδιο. Το πλοίο στερείται σχεδόν εντελώς χρώματος και το όλο πράγμα απλώς ουρλιάζει εταιρική μουντότητα. Δεν βοήθησε που ο καιρός έξω ήταν εξίσου σκοτεινός και καταθλιπτικός. Τουλάχιστον το πλοίο είχε στολιστεί για τα Χριστούγεννα που έδωσε λίγο χρώμα στους εσωτερικούς χώρους. Και υπήρχαν μερικά όμορφα μοντέλα παλαιότερων πλοίων DFDS στην οθόνη. Πριν από λίγους μήνες, η DFDS ανακοίνωσε προς έκπληξη όλων ότι πούλησε την επιχείρηση φέρι μποτ του Όσλο στο Gotlandsbolaget (Rederi Gotland) της Σουηδίας σε μια συμφωνία που περιελάμβανε την Pearl Seaways, την Crown Seaways, το πλήρωμα και το προσωπικό της ξηράς. Η DFDS εκτελούσε υπηρεσίες επιβατών μεταξύ Κοπεγχάγης και Όσλο από το 1867. Υποθέτω ότι αναγνώρισαν ότι πολύ σύντομα θα πρέπει να επενδύσουν μεγάλα χρηματικά ποσά για να αντικαταστήσουν δύο οχηματαγωγά 30+ ετών και αποφάσισαν ότι τα χρήματα θα δαπανηθούν καλύτερα σε νέα φορτηγά πλοία. Το Gotlandsbolaget υποσχέθηκε να δαπανήσει μεγάλα χρηματικά ποσά για την αναβάθμιση των πλοίων, κάτι που ελπίζουμε ότι σημαίνει να εισάγουμε κάποιο χρώμα σε αυτούς τους ασπρόμαυρους εσωτερικούς χώρους. Ωστόσο, με όλο και πιο αυστηρούς κανονισμούς της ΕΕ για τις εκπομπές στον ορίζοντα, φαντάζομαι ότι η αντικατάσταση αυτών των πλοίων με νέα που μπορούν να λειτουργούν με εναλλακτικά οικολογικά καύσιμα θα είναι υψηλή προτεραιότητα. Το Pearl Seaways παραδόθηκε στο Gotlandsbolaget δύο εβδομάδες πριν από το ταξίδι μου. Οι επιβάτες που επιβιβάζονταν εκείνη την ημέρα δεν θα γνώριζαν ποτέ τι συνέβαινε, καθώς όλα εξακολουθούσαν να χαρακτηρίζονται ως DFDS. Θα δώσω στο DFDS πλήρη εύσημα για την εκτέλεση μιας λειτουργίας κορυφαίας ποιότητας. Το Pearl Seaways ήταν σε εξαιρετική κατάσταση για ένα πλοίο 35 ετών. Το δανέζικο πλήρωμα ήταν αισιόδοξο, φιλικό και επαγγελματικό παρά το φόβο ότι μπορεί να αντικατασταθούν από φθηνότερο πλήρωμα των Φιλιππίνων στο μέλλον. Για αυτή τη μίνι κρουαζιέρα μετ' επιστροφής έκλεισα μια μικρή εξωτερική διπλή καμπίνα. Σίγουρα ήταν μικρό – μπήκες για να βρεις ένα μπάνιο στα δεξιά, δυο γάντζους για παλτό στον τοίχο στα αριστερά και ένα διπλό κρεβάτι που γέμιζε το υπόλοιπο δωμάτιο. Αυτή η καμπίνα ήταν αρχικά καμπίνα με μονό κρεβάτι, αλλά το μέγεθος του κρεβατιού αυξήθηκε αφαιρώντας το μικρό γραφείο μεταξύ του αρχικού κρεβατιού και του μπάνιου. Δεν θα ήθελα να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο σε μια τέτοια καμπίνα, αλλά ήταν μια χαρά για ένα άτομο για δύο νύχτες. Το πλοίο αναχώρησε από την Κοπεγχάγη στις 16:00. Είχε ήδη σκοτεινιάσει εκείνη την ώρα. Πολλοί από τους επιβάτες ήταν μεσήλικες Νορβηγοί στο πόδι της επιστροφής της μίνι κρουαζιέρας τους και αποφασισμένοι να καταναλώσουν όσο περισσότερο φθηνό αλκοόλ μπορούσαν να καταναλώσουν τις επόμενες δώδεκα ώρες. Στο κεντρικό σαλόνι προσφερόταν άφθονη ψυχαγωγία, ξεκινώντας με παιχνίδια όπως μπίνγκο και ιπποδρομίες. Αργότερα το βράδυ ένα συγκρότημα έπαιξε ροκ μελωδίες από τις δεκαετίες του 1980 και του 1990. Οι εορτασμοί της νύχτας ολοκληρώθηκαν με μια μεταμεσονύχτια ντίσκο, όπου έπαιζε περισσότερο το Euro-rock της δεκαετίας του 1980 και του 1990 από έναν DJ. Άλλα μπαρ διάσπαρτα γύρω από το πλοίο παρουσίαζαν επίσης ζωντανή μουσική και ήταν πολύ απασχολημένα. Υπήρχαν πολλές προσφορές στο γαστρονομικό μέτωπο. Έκανα κράτηση για τα δείπνα μου στο εστιατόριο με μπουφέ του πλοίου, το οποίο σέρβιρε έναν ειδικό χριστουγεννιάτικο μπουφέ. Η ποικιλία και η ποιότητα του φαγητού ήταν εξαιρετικά καλή – αρκετά για να με βάλει σε λήθαργο για το φαγητό και να με στείλει για ύπνο για νωρίς το βράδυ. Ξύπνησα το επόμενο πρωί στις 05:30 λαχταρώντας ένα φλιτζάνι καφέ. Το καφενείο του πλοίου δεν επρόκειτο να ανοίξει για άλλη μια ώρα περίπου, αλλά ο νυχτοφύλακας που επάνδρωνε το γραφείο του γρι-γρι μου πήρε ευγενικά ένα από το μπάχαλο του πληρώματος. Εκείνη την πρώτη ώρα υπήρχαν ακόμη μερικοί γλεντζέδες από το προηγούμενο βράδυ που καραδοκούσαν στους δημόσιους χώρους σε διάφορες καταστάσεις κινδύνου. Ένας τύπος είχε λιποθυμήσει σε έναν ανελκυστήρα και πέρασε όλη τη νύχτα ανεβοκατεβαίνοντας ανάμεσα στα καταστρώματα σαν γιόγιο. Άλλοι επιβάτες φαινόταν να σκέφτονται ότι αυτό ήταν αρκετά φυσιολογικό καθώς περνούσαν γύρω του χωρίς να ρίξουν μια δεύτερη ματιά. Μέχρι τα ξημερώματα οι Pearl Seaways εισέρχονται στο Oslofjord. Οι καιρικές συνθήκες έξω στο κατάστρωμα ήταν παγωμένοι, ομιχλώδεις, υγροί και άθλιες. Βελτιωνόταν όσο πλησιάζαμε στο Όσλο, όπου δέσαμε στις 10:00. Το Όσλο ήταν πολύ ήσυχο αυτό το πρωί της Κυριακής, κυρίως επειδή όλα τα τρένα μέσα και έξω από την πόλη ακυρώθηκαν λόγω βλάβης του συστήματος σηματοδότησης (η οποία θα διαρκούσε συνολικά 24 ώρες). Το αποκορύφωμα της σύντομης επίσκεψής μου στη νορβηγική πρωτεύουσα ήταν μια κρουαζιέρα γύρω από το λιμάνι με ένα ηλεκτρικό τουριστικό σκάφος με το όνομα Vision of the Fjords. Οι επιβάτες της μίνι κρουαζιέρας επιτρέπεται να πηγαινοέρχονται από το Pearl Seaways καθ' όλη τη διάρκεια της ελλιμενισμού του στο λιμάνι. Το εκμεταλλεύτηκα αυτό και επέστρεψα στο πλοίο το απόγευμα για να ξεφύγω από το κρύο. Ξύπνησα από έναν απογευματινό υπνάκο λίγο αφότου είχαμε φύγει από το Όσλο. Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ πιο ήρεμη στο ταξίδι της επιστροφής. Υπήρχαν λιγότεροι επιβάτες, με τους περισσότερους να είναι οικογένειες από τη Δανία που ταξίδευαν με τα παιδιά τους. Το πλοίο έδεσε στην Κοπεγχάγη στις 10:00 το επόμενο πρωί. Ένα λεωφορείο με μετέφερε από τον τερματικό σταθμό των φέρι στο ξενοδοχείο μου. Πέρασα το απόγευμα περιπλανώμενος στην πόλη, την οποία θα ήθελα να επισκεφτώ ξανά όταν ο καιρός είναι πιο ζεστός. Φωτογραφίες του ταξιδιού μπορείτε να δείτε εδώ:
- 19 replies
-
- pearl of scandinavia
- pearl seaways
- (and 5 more)
-
Το πλοίο έχει περάσει αρκετές ημέρες αγκυροβολημένο στο λιμάνι Penange της Μαλαισίας, αλλά αναχώρησε σήμερα για το Ningde στην Κίνα.
- 52 replies
-
- berlin
- spirit of adventure
- (and 4 more)
-
Η θεά των ονείρων βρίσκεται στον κόλπο της Βεγγάλης, πλησιάζοντας τα Στενά της Μάλακκα. Καταγεγραμμένος προορισμός είναι το Pasir Gudang στη Μαλαισία.
- 52 replies
-
- berlin
- spirit of adventure
- (and 4 more)
-
Ήμουν καλεσμένος σε ένα πάρτι σε αυτό το πλοίο όταν ήταν το F Diamond κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στη Σιγκαπούρη το 2005. Το πλοίο ήταν γεμάτο από γυναίκες της Ανατολικής Ευρώπης που αποκαλούσαν «supermodels». Υπήρχε επίδειξη μόδας κατά τη διάρκεια του πάρτι. Πολλά δωρεάν ποτά. Το ίδιο το πλοίο είναι εύκολα αναγνωρίσιμο ως η Αριάδνη. Έχει γίνει κάποια ανακαίνιση στα σαλόνια και τις καμπίνες και έχουν τοποθετηθεί πολλές τηλεοράσεις. Για να δείτε φωτογραφίες, κάντε κλικ στη φωτογραφία/σύνδεσμο παρακάτω
-
Queries in English for our non-Greek speaking members.
JonB72 replied to ShipofTurkey's topic in News in English
Thanks for the advice, r2d2. I have switched to browsing with MS Edge, and its built in translator is translating just fine. -
Ταξίδεψα με αυτό το πλοίο πριν από δύο εβδομάδες. Έχει νέο ιδιοκτήτη αλλά δεν το αναφέρουν. Όλα εξακολουθούν να είναι ίδια με το DFDS να είναι το μόνο όνομα εταιρείας που ακούγεται στο πλοίο.
- 19 replies
-
- pearl of scandinavia
- pearl seaways
- (and 5 more)