Jump to content
Shipfriends

SAMAINA

eMembers
  • Posts

    694
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About SAMAINA

  • Birthday 01/26/1972

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αυτό το τελευταίο δεν παίζει να γίνεται με τίποτα! Και αν δεν βγαίνει σωστό το νούμερο, τι κάνουν;
  2. Εγώ, πέρα από την καταγγελία και τον έλεγχο που οφείλει να γίνει και θα έπρεπε να γίνει μόνο σε επώνυμη καταγγελία (ή και αυτεπάγγελτα από την λιμενική αρχή), θα ρωτήσω γιατί δεν κάνει έλεγχο το ίδιο το πλοίο. Θυμάμαι παλιά οτι σε ανύποπτο χρόνο (στην περίπτωσή μας μετά την αναχώρηση από την Σύρο προς Πειραιά), έκλειναν οι εξωτερικές πορτες και έβγαιναν παγανιά μέλη του πληρώματος και έκανε έλεγχο των εισιτηρίων. Έτσι και θα έπιαναν τους πονηρούς αλλά και θα καλλιεργούταν η κουλτούρα του ελέγχου από επίδοξους πονηρούς.
  3. Και εγώ συμφωνώ. Ο τύπος είναι τουλάχιστον αναξιόπιστος. Θα τρυπώσει την εποχή των παχιών αγελάδων, η ΑΤΤΙΚΑ θα την κάνει καθώς βρίσκεται σε φάση συρρίκνωσης δραστηριοτήτων όπως έκανε στην Λήμνο και τις Σποράδες καθώς δεν της περισσεύουν τα πλοία και στο τέλος τον χειμώνα θα τον ψάχνουμε και θα ψάχνει και το Υπουργείο ποιός θα βγάλει τα κάστανα από την φωτιά. Τα ίδια δεν έκανε και στα Κύθηρα; Αυτή την στιγμή κοσμούν ντόκους τα ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ, ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ, ΣΟΥΠΕΡΣΤΑΡ ΙΙ. Αν κάνουν καμιά βλακεία και χαθεί το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΜΥΚΟΝΟΣ από την γραμμή, ούτε ψύλος στον κόρφο τους! Αναφέρομαι στην βασική γραμμή του Πειραιά, Παρά τα προβλήματα που υπάρχουν, αν γυρίσουμε σε εποχές ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ και ΝΕΛ θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.
  4. Αυτό το νόημα ειχαν οι αδειες σκοπιμότητας που δινοταν μέχρι περιπου το 2000 οπότε καταργήθηκαν. Και τα νησια ειχαν καλύτερη εξυπηρέτηση και εξοικονομούσαν χρήματα , γιατί για να βάλει κάποιος πλοίο σε γραμμή φιλέτο επαιρνε πακέτο και 1-2 νησιά που τώρα εξυπηρετείται με επιδοτούμενη αγονη. Ας αναρωτηθούν οι αρμόδιοι πότε ήταν καλύτερα τότε ή τώρα;
  5. Το αλαλούμ στην γραμμή θα συνεχιστεί το καλοκαίρι, τουλάχιστον μέχρι τις 13 Ιουλίου που ξεκινά τα δρομολόγια για Βαθύ ως 3ο πλοίο Δωδεκανήσων το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ. Όλος ο Ιούνιος και ο μισός Ιούλιος, θα βγεί με τα 7 δρομολόγια του ΜΥΚΟΝΟΣ και αυτά μαζί με Σύρο και Μύκονο πάλι! Μαζί και τα 12νησα που μένουν με 1 καθημερινο δρομολόγιο των BS 2 και BS PATMOS το μισό καλοκαίρι. Προγραμματισμός για κλάματα ,σε ένα δρομολόγιο που πριν 2 χρόνια ξεκιναγε Απρίλη! Μην τα ξαναλεμε για το μπάχαλο με τις ετησίες για 2η χρονιά. Το μόνο που ξέρουνε είναι να στείλουν στη ντάνα το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ως πλεονάζον, παρόλο που σκάσανε ένα καρο χρήματα για να το συμαζέψουν. Και μην πει κανένας για ΡΟΡΟ ,γιατί αυτά δεν κουβαλάνε επιβάτες και ΙΧ. Απλά διώχνουν το κόσμο από τα νησιά ή στην καλύτερη τον στέλνουν στο αεροπλάνο
  6. Ακριβώς, κακός προγραμματισμός όχι μόνο στα δρομολόγια, αλλά και στις ακινησίας. Πέρυσι υπήρχε και ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ με τρία δρομολόγια την Μεγάλη εβδομάδα και άλλα τρία μετά το Πάσχα. Ακινησία έκανε μετά παρόλο που πέρυσι το Πάσχα ήταν αργότερα. Εκτός αυτού πέρυσι το Μύκονος δεν είχε τροποποιήσει τα ωράρια με αναχώρηση από Πειραιά πρωί Μεγάλης Παρασκευής αντί απόγευμα και από Θεσσαλονίκη πρωί Κυριακής Πάσχα αντί βράδυ και χωρίς περικοπή του κοντού δρομολογίου της Δευτέρας. Η τακτική αυτή σε συνδυασμό με τον μη έγκαιρο προγραμματισμό των δρομολογίων αλλά την λογική του βάζω τσόντα δρομολόγιο όταν η κατάσταση φτάνει στο μη παρέκει δείχνει ότι τα στελέχη του εμπορικού τμήματος είναι αδιάφορα αν όχι άσχετα με την δουλειά που πρέπει να κάνουν. ΥΓ. Η τακτική πολλών Ικαριωτών να κόβουν εισιτήριο για Σύρο δεν είναι νέο φαινόμενο, όπως και καποιων Σαμιωτών να κόβουν για Χίο. Η ανοχή που δείχνει η εταιρεία έχει θεριεψει αυτή την αντικοινωνική συμπεριφορά ορισμένων. Τέλος η κίνηση να στείλουν άρον άρον το Πάρος για να μαζέψει τους πονηρούς, μυρίζει πολιτικό δάκτυλο του γνωστού Ικαρίου βουλευτή που φροντίζει την πελατεία του. ΥΓ 2 . Καλά τα ΡοΡο, αλλά δεν σώζουν πάντα την κατάσταση. Όσο για τους επιβάτες μπορεί φαινομενικά να μην τους νοιάζει, αλλά όταν υπάρχει κόσμος που δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί τρέχατε ποδαράκια μου, ειδικά όταν αρχίσει τα τηλέφωνα. ΥΓ3. Δεν έκαναν ούτε το βασικό, να κάνουν μια ανακατανομή στα εισιτήρια, αφήνοντας τα 1100 από τα 2000 εισιτήρια στη Σύρο που έχει ένα κάρο δρομολόγια και αφήνοντας δύο βασικά νησιά τους με μόλις 900!
  7. Βάλε και τα καθίσματα πουλμαν που σε ταξίδι πριν 3 μήνες, εψαχνα ένα που να μην πέφτει η πλάτη του! Σε 3 κάθησα, ήταν όλα χαλασμένα και βρήκα να καθήσω στο 4ο!
  8. σαν λίγα δεν είναι; Πως βγαίνουν οι βάρδιες, όταν χρειάζονται 2 άτομα ταυτόχρονα; Και ο πλοίαρχος να κάνει βάρδια θέλει τουλάχιστον 5! Εκτος και αν κάνουν στην γέφυρα πηδαλιουχοι οι της κουβέρτας.
  9. Μεγάλη αλήθεια αγαπητέ φίλε! Την προηγούμενη εβδομάδα η Σάμος είχε 2 ρορο της ΑΤΤΙΚΑ! Ένα την Τετάρτη και ένα την Παρασκευή. Μακάρι να υπήρχαν και θέσεις στα αεροπλάνα!
  10. Η γραμμή από Πειραιά είναι ουσιαστικά παρατημένη στην τύχη της και όλοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου! Τα δρομολόγια είναι τα ίδια με αυτά του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου! Όχι μόνο δεν έχει έκτακτο δρομολόγιο, αλλά χάνεται και το μη επιδοτούμενο της Δευτέρας του Πάσχα, λόγω της παραμονής του BS MYCONOS στην Θεσσαλονίκη την μέρα του Πάσχα. Άλλη μια επιβεβαίωση πως η γραμμή έχει γίνει τσόντα της άγονης. Πέρυσι τουλάχιστον υπήρχε με 3 εξτρα δρομολόγια την βδομάδα ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ. Ακόμα και να θέλει κάποιος να έρθει στη Σάμο, απλά βλέποντας τα δρομολόγια που υπάρχουν, το ξεχνά πάραυτα. Προυπόθεση είναι να υπάρχουν δρομολόγια και αν υπάρχουν θα βρεθούν και οι επιβάτες. Εισιτήρια με τα αεροπλάνα ούτε για δείγμα. Ακόμα και να θέλει κάποια αεροπορική εταιρεία να βάλει AIRBUS αντί για ελικοφόρο, δεν γίνεται, καθώς τα έργα στο αεροδρόμιο έχουν περιορίσει το μήκος του διαδρόμου στα 1500 μέτρα από τα 2200 που είναι κανονικά. Το πρωτο τσάρτερ απλά πάει για τον Μάιο!!!
  11. Πρέπει να είναι δρομολόγια για 5ήμερες. Τότε οι εκδρομές των σχολείων γινόταν συνήθως την εβδομάδα προ των Βαϊων. Και ο καπτα-Μάκης εξυπηρετούσε την κίνηση αβλεπί! Δες και 18/4. Τέσσερα πλοία του Μάκαρου στις 0100 όλα για Ρόδο κατευθείαν!
  12. Μάλλον σκοτώνει την ώρα, μιας και θα πάει σε ναυπηγείο και ως ξένης σημαίας ίσως να χρειαστεί πλοηγό.
  13. Κολλάει γιατί σε βλάβη του, πήγε πίσω η ετησία του ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και μάλιστα μόλις το πλοίο πήγε στην Ελευσίνα για ακινησία, γύρισε άρον άρον στα δρομολόγια και συμπαρέσυρε και τις ετησίες και άλλων 200μετρων μεταξύ των οποίων το ΑΡΙΑΔΝΗ που θα πάει Ηράκλειο, προκειμένου να αποδεσμευθεί το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ που πρόκειται να πάει ως 3ο πλοιο Δωδεκανήσων το καλοκαίρι. Δημιούργησε δηλαδή καραμπόλα στις ετησίες καθώς δεν μπορεί να υλοποιηθεί το roteation των πλοίων. Απο ότι θυμάμαι πρόχειρα, δεν έχουν κάνει φέτος ακινησία από τα μεγάλα αν και έχουμε σχεδόν Απρίλιο, τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ, ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ, ΑΡΙΑΔΝΗ, ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ, ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ 3, ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1 και ενδεχομένως και άλλο που μου διαφεύγει. Λιγο η ζημιά, λίγο το οτι τα πλοία κάθονται σε ακινησία περισσότερες μέρες από τις προγραμματισμένες δημιουργούν αυτό το μπάχαλο. Και πέρισυ πάλι τα ίδια έγιναν με κυριότερη αιτία την ακινησία του πρώην ΟΛΥΜΠΙΚ ΤΣΑΜΠΙΟΝ (νυν ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ 3) η οποία βγήκε κατα πολύ εκτός προγραμματισμού και χωρίς να βάλει σκράμπερ! Η γραμμή ξεκίνησε μέσα Ιουνίου, ενω μια χρονιά είχε ξεκινήσει Απρίλιο! Πέρυσι επιπλέον είχαμε και τα καραγκιοζιλίκια με το ΚΡΗΤΗ ΙΙ.
  14. Πολύ πιο αργά από άλλες χρονιές θα ξεκινήσει φέτος το απευθείας δρομολόγιο Πειραιάς - Βαθύ (με την γνωστη εδώ και χρόνια προέκταση προς Κω και Ρόδο) και συγκεκριμένα από 13 Ιουλίου με το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ μέχρι τον Σεπτέμβρη και το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1 μέχρι 31 Οκτωβρίου. Θύμα μάλλον του κακού προγραμματισμού των ετησίων των πλοίων της ΑΤΤΙΚΑ, σε συνδυασμό με τις συνεχόμενες ασθένειες της ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ. Τα δρομολόγια θα είναι 3 την εβδομάδα και τα ωράρια πάνω κατω τα ίδια με πέρισυ.
×
×
  • Create New...