Jump to content
Shipfriends

Nick the Greek

Supermoderators
  • Posts

    32,877
  • Joined

  • Last visited

About Nick the Greek

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Titletown, USA

Uncategorized

  • Location
    Μονή Βατοπεδίου
  • Interests
    Churching
  • Occupation
    Investment Advisor, Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Recent Profile Visitors

100,980 profile views
  1. Επειδή δεν είχε σφραγιστεί όπως του Αλκαίου, το άνοιγαν συνέχεια ακόμη και στη διάρκεια της φόρτωσης και το έκλειναν στα τελειώματα. Πιστεύω πως γινόταν για λόγους εξαερισμού, τα τότε τροχοφόρα άλλωστε εβγαζαν πολύ περισσότερα καυσαέρια.
  2. Το ER 172 πήγε Γερμανική Σκάλα
  3. Και από εκεί πάει για τα Σπανοπουλέικα, μεθορμεί αυτήν την ώρα.
  4. Για δοκιμαστικό πλού βγαίνει αυτήν την ώρα ο Ποσιδώνας, αν όλα πάνε καλά με το πέρας του θα καταπλεύσει στο κεντρικό λιμάνι.
  5. Ακριβώς αυτό ήταν και μπορούμε να το δούμε ξεκάθαρα στην φωτογραφία του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ. Όπως βλέπετε όταν ήταν κάτω η ράμπα, το πλοίο δεν μπορούσε να φορτώσει φορτηγά, κάτι που έκανε τη φόρτωση χρονοβόρο γιατί αναγκάζονταν να κρατάνε ντάνα ΙΧ έξω και να ανεβοκατεβάζουν τη ράμπα.
  6. Έχει ένα μικρό ενδιαφέρον να δούμε και τι γράφουν οι Ιταλοί γι αυτόν στην ιταλική έκδοση της Wikipedia, όσο αξιόπιστη μπορεί αυτή να είναι. Εκεί αναφέρεται πως τουλάχιστον στην αρχική έκδοση της Traghetti del Mediterraneo, ο Μαγκλιβέρας δεν ήταν μόνος του αλλά υπήρχαν δύο ιταλοί πλοιοκτήτες σαν συνέταιροι, πιο συγκεκριμένα ο Andrea Marsano και ο Luigi Monta. Ο τελευταίος είχε μάλιστα ονομαστεί και ο μοναδικός νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας. Η άλλη πληροφορία που αλιεύουμε είναι πως εν αναμονή των πρώτων νεότευκτων από τα Cantieri Navali Luigi Orlando, η εταιρεία ήδη ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 1966 χρησιμοποιώντας(ναυλώνοντας να υποθέσω) ένα πλοίο που ονομαζόταν Airone. Το οποίο εγώ με μια πρόχειρη ματιά δεν το βρήκα πουθενά. Η επίσημη ημερομηνία ίδρυσης της εταιρείας φέρεται να είναι η 9η Δεκεμβρίου του 1965 με έδρα το Sassari της Σαρδηνίας. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, το Espresso Sardegna που ήταν το πρώτο που παραδόθηκε, μπήκε στη γραμμή Genova – Porto Torres – Cagliari – Catania – Palermo, γαλατάδικο δηλαδή.
  7. Δυστυχώς μέχρι να πάω να το φωτογραφίσω στη Γένοβα, το πλοίο είχε μεθορμίσει στη χειρότερη θέση του λιμανιού, που δεν τη βλέπει ήλιος. Κι όταν τη βλέπει, είναι από την πλευρά του ντόκου με νταλίκες μπροστά στο πλοίο. Τέλος πάντων, ιδού ό,τι καλύτερο μπορούσα να κάνω. Για να δούμε τι επιφυλάσσει το μέλλον για το πλοίο.
  8. The Santa Cruz berthed in Genova

    © Σάντα Τσικίτα

  9. Το γαιδούρι του Hull σε αναχώρησή του από το Europoort του Rotterdam για το Hull. Μη σας ξεγελά η ώρα, είναι 2130 "το βράδυ".
  10. The Pride of Hull sailing from Rotterdam

    © Ben Thatcher

  11. Και μια άποψή του από το περασμένο καλοκαίρι στο Kapellskar της Σουηδίας.
  12. The Regal Star berthed in Kapellskär

    © Morgan Rodgers

  13. Το βλέπουμε και σε φωτογραφία το Finbo Cargo, πρώτα στην άφιξή του. Πέφτει σε μια θέση στην έξοδο του λιμανιού και οι κινήσεις που μπορεί να κάνει είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Στην αναχώρησή του κάνει ανάποδα και γυρνά στο δίαυλο της εξόδου, πλέοντας ανατολικά από το νησάκι που "προστατεύει" το Vuosaari. Σεφτέ στην gallerie μας το πλοίο, το κυνηγούσα πολύν καιρό.
  14. The Finbo Cargo in Vuosari, summer 2024

    © Rabbi Jacob

  15. The Finbo Cargo in Vuosari, summer 2024

    © Rabbi Jacob

×
×
  • Create New...