Jump to content
Shipfriends

ΚΡΗΤΗ

eMembers
  • Posts

    150
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

2,858 profile views
  1. Όντως για εξαερισμό το κάνανε, όπως και στο Μήλος Εξπρές, τα Καντια και Ρέθυμνο κ.α
  2. Σε αυτήν την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη, ο Ματθαίος Ποτήρης μιλάει και για την παραλαβή και την διάλυση του πλοιου https://youtu.be/wMkj9_8viCk?si=fT0a1VLv3pFe7dD-
  3. Δίπλα του είναι το Χρυσή Άμμος ΙΙΙ (μετέπειτα Αγ. Σπυρίδων) . Όσο για το Νήσος Χίος φαίνεται και το ανοιχτό Visor στην πλώρη
  4. Το Airone που ναύλωσε, μάλλον πρόκειται για αυτό εδώ: https://www.shipvault.com/ships/27372 Και εδω φωτο του: https://catalogs.marinersmuseum.org/object/ARI54938 Είναι το μόνο Airone που φαίνεται να κολλάνε τα στοιχεία του. Όπως βλέπουμε είναι Λίμπερτυ (Καναδέζικο αν δεν κάνω λάθος)
  5. Ως Σαντ Αντρεα το είχανε τέσσερα άτομα, ένας από αυτούς κάποιος Μαυροΐδης. Η εταιρία λεγότανε Αχαΐα Λάινς και έκανε Πάτρα Κέρκυρα Πριντεζι
  6. Στην πραγματικότητα δεν είναι αδελφά. Εξωτερικά έχουνε διάφορες. Έχουνε πολλά κοινά γιατί κατασκευαστηκανε από το ίδιο ναυπηγείο για την ίδια γραμμή. Αυτό δεν τα κάνει αδελφά. Για να ξεχωρίσετε, συγκρίνεται φωτογραφίες των δύο πλοιων. Το Epirus ll είχε μεγαλύτερο κομοδεσιό από το Epirus lll. Τώρα συγκρίνεται και με την έγχρωμη καρτ-ποσταλ. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται για το Epirus lll
  7. Έχω δύο καρτ-ποσταλ που μου είχε στείλει ο θείος μου (Ο οποίος είχε κάνει στου Πολέμη), που δείχνουνε το Epirus ll στην Ηγουμενίτσα. (Δυστυχώς είναι σε κακή ποιότητα). Στην ασπρόμαυρη φαίνεται το Χρυσοβαλαντου, στην μέση η πρύμη ΜΑΛΛΟΝ του Epirus ll και δεξιά κάποιο της Adriatica. Στην δεύτερη όμως φαίνεται ξεκάθαρα το Epirus ll (Πάνω) και μάλιστα είχε και την γαλάζια ριγα! (Κάτω φαίνεται το Οινουσαι και το Εγνατία)
  8. Λόγω το έργων στο λιμάνι της Ραφήνας εκείνη την εποχή, είχε ως αφετηρία το Πόρτο Ράφτη. Στο Πόρτο Ράφτη πηγαίνανε και τα Σκίρων και Ζέφυρος του Βαλμά, με μεταφέρανε φορτηγά σε όλο το Αιγαίο. Το 1977-78 αγόρασε 6 Αν δεν κάνω λάθος πλοία από την Ιαπωνία. Το 78 δρομολόγησε 4 πλοία στην γραμμή Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Μπάρι (Καμία φορά πιάνανε Πάτρα) . Μάλιστα το Epirus έκανε και Πριντεζι στην αρχή. Το πλοίο Epirus 3 έκανε Βόλος-Συρία μέχρι να μπει το Αργώ (Μετέπειτα Κρήτη της ΑΝΕΚ). Το Μοιραίο Χρυσή Αυγή δεν δρομολογήθηκε από Πόρτο Ράφτη αλλά από Λαύριο. Το 1980 με την αποπεράτωση των Έργων στην Ραφήνα έφερε 4 πλοία στην Ραφήνα, (Χρυσή Άμμος, Χρυσή Αμμος ΙΙ, Χρυσή Αμμος ΙΙΙ) άφησε 2 στην Ιταλία (Epirus II, IV) και πούλησε το Αργώ.
  9. Το δεύτερο αυτό τα συνολικά τρία Queen Vergina που αγόρασε ο Κοσμάς (Κοσμάς-Καραφωτάς-Καραηλίας ή 3Κ βασικά). Πρώτο ήτανε το γιαπωνέζικο, 1986-1988 , μετά αυτό 1988-1990 και μετά το γνωστό Queen Vergina IMO 6611057 https://www.doverferryphotosforums.co.uk/mv-compiegne-past-and-present/ Εδώ περισσότερες φωτο και πληροφορίες
  10. Ως Tarek B έχουμε πληροφορίες? Σε ποιούς άνηκε , φωτογραφίες ή οτιδήποτε άλλο? Το μόνο που ξέρω είναι ότι δούλεψε στην Γραμμή της Συρίας
  11. Είχε την δεκαετία του 60' τα Αη Νικόλας και ΚαπταΚώστας , ήτανε ατμοπλοια . Είχε και ένα τρίτο μάλλον αυτό το Πόπη που είπες Edit: Όταν Πούλησε το Κατπα Κώστας (Μάλλον και το Αη Νικόλας μαζι) αγορασε τα Πόπη Π.Κ. και Κυριακούλα Π.Κ. (ΙΜΟ 5372989) το 1967 από την Γερμανία
  12. Στο ebay πωλείτε κάτι πολύ ενδιαφέρον: https://www.ebay.com/itm/275861491701 Ίσως η μοναδική αναφορά του πλοίου με το όνομα Saudi Moon.
  13. https://www.faktaomfartyg.se/anderida_1972.htm εδώ γραφει ότι στις 30 Οκτωβρίου 1981 πωλήθηκε στην Covenant Shipping Inc (Manta Line Inc), Μονρόβια, Λιβερία. (Εγγεγραμμένο στην Ελλάδα, λιμάνι, Πειραιάς). Μετονομάστηκε TRUCK TRADER . Στις 2 Νοεμβρίου 1981 αναχώρησε από το Ντόβερ για την Ελλάδα. Στις 9 Νοεμβρίου 1984 δρομολογήθηκε (;) στην Ελλάδα. Στις 12 Μαρτίου 1984 πωλήθηκε στη South Pacific Navigation Ltd., Wellington, Νέα Ζηλανδία. Μετονομάστηκε SEALINK .1986 10 31. Αναρτήθηκε στον Πειραιά. Αναχώρησε για το Wallington από Πειραιά (Μεσο Σιγκαπούρης) και εκεί έφτασε στις 17 Απριλίου 1985 (Υπέστη βλάβη κατά την αναχώρηση) . Το 1986 μετονομάστηκε MIRELA και αναχώρησε από Wellington για Πειραιά (μεσο Σιγκαπούρης) στις 31 Οκτωβρίου 1986 και εμεινε στον Πειραιά μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου 1986 όπου πωλήθηκε στην Cooperative de Transport Maritime et Aerien, Cap-aux-Meules, Καναδάς. Αναχώρησε για τον Καναδά. Η επόμενη φορά που ήρθε στην Ελλάδα ήτανε το 2020 ως Αρμενιστης. Μήπως γνωρίζει κάποιος οτιδήποτε περισσότερο. Όπως σε ποιον πλοικτητη ανοίκειες το TRUCK TRADER ή αν δούλεψε στην Ελλάδα;
×
×
  • Create New...