Jump to content
Shipfriends

SQE

eMembers
  • Posts

    63
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μάλλον σωστικά / πυροσβεστικά εννοεί ο φίλτατος.
  2. Αλλαγή σκυτάλης με το BS paros στην δεξαμενή σήμερα.
  3. Εκτελεί το πρώτο του δρομολόγιο σήμερα το γατάκι.
  4. Shifting είχε το πρόγραμμα σήμερα και πλέον πρέπει να έχει ανέβει δεξαμενή.
  5. Έπεσε απο την δεξαμενή το μεσημέρι και πήρε την θέση του το BS Mykonos.
  6. Such a nice photo tour!! I have to say that her accomodation is perhaps the most beautiful i have ever seen on a japanese ferry , truly amazing with relaxing colours and decoration.
  7. Στήν ναυτιλιακή βιομηχανία ως διάρκεια ταξιδιού νοείτε ο χρόνος από την έξοδο του λιμένα αναχώρησης έως την είσοδο του λιμένα αφίξεως (COSP - EOSP / FULL AWAY - STAND-BY) Ο χρόνος που διαρκούν οι χειρισμοί απόδεσης/πρόσδεσης δεν συμπεριλαμβάνονται στην διάρκεια ταξιδιού. Aντίστοιχα δεν μετράει και ο χρόνος παραμονής σε ενδιάμεσο λιμάνι. Μετρήσεις τύπου από καταπέλτη σε καταπέλτη γινόντουσαν τις εποχές του Βεντούρη / Αγαπητού πρό ISPS , TSS δηλαδή, καθώς και με συστηματική παραβίαση του ΔΚΑΣ για λόγους ανταγωνισμού- εντυπωσιασμού. Ακόμα καταλαβαίνω ότι μπορεί να το αναφέρουμε συχνά στο forum , όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό. Φιλικά πάντα
  8. Στο χθεσινό ημερήσιο ήταν σταθερά πάνω απο 20kts (έφτασε και τα 21) με αποτέλεσμα να κάνει 07hr37min. Δέν θυμάμαι να έχει κάνει λιγότερο ποτέ , οι παλιότεροι μπορούν να μας διαφωτίσουν.
  9. Η μόνη πιθανή εξήγηση της αλλαγής συνιάλων είναι λόγω πιθανής δυσφήμισης της SAOS.
  10. Μέχρι 29.6 kts σήμερα δυτικά της Λευκάδας , συγκεκριμένα από τους Παξούς μέχρι και το φάρο του ακρωτηρίου της Λευκάδας δεν έπεσε κάτω απο 29 kts.
  11. Μέχρι 38,5 kts στο κατέβα χτές , καθόλου άσχημα.
  12. Ε βέβαια ξεχνάνε ότι πρίν 10 χρόνια πουλήθηκε το ITHAKI γύρω στα 30 μύρια ... Σε κρατική εταιρία θα μου πούν κάποιοι βέβαια αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι το μέγεθος αυτό (handysize θα έλεγα) είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί. 75 κόστισε το delos , του χρόνου αν το έβγαζαν για πούλημα αμφιβάλλω αν το έδιναν κάτω απο 50.
  13. Έχει ανεβάσει φώτο με την πρόοδο των εργασιών ο παντελής φύσσας στο fb.
  14. Δέν θα συμφωνήσω διότι είναι ice class που συνεπάγεται μεγαλύτερο lightship = αυξημένη κατανάλωση . Καταλληλότερα είναι τα Spirit of Tasmania I & II , αλλά δεν νομίζω να έχουν πλάνα για αγορές μεταχειρισμένων ούτε και το ρεστό στην παρούσα.
  15. Δέν ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά το βαποράκι όταν έχει δρομολόγιο Πάρο-Νάξο και το αντίστροφο περνάει 'μέσα' από τις βραχονησίδες βόρεια της Πάρου , όπως έκαναν τα καλοκαίρια τα μικρά jetakia.
×
×
  • Create New...