-
Posts
53 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Αν κατάλαβα καλά από την ανακοίνωση του ΥΠΕΝ ο πλοίαρχος έκανε κατα λάθος πρόσω ενώ το πλοίο φόρτωνε και όπως φαίνεται είχε μισοδέσει! Hang it on the Louvre.
- 45 replies
-
- μάριος ηλιόπουλος
- jumbo jet
- (and 4 more)
-
Συμφωνώ σε όλα με τον @Nick the Greek Κατέβηκα χθες στην Πάρο για δουλειά με το συγκεκριμένο πλοίο. Αν σου αρέσουν τα ταχύπλοα νομίζω ότι δύσκολα θα βρεις καλύτερη εμπειρία στα ελληνικά νερά. Το ανοιχτό deck είναι προσβάσιμο αν ο καιρός είναι καλός. Στο δικό μου ταξίδι λίγο μετά το στενό της Κύθνου ο καιρός αγρίεψε με αποτέλεσμα να αποκλείσουν την πρόσβαση το ανοιχτό deck και καλέσουν τους επιβάτες να καθίσουν στις θέσεις τους. Γενικά κούναγε πάρα πολύ με αποτέλεσμα κάποια στιγμή μέλη του πληρώματος να κυκλοφορούν στους διαδρόμους προσφέροντας εμετοσακούλα σε όποιον τη χρειαζόταν. Το πλήρωμα ευγενέστατο και διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή.
- 164 replies
-
- incat
- condor rapide
- (and 10 more)
-
Δελτίο περιφερειακών λιμανιών Κρήτης
mikoud replied to georgios express's topic in Κίνηση, Διελεύσεις & "Εμφανίσεις"
Ναι προφανώς τόσα χρόνια που κάνει αυτή τη δουλειά δεν γίνεται σε κάθε εκδρομή «απόβαση στη Νορμανδία» -
Στα media παίζει το βαπόρι καθώς όπως φαίνεται υπάρχει θέμα με τον τρόπο που απο-επιβιβάζονται οι τουρίστες στον Μπάλο: https://www.iefimerida.gr/ellada/mpalos-hanion-toyristes-apobibazontai-skafi-apeytheias-sti-thalassa Η εταιρία πάντως λέει πως μέσα στο Σαββατοκύριακο θα μεταφερθεί πλωτή εξέδρα για την ομαλή από-επιβίβαση των επιβατών.
-
Μιας και δεν υπάρχει τόπικ με το συγκεκριμένο ναυάγιο είπα να δημιουργήσω ένα. Το Avantis III ήταν ένα εμπορικό πλοίο που κατασκευάστηκε στη Νορβηγία το 1977 ως Akershus. Είχε μήκος 80 μέτρα με ωφέλιμο φορτίο 2362 τόνων. Το 1982 αγοράστηκε από τη ναυτιλιακή εταιρία του Αντώνη Αγραφιώτη με έδρα τη Χαλκίδα και μετονομάστηκε σε Avantis III. Για το τελευταίο του ταξίδι ξεκίνησε από το Μεσολόγγι με προορισμό την Κύπρο φορτωμένο με δομικά υλικά και μία μοτοσυκλέτα. Τα ξημερώματα (3.45πμ) της 19ης Νοεμβρίου 2004, με καλές καιρικές συνθήκες, προσέκρουσε στη βραχονησίδα Δορούσα στο Αγκίστρι και βυθίστημε μέσα σε λιγότερο από 20 λεπτά. Ο 35χρονος μάγειρας του πλοίου Βασίλης Κορώνης έχασε τη ζωή του ενώ τα υπόλοιπα 11 μέλη του πληρώματος κατάφεραν να σωθούν χρησιμοποιώντας μία σωστική σχεδία. Το πλοίο δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου και ο πλοίρχος ενημέρωσε τον θάλαμο επιχειρήσεων του ΥΕΝ από τη σωστική σχεδία χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο. Το ναυάγιο αποτελεί δημοφιλή προορισμό για δύτες αφού βρίσκεται σε σχετικά μικρό βάθος (11 με 48 μέτρα) και είναι δυνατή η πρόσβαση στα ενδότερα του πλοίου.
- 1 reply
-
- avantis
- avantis iii
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Διαβάζετε Shipfriends 👆
- 68 replies
-
- glikofilousa iv
- γλυκοφιλουσα iv
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Τη σημαία από τις Σεϊχέλες έβαψαν στις μπάντες;
-
Πάντως δεν ξέρω τι είδους θεσμική παρέμβαση μπορεί να κάνει η κυβέρνηση εκτός από το να τους ζητήσουν (παρακαλέσουν) να μειώσουν τα ναύλα. Ελεύθερη αγορά είναι και όλα τα πλοία έχουν πληρότητα κοντά στο 100%. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δώσει πάλι κάποιου είδους pass/επιδότηση για χαμηλά εισοδήματα και κάτι έξτρα για τους νησιώτες.
-
Αν τελικά καταλήξει στη γραμμή Tangier Med - Algeciras για λογαριασμό της AML νομίζω ότι θα είναι το μεγαλύτερο σε ηλικία πλοίο που έχει διαχειριστεί ο όμιλος. Έχει γίνει πολύ ωραία μετασκευή αλλά παραμένει ένα σκαρί 46 Μάηδων.
- 650 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Νήσος Αίγινα (ΙΜΟ 7393066)
mikoud replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Η ΑΝΕΣ έχει σταθερούς πελάτες (κυρίως επαγγελματίες) που πηγαίνουν για δουλειές αυθημερόν στην Αίγινα. Για τους συγκεκριμένους μετράει το κόστος και η εξυπηρέτηση ανεξαρτήτως του πλοίου. Το συγκεκριμένο παπόρο εμένα δεν μου αρέσει καθόλου (υποκειμενικό) και είναι αρκετά αργό (αντικειμενικό). Σε ταχύτητες πάμε σε εποχή Απόστολος Π. Αν είναι να το κάνουν σωστά να βγάλουν και μία ψησταριά στο ντεκ να ψήνουν σουβλάκια (για όποιον τα έχει προλάβει αυτά) ώστε να μεταφερθούμε τελείως σε εποχές 80s-90s και να πουλάνε retro-experience. -
Επιπροσθέτως η Color Line θέλει να επικεντρωθεί στα Cruise Ferries και όχι στα Ro-Ro και Ro-Pax. Οπότε νομίζω ότι δεν πουλήθηκε λόγω ηλικίας αλλά λόγω στρατηγικής επιλογής. Υπενθυμίζεται ότι πουλήθηκε μαζί με το Color Carrier (Cadena 4) πλοίο αρκετά νεότερο. Για την ηλικία του το SuperStar II είναι πάρα πολύ καλό βαπόρι και ελπίζω να αξιοποιηθεί κατάλληλα από τη Seajets.
- 292 replies
-
- color line
- color
- (and 7 more)
-
Φαίνεται πολύ ευέλικτο στη μανούβρα για το μέγεθος του.
- 292 replies
-
- color line
- color
- (and 7 more)
-
Καλή επιλογή για ro-ro από την Cretan. Μια χαρά μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά όπως είναι. Το κόψιμο τη υπερκατασκευής από τα φουγάρα και πίσω μπορεί να το γίνει ώστε να έχει ανοιχτό το πάνω γκαράζ και να μπορεί να παίρνει φορτία με αέρια. Προφανώς για να προχώρησαν στην αγορά έχουν ήδη στο μυαλό τους ρόλο για το πλοίο τον οποίο θα μάθουμε σύντομα. Η εταιρία αυτή δεν κάνει τυχαίες επιλογές.
-
Η μετασκευή είναι πολύ όμορφη αλλά τα 45 χρόνια του δεν κρύβονται. Ξέρει κανείς τι κατανάλωση έχει;
- 650 replies
-
- kopernik
- unity line
- (and 22 more)
-
Η κατανάλωση του είναι περίπου +25% σε σχέση με το Galaxy.
- 1,324 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)