
iord
eMembers-
Posts
289 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Εεε καλά, μην τα μηδενίζουμε και όλα. Τα ριγκελ 2/3 του Βεντούρη ίδιας και παλαιότερης ηλικίας βαπόρια είναι. Δηλαδή μπορεί το Πρέβελης να δουλέψει πέρσι αντί του άνεμος δυτικές, αλλά αντί του ριγκελ 3 όχι; Υπάρχουν αρκετές γραμμές που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο Αιγαίο, απλά η αττικά δεν έχει κάποια χρήση για αυτό. Από πέρσι είναι παντός σε πολύ καλή κατάσταση και δεν υστερεί σε σχέση με άλλα πλοία εκτός αττικά.
-
Από ταχύτητα στην αττικά εποχή του είναι πάρα πολύ καλός, και από άποψη άνεσης ειναι έτη φωτός μπροστά από το Κίσσαμος. Δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί τώρα τέτοιο σενάριο για το Ελ Βενιζέλος, παρόλα αυτά ίσως διασταυρώνεται με την μη δήλωση του Λευκά Όρη στην Αδριατική το καλοκαίρι.
- 1,324 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Χωρις να ξερω, μια ιδεα ειναι οτι μπορει για το καλοκαιρι να το βαλουν 3ο πλοιο δωδεκανησα, και να μεινει αδριατικη το Αριάδνη
- 982 replies
-
- blue horizon
- blue star
- (and 19 more)
-
Στα πάνω κάθε λόγος έχει και αντίλογο, ωστόσο ότι συζήτηση έχει γίνει είναι στα πλαίσια δρομολόγησης όλο το χρόνο συμβατικού. Εδώ μιλάμε για εντελώς αλλά δεδομένα, και προφανώς θα κρίνουν τα αποτελέσματα. Αλλά πραγματικά δεν βρίσκω λόγο να μην πάει καλά.
-
Ουσιαστικά κάνει τα περσινά ωραία που είχε για Χανιά, Παρασκευή / Κυριακή για Πειραιά, και Τρίτες / Σάββατα τα γνωστά από Ρέθυμνο για Σαντορίνη. Μου κάνει εντύπωση ότι δεν έβαλε παραπάνω Πειραιάς Ρέθυμνο η Ρέθυμνο Σαντορίνη για Δευτέρα / Τετάρτη / Πέμπτη που το πλοίο θα "κάθεται", αλλά σιτζετ είναι οπότε μπορει να αλλάξει αυτό.
-
Μπορείς να εξηγήσεις το σκεπτικό; Γιατί με 2 δρομολόγια στις μέρες με pick κίνηση, στο high season, χωρίς ουσιαστικά ανταγωνισμό στο Ρέθυμνο...εμένα μου φαίνεται ότι μόνο ακλαυτο δεν θα πάει
-
Η sea jet από 20 Ιουνίου, διαφημίζει δρομολόγια από Πειραιά για Ρέθυμνο κάθε Παρασκευή και Κυριακή. Αν κρίνω από τις δηλώσεις και στο διαφημιστικό θα είναι το Power Jet Edit: Το superrunner jet έχει στο σάιτ για τα δρομολόγια.
-
Σχετίζονται όμως με το operating cost του βαποριου. Το οποίο εφόσον επιβαρύνεται μέσο ETS, μπορεί να μειωθεί με την χρήση σκραμπερς.
- 4,323 replies
-
Μέχρι το 2029 έχουν εξαίρεση από το EU ETS όλα τα νησιά του Αιγαίου πέρα από Κρήτη, οπότε αν κάπου πρέπει να ρίξει βάρος για μείωση ρύπων, μέχρι το 2030 θα είναι εκεί.
- 4,323 replies
-
Iστορικά ιαπωνικά επιβατηγά και άλλα
iord replied to ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ's topic in Παλιά Κρουαζιερόπλοια και Υπερωκεάνεια
Κονταδελφο, ίσως.... αδελφό με τίποτα. Το Έλυρος δεν έχει αδελφά. -
Λαύριο - Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη
iord replied to ΜΥΚΗΝΑΙ's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Ρε παιδιά με όλο το σεβασμό αλλά ο ένας θέλει να βγουν 3 άγονες για το νησί του, ο άλλος θέλει το δρομολόγιο να πηγαίνει στο χωριό του στην Εύβοια ο παράλος θέλει το πλοίο να περνάει από τα νησιά του και ας κάνει κρουαζιέρα. Όλα αυτά προφανώς με επιδότηση. Γιατί όταν θέλουμε κάτι το πρέπει να πληρώνει το κράτος. Είναι άλλο πράγμα το κράτος να καλύπτει την βασική ανάγκη των νησιών και άλλο να χρηματοδοτεί με λεφτά φορολογουμένων τέτοια δρομολόγια. Αν η Σαμοθράκη θέλει πλοίο για Καβάλα, εφόσον η ανάγκη της καλύπτεται από Αλεξανδρούπολη και Λαύριο, ας προσπαθήσει να πείσει κάποιο εφοπλιστή να βάλει το πλοίο, όχι με λεφτά φορολογουμένων να κάνουμε την Σαμοθράκη ναυτιλιακό κέντρο του Βα Αιγαίου. Αντίστοιχα και για τις υπόλοιπες ιδέες που έχουν ακουστεί. @Nikos_Chania Δεν μπορούσες να το θέσεις καλύτερα. Από το πουθενά δυνεται η ευκαιρία στην Σαμοθράκη για να διεκδικήσει το αυτονόητο, σύνδεση με την Αθήνα, και στην Λήμνο να ανοίξει μια νέα αγορά, πέρα Καβάλας η οποία δεν χάνεται και αντί να διεκδικήσει την καθιέρωση της υπάρχει γκρίνια μεγάλη. Θα μπορούσα να καταλάβω να ζητάνε το δρομολόγιο από Λαύριο να είναι πρωινό πχ στις 8 ώστε η Σαμοθράκη να έχει κάθε μέρα πλοίο, η καλοκαίρι να υπάρχει πρόβλεψη για καθημερινή σύνδεση με Αλεξανδρούπολη, αλλά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτές τις αντίδρασεις. -
Για ως γνωστόν το πάγιο αίτημα το κατοίκων της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου είναι η σύνδεση τους με τις Σποράδες και την Εύβοια. Ωραίο να αγαπάμε τον τόπο μας και να θέλουμε τον καλύτερο γι αυτόν, αλλά ας κρατάμε τα σενάρια όντος ενός ρεαλιστικού πλαισίου
-
Λαύριο - Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη
iord replied to ΜΥΚΗΝΑΙ's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Νομίζω πως θα είναι για μικρό διάστημα μέχρι να ξαναβγεί ο διαγωνισμός και να αναλάβει το Άκουα Μπλου στα γνωστά δρομολόγια, η για καλοκαίρι να το αντικαταστήσει με μεγαλύτερο βαπόρι. Παντός τεράστιος κερδισμένος στην όλη υπόθεση η φαστ φέρις, η οποία με ένα πολύ οικονομικό βαπόρι, θα καπαρώσει 2 μισθώματα άγονων. -
Λαύριο - Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη
iord replied to ΜΥΚΗΝΑΙ's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Το Κοραής η αλήθεια είναι πως όχι για το καλοκαίρι, στο παραπάνω άρθρο όμως κάνει λόγο και για το Σολωμός, το οποίο θα είχε μεγαλύτερο νόημα για μένα το καλοκαίρι λόγο των φορτηγών στο κομμάτι Αλεξανδρούπολη - Λαύριο. -
Λαύριο - Άη Στράτης - Λήμνος - Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη
iord replied to ΜΥΚΗΝΑΙ's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Αν ισχύει ο σκοπός είναι πέρα από το να έχει Λήμνος και Αγιος Ευστράτιος πλοίο, να συνδεθεί η Αλεξανδρούπολη / Σαμοθράκη με την Αττική. Δεδομένου ότι απο Καβάλα έχουν το Μύκονος για ΒΑ Αιγαίο, είναι μια κίνηση πιστεύω προς την σωστή κατεύθυνση.