Jump to content
Shipfriends

togias_k

eMembers
  • Posts

    1,233
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About togias_k

  • Birthday 03/21/1990

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

15,145 profile views
  1. Καλά, όταν φτιαχτεί ο νέος δρόμος από Καρυστο για Νέα Στυρα, η γραμμή του Μαρμαριου έχει τελειώσει. Για το τώρα, ακόμα και η γραμμή των Στυρων είναι αδικαιολογητα ακριβή. 20€ το ΙΧ παρακαλώ. Επίσης στα Στυρα, τις μέρες αιχμής όπως χθες, υπάρχει πιθανότητα να μην μπεις στο πλοίο και να περιμένεις στο επόμενο. Και φυσικά ο κουραστικός δρόμος από Καρυστο για Στυρα. Όπως έχω πει και σε άλλα ποστ, η γραμμή του Μαρμαριου θέλει αναδιάρθρωση, με εκπτώσεις σε αυθημερόν, σε συγκεκριμένο αριθμό ταξιδιών δωρεάν μετάβαση, σίγουρα μια πτώση της τιμής αν και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη στα οικονομικά, και αύξηση των δρομολογίων με οικονομικοτερα πλοία.
  2. Νομίζω δεν βρισκόμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Συμφωνούμε όλοι ότι δεν θα επρεπε να ταξιδεύουμε με πλοία σαν το Πρεβελης, το Κρητη Ι,ΙΙ, η αττικα λογικό θα ήταν να το έστελνε απέναντι. Άλλο είναι το ζήτημα. Πως το στέλνει απέναντι ενώ αποδεδειγμένα έριξε πολλά λεφτά πέρυσι. Δεν λέμε αν πρέπει να ταξιδεύουμε με πλοια σαν το Πρεβελης, αλλά ότι δεν γίνεται ένα πλοίο πλήρως αξιοπλοο και ετοιμοπόλεμο, χωρίς να ταλαιπωρήσει με βλάβες, με αξιόλογες ταχύτητες και με γερη επισκευή μέσα σε 11 μήνες να φεύγει για σκραπ. Όσα πλοία φύγανε για σκραπ, ηταν στο έλεος του Θεού.
  3. https://www.in.gr/2025/04/09/economy/oikonomikes-eidiseis/meiosi-limenikon-telon-stathera-ta-eisitiria-sta-symvatika-ploia-tis-aktoploias-kai-meiosi-sta-taxyploa/ Για να δούμε αν θα μειωθούν ή θα μείνουν ως έχουν από 1η Μαΐου.
  4. Σωστή επιλογή αλλα πρέπει να κάνει καποιες αλχημείες. Πρέπει να ρίξει και ένα γατάκι στη Παροναξια. Με την ταχύτητα του θα είναι ανταγωνιστικο, ενώ θα στοχεύσουν στον κόσμο κυρίως νεαρής ηλικίας που πάνε Πάρο- Νάξο και δεν χρειάζονται ΙΧ.
  5. Αν εννοείς στο πάνω ντεκ, αυτό ανοίγει όταν έχει κόσμο το πλοίο, δηλαδή καλοκαίρια, πασχα και τριήμερα.
  6. Έχει συμβεί κάτι και δεν εμφανίζονται τα καλοκαιρινά δρομολόγια του BS Naxos για την άγονη; Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν μπορεί κανένας να κλείσει εισιτήρια για τα νησιά.
  7. Πρόσφατο ταξίδι με το Ευβοια Σταρ, πρώτη φορά μετά την ανακαίνιση. Η είσοδος των επιβατών έχει γίνει αλά Θεολόγος, όσον αφορά τα χρώματα και την οροφή. Τα σαλόνια του πλοίου έγιναν πιο φωτεινά, αν και η επιλογή του πατώματος με βρίσκει αντίθετο, καθώς είναι κάτι σαν μωσαϊκό που δεν ταιριάζει ιδιαίτερα. Οι τουαλετες με απογοήτευσαν, καθως ηταν βρωμικες(με 2 δρομολογια τη μερα) και δεν πρεπει να επεσαν πολλα λεφτα εκει. Overall, πολύ θετικό (και αξιο αποριας) το ότι έπεσαν τόσα λεφτά, όχι μόνο στο ξενοδοχειακό αλλά και στον μηχανολογικο τομέα. Στα της εταιρείας, δυστυχώς το κόστος μετάβασης έχει γίνει δυσβάσταχτο. 12€ ο ναυλος και 27€ το μικρο ΙΧ. Κόπηκε η έκπτωση τριτεκνων, και ο φοιτητικός ναυλος έχει 30% έκπτωση και όχι 50% όπως σε όλη την Ελλάδα. Και σίγουρα δεν βοηθάνε τα 2 δρομολογια την ημέρα τα ΣΚ. Ειδικότερα τον Αύγουστο που είχε 3 δρομολόγια την ημέρα έπεσε και άλλο στις προτιμήσεις των επιβατών. Αφού τώρα είναι εταιρεία, σίγουρα κάπως πρέπει να κινηθεί διαφορετικά, να βάλει έκπτωση στην αυθημερόν μετάβαση κλπ Τώρα, αν μπει το Νήσος Αίγινα που γράφεται, δεν ξέρω από που να πρωτοαρχισω. Ο Άγιος Νεκτάριος που ακούγεται, είναι στα μέτρα της γραμμης σαν δεύτερο πλοιο.
  8. Τα ταχύπλοα φταίνε που πάει με 17 μίλια και δεν είναι ανταγωνιστικο; Τα ταχύπλοα φταίνε που πιάνει μέχρι Μηλο που υπερ-εξυπηρετειται; Κάτι πρέπει να αλλάξεις. Παταγο θα έκανε (όπως και εκανε) δουλεύοντας με το island hopping. Το Μήλος Σαντορίνη έχει πάρα πολύ κίνηση και η seajets το πουλάει κοντά ένα κατοσταρικο. Η Ίος δεν έχει καν πρωινό πλοιο απο Πειραιά(αν είναι δυνατον). Δεν φταίνε τα ταχύπλοα, ημαρτον. Κάλλιστα υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης, αλλά μάλλον κάτι βλέπουν οι άνθρωποι της εταιρείας που δεν βλεπουμε εμεις, τι να πω.
  9. Είναι κουφο από τη στιγμή που έπεσαν πολλά εκατομμύρια πριν 11 μήνες. Και δεν είναι ότι έχει ταλαιπωρήσει και κόσμο με βλάβες κλπ.
  10. Άλλο ένα υπόδειγμα οικονομικής διαχείρισης από την attica, έριξε τόσα λεφτά να το κάνει καινούργιο για να δουλέψει σκάρτα 2 χρόνια
  11. Μέσα σε ενάμιση μήνα έχουμε δύο βλάβες του FF Andros, μία του Αικατερίνη και μία του Κοραή. Αρκετά ασυνήθιστο για τα στάνταρ της εταιρίας.
  12. Ψάρεψα 2 στιγμιότυπα κακής ποιότητας από ένα βίντεο στο τικ τοκ που δείχνει το πως καταστραφηκαν οι Αιολοι. Για οσους δεν πηραν χαμπαρι, μεσα σε δυο στιγμιοτυπα ενος βιντεο μπαινουν νταλικες και ουσιαστικα ετσι πηραν τις μηχανες στα χέρια. Το βίντεο είναι από το χρήστη Capta1n_andreas που πραγματικά έχει διαμαντάκια από παλιά στιγμιότυπα.
  13. Αδιάφορο; Το σταυρό μας να κάνουμε (που λέει ο λογος) που είδαμε νεότευκτο μοντερνο σκάφος από νέα εταιρία και βλέπουμε να σπάει το μονοπώλιο
  14. Μας έχει αφήσει εδώ και πόσα χρόνια, αλλά μόλις είδα ότι φεύγει έτσι ξαφνικά νύχτα, κάτι με έπιασε. Πολλά ταξίδια και αναμνήσεις, σε χρόνια σίγουρα καλύτερα και πιο ανέμελα. Ειδικά εκεί που είναι αναμμένα τα φώτα στο πίσω μέρος, μαχαιριά στη καρδιά. @hayabusagr όλα τα λεφτά το πλάνο εκεί στο 2:18. Σε ευχαριστούμε
  15. Αμα ειναι έτσι το εσωτερικό του Αγίου, το Πανοραμα είναι επίπεδα πάνω. Τουλάχιστον σε περίπτωση που έρθει ο Άγιος θα αυξηθούν τα δρομολόγια γιατί πέρυσι με 3 δρομολογια ανα ημερα τον Αύγουστο γινόταν χαμός. Και μακάρι (εδώ γελαμε) να ρίξουν λίγο τις τιμές γιατί το κόστος μετακινησης είναι ουτοπικό για γραμμή μιας ώρας.
×
×
  • Create New...