
Panagiotakó
Members-
Posts
49 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Με τις 2 από τις 4 μηχανές μια χαρά οικονομικό θα είναι και σε ιδανική ταχύτητα πιστεύω περίπου 19 κόμβων
- 1,621 replies
-
- hellenic seaways
- hsw
- (and 9 more)
-
Μέγιστη στα specs δίνει 23,5 άρα έχει ακόμα να δώσει , πάντως μέχρι και τώρα συνεχίζει σταθερά στα 22+
-
22,5kn ο Βάπορας αυτή την στιγμή κόντρα στο γλυκό βοριαδάκι του κριτικού πελάγους!
-
Pride of Burgundy (IMO 9015254)
Panagiotakó replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Ferries εκτός δράσης
Με 12 κόμβους αυτή την στιγμή έξω από την Χίο προς τον τελευταίο του προορισμό- 33 replies
-
- pride of burgundy
- p&osl burgundy
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Fast Ferries Andros (ΙΜΟ 8907280)
Panagiotakó replied to proud_ionian's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Φορτσάρει το ανδρός αυτή την στιγμή επιστρέφοντας Ραφήνα με 21 κόμβους!- 1,068 replies
-
- panagiotakis
- παναγιωτάκης
- (and 12 more)
-
Από ότι φαίνεται στο AIS έπιασε 24,4kn όσο πάει και το ανοίγουν όλο ένα και περισσότερο!
-
IMO 7615048 Building year 1979 Building yard Verolme Cork Dockyards Ltd, Cork, Ireland (#955) Owner Morrsion Ship Trading Operator Jadrolinija Length 122,06 m Breadth 18,82 m Draft 4,83 m GT 9.795 Machinery 4 * MAK 8M551AK Speed 20 kn. Number of passengers 1.500 / 1.300 Number of beds 306 / 457 Number of cars 332 / 300 Lanemetres ? Port of registry Rijeka Flag Croatia Former names Duchesse Anne (1989-1996) - Brittany Ferries Duchesse Anne (1989) - Crown Line (SMZ) Connacht (1979-1988) - B&I Line Former owners Brittany Ferries S.A. (1988-1996) B&I Line (1979-1988) Sister ships Madeleine, Μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου , από το the ferry site
- 106 replies
-
- connacht
- duchesse anne
-
(and 6 more)
Tagged with:
-
Ενημερωτικά, το πλοίο φοράει 2 κύριες μηχανές MaK 6MU552 συνολικής ιπποδύναμης περίπου 10300hp
- 488 replies
-
- ionian group
- mare di levante
- (and 9 more)
-
Εγώ πιστεύω ότι στο πλοίο θα αφαιρέσουν όλη την λαμαρίνα απο ανω γκαραζ και πανω προκειμένου να γινει ανοιχτο και να κρατήσουν κάποιο τμήμα προς τα πλωρα για χώρους ενδιαίτησης οδηγών και πληρώματος.
-
Εγω βλέπω ότι αρκετά μεγάλο ποσοστό της κατανάλωσης του οφείλεται στις ηλεκτρομηχανές και οχι τόσο στις κύριες…είμαι περίεργος τι ηλεκτρικά φορτία μπορεί να σηκώνει το πλοίο!
- 233 replies
-
Το Πορφυρούσα κατηφορίζει αυτή την στιγμή στον σαρωνικό με πορεία την Νεάπολη με σχεδόν 13 μιλάκια
- 232 replies
-
- porfyrousa
- πορφυρούσα
- (and 10 more)
-
Συμφωνώ απόλυτα! Βλέπε superferry
- 711 replies
-
- silver queen
- ανδρος κουην
- (and 6 more)
-
Το «ξήλωμα» είναι απαραίτητο για να δουλέψει σαν ρορο, μακάρι να γίνει κάτι παρόμοιο με τον Νεάρχο, εκτός από ελαφρωμα με ότι συνεπάγεται στα θετικά το πλοίο θα δουλεύει ποιό ξεκούραστα και θα μπορεί να πάρει αρκετά βαρύτερα φορτία.
-
Με 8 κόμβους αυτή την στιγμή μπροστά απ την Κύθνο το πλοίο, οικονομικά απο οτι φαίνεται😁
-
Το πλοίο έχει μέγιστη ταχύτητα τους 19 κόμβους από όσο διαβάζω στο ”the ferrysite” άρα η υπηρεσιακή του είναι οι 17,5
- 324 replies
-
- color line
- color
- (and 7 more)