Jump to content
Shipfriends

andreg

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

21,728 profile views
  1. Τους πρώτους μήνες υπηρεσίας λειτουργούσε και σε υψηλότερες ταχύτητες, γύρω στους 24/25 κόμβους (κατά τις θαλάσσιες δοκιμές στην Κίνα έφτασε τους 28 κόμβους, προφανώς όταν ήταν άδειο). Στην πραγματικότητα υπήρχαν φήμες για κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή ακόμα πειραματίζονται με κάτι... Το καλοκαίρι, έχουν ήδη προγραμματιστεί τριγωνισμοί με Sirio/Auriga (Νάπολη-Παλέρμο-Γένοβα-Πόρτο Τόρες κ.λπ.), τόσο για τη βελτιστοποίηση της προσφοράς όσον αφορά τις καμπίνες (το Polaris έχει μόνο 250), όσο και για την εκ νέου ευθυγράμμιση των δρομολογίων στη διαδρομή Γένοβα-Παλέρμο.
  2. https://www.shippingitaly.it/2025/03/25/per-aponte-msc-altro-ordine-per-2-2-traghetti-in-cina-destinati-a-gnv/ Προφανώς η Aponte είναι έτοιμη να υπογράψει για δύο ακόμη (+ δύο ακόμη στην επιλογή) πλοία κλάσης Virgo/Aurora, δηλαδή πλοία LNG με 450 καμπίνες, περίπου 3000 γραμμικά μέτρα φορτίου κλπ. Με αυτή τη νέα παραγγελία, οι νέες μονάδες θα έφταναν τα 6/8. Αναμένουμε επίσημη επιβεβαίωση, αλλά φαίνεται ότι ο Απόντε άνοιξε το πορτοφόλι του!
  3. Πιστεύω ότι λειτουργεί ως ξενοδοχειακό πλοίο για τους εργαζόμενους που ασχολούνται με το AidaDiva. Είναι αγκυροβολημένο στην αποβάθρα, η οποία όμως δεν έχει αδειάσει. Ίσως το La Suprema και το Gnv Azzurra να εμπλέκονται επίσης στην ίδια ενοικίαση.
  4. Όπως σωστά είπες, αυτό που καταδίκασε το πλοίο ήταν η αστοχία του δεξιού συμπλέκτη. Ο κινητήρας ήταν «ασύμμετρος», με έναν εξακύλινδρο και έναν εννεακύλινδρο κινητήρα συνδεδεμένο σε κάθε άξονα. Η αστοχία του συμπλέκτη μεταξύ των δύο δεξιών κινητήρων κατέστησε ουσιαστικά αδύνατη την πλήρη χρήση του άξονα, σε ένα σκάφος που έκανε ήδη μόνο 17 κόμβους σε πλήρη ταχύτητα. Από ό,τι έχω δει, ωστόσο, το GNV Antares έχει ανακτήσει την καθυστερημένη συντήρηση (ακόμη και στο εσωτερικό) και αυτή τη στιγμή φαίνεται να κάνει καλό σέρβις.
  5. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων ελέγχων κλάσης του που έγιναν στο Πέραμα, φαίνεται ότι ακόμη αποφασίζουν να το επισκευάσουν ή να το πουλήσουν για κατεδάφιση. Από όσο γνωρίζω, υπάρχει ακόμη προσωπικό GNV στο πλοίο. Παρακάτω είναι το σημείωμα (πάρθηκε από το "LeonardoInfo" του RINA): "As per flag authorization RCS 13487-03-484-2024 dated 01/11/2024, the short term certificate is issued provided that the vessel will remain in the repair yard (Perama) without passengers and cargo, pending the owners decision to repair or demolish the vessel. The port of Registry changed from Napoli to Limassol it is to be painted on the hull side of the vessel and LSA Equipment until due date."
  6. Η Caronte&Tourist μπήκε με 25% το 2020.
  7. Η BluFerries ανήκει στους σιδηροδρόμους, η Blunavy είναι μια ιδιωτική εταιρεία (που δεν έχει καμία σχέση με την πρώτη) και της οποίας η Caronte&Tourist είναι μέτοχος. Η Blunavy δραστηριοποιείται μόνο στο νησί της Έλβα.
  8. https://shipandbunker.com/news/features/risk-management/123624-weekly-vessel-scrapping-report-2024-week-43 Scrapping report 😄
  9. Το GNV Antares έχει προγραμματιστεί για τη γραμμή Νάπολη-Παλέρμο για την επόμενη καλοκαιρινή σεζόν του 2025 Μηχανικά αποδεικνύεται πάντα καλύτερο από το αδελφό του GNV Aries.
  10. Ας περιμένουμε λοιπόν! 😄 Μεταξύ άλλων, σταμάτησε κοντά στο Gioia Tauro, όπου ίσως θα συνεχίσει να ρυμουλκείται από την MSC Dragon.
  11. Αλλά το ότι πάει τόσο αργά με κάνει να πιστεύω ότι στους σωστούς κινητήρες δεν έχουν λύσει καθόλου τα προβλήματα του συμπλέκτη. Αν είχε πουληθεί για διάλυση, ίσως θα έπρεπε να είχε σταματήσει στον Πειραιά για ανεφοδιασμό πριν κατευθυνθεί στον Αλιάγα (;) Ταυτόχρονα βλέπουμε πώς ακόμη και τα παλαιότερα πλοία έχουν επιβιώσει από την κατεδάφιση των τελευταίων μηνών, οπότε αναρωτήθηκα αν κάποιος άλλος ιδιοκτήτης είχε σκοπό να τη σώσει και να την κρατήσει για μερικά χρόνια ακόμα. Κάτω στο μηχανοστάσιο είναι ένα χάος από τις μέρες P&O (έχει διαφορετικό κινητήρα από το δίδυμο GNV Antares), αλλά αν μη τι άλλο έχει μεγάλη χωρητικότητα γκαράζ.
  12. Μετά τις αναφερθείσες βλάβες και τη συνεχιζόμενη ανανέωση του στόλου, η GNV αποφάσισε να τον αντικαταστήσει. Σήμερα το πλοίο έφυγε από τη Νάπολη και σηματοδοτεί τον Πειραιά ως προορισμό του.
  13. Το πλοίο έχει σταματήσει εδώ και αρκετές εβδομάδες στη Νάπολη λόγω σοβαρής βλάβης στον δεξιό συμπλέκτη, όπως αναφέρει το RINA στις τελευταίες επιθεωρήσεις: Clutch of Main Engine 6 stbd-side is to be considered out of service . The engine can be used as diesel electric generator. Within the due date clutch Main Engine 6 stbd -side must be repaired as necessary. The Main Engine 6 stbd-side cannot be used as diesel generator due to investigations on the automation system. Within the due date the main engine 6 stbd-side has to be restored as generator. Clutch M/E no,9 stbd side is to be considered temporarily out of service. Further investigation to be carried out by competent firm. To be restored in service within due date / before departure from Napoli port. Κυκλοφορούν φήμες ότι θα μπορούσε να την στείλει κατευθείαν προς πώληση/σκραπ, πόσο μάλλον με τα νέα πλοία που έρχονται...
  14. Φαίνεται ότι το έργο έχει τροποποιηθεί, σε σύγκριση με τις αποδόσεις και την αδελφή του Polaris. Το Orion θα φιλοξενήσει 1785 επιβάτες σε 433 καμπίνες, ενώ το Polaris 1500 επιβάτες σε 250 καμπίνες. Από τις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε πώς επέκτειναν την ανωδομή μέχρι την πρύμνη. Ιδού ο αντικαταστάτης (που καταναλώνει λιγότερο) του La Superba!
  15. Το GNV Cristal και το Majestic έχουν σταματήσει για συντήρηση, οπότε το GNV Azzurra θα τα αντικαταστήσει για λίγες μέρες στις γραμμές του Μαρόκου, πριν μετακομίσει στην Αλβανία.
×
×
  • Create New...