-
Posts
738 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
8,007 profile views
-
Contessa di Levante (IMO 9209867)
Villandry replied to proud_ionian's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Μην είναι κουρασμένες και οι λαμαρίνες εκτός των μηχανών.- 260 replies
-
- queen coral 8
- levante ferries
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Δε νομίζω πως κάναμε κάποια προανάκριση, δεν είναι κανείς μας δικαστής σε αυτή την κουβέντα, αν πάλι είναι, αυτό είναι θέμα. Συζήτηση κάναμε.
-
Υπάρχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Δεν υπάρχουν μόνο τα καικια.
- 1,955 replies
-
- strintzis
- hellenic seaways
- (and 10 more)
-
Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων
Villandry replied to Earl Granville's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Γιατί το Νάξος δεν ήταν ωραίο; Κι όχι μόνο αυτό. -
Και φωσφοριζέ γιλέκο να είχε αν ήταν στη νεκρή γωνία ορατότητας, πώς να την έβλεπε ο άνθρωπος; Συλλυπητήρια στους οικείους της γυναίκας. Κρίμα.
-
Για που ετοιμάζεται αφού τα έχει όλα έτοιμα?
- 324 replies
-
- color line
- color
- (and 7 more)
-
Δε νομίζω πως θα δυσκολευτεί περισσότερο από το Σάμος.
- 4,376 replies
-
Αν και δεν προκύπτει από πουθενά ναύλωση του Άνεμος από την Άττικα, η μόνη γραμμή που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει και να έχει όφελος η Άττικα είναι αυτή της Χίου Μυτιλήνης, με ταυτόχρονη μετακίνηση ενός εκ των Σάμος/Ρόδος στην Κρήτη. Αν και πιστεύω πως ο Βενιζέλος θα τη βγάλει στα Χανιά φέτος το καλοκαίρι και δε θα χρειαστούν όλα αυτά. Αυτή είναι πολύ σωστή σκέψη. Σε δρομολόγια ανάλογα του Σάμος. Με το Νάξος σε απογευματινά προς Πάρο Νάξο και μικρές Κυκλάδες.
- 4,376 replies
-
Πολύ σωστό, το είχα ξεχάσει. Δε θα με παραξενευσει αν το δούμε σε ταχύτητες 19 - 20 σταθερά.
- 125 replies
-
- fast ferries
- panagiotakis
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Ή 2025-1984=41. Εν πάση περιπτώσει τα χρόνια δεν παίζουν πάντα τον σπουδαιότερο ρόλο. Η εξήγηση για τη μειωμένη ταχύτητα έγκειται στο 4-1=3, το θέμα είναι αν το 1 θα φτιαχτεί ή θα παραμείνει έτσι.
- 1,349 replies
-
- el.venizelos
- ελ. βενιζελος
- (and 6 more)
-
Το Σποράδες Σταρ και το πλήρωμα αυτού δηλαδή δεν ήταν ικανά να δένουν στα λιμάνια της γραμμής; Τί εννοείτε γράφοντας ότι το Καλντέρα συχνά πυκνά άραζε στην Πάρο; Το Σαονησος δε γουσταρε να κάνει δρομολόγια αλλά το γουσταρε ο κόσμος; Περίεργα τα πράγματα και πιο περίεργη η περιγραφή τους. Ζήτημα δεν είναι μόνο τα πλοία αλλά και η εταιρεία τους, αν υπάρχει σοβαρότητα και υποστήριξη από ιδιοκτησία, στελέχη σε γραφείο, πρακτορεία και φυσικά πλήρωμα όλα τα παραπάνω πλοία θα μπορούσαν να ταξιδεύουν με κέρδος για τους νησιώτες και τις εταιρείες τους.
-
Παρατήρηση, ύστερα από τις βλάβες τα πλοία της εταιρίας έχουν πολύ καλές, για τα δεδομένα τους, ταχύτητες. Ο Θεολόγος είναι σταθερά πάνω από 19 με ή χωρίς φορτίο, έως 20,2. Η Αικατερίνη πάνω από 18,7 ανεξαρτήτως καιρού και φορτίου και φτάνει έως 19,9 σε κάθε δρομολόγιο. Ο Κοραής θεωρώ πως σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο είναι 0,5 κόμβο πάνω. Και τέλος το Άνδρος είτε γεμάτο, είτε μισογεμάτο είναι πάντα πάνω από 19,4 κυρίως γύρω στο 20 και κάποιες φορές 20,5.
- 125 replies
-
- fast ferries
- panagiotakis
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Πράγματι το Queen ή το King θα ήταν ταμάμ για μπαλαντέρ της Άττικα. Προϋπόθεση για να συμβεί αυτό είναι να ετοιμαστεί το King, διότι τα κέρδη της Golden περιορίζονται αρκετά όταν έχει μοναδικό πλοίο στη Ραφήνα το Superferry.
- 711 replies
-
- silver queen
- ανδρος κουην
- (and 6 more)
-
Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος
Villandry replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Θεωρώ πως προέκταση προς τα εκεί θα γίνει μόνο σε περίπτωση που κάθε εταιρεία θα έχει από τρία συμβατικά στη Ραφήνα κατά τη θερινή σεζόν. Έτσι η χωρητικότητα θα μοιράζεται.- 2,463 replies
-
Δρομολόγια Ικαρίας - Σάμου
Villandry replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Τα 165 μέτρα και με 27 κόμβους δε μπορούν να πραγματοποιήσουν ένα τέτοιο δρομολόγιο μέσα σε 17 ώρες. Το Δήλος χωράει 600 επιβάτες παραπάνω από τα Μεγάλα Μπλου δε θα ήταν σωστό να φύγει από την Παεοναξία.