Jump to content
Shipfriends

Villandry

eMembers
  • Posts

    738
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

8,007 profile views
  1. Μην είναι κουρασμένες και οι λαμαρίνες εκτός των μηχανών.
  2. Δε νομίζω πως κάναμε κάποια προανάκριση, δεν είναι κανείς μας δικαστής σε αυτή την κουβέντα, αν πάλι είναι, αυτό είναι θέμα. Συζήτηση κάναμε.
  3. Υπάρχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Δεν υπάρχουν μόνο τα καικια.
  4. Γιατί το Νάξος δεν ήταν ωραίο; Κι όχι μόνο αυτό.
  5. Και φωσφοριζέ γιλέκο να είχε αν ήταν στη νεκρή γωνία ορατότητας, πώς να την έβλεπε ο άνθρωπος; Συλλυπητήρια στους οικείους της γυναίκας. Κρίμα.
  6. Για που ετοιμάζεται αφού τα έχει όλα έτοιμα?
  7. Δε νομίζω πως θα δυσκολευτεί περισσότερο από το Σάμος.
  8. Αν και δεν προκύπτει από πουθενά ναύλωση του Άνεμος από την Άττικα, η μόνη γραμμή που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει και να έχει όφελος η Άττικα είναι αυτή της Χίου Μυτιλήνης, με ταυτόχρονη μετακίνηση ενός εκ των Σάμος/Ρόδος στην Κρήτη. Αν και πιστεύω πως ο Βενιζέλος θα τη βγάλει στα Χανιά φέτος το καλοκαίρι και δε θα χρειαστούν όλα αυτά. Αυτή είναι πολύ σωστή σκέψη. Σε δρομολόγια ανάλογα του Σάμος. Με το Νάξος σε απογευματινά προς Πάρο Νάξο και μικρές Κυκλάδες.
  9. Πολύ σωστό, το είχα ξεχάσει. Δε θα με παραξενευσει αν το δούμε σε ταχύτητες 19 - 20 σταθερά.
  10. Ή 2025-1984=41. Εν πάση περιπτώσει τα χρόνια δεν παίζουν πάντα τον σπουδαιότερο ρόλο. Η εξήγηση για τη μειωμένη ταχύτητα έγκειται στο 4-1=3, το θέμα είναι αν το 1 θα φτιαχτεί ή θα παραμείνει έτσι.
  11. Το Σποράδες Σταρ και το πλήρωμα αυτού δηλαδή δεν ήταν ικανά να δένουν στα λιμάνια της γραμμής; Τί εννοείτε γράφοντας ότι το Καλντέρα συχνά πυκνά άραζε στην Πάρο; Το Σαονησος δε γουσταρε να κάνει δρομολόγια αλλά το γουσταρε ο κόσμος; Περίεργα τα πράγματα και πιο περίεργη η περιγραφή τους. Ζήτημα δεν είναι μόνο τα πλοία αλλά και η εταιρεία τους, αν υπάρχει σοβαρότητα και υποστήριξη από ιδιοκτησία, στελέχη σε γραφείο, πρακτορεία και φυσικά πλήρωμα όλα τα παραπάνω πλοία θα μπορούσαν να ταξιδεύουν με κέρδος για τους νησιώτες και τις εταιρείες τους.
  12. Παρατήρηση, ύστερα από τις βλάβες τα πλοία της εταιρίας έχουν πολύ καλές, για τα δεδομένα τους, ταχύτητες. Ο Θεολόγος είναι σταθερά πάνω από 19 με ή χωρίς φορτίο, έως 20,2. Η Αικατερίνη πάνω από 18,7 ανεξαρτήτως καιρού και φορτίου και φτάνει έως 19,9 σε κάθε δρομολόγιο. Ο Κοραής θεωρώ πως σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο είναι 0,5 κόμβο πάνω. Και τέλος το Άνδρος είτε γεμάτο, είτε μισογεμάτο είναι πάντα πάνω από 19,4 κυρίως γύρω στο 20 και κάποιες φορές 20,5.
  13. Πράγματι το Queen ή το King θα ήταν ταμάμ για μπαλαντέρ της Άττικα. Προϋπόθεση για να συμβεί αυτό είναι να ετοιμαστεί το King, διότι τα κέρδη της Golden περιορίζονται αρκετά όταν έχει μοναδικό πλοίο στη Ραφήνα το Superferry.
  14. Θεωρώ πως προέκταση προς τα εκεί θα γίνει μόνο σε περίπτωση που κάθε εταιρεία θα έχει από τρία συμβατικά στη Ραφήνα κατά τη θερινή σεζόν. Έτσι η χωρητικότητα θα μοιράζεται.
  15. Τα 165 μέτρα και με 27 κόμβους δε μπορούν να πραγματοποιήσουν ένα τέτοιο δρομολόγιο μέσα σε 17 ώρες. Το Δήλος χωράει 600 επιβάτες παραπάνω από τα Μεγάλα Μπλου δε θα ήταν σωστό να φύγει από την Παεοναξία.
×
×
  • Create New...